مجریان مجله کار واو در اقدامی عجیب خودروی برقی ام جی 4 Xpower را در برابر دو نمونه از مشهورترین سوپر اسپرتهای دنیا یعنی لامبورگینی گالاردو و نیسان GT-R قرار دادهاند. به نظر شما کدام خودرو پیروز میدان خواهد بود؟
اگرچه گالاردو و GT-R نیازی به معرفی ندارند اما هاچبک برقی ام جی که در چین مونتاژ میشود کمتر شناخته شده است. با وجود دو پیشرانه برقی که ۴۲۹ اسب بخار قدرت و ۶۰۰ نیوتون متر گشتاور تولید میکنند، ام جی ۴ Xpower قطعاً خودروی کندی نخواهد بود. این محصول جدید به سیستم چهار چرخ محرک مجهز است و در عرض ۳.۸ ثانیه از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت میرسد. اگرچه خودروی جدید ام جی حرفهای زیادی برای گفتن دارد اما آیا میتواند یک خودروی ۱۰ سیلندر روباز یا گودزیلای مجهز به نیروگاه ۶ سیلندر توئین توربو را شکست دهد؟ قطعاً خودروهای برقی از مزیت گشتاور آنی پیشرانههای خود سود میبرند اما باید دانست وزن ام جی به ۱۸۰۰ کیلوگرم میرسد و سنگینتر از رقبای خود در این درگ است. همه ما میدانیم که خودروهای برقی در خط مستقیم سریعتر از نمونههای درونسوز قابلمقایسه هستند و قویترین محصول تاریخ ام جی نیز چنین مزیتی را نشان میدهد.
MG4 Xpower در شروع مسابقه از حالت سکون بسیار سریع عمل میکند و در مسابقات رولینگ نیز وضعیت مشابهی دارد. در طرف مقابل گالاردو و GT-R برای رساندن قدرت خود به چرخها نیازمند زمان بیشتری هستند و زمانی که این کار انجام شود هاچبک برقی ام جی قافیه را خواهد باخت. در این نمایش غیرعادی کار واو، محصول برقی ام جی برخی مسابقات را برنده شده و برخی را میبازد. باید به این نکته اشاره کرد که پرفورمنس خودروهای برقی زودتر از نمونههای درونسوز افت میکند و بنابراین در مسابقات طولانیتر نتایج متفاوتی به دست خواهد آمد.
ام جی حداکثر سرعت ۴ Xpower را ۲۰۰ کیلومتر در ساعت ذکر کرده است درحالیکه سقف سرعت گالاردو به فراتر از ۳۰۰ کیلومتر در ساعت میرسد. نکته سورپرایز کننده اینکه ام جی اگرچه سنگینترین خودروی این مسابقه است اما تست ترمز را با پیروزی پشت سر میگذارد و فاصله کمتری برای توقف نیاز دارد. مدل Xpower در مقایسه با نسخه عادی ام جی ۴ از ترمزهای بزرگتر و کالیپرهای اسپرت سود میبرد. این برند مدعی است خودروی یاد شده برای توقف از سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت و رسیدن به سکون به ۳۳.۹ متر فاصله نیاز دارد.
میثم
۱ شهریور ۱۴۰۲فقط منم که احساس میکنم مسابقه های درگ خیلی تکراری و بیخود شده؟ هر چی گیرشون میاد باهاش درگ میزارن. جدیدا برند ها هم زوم کردن رو شتاب تا اینکه بخوان رو چیزای دیگه ماشین کار کنن.
الان فقط شتاب مهم شده، بقیه چیزا به درک. آشغال ترین ماشین ۴۰۰ متر رو سریع طی کنه، میشه بهترین و سریعترین خودروی دنیا و سر همین هی میزنیم سر و کله همدیگه.
phonix
۱ شهریور ۱۴۰۲دوست عزیز ایشون تولید کننده محتوا برای افراد مختلف هستند و منبع درامدشون بجز اون سایت فروش خودرو همین یوتیوب هست
از هر چیزی که به نظرشون باعث جلب نظر مخاطب برای کلیک روی ویدیو شون بشه محتوا درست میکنند .رسمی نیستند و تلاش هم برای رسمی به نظر رسیدن ندارن به عنوان مثال درگ با سقف باز ماشین کروک ؟
میثم
۱ شهریور ۱۴۰۲متوجه منظورتون هستم و درسته، ولی مردم دیگه خیلی این قضیه رو جدی گرفتن. یقینا بیشتر از من تو این سایت هستین و کامنتارو هر روز می بینین. طرفداری و کوبیدن بقیه، هرگز هم کم نمیارن.
پیام
۱ شهریور ۱۴۰۲اینجور کلیپا اصلا برای طرفدارای اون دو برند خوشایند نیست ولی چیزی که باید بهش دقت کرد اینه که دتیا در حال تغییر هست!!! اونم به سرعت! اون اسطورهسازی به سرعت در حال نابود شدنه
phonix
۱ شهریور ۱۴۰۲چیزی به سادگی به اسطوره تبدیل نمیشه همین گالاردو این همه طرفدار این همهطراحی بزرگ و… مگه چیز کمیه ؟!
خیلیا با رویای گالاردو و نیسان جی تی ار زندگی میکنن انقدر ماشین بزرگی بوده که من ماکتشو دارم هر روز نگاهش میکنم پوسترشو مردم به دیوار میچسبونن
حالا اینکه ام جی شتاب بیشتری داره چطور اسطورس ؟!
Amir
۱ شهریور ۱۴۰۲راننده گالاردو چقدر احمق بود چرا توی درگ اول یه لحظه وایستاد
گالاردو به این خوبی چرا دادن دست این احمق
Kf
۱ شهریور ۱۴۰۲اتفاقا راننده حرفه ای هستش، راجب حرکتش هم میگه که از لانچ کنترل استفاده نکرده چون دردسرهایی رو واسه ماشین داره گیربکسش هم افتضاحه
دیگه از ماشینی با این سن نباید انتظار داشت
Reza Waffen SS
۱ شهریور ۱۴۰۲یه چرخ گایاردو یا گودزیلا میرزه به کل محصولات MG
نشناسی بهتره
۱ شهریور ۱۴۰۲به به دوباره مش واستون که به قول یکی از کاربرای پدال دانشمندترین احمق دنیا:))))
OMID-LAMBO
۱ شهریور ۱۴۰۲کاملا موافقم با این حرفت ! نه تنها یه چرخ بلکه همین طراحی گالاردو میارزه به کل محصولات ام جی ولی افسوس که همین حرفمون کلی دیسلایک میگیره
محمد مهدی
۱ شهریور ۱۴۰۲حرفت حق و درسته
ام جی کجای دنیاست
برند های در پیت جایی در دل عاشقان خودرو ندارند
datsun
۱ شهریور ۱۴۰۲کمپانی ها که تو درون سازها تقریبا هیچی نبودن ونهایت خودرو اسپرتی که ساخت شتابش ۶ ثانیه بود الان به لطف گشتاور آنی با دوتا موتور الکتریکی که اونم ساخت خودشون نیست دارن عقده خالی میکنن البته منظورم ام جی الانه نه قدیم که برند تقریبا معتبری بود،
بهنام
۱ شهریور ۱۴۰۲اون رونتون که عکس پروفایل شماست یکی از زیباترین سوپراسپرت های تاریخه.
M.83
۱ شهریور ۱۴۰۲چرا باید ی خودرو برقی با ی خودرو درون سوز مقایسه بشه ؟
وزن برقی معمولا بیشتره گشتاور آنی و طراحی ایرودینامیک تری دارن
این ماشینا خوراک راندمانن ولی
درون سوز ها گشتاور برداری دارن که به چسبندگی و فرمانپذیری بهتر کمک میکنه و از همه مهم تر لذت دارن
بارها برقی ها تو درگ چلنجر و نیسان gtr مغلوب کردن
اینا سلاطین درگ تو درون سوز هان و اینجور درگ ها هیچ برتری جز تبلیغات ندارن
Amir.🇺🇸
۱ شهریور ۱۴۰۲فقط گودزیلا
OM.01
۱ شهریور ۱۴۰۲نه کاری با درگ دارم نه کاری با تایم ها.
اما بدجوری با پیشرفت و تسلیم نشدن کار دارم!
یادم میاد سال 2007 بود یه قسمت از برنامه تخت گاز که میز داشتن و میشستن صحبت میکردن اون موقع سوناتا جدید رونمایی شده بود و هر 3 مجری تخت گاز مسخرش کردن. شبیه دمپاییه! کمری بهتره. ماشین کره ای دوام نداره. کیفیتش آشغاله.
اما همون خودروهای کره ای الان تو خیلی از کشورها جزوه 10 تای پرفروش و در مقایسه ها اول میشن و جوایز سالانه هم میبرن.
همین خودروسازان چینی هم وقتی 20 سال پیش با ام وی ام 110 اومدن همه میگفتن دوو ماتیز چیه که کپی چینی داشته باشه.
اما بعد 20 سال همون ماشین علاوه بر اینکه دوامش رو حفظ کرده و کم استهلاک تر از 405 های همون سال هست همچنین همون چری داره اومودا 5 و 8 پرو مکس میزنه و تو ایران هست و خیلی خودروهای جذابتر چری تو خود چین میزنه
چند روز پیش خوندم برند MG شده چهارمین برند پرفروش امارات که حقیقتا پرهایم ریخت. واقعا پیشرفت چینی ها خیره کنندس. حالا ممکنه خیلی ها بگن MG بریتانیایی هست. باید بگم mg بریتانیایی بود و ورشکست شد و آش با جاش جمع شد و سایک چین خرید و این برند رو احیا کرد
یه سری برندهای چینی جدید مثل NIO و XPENG و HIPHI واقعا خوب هستن و برندهای قدیمی تر مثل چانگان جیلی هاوال byd هونگچی در رنج قیمت ارزون خوب هستن
ای کاش پیشرفت صنعت خودروسازی چین در طی 20 سال گذشته رو ما نصف همین پیشرفت رو در طی 40 سال میکردیم. واقعا تأسف میخورم برای صنعت خودروی کشورم
blackwing
۱ شهریور ۱۴۰۲چین عصر طلایی و مهم ترین بخش صنعت ماشین سازی جهانی رو skip کرد یا اصلاً وجود نداشت… اونم ساختن موتورهای درونسوز ۶ ، ۸ ، ۱۰ و ۱۲ سیلندر که طراحی ، مهندسی ، توسعه و نهایتاً استفاده این موتورها روی پلتفرم اتومبیل یه جور شاهکار هست و تکنولوژی انحصاری برای چند کشور خاص تلقی میشه.
فراری ، لامبورگینی ، استون مارتین ، پورشه ، مرسدس و… با این چیزا به اعتبار جهانی رسیدن و همه دنیا با دیدنشون لذت میبرن ، این لگاسی رو چین هیچوقت نخواهد داشت.
مهم نیس چین ماشین بسازه صفر تا صد صفر ثانیه ، مهم اینه چینیها زیبا ترین و باشکوه ترین دوران رو از دست دادن..
Internal Combustion Engines ✌🏼
lelewed933
۱ شهریور ۱۴۰۲انقدر که کمپانیها رو شتاب تمرکز دارن اگه رو ایمنی تمرکز میکردن الان دنیای متفاوتی داشتیم
تو همه چیز همینه
انقدر که دنیا رو مد و ظاهر آدما تمرکز داره، رو باطن و طرز فکرشون تمرکز نداره
Enzo Ferrari 2008
۱ شهریور ۱۴۰۲آخه چرا لابه لایه لامبورگینی گالاردو و نیسان جی تی آر چرا ام جی برقی میارید
رقابت باید بنزینی باشه نه برقی
Shahab
۱ شهریور ۱۴۰۲با اینکه طرفدار درگ های کارواو هستم ولی این درگ واقعا مسخره و بی مورد بود
آخه اون آشغال پلاستیکی چه ربطی به گالاردو و گودزیلا داره؟!
اگه درگ رفت و برگشتی U شکل برگزار میشد MG چپ می کرد پیش این دوتا 😂
همه چی که یک چهارم مایل نیست . یه رینگ گالاردو رو به کل MG ترجیح میدم
محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال
۱ شهریور ۱۴۰۲شکی نیست که پول گرفته از طرف چینی
ام جی در انگلیس هنوز محبوبیت داره و مردم می خرن
از نظر قیمت و هزینه هم خوب بوده راضی هستند
JDM
۱ شهریور ۱۴۰۲میدونم این درگ و درگ های دیگه برای سرگرمی هستن ولی یه نکته قابل توجه هست که
نیسان gtrR35 نسخه اولیه که 2007 معرفی شد شتاب 3.2 ثانیهای داشت سال 2012 هم بهتر شد 2.9 ثانیه شتابش بود و حتی نسخه پرمیوم بین 2.7تا2.8 تایم میزد که زمان نسخه نیسمو معرفی شد دیگه عالیشد
اونوقت که واتسون تو درگاش یه ماشینی که شتابش 3.8 هست نیسان رو پودر میکنه اگه نسخه 2007 رو اوردن درگ که ضعیف ترینه دمشون گرم این درگا فقط باعث میشه اسم افسانهایgtr و چلنجر و گالاردو لکه دار شه
JDM
۱ شهریور ۱۴۰۲در ضمن تمام افتخارات برقی ها تو همین درگا خلاصه شده
بارها شده تسلا از تمام ماشینایی که سریعتر بودن بهتر عمل کرده که باتوجه به مشخصات تسلا مورد نظر خیلی بی معنیه
همینم باعث شده بعضی از دوستان که فقط از ماشین 400مترو بلدن همش هم کبیر کبیر میکنن بیان ادعا مهندسی کنن همین درگا و مقایسه های بخود باعث شده سایت پر از هیتر و ترول بشه و از بعضی برند هایی که اصلا عددی هم نیستن بشن بت
k-jafaee
۱ شهریور ۱۴۰۲مغلطهی جالبیه. و البته عوامفریبانه.
اما اگه صرفاً شتاب اهمیت داشتهباشه، میشه با استفاده از یک موتور راکت یا یک موتور توربوجت، هر ماشینی رو شتاب داد و ظرف کمتر از یک ثانیه به بالای سرعت صوت رسوند!
deutschland
۱ شهریور ۱۴۰۲بازم مش واتسون و یک درگ مسخره و تخیلیه دیگه به قصد تخریب بزرگان با یک جاروبرقی و چند تا باتری و آرمیچر
نتیجه هر چی باشه هیچ چیز از ارزش های این دو بزرگوار کم نمیکنه
Porsche
۱ شهریور ۱۴۰۲ما هم که اصلا نفهمیدیم این مسابقه برای تبلیغ mg بود 🤣🤣 هیچ gtr سالمی تو دنیا وجود نداره که بعد از ۱۲ ثانیه تازه چهارصد متر و رد کنه ! یه gtr و گالاردو داغون برداشتن آوردن که ارزش یه آشغال چینی بره بالا !! تا حالا از carwow خوشم میومد چون درگ ها و مقایسه های جذابی برگزار میکرد اما از این به بعد عمرا حتی یک کلیپش رو نگاه کنم ( vpn وصل بشه میرم تو یوتیوب لغو دنبال میزنم )
OM.01
۱ شهریور ۱۴۰۲(هیچ gtr سالمی تو دنیا وجود نداره که بعد از ۱۲ ثانیه تازه چهارصد متر و رد کنه ! یه gtr و گالاردو داغون برداشتن آوردن که ارزش یه آشغال چینی بره بالا)
تاجایی که من میدونم GTR 2023 در 11.5 ثانیه 400 متر رو میره و مهارت راننده در تایم تاثیر داره.
تایم 12 ثانیه منطقی بودش.
https://www.automobile-catalog.com/auta_perf1.php#gsc.tab=0
درخصوص MG4 XPOWER هم باید بگم که خود مت واتسون این ماشین رو قبلا تست کرده بود چند ماه پیش و تو یوتویب گذاشته بود اون که ماشینو تست کرده نگفتش اشغال. حالا شما چطوری نه دیدی نه روندی فهمیدی آشغاله خدا داند…
پ.ن=از این تکنیک های آشغال بودن ماشین چینی و کره ای از روی متن و عکس به ما هم یاد بدید تا ما هم یاد بگیریم…
Siyavash
۱ شهریور ۱۴۰۲جناب دانشمند رویه چه حسابی gtr مدل ۲۰۲۳در ۱۱.۵ ۴۰۰متر رو میزنه..مدل ۲۰۱۲ همین ۴۰۰متر رو ۱۱ دقیق میزنه بدترین حالت همین کارواو ۱۱.۱ زده مدل ۲۰۱۵ به بالاش که ۴۰۰ متر رو ۱۰.۹ تا ۱۱ میزنه ..الان چطوری گفتی مدل ۲۰۲۳ رکوردش ۱۱.۵ هست.چه فکری کردی الان آدرس اون سایت گذاشتی که اون مثلا منبع معتبرت هست هست..از ۱۰ سایت دیگه برو مشخصات gtrرو چک کن استاد بعد نظر بده…راجب گالاردو دو هم که اکثر نسل جدید ماشینباز ها با گالاردو عاشق دنیای ماشین شدن گالاردو رو و فراری F430 و ۴۵۸ برایه من اسطوره هستن…درضمن این gtr فکر کنم مدل ۲۰۰۸ بود چون ۴۸۰ اسب قدرت داشت و مدل هایه تولید اولیه gtr ۴۸۰ اسب قدرت داشت و بعد از ۱۵ سال ۴۰۰ متر ۱۲ زده خیلی عالی هست و نشون از دوام بالایه موتور و قطعات این ماشین بعد ۱۵ سال هست که تونست این رکورد رو بزنه عالی هست…
محسن
۱ شهریور ۱۴۰۲ام جی مگه انگلیسی نبود
محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال
۱ شهریور ۱۴۰۲یادش بخیر
الان تمام قطعات و مونتاژ خودروهای MG در چین انجام میشه
ولی شما اگر دیدی کسی در ایران MG داره، بهش بگو دمت گرم ماشین انگلیسی داری
شادکردن مردم ثواب داره
ashkan-car
۱ شهریور ۱۴۰۲چرا ولی مثل همیشه سهام شرکتش رو چین خرید
برند سایک موتور در سال ۲۰۰۶ تا الان مالک یرند mg ولی طراحی و تولید قطعات در انگلیستولید میشه
دفتر مرکزی برند هم توی انگلیسه
امیرعلی
۱ شهریور ۱۴۰۲شرکت ام جی یک شرکتی هست وسایلش از انگلیس میاد و چین اونا رو سر هم میکنه و ماشین میسازه شرکت ام جی یک شرکت نصف چینی و نصف انگلیسی هست
محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال
۱ شهریور ۱۴۰۲کاملا اشتباه می کنید و هیچ کدام از قطعات MG ساخت خارج چین نیست
خصوصا موتور و گیربکس و لوازم الکترونیکی و برقی 100 درصد چینی هستند
شاید دفتر طراحی امجی در انگلیس برای امور مهندسی، دخالت فنی داشته باشه اما قطعه و لوازم کاملا ساخت کشور چین هستند
این موضوع چندان ناراحتی نداره چون شرکت های چینی حتی برای مرسدس بنز و جنرال موتورز هم قطعه باکیفیت می سازن
—————————
اصلا براتون سوال نشده چرا خط مونتاژ MG در انگلیس فعال نیست
اینها مریض هستند قطعه رو در انگلیس بسازن سوار کشتی کنن بفرستن چین، مونتاژ کنن باز سوار کشتی بیارن انگیس
مشخصه که دفتر و دستک شرکت ام جی در انگلیس، کاملا سوری هست، چون کارخونه ای نداره و خرید لوازم یا قطعه سازی هم نمی کنه
بحث طراحی و مهندسی ام جی در انگلیس اگر بخواهیم مطرح کنیم، یک جورایی گول زدن خودمون هست
اگر هم باشه، این واقعیت رو تغییر نمی ده که 100 درصد قطعات ساخت چین هستند
—————————
اون دوستانی که عشق به MG دارند و احتمالا نمیخوان رویاهای گذشته شون با واقعیت خراب بشه
می تونن ادعا کنن ماشین های جدید ام جی، مهندسی انگلیسی داره و ساخت چین هست
اگر این طوری حس خوبی پیدا می کنن، ما هم چیزی نمی گیم ولی توهم نزنین که قطعه انگلیسی توی MG مدل 2023 باشه
k-jafaee
۱ شهریور ۱۴۰۲و نتیجهای که از این تستها میشه گرفت، اینه که نیروی باتری فقط برای شتابگیری عالیه.
S
۱ شهریور ۱۴۰۲یعنی دیدن درگ های این یارو قشنگ توهین به شعور آدمه یعنی واقعا چیزی بجز دروغ و خالی بندی توش پیدا نمیکنی هیچ کدوم از درگ هاش راست نیست بعد فقط هم برند مورد علاقه خودش تو درگ ها پیروز نشون میده 😂😂
JDM سابق
۱ شهریور ۱۴۰۲درگ های shitWOW فقط جهت سرگرمی هستن نه استناد
میثم
۱ شهریور ۱۴۰۲باطنا نه. خیلی از بیننده ها اصلا چنین چیزی رو قبول ندارن و اون کانال هم صرفا بخاطر پول اینکارو میکنه. برای اونا فقط تفریحه، نه برای هیچکس دیگه.
JDM سابق
۲ شهریور ۱۴۰۲ببین خیلی از بیبننده ها میگن اینا چون مثلاً انگلیسی هستن میخوان انگلیسی ها رو برنده کنن یا مثلاً به یه مدل خاص گرایش دارن
عقیده من این نیست
عقیده من اینه اینها خیلی آماتور ویدیو درگ میسازن مثلا الان چند ماهه تازه یاد گرفتن که لاستیک هارو باید قبل درگ گرم کنن و یا برای لانچ بهتر باید دفترچه راهنمای خودرو و بخونن یا با مالک یا شخصی که میتونه صحبت کنن. درحالیکه اینا خیلی آماتورگونه بدون اینکه حداقل چندتا سایت و مجله خودرویی پیدا کنن و داده های خودشون با اونا مقایسه کنن میشینن پشت فرمون گاز و میگیرن و حرکت میکنن و یا انتخاب و سگمنت ماشین هاشون هم خیلی بچه گانه اس
میثم
۲ شهریور ۱۴۰۲درسته. Carwow زیاد براش اهمیتی نداره، ولی کانال Lovecars وحشتناک تعصب روی ماشینای خودشون مخصوصا P1 داره و حتی تیزرشون رو هم دقت کنی، خیلی واضحه این موضوع. حتی حاضرن یه متشین خیلی قدیمی که ذره ای سرعت نداره رو بعنوان رقیب قرار بدن تا ثابت کنن مکلارن شون تو دنیا نظیر نداره.
بیشتر درگ ها هیچوقت درست و عادلانه نبوده. گرم کردن لاستیک لازمه، ولی فقط رو بیشتر ماشینای آمریکایی اینکارو میکنن. چلنجر هم اینجوری که بار ها شنیدم، حتما باید کل شرایطش مهیا باشه تا بتونه درگ کنه، ولی ماشینای دیگه همینجوری میان پشت خط و راحت گاز میدن. سر همین مسئله، واقعا معلوم نیست که چنلجر باید سریعتر اعلام بشه یا 720S، با این همه نتایج ضد و نقیض.
NR
۱ شهریور ۱۴۰۲super car & super car killer
گودزیلای پیر کی میخواد جاشو به نسل جدید بده؟؟؟…
JDM
۱ شهریور ۱۴۰۲تو تمام درگ ها ماشین هایی میبرن که از طرف کمپانی حمایت میشن چه ماشین هایی که از همین درگا نرفتن بالا شتاب gtr سال 2009 به طور دقیق با 450اسب دقیق 3.2 ثانیه بود.
یه چی میگم یادتون نره
جامعهای که برقی میخره دنبال شتاب نیست دنبال دریفت یا هیجان رانندگی نیست اکثر مشتری های اینا کسایی هستن که دنبال یه ماشین کاربردی که برن سرکارشون یا برن مسافرت .
آدم وقتی به سریعوخشن یا مافوق سرعت نگاه میکنه یا حتی انیمه اینیشیال دی متوجه میشه که دنیایی بدون خودروی درون سوز غیر ممکنه.
(با این درگا یا هیت کردن بعضی از افراد مبتلا به عقده امثال gtr.گالاردو.چلنجر.بیمر. هیچی ازشون کم نمیشه)
JDM
۱ شهریور ۱۴۰۲ولی کاری ندارم خود این برندای تازه به دوران رسیده متوجه نمیشن که وقتی میخوان خودشونو نشون بدن از امثالgtr و لامبورگینی و … استفاده میکنن جالب تر از اون طرفدارای این برندا یکی مثل کاربر تسلا پست درمورد بیمره
میاد از این جمله استفاده میکنه (به سرنوشت شوم نوکیا مبتلا میشن )
یارو تازه گواهینامه گرفته میاد یه دنیا و یه صنعتو زیر سوال میبره
(با این درگا انشالله خوشحال شین)
درضمن اشکال نداره برای دیده شدن از اسطوره ها استفاده کنین
silent
۱ شهریور ۱۴۰۲بنظرم باید از این دید نگاه کرد که شما با یه ماشین خانوادگی موقع به یه ماشین سوپر اسپرت در سرعت سلام کنی ،اگر این نمونه ها تو ایران وارد بشه واقعا جای تقدیر داره به هرحال تفریح تو ایران طور دیگه ای بنظرم تعریف شده من که بشخصه با آرمیچرم لذت میبرم .
Dead man95
۱ شهریور ۱۴۰۲فازتون چیه با این اسم های پروفایل؟؟
علی بوگاتی
رضا فراری
حسن مک لارن
جواد موستانگ
مالکان همین ماشینام ب خودشون اینجوری نمیگن
JDM
۲ شهریور ۱۴۰۲😂😂😂😂
ولی جدا از شوخی از این اسما برای نشون دادن علاقشون استفاده میکنن مثل خودم اینطوری بهتره
abbas
۱ شهریور ۱۴۰۲نمیدونم چرا با دیدن این کلیپ ها حس افسردگی بهم دست میده
دو تا اسطوره … دو تا افسانه سرعت و شتاب ک ادم با دیدنش فقط حس سرعت و هیجان بهش دست میده
بعد جارو برقی مزخرف بیاد همینجوری الکی مزخرف بزنه راحت ازشون جلو…
اصلا با این درگا حال نمیکنم
NISSAN
۲ شهریور ۱۴۰۲گنگ نیسان gtr بالاستتت
NISSAN
۲ شهریور ۱۴۰۲همهی ماشین های شرکت نیسان خوبن
مثل gtr
محمد
۱۶ شهریور ۱۴۰۲درگ جالبی بود.. عموم مردم فقط با ذهنیت خودشون سر و کار دارند نه با واقعیت….طرف به ام جی میگه برند تازه به دوران رسیده!.این میشه ذهنیت ولی حقیقت چیه ؟ام جی برند صد ساله انگلیسی و محبوب در کل دنیا بوده و هست. چه ویترین افتخاراتی که این برند نداره. مثلاً رکورد سریعترین خودروی دنیا..یا اولین برند غیر ایتالیایی که فراری را در مسابقات شکست داد..اگه این وسط برند تازه به دوران رسیده ای هم باشه قطعاً اون نیسانه با هفتاد سال قدمت..دلم میخواست یه تست هندلینگ هم از این سه تا ماشین میگرفتند تا ام جی اون پلتفرم پیشرفته خودش معروف به نبولا را به رخ اون دو تا پیرمرد بکشه.
Tommy
۲۲ شهریور ۱۴۰۲دوستان قبول دارید نسل جدید جی تی ار باید حداقل زیر سه ثانیه شتاب داشته باشه؟ و به نظرتون تمام برقی میدان بیرون تمام بنزینی یا هیبرید و کدوم ینظرتون برا گودزیلا جدید بهتره ؟ من خودم هیبرید و خیلی هستم
علی
۲۳ مهر ۱۴۰۲یه درگ مسخره دیگه /: