وقتی صحبت از خودروهای سوپر مینی مطرح جهان باشد کمتر به MG3 فکر میکنیم، برندی با اصالت انگلیسی که تحت مالکیت یک شرکت چینی احیا شد و در حال حاضر هم در مسیر خوبی قرارگرفته و سعی دارد تا با بهروزرسانیهای حتی خفیف، این خودرو را در جریان بازی، حفظ کند. این هاچبک حتی در کشور خودمان هم باوجود عوارض گمرکی بیرحمانه، مورد استقبال قرارگرفته است که البته بخشی از این موفقیت را مدیون قیمتگذاری نسبتا معقول واردکننده است.
مدل ۲۰۱۶ MG3 بهروزرسانی شده و قرار است، رنگهای جدیدی هم به نام قرمز رز و هِلو یِلو، که هر دو با سقفهای سفید و مشکی در دسترس هستند، افزودهشده است. همچنین جلوپنجره مشبک جدید هم جز تغییرات ظاهری هست. امجی میگوید که موتور ۱.۵ لیتری بنزینی ۱۰۵ اسبی و ۱۳۹ نیوتن متری آن مورد تجدیدنظر قرارگرفته و در حال حاضر مطابق با استانداردهای یورو ۶ عمل میکند و انتشار گاز CO2 آن به ۱۲۴ گرم در هر کیلومتر رسیده است. به لطف سیستم استپ/استارت مصرف سوخت موتور بهبودیافته است.منبع: carscoops
حسین
۲۵ آبان ۱۳۹۴حدود دههزار پوند هست ، یعنی حدود ۴۵میلیون که با هزینه گمرک و حمل و نقل و سود شرکت واردکننده و هزینه خدمات پساز فروش میشه چند؟؟
Danial
۲۵ آبان ۱۳۹۴دوست عزیز علت اصلی گرانی ماشین های خارجی اینکه اگر همین خودرو با همین قیمت حدوداً 50 میلیون وارد بازار ایران بشه اون وقت دیگه کسی رو نمیبینی بره ماشین های ایران خودرو رو بخره تازه ماشن هایی داریم مثل هیوندایی اکسنت یا سراتو که از این هم ارزون تر هستن حدوداً 8.500 دلار که با یک محاسبه ساده اگر *** مالیات فلان فلان فلان و غیره رو بهش اضافه کنیم میشه 30 میلیون اگر این ماشینایی که گفتم با قیمت 30 میلیون دست منو شما برسه اون وقت توقع دارید کسی 405و206وپرشیاوتندر90 و سمند و این لگن هارو بخره خب نه نمیخرن و برای اینکه همین چرت و پرت ها به فروش برسن دولت میاد سیاست به خرج میده قیمت ماشین خارجی رو 4 برابر و گاهاً دیده شده 10 برابر میکنه و اسمش رو میزاره کالای لوکس اگر اون …. های که رفتن و با وام 25 میلیونی ماشین خریدن نمیخریدن نهایتاً تا 6 ماه دیگه ایرانخودرو و سایپا کنار میرفتن و این شرکت های ممکن بود حتی خط تولیدشون رو ایران بیارن (بخاطر ترانزیت بهتر هم که حساب کنی از نظر عقلانی ارزش داره) ولی هیف که…
***
رضا 2272
۲۵ آبان ۱۳۹۴دلیل گمرک و تعرفه همون چیزی است که شما گفتید
اما ارزون ترین خودروی کره ای هیوندای اکسنت و i10 و کیا پیکانتو هستند
که از ۳۵ میلیون استارت قیمت میخورن
حتی خودروی چینی مثه جیلی هم توی همین رنج قیمته
به همین دلیله که سایپا و ایران خودرو ادعا میکنن خودروهای ما ارزان قیمته
سر به هوا
۲۵ آبان ۱۳۹۴همه چی رو خوب توضیح دادی جزء قیمت خودروهایی رو که گفتی!!!
مرجع برای 8500 دلار کجاست؟
این ماشین ها همه قیمت جهانی دارند بهتره به وب سایت خود شرکت های سازنده مراجعه کنید تا هم خودت یاد بگیری و هم بقیه رو به اشتباه نندازی.
مثل یک سری افراد نباشید که بدون اطلاع می گویند قیمت پراید 4 میلیون تو عراق و افغانستان است!
احمد.ف
۲۵ آبان ۱۳۹۴تا جایی که یادم میاد همین ام جی ۳ رو گمرک اعلام کرده بود قیمتی که پشت مرز داره ۸۰۰۰ دلاره . به نظرم که ماشین جالبیه
sina
۲۵ آبان ۱۳۹۴داداش اینجا نوشته 8399 پوند شروع شه بعد چه جوری اونور 8000 دلاره ؟؟
احمد.ف
۲۵ آبان ۱۳۹۴دوست عزیز sina اگر به قیمت ماشین ها داخل انگلیس نگاه کنید در مقایسه با دیگر نقاط جهان گران تر است و علت آن هم مالیات بر ماشین است. این ماشین هم همین طور است
وقتی شما یک کالا را از یک کشور برای صادرات خارج می کنید مالیات داخلی از قیمت جنس کم می شود. این ماجرا حتی برای اقلام کم قیمت که به صورت شخصی هم خارج می شوند صادق است
Danial
۲۵ آبان ۱۳۹۴من قرار نیست قیمت هارو تایین کنم لذا قرار هم نیست کورکورانه از حرفی ک زدم همایت کنم پس براتون با عدله حرف میزنم…
قیمت کیا پیکانتو در کشور دوست و همسایه امارات متحده عربی … (بدم میاد ازشون خیلی)
http://www.drivearabia.com/ultimatecarbuyerguide/uae/carpage.php/Kia-Picanto/2015-2016-/1286#prices
برابر با ابن لینک میتونید کیا پیکانتو رو با قیمت 31900 درهم بخرید.
با تبدیل نرخی که من خودم اون رو انجام ندادم یه سایت دادم انجام داد…
به قیمت 8,686.18
لینک سایت برای تست شما دوستان عزیز.
http://themoneyconverter.com/USD/AED.aspx
خب حالا دیگه بقیش سخت نیست قیمت کیا پیکانتو میشه با دلار 3500 تومان چیزی در حدود 29750000 راحت بگم زیر 30 میلیون… مابقی ماشین هایی هم که گفتم همین رنج قیمت رو دارن من خدارو شکر میکنم که آقای “رضا2272” در این کشور مسول گمرک نشدن دهنمون سرویس بود همین کیا پیکات ورو بجای 70 تومان باید میخریدم 150 تومان والا برادر من این کیا پیکانتوی که من برات قیمت گذاشتم با مالیات و کوفت و درد حق فلان کس و اون دادششو 7 جد و آبادش بود انگار فقط مملکت ماست که گمرک داره من دارم عرض میکنم چرا گمرک ما مجبور میشه که این نوع قیمت گذاری رو انجام بده نه چیزی دیگه بحث سر سیاست قیمت گذاری نه خود قیمت کمی بهتر ببینید…
جناب “سر به هوا” کمی سرتون رو توی گوگل بچرخونید اگ پست های همین پدال رو در تاریخ های 2 یا 3 روز گذشته ببینید میتونید قیمت ماشین هایی ک گفتم رو کشف کنید…
Danial
۲۵ آبان ۱۳۹۴قیمت سراتو
http://www.drivearabia.com/ultimatecarbuyerguide/uae/carpage.php/Kia-Cerato/2014-2015-/822
55000درهم
برابر با 14,976.17 دلار
برابر با 52 میلیون تومان…حالا چون شمایی من 9 درصد مالیات ارزش افزوده میزارم روش میشه 56.68 خب حالا 10 درصد حق بروبچ میشود چیزی در حدود 62.348 حالا قیمتی ک ما در ایران شاهد هستیم با تقریباً 100% گمرک میشود 124.696 میلیون پول بی زبون…بله اینجوریاست…
نکته خیلی مهم یادم رفت بگم اون 100% گمرکی هم جزو همون حق بروبچه هاست که من قانونی کردم تو …. پاچه خریدار محترم… چ حالی میداد بتونم حقوق خودم رو همینجوری با این ضریب حساب کنم :|
حمید
۲۶ آبان ۱۳۹۴سلام
دوستان چرا نا امید هستید
1- اون عده که خرید کردند از وام استقبال کردند نه خودرو
2- 100 هزارتا ماشینم بگو با وام به مردم انداختند- بعدش چی
3- همچنان نمی خریم تا آدم بشن – اگر نشدن – اونوقت بهتره دیگه نباشند
ali ayat
۲۵ آبان ۱۳۹۴جون میده تقویتش کنی بندازی تو پیست
american and japan
۲۵ آبان ۱۳۹۴من میتسوبیشی میراژ یا تویوتا یاریس رو انتخاب میکنم.
رضا 2272
۲۵ آبان ۱۳۹۴یاریس اختلاف ۱۵ تا ۲۰ میلیونی با این ماشین داره
میراژ هم واقعا بازخورد بدی داشته
من اهواز هستم و اینجا پلاک اروند حدودا ۵۳ میلیون در میاد
با این قیمت خودروهای بهتری مثه کیا ریو هست و به همین دلیل کسی سراغ MG3 نمیره
امین اریامن
۲۵ آبان ۱۳۹۴ببخشید شاید به نظر بی ربط باشه اما..
لعنت به ایران خودرو وسایپا…نابود شین ایشالا..
چرا باید اینو 73 ملیون بخریم؟اگه این فرغون سازا داخل نبودن زندگی خیلی بهتر می بود
ساسان
۲۵ آبان ۱۳۹۴دوستان اشتباه نکنن، مشکل اصلی ما در ایران گرون بودن خودرو نیست بلکه پایین بودن دستمزدها به نسبت همه جای دنیاست، اگه دستمزدها بر مبنای استانداردهای جهانی بود حتی با وجود تعرفه بالا و دلار 3600 تومانی، بازم خرید خودرو خارجی واسه مردم امکانپذیر بود.
REZA
۲۵ آبان ۱۳۹۴میدونم جای این سوال اینجا نیست ولی خواهشا دوستان جواب بدن.اگه الان هیوندای کوپه2008 قرمز بخوام بخرم .به نظرتون زیاد از لحاظ فنی خرج دستم نزاره؟؟ دموده نشده؟؟زیر 100هزار کارکرد.
لطفا راهنمایی کنید.
كاپيتاليسم
۲۵ آبان ۱۳۹۴اصلا توصیه نمیشه ، کیفیت این مدل اونقدر بالا نیست که بعد از این همه مدت بازده خوبی داشته باشه بعلاوه اکثریت دارندگان تیبرون یا همون کوپه قشر جوان بودن و حسابی از ماشین کار کشیدن ، قطعاتش هم خیلی سخت پیدا میشه…
ولی هنوز ظاهرش قشنگه و دمده نشده
مدل نسبتا تمیز کوپه زیر ۱۰۰ کارکرد تو باما حدود ۶۰ تومن هست و ولوستر ۴۰ کارکرد ۸۵ تومن
اگر بودجه برسه و یه ولوستر دسته دوم بتونید تهیه کنید قطعا بهتره
اما اگر قصد خرید کوپه رو داشتید در نهایت ، جدا از قسمت های فنی راجب رنگش خیلی دقت کنید و پیش یه نفر متخصص ببرید
REZA
۲۵ آبان ۱۳۹۴با توجه به این که ما تو منطقه آزاد هستیم ولستر 2013 رو با 50 تومن هم میشه خرید(20 هزار کارکرد).تو یک شرکت سوار ولستر شدم اتاقش خیلی کوچیک بود اندازه پراید.حس اسپرتی نمیداد .
REZA
۲۵ آبان ۱۳۹۴با 85 تومن تو تبریز میشه موستانگ 6سیلندر کروک خرید.وقتی سوار شدم دیگه دلم نمی اومد از ماشین پیاده شم.کیت اگزوزشم واقعا آدمو دیوانه میکرد.حیف که بودجه ام نرسید
محمد
۲۵ آبان ۱۳۹۴ماشینش خیلی ناز وقشنگه.کیفیت ام جی هم خیلی خوبه اصلاقابل ماقیسه بابقیه ماشینای چینی نیست
حیف توایران قیمتش سربه اسمونامیزاره
hossein
۲۵ آبان ۱۳۹۴MG3 از نمای جانبی و عقب طراحیش قابل قبوله ولی چراغهای جلو چنگی به دل نمیزنه!!!طراحی داخلیش هم قدیمیه!
حميد
۲۵ آبان ۱۳۹۴کاش اینقدر گمرکی و ماشین های فرسوده و شماره گذاری و دارایی به یک خودرو نمیخورد
میلاد
۲۶ آبان ۱۳۹۴mg3 ماشین خوبی هست
من می خواستم خدمت دوستی که قیمت ماشین هارو گذاشته به درهم عرض کنم که این ها قیمت های low option ماشین ها هست
مثلا سراتو فولش تو همون سایت 69000 درهم هست حدود 65 میلیون و یا پیکانتو 43000 درهم هست نسخه های تو ایران فول اپشن هستند
لطفا دقت کنید
رضا
۲۶ آبان ۱۳۹۴درسته دقیقا !
احمد باقری
۲۶ آبان ۱۳۹۴در نوع خودش، ماشین کوچیک و باحالیه.
رضا
۲۶ آبان ۱۳۹۴من که متوجه نشدم تغییرات تو کدوم قسمتها بوده