ام جی (MG)چشم انداز

ام جی 5 فردا موتور؛ مشخصات، قیمت و بررسی سدان جدید وارداتی

سدان اقتصادی ام جی ۵ با ابعاد بزرگ‌تر از دنا و تارا، ظاهر جذاب‌ و راحتی قابل قبول فراهم می‌کند. این محصول البته، پیشرانه کم‌رمق و کم‌مصرف دارد.

ام جی 5 سدان چینی فردا موتور MG5 نمای اصلی

فردا موتور با گسترش محصولات ام‌جی در ایران، حضور خود در بازار کشورمان را توسعه می‌دهد. به‌تازگی کراس‌اور برقی ام‌جی ۴  در نمایشگاه شیراز ۱۴۰۳ رونمایی شده است؛ ضمن اینکه زمستان ۱۴۰۲ نیز سدان‌های MG5 و MG GT به اتواکسپو تهران رسیدند.

ام‌جی برند بریتانیایی است اما امروزه به عنوان یک خودروساز کاملا چینی فعالیت می‌کند. این مجموعه سال ۲۰۰۵ توسط گروه سایک خریداری شد و هم‌اکنون خوش‌نام‌تر و معتبرتر از دیگر برندهای چینی به‌حساب می‌آید. غالب محصولات ام‌جی از معدود خودروهای ساخت چین محسوب می‌شوند که استاندارد اروپا و استرالیا را رعایت کرده‌اند. حتی در انگلیس، انواع خودروهای این برند، فروخته می‌شوند.

ام جی 5 سدان چینی فردا موتور MG5 نمای سه رخ

در کشور ما اولین بار حدود ۱۵ سال پیش ام‌جی ۵۵۰ سدان به‌عنوان اولین محصول با نام شوالیه توسط مدیا موتور وارد ایران شد. ام‌جی توانست در بازار کشورمان موفق عمل کند و مدیا موتور محصولات مختلف آن مثل کراس‌اور GS، سدان MG 6 و هاچ‌بک MG 3 را عرضه کرد؛ اما با تصویب تحریم‌های سال ۱۳۹۶ فروش این برند در ایران متوقف شد. حتی خط مونتاژ MG360 که در تبریز با سرمایه‌گذاری مشترک سایک چین و طرف ایرانی افتتاح شده بود، خیلی زود به پایان راه و تعطیلی رسید.

ام جی 5 سدان چینی فردا موتور MG5 نمای پشت

آنچه در بازار چین به نام MG5 فروخته می‌شود؛ با خودروی رونمایی شده توسط فردا موتور متفاوت است. به بیان بهتر، یکی از محصولات سایک موتور به نام روئی i5 با برند MG در ایران عرضه خواهد داشت. از نظر فنی، می‌توان  MG5 فردا موتور را نسخه‌ی جدید MG360 دانست که مدتی کوتاه در تبریز مونتاژ می‌شد. دیگر موضوع مهم، تولید روئی i5 با چهره جدید (فیس لیفت) در چین است؛ اما ظاهرا مدل قدیمی توسط فردا موتور به بازار ایران خواهد رسید.

جدول مشخصات ام جی ۵ فردا موتور

مشخصات کلی جزئیات
برند ام جی (MG) – ساخت چین تحت مالکیت سایک موتور
ابعاد (میلی‌متر) طول: ۴,۶۰۷ – عرض: ۱,۸۱۸ – ارتفاع: ۱,۴۸۹ – فاصله محوری: ۲,۶۸۰
وزن ۱,۲۳۰ کیلوگرم
صندوق عقب ۵۱۲ لیتر
موتور مدل پایه (بنزینی) ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی، ۱۱۸ اسب بخار، ۱۵۰ نیوتن‌متر، گیربکس CVT
شتاب ۰ تا ۱۰۰ ۱۲-۱۳ ثانیه
نهایت سرعت ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت
موتور مدل توربوشارژ ۱۷۰ اسب بخار، ۲۵۰ نیوتن‌متر، گیربکس ۷ سرعته دبل کلاچ
نسخه برقی یک موتوره ۱۱۸ اسب بخار، باتری ۵۲.۲ کیلووات‌ساعت، پیمایش ۴۰۰ کیلومتر
نسخه برقی دو موتوره ۱۵۴ اسب بخار، پیمایش ۵۰۰ کیلومتر
ویژگی‌های طراحی جلوپنجره کرومی، رینگ ۱۶ اینچ، نمای عقب اسپرت
تجهیزات داخلی داشبورد ساده، نمایشگر ۱۰ اینچ، صندلی چرمی
قیمت جهانی ۱۰,۰۰۰ – ۲۱,۰۰۰ دلار
پیش‌بینی قیمت در ایران  ۱.۷ میلیارد تومان به بالا

طراحی بیرونی و نمای ظاهری ام جی ۵ فردا موتور

در مقایسه با سدان‌های چینی بازار ایران، مثل آریزو ۶ و جک کرمان موتور KMC j7 و ریسپکت بهمن موتور، سبک طراحی قدیمی ام جی ۵ فردا موتور کاملا مشخص است. از سویی دیگر، فرم چراغ‌های اصلی و ادوات جلوپنجره، MG5 را دارای حس لوکس و موردپسند خانواده‌ها نشان می‌دهد.

ام جی ۵ فردا موتور، سبک طراحی فولکس پاسات نسل ۲۰۱۴ را یادآوری می‌کند. جلوپنجره‌ی بزرگ تا پایین سپر ادامه دارد و همراه خطوط افقی با تزئینات کروم، جذاب به نظر می‌رسد. این شرایط، در طرفین سپر و محل نصب مه‌شکن‌ها نیز وجود دارد. حجم‌دهی بدنه، راضی‌کننده است و خصوصا روی کاپوت، هماهنگی جالب با چراغ‌های اصلی فراهم می‌کند.

ام جی 5 سدان چینی فردا موتور MG5 نمای جانبی

در نمای جانبی، سادگی ام جی ۵ فردا موتور، واضح است. خط مورب بین چراغ‌های جلو و عقب، برجستگی پایین درها و رینگ‌های ۱۶ اینچ هم، بسیار کم‌هیجان به نظر می‌رسند. در قاب پنجره‌ها، مواد پلاستیکی سیاه دیده می‌شوند و MG5 را یک سدان ارزان‌قیمت جلوه می‌دهند.

نمای پشت ام جی ۵ فردا موتور، حس اسپرت با هماهنگی اجزای مختلف را نشان می‌دهد. حجم‌دهی بدنه، شامل درپوش صندوق عقب و سپر، چشم‌نواز است؛ ضمن اینکه محل نصب پلاک نیز، جایگاه مناسب دارد. از نکات مثبت در طراحی بدنه‌ی MG5 باید به پرهیز از نصب قطعات پلاستیکی سیاه‌رنگ، در سپرهای طرفین اشاره کرد.

ام جی ۵ فردا موتور با طول ۴,۶۰۷  و عرض ۱,۸۱۸ و ارتفاع ۱,۴۸۹ و فاصله محوری ۲,۶۸۰  میلی‌متر عرضه می‌شود. این خودرو نسبت به چری آریزو ۶، کمی کوچک‌تر است اما فاصله محوری مشابه دارد.

طراحی داخلی و نمای کابین MG 5 فردا موتور

فرم داشبورد و محل نصب مانیتور لمسی برای  MG5 ساده و کم‌هزینه طراحی شده‌اند. نمونه‌ی موجود در ایران، پوشش سیاه برای قسمت‌های مختلف دارد اما نسخه‌های مجهز به داشبورد سفید و قرمز (تصویر زیر) هم در چین فروخته می‌شوند.

ام جی 5 سدان چینی فردا موتور MG5 نمای داخلی

مشابه دیگر خودروهای اقتصادی ساخت چین، پنل پشت فرمان عقربه‌ای برای ام جی ۵ فردا موتور ارایه شده است؛ اما فرمان اسپرت و خوش‌فرم این محصول، کمی حس اسپرت به راننده می‌دهد. احتمالا مدل مخصوص بازار ایران، ترمز دستی برقی (غیر اهرمی)، استارت دکمه‌ای و نمایشگر لمسی ۱۰ اینچ را به صورت استاندارد خواهد داشت. نسخه‌های آپشنال (تصویر بالا)، پنل دیجیتال پشت فرمان دارند.

با در نظر گرفتن قیمت در چین، صندلی‌های چرم و پوشش نرم تودری‌ها، نکات مثبت ام جی ۵ محسوب می‌شوند. این خودرو، برای ۴ سرنشین بلندقد، مناسب است و راحتی سرنشین مشابه چری آریزو ۶  فراهم می‌کند. صندوق عقب MG5 با توجه به ابعاد بدنه، قابل قبول است و ۵۱۲ لیتر فضای حمل بار دارد.

پیشرانه و تجهیزات فنی ام جی ۵ فردا موتور

موتور ۱/۵ لیتر برای MG5 در دو نسخه تنفس طبیعی و توربوشارژ ارایه می‌شود. ظاهرا برای ورود به ایران، مدل ارزان‌تر با ۱۱۸ اسب‌بخار قدرت و ۱۵۰ نیوتن‌متر گشتاور ، همراه گیربکس CVT انتخاب شده است. ام جی ۵ فردا موتور ۱۲۳۰ کیلوگرم وزن دارد و برای رسیدن به سرعت صد کیلومتر برساعت، ۱۲ تا ۱۳ ثانیه زمان می‌برد. نهایت سرعت این خودرو، ۱۷۰ کیلومتر برساعت است.

ام جی 5 سدان چینی فردا موتور MG5 نمای جانبی

مدل توربو، ۱۷۰ اسب بخار قدرت و ۲۵۰ نیوتن‌متر گشتاور فراهم می‌کند. برای این نمونه، گیربکس ۷ سرعته اتوماتیک دبل کلاچ قابل سفارش است و سرعت‌گیری صفر تا صد کیلومتر برساعت ۹ ثانیه ارایه می‌دهد.

نسخه‌ی تمام برقی MG5 نیز شرایط ورود به ایران و استفاده از تحفیف عوارض گمرکی دارد. این نمونه از یک موتور الکتریکی، ۱۱۸ اسب بخار قدرت می‌گیرد و همراه باتری ۵۲/۲ کیلووات ساعت، توان پیمایش ۴۰۰ کیلومتر فراهم می‌کند. نهایت سرعت MG5 EV به ۱۴۵ کیلومتر برساعت می‌رسد. مدل دو موتوره با قدرت ۱۵۴ اسب بخار و شعاع حرکتی ۵۰۰ کیلومتر نیز در بازار بریتانیا عرضه شده است.

قیمت MG5 در بازار جهانی و پیش‌بینی برای ام جی ۵ فردا موتور

طبق جدیدترین اطلاعیه مربوط به مرحله هجدهم ثبت‌نام خودروهای وارداتی، شرکت فرداموتورز قیمت علی‌الحساب ام جی ۵ را در مبادی ورودی را ۱۳.۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال اعلام کرده است (مهر ۱۴۰۳). لازم به ذکر است که این مبلغ به‌صورت پیش‌پرداخت بوده و قیمت نهایی خودرو هنوز تعیین نشده است.

روی کاغذ، مدل پایه با ۱۱۸ اسب بخار قدرت و گیربکس CVT، ضعیف به نظر می‌رسد اما آستانه قیمت ۱۰ هزار دلار برای این خودرو، منطقی است. این شرایط، می‌تواند هزینه خرید ام جی ۵ فردا موتور را به حدود یک تا ۱/۲ میلیارد تومان برساند. مدل توربوشارژ با تجهیزات سفارشی در چین، ۱۵ هزار دلار قیمت دارد و اگر وارد ایران شود، تقریبا ۱/۷ میلیارد تومان خواهد بود.

مدل برقی MG5 در چین، ۱۷ تا ۲۱ هزار دلار قیمت‌گذاری شده است. این نمونه با استفاده از تخفیف مالیات و عوارض گمرکی، احتمالا برای خریدار ایرانی به قیمت ۱/۵ میلیارد تومان قابل خرید خواهد بود.

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۸۷ رای

مطالب مشابه

‫۳۷ دیدگاه‌ها

  1. علی جردن

    ۲۸ خرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (2124 ديدگاه)

    وارد کردن خودروهای کم نظیر تخصص فردا موتورز است

    موافقم 6
    مخالفم 21
    1. Taha Ayoobi

      ۲۸ خرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (4381 ديدگاه)

      آره اون T5 و SX5 شو دیدیم.

      موافقم 20
      مخالفم 5
    2. اکسل

      ۲۹ خرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (128 ديدگاه)

      خیلی کم نظیرررررررره

      موافقم 12
      مخالفم 3
  2. حسین

    ۲۸ خرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (3003 ديدگاه)

    امنیت اش چطوره؟
    یادمه یک ماشین ام جی هیچ ستاره ای نگرفت!

    موافقم 12
    مخالفم 2
    1. محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال

      ۲۸ خرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (2909 ديدگاه)

      خودروهای MG تقریبا همگی به استرالیا و انگلیس صادر می‌شن، پس استاندارد ایمنی‌شون قابل قبوله.
      همین الان MG4 برقی در اروپا فروش خوبی داره
      اما این ماشینی که توسط فردا موتور رونمایی شده، عملا از محصولات Roewe هست و در بازار اروپا فقط با مدل برقی دیده شده، به همین دلیل راجع به ایمنی هم نظر خاصی نداریم تا زمانی که منبع معتبر غیرچینی پیدا کنیم

      موافقم 12
      1. ۲۹ خرداد ۱۴۰۳
        سوابق: (4944 ديدگاه)

        آقا اشتری با ۶۷۰ تومن تارا دنده ای درحد بهتره یا سورن درحد نو یا جک j5 اتومات حدود ۱۲۰ تا کار ؟
        یا با اون پول بنظرتون ماشینای ارزون مدیران خودرو رو (x33 اتومات و دنده ای کراس) رو ثبت نام قسطی کنیم؟

        1. محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال

          ۲۹ خرداد ۱۴۰۳
          سوابق: (2909 ديدگاه)

          به نظر من ماشین چینی با کارکرد 120 هزار گزینه مناسبی نیست
          دوستان من سورن دارن و راضی هستند

          موافقم 12
          مخالفم 1
        2. محمد لشگری

          ۳۰ خرداد ۱۴۰۳
          سوابق: (1 ديدگاه)

          من ۸ ساله ایکس ۳۳ نیو مدل ۹۵ اتومات دارم و خیلی راضی هستم تا الان ۲۳۷۰۰۰ کیلومتر راه رفته بدون هیچ مشکلی در موتور و گیربکس
          واقعا عالیه…

          موافقم 2
          مخالفم 2
        3. مرتضی

          ۲۷ شهریور ۱۴۰۳
          سوابق: (1 ديدگاه)

          سلام قطعا سورن سورن سورن.دور تارا نری عزیزم که پشیمون میشی

  3. ehsan.fa

    ۲۸ خرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (1953 ديدگاه)

    ترکیب موتور ۱.۵ با گیربکس cvt روی ماشینی با این ابعاد از زهر هلاهل و سم سیانور هم زهراگین تر و مسموتر هست

    موافقم 15
    مخالفم 4
  4. زیزیگولو

    ۲۸ خرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (6038 ديدگاه)

    مانور گاریهای چینی تو حیاط خلوت ایران 🤦

    موافقم 14
    مخالفم 6
  5. الهام تبسمی

    ۲۸ خرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (82 ديدگاه)

    فردا موتور لوکس ترین شرکت فعال در حوضه خودرویی هستش ون M4 داریم لوکستر از بی‌ام‌و سری ۷ و کم خرج تر از بی‌ام‌وست

    موافقم 4
    مخالفم 19
    1. Taha Ayoobi

      ۲۸ خرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (4381 ديدگاه)

      بله وقتی پراید هم قطعاتش نباشه و فنیش پیچیده باشه خرجش از بی ام و هم میره بالا تر

      موافقم 12
      مخالفم 1
      1. ۲۹ خرداد ۱۴۰۳
        سوابق: (4944 ديدگاه)

        پراید رو خودت میتونی براش قطعه بسازی داش

        موافقم 6
        مخالفم 3
    2. ۲۹ خرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (4944 ديدگاه)

      واکنش هایما 7X : جدی می‌فرمایید ؟😂😂😂

      موافقم 2
      مخالفم 7
    3. برادر همه کاربران بجز تسلا(و جدیدا پیام)

      ۲۹ خرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (19 ديدگاه)

      BMW VS فردا موتور
      اصلا میدونی چی داری میگی خودت؟

      موافقم 10
      مخالفم 1
    4. Gtc فقط ایتالیایی آلمانی انگلیسی شعبه ۲

      ۲۹ خرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (322 ديدگاه)

      این شرکت تو خوابش هم نمی‌دید که شما ور دارید با بی ام و سری ۷ مقایسه کنید!
      با احترام نظرتون به شدت سم بود

      موافقم 10
  6. مگنوم

    ۲۸ خرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (26 ديدگاه)

    فردا موتور خودروهای درجه یکی همیشه وارد کرده خودم عاشق MG انگلستانی هستم قراره فردا موتور ام‌جی روباز هم وارد کشور کنه 👏🏻👏🏻👏🏻

    موافقم 2
    مخالفم 13
  7. فرزاد

    ۲۸ خرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (43 ديدگاه)

    فردا موتور چند پله از کرمان موتور مدیران خودرو بالاتره فقط کافیه یک بار امتحان کنید مشتری دائمی می شین

    موافقم 2
    مخالفم 19
  8. ناشناس

    ۲۸ خرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (7 ديدگاه)

    کوردهای عراقی می آیند سنندج با شورلت و فورد و کادیلاک ایمن و زیبا و پیشرفته آمریکایی که مایه شگفتی مردم ماست و البته شرم که چرا باید جان مردم در جاده ها بعلت خودروهای بی کیفیت در معرض خطر جدی باشد . دست کم ورود فقط خودروهای دست دوم آمریکا و اروپا را آزاد کنید .

    موافقم 17
    مخالفم 3
    1. ۲۹ خرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (4944 ديدگاه)

      خدا ازشون نگذره ایشالا خودشون و خانواده هاشون تو ماشینای ایرانی بمیرن ( همون بیناموسایی که نمیزارن مردم ماشین خوب سوار شن)

      موافقم 14
      مخالفم 3
      1. S.S.A

        ۲۹ خرداد ۱۴۰۳
        سوابق: (27 ديدگاه)

        اونا الان سوار پورش و BMW ان

        موافقم 9
        مخالفم 1
        1. ۲۹ خرداد ۱۴۰۳
          سوابق: (4944 ديدگاه)

          ایشالا تو همون پرس شن

          موافقم 2
          مخالفم 1
  9. ALI A

    ۲۸ خرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (81 ديدگاه)

    مشخصه ماشین چند سال پیشه… درسته برند روو و ام جی کیفیت خوبی دارن… ولی قیمتش با قدرت موتور و ویژگی هاش نمیخونه … این قیمت زیاده براش…

    موافقم 8
    مخالفم 1
    1. پویا

      ۲۸ خرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (487 ديدگاه)

      اتفاقاً ام جی اصلأ کیفیت درستی نداره زمان برجام ما قصد خرید ام جی ۶ رو داشتیم یه تحقیق چند ماهه متوجه شدیم سر تا پا مشکل دارن از ارور های عجیب غریب سیستم برق تا توربو تا موتور و گیربکس.
      از اون ور فردا موتور یکی از اشغال ترین شرکت های وارد کننده خودرو هست هیچ کس ازش راضی نبود
      خود ماشین های ام جی هم قیمت های عجیب غریب داشتن که این باعث شده بود تو بازار دست دوم بشدت تو سرشون بخوره
      من یادمه مدل gs که فکر کنم ۱۶۰ میلیون قیمتش بود کمتر ۲۰ هزار کار و ساخت سال بزور ۱۱۰ یا ۱۲۰ آگهی میکردن اما باز هم مشتری نداشت

      موافقم 12
      مخالفم 6
    2. Genius

      ۲۹ خرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (1347 ديدگاه)

      منهای اینکه مساله عدم تامین بموقع قطعات و خدمات هم مزید بر علته

  10. محمد

    ۲۸ خرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (1236 ديدگاه)

    سدان های کرمان موتور رو دو هیچ می زنه.

    موافقم 4
    مخالفم 4
    1. تاوریژ

      ۲۸ خرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (26 ديدگاه)

      موافقم 👌🏻

  11. پیام۲

    ۲۸ خرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (278 ديدگاه)

    این همون ماشینی نیست که جرمی کلارکسون تو تخت گاز تو چین تستش کردن؟
    خیلی بنظرم شبیهن (یا همه چینیا شبیهن) ولی اون موتور آلفا رومئو داشت

    موافقم 3
    مخالفم 2
  12. Taha Ayoobi

    ۲۸ خرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (4381 ديدگاه)

    چراغ های عقبش چه باحاله دقیقا یاد تسلا میوفتم.

  13. باقری

    ۲۹ خرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (13 ديدگاه)

    دوتا شرکت تو ایران معتبرن یکی فردا موتور اونیکی پرشیا خودرو.

    موافقم 0
    مخالفم 11
  14. ۲۹ خرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (4944 ديدگاه)

    چخبره
    فکر کردم یه میلیارد باشه گفتم وای خدایا شکرت
    الان ۱ و نیم میلیارد برای این اشغال از تو …. … بیاریم آقایی که فکر کردی اینجا سرگردنست؟
    هیچی نداره این که
    لاقل یه میلیارد بود الان بازار ایران ماشین های سدان و شاسی بلند زیر یک میلیارد نیاز داره
    یه ماشین صفر هم نمیتونیم بگیریم کاش میتونستم چند تا فحش بدم بهشون و شما کامنتمو قبول می‌کردید ولی حیف نمیشه یه نفر مثل من فقط با خلاف می‌تونه سوار همچین ماشینی شه
    حالا این ماشین مالی نیست واسه چینیا مثل ساینا و تیبا و اینا میمونه ولی اینجا لوکسش کردن باز شرف داشتن قدیما ماشین چینی میوردن یکم قیمتش منصفانه بود

    موافقم 9
    مخالفم 1
  15. محمدمعین

    ۲۹ خرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (4 ديدگاه)

    به نظرم شکل رنو زافران هست

  16. ابراهیمی

    ۲۹ خرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام
    بین ماشین های چینی بهترین ام جی هست، سواری ام جی با سایر خودروهای ایرانی و چینی قابل مقایسه نیست، اتاق بزرگ و نرمی که داره عااالی هست.

    موافقم 6
    مخالفم 2
  17. مجتبی حسینی

    ۳۰ خرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    بنظر من دنا پلاس توربو از این مدل خیلی خیلی سر تره توان ۱۷۰ اسبی ،با ۱۱۸ هم گشتاور قابل قیاس نیست قیمت هم به نسبت پایین تره . البته اگه مدل توربو شارژ هم قیمت دنا پلاس بیاد منصفانه هستش.

  18. میثم

    ۲۳ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    مهم تر از نوع ماشین و برند،چیزی که خیلی خیلی مهمه و کسی توجه نمیکنه و اینقد توی این دو سه سال اخیر هر شرکتی رفته 4-5 مدل وارد کرده که گیج میشه آدم چی بخره و چیزی که گفتم خیلی خیلی مهمه خدمات و تعمیرات و قطعات هست که بسیاری از این شرکت ها حتی در 90% شهرهای ایران نمایندگی ندارن و آور هم دارند فقط به عنوان دفتر فروشه،قطعا شما بهترین و خوشکل ترین ماشینو بین این چینی ها هم پیدا کنید و بخرید ولی قطعات و خدمات و تعمیرگاه مجاز نداشته باشه یک قرون نمیارزه،این مصیبت چندسال دیگه خودشو نشون میده که طرف حاضره مثلا همین تیگو 8 پرو مکس رو 500 بفروشه و کسی نمیخوره چون هیچ چیزش نیست و هیچ تعمیرکاری اصلا نمیدونه این آپشن ها چطوری هستند و تعمیر میشن،من این موضوع رو به شخصه تجربه کردم و پشت دستم رو داغ کردم که دست دوم ژاپنی و کره ای بخرم ولی چینی نو با اون همه آپشن و…. نه

    موافقم 1
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا