اخیراً محصول جدید MG6 در بازار خودروی چین عرضه شده است. این یک خودروی اسپورت و مدرن و در عین حال شیک است. MG6 همچنین از فرم بدنه فستبک سود برده و فست بک ها خودروهای جذابی از کار درمیآیند.
MG6 بر پایه همان پلتفرم بکار رفته در رووی i6 که خود نیز خودروی زیبایی به شمار میرود ساخته شده است. بهای این خودرو از ۹۶۸۰۰ یوان آغاز شده و به ۱۳۲۸۰۰ یوان میرسد که تقریباً برابر با بازه قیمتی ۱۴۶۰۰ تا ۱۹۹۰۰ دلار میباشد. در زمان عرضه فعلاً یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو با خروجی ۱۶۹ اسب بخار و ۲۵۰ نیوتون متر گشتاور موجود بوده که نیروی خود را از طریق یک گیربکس ۷ سرعته DCT به چرخهای جلو میفرستد.
چندی پس از عرضه MG6 پیشرانه ۳ سیلندر ۱ لیتری توربویی نیز به مدلها اضافه خواهد شد. البته موضوع عجیب و گیجکننده اینکه مدل مجهز به پیشرانه ۱.۵ لیتری از نشان 20T و مدل دارای پیشرانه ۱ لیتری از نام 15T برخوردار خواهد بود که موضوعی عجیب است.
مدلی که در تصاویر میبینید نسخه فول تروفی بوده که دارای نشانی به همین اسم در ستون D است.
کابین MG6 مخصوصاً در این طرح قرمز و خاکستری فوقالعاده به نظر میرسد. ظاهر ورودیهای هوای کروی خوب بوده و تریم فیبر کربن در جایجای کابین به چشم میخورد؛ اما ورودیهای هوای کنسول مرکزی کمی عجیب بوده و اهرم تعویض دنده نیز از مد افتاده به نظر میرسد.
نکته دیگر استفاده از نشان دهندههای آنالوگی است که این روزها در خودروهای چینی چندان دیده نمیشوند.
متأسفانه MG6 از سیستم اطلاعات سرگرمی موجود در محصولات رووی استفاده نمیکند. این خودرو باید با سیستم عامل زبرا ۲.۰ سر کند و همچنین صفحهنمایش کوچکتر آن نیز چنگی به دل نمیزند.
نمای عقب خودرو بهتر بوده و چراغها کوچک و نشان کمپانی بزرگ بوده و خروجیهای اگزوز نیز از فرم مناسبی برخوردار هستند و به خوبی در سپر جای گرفتهاند.
(Ali(Chevy Nova
۲۱ آبان ۱۳۹۶حىف از شرکت MG
یه زمانى شرکتهاى ام جى. ترىومف. استىن. جنسن و…… تو ساخت محصولات اسپرت 2 نفره ماشىنهاى واقعا خوبى مىساختن
از تموم اون شرکتها فقط امروز ام جى مونده که اونم وضعىتش مشخصه
ىه قسمت تاپ گىر نشون داد رفته بودن کارخونه ى متروکه جنسن تو انگلىس و کاملا صحنه احساسى رو منتقل مىکرد و توى اون کارخونه پر بود از محصولات ساخت ام جى . ساندبىم. استىن و……. بقىه کارخونه هاى کوچک انگلىسى
husseina
۲۱ آبان ۱۳۹۶بله حیف ولی دوام اوردن تو بازار نیازمند توسعه ی همه جانبه هست. بنز بی ام و تویوتا فورد و خیلی شرکتهای دیگه در مقابل هستن که دوام اورن چون بر خلاف خیلی از اتومبیل سازهایی که الان حتی اسمشون هم فراموش شده، این توسعه ی همه جانبه رو رعایت کردن و تونستن محصول عالی به بازار ارائه بدن. اگه این کار رو نمیکردن قطعا این اتومبیل سازها هم الان شاید اسمشون رو هم یادمون نبود.
تو بازار ازاد که تقریبا به جز ایران و کره ی شمالی و کوبا جزئی از این بازار نیستن، مهم خریدار هست که تصمیم میگیره، نه مسئولین و نه مدیران اتومبیل سازی. خریدار محصول اگه استقبال نکنه باعث ضرر میشه و این ضرر باعث ورشکستگی و تعطیلی میشه. پس وقتی میبینیم یک اتومبیل ساز مثل بنز بی ام و تویوتا فورد تا الان ورشکسته نشدن یعنی اینکه مردم از اتومبیل هاشون استقبال کردن
ویلیامز «بنتلی. استون مارتین.مکلارن»
۲۱ آبان ۱۳۹۶علی جان درسته ک تریومف دیگه خودرو تولید نمیکنه ولی الان موتور تولید میکنه که طراحی و کیفیت خوبی دارن و نسبت ب قیمتشون تجهیزات زیادی دارن
مجتبی
۲۱ آبان ۱۳۹۶آشنایی با کپی مزدا،فست بک جدید چینی
MAHDI . VENOM-DEMON
۲۱ آبان ۱۳۹۶نسل قبلیش بهتر بود
اصلا خوشم از این نیومد
نسل قبلی یه حس بهتری بهم میداد
.....::::LAST VIPER::::.....
۲۱ آبان ۱۳۹۶نسل قبلیش هارمونی خوبی تموم قسمتاش باهم داشت ولی این خیلی نامنظمه
گرافیک چراغ عقبشم شبیه
شبیه چراغ جلوی eکلاسه
اینگاردیلایت eکلاسو از روش کندن رو این گذاشتن
MAHDI . VENOM-DEMON
۲۱ آبان ۱۳۹۶تیترش جوری نوشته چینی که عمق فاجعه رو نشون میده
husseina
۲۱ آبان ۱۳۹۶متوسط دستمزد تو چین تقریبا هزار و پانصد دلار در ماه هست و تو المان تقریبا دو هزار و پانصد دلار هست. این مقایسه به خوبی نشون میده که این ام جی یک اتومبیل رده متوسط برای عموم مردم هست. اما برای ما پراید تبدیل شده به اتومبیل طبقه متوسط . طبقه ی متوسط ایران زمانی بهترین کادیلاک ها رو سوار میشد بعد که کادیلاک افول کرد تبدیل به بنز و ب ام و شد بعد تویوتا الانم پراید.
یک عده هم حتی نمیدونن چطور فکر کنن
واقعا برام عجیبه چطور ما اینجا رسیدیم که به خاطر یک اتومبیل باهمدیگه دعوا میکنیم. تو بقیه ی دنیا مردم حتی بحث استدلالی رو هم در مورد اتومبیل به کار نمیبرن ولی اینجا خیلی ها به خاطر اتومبیل باهم دعوا میکنن بهم توهین میکنن
واقعا عجیبه. به این میگن پس رفت.
اتومبیل یک جبنه ی مادی از زندگی هست. نباید به خاطرش ادب اخلاق و خیلی چیزها رو فدا کرد.
من شخصا فیلمهای یوتوب و سایتهای خارجی رو میبینم حتی یک مورد دعوا و توهین ندیدم
ولی اینجا زیر تقریبا هر پست ده ها مورد پیدا میشه
یک قالب فکری و ثبات اخلاقی هنوز ندارن این خیلی ها بعد میان نظراتی میدن انگار یک ماشین مقدس ترین چیز تو زندگی اون شخص هست.
هنوز یاد نگرفتیم عقیده ی یک نفر دیگه رو مسخره نکنیم ، هنوز یاد نگرفتیم بهم احترام بزاریم چه برسه به عقیده ی همدیگه احترام بزاریم. هنوز یاد نگرفتیم با همدیگه تعامل داشته باشیم چه برسه با بقیه اقوام تعامل داشته باشیم. حرف از تعامل با بقیه کشورها نمیزنم که صد سال دیگه هم تو این مورد درست نمیشیم.
هنوز خیلی مونده یاد بگیریم. تنها چیزی که یاد گرفتیم این بوده که من درست میگم اگه حتی اشتباه بکنم. یک تعصب غیر منطقی که حتی ریشه هاش هم معلوم نیست چطور و چه زمانی تو ذهنمون کاشته شده. حتی دستمون به بوق ماشین نخورده ولی طوری تعصب دایم انگار مالک صد درصدی اون اتومبیل سازی هستیم.
به قول قدیمی ها خلایق هرچه لایق. لیاقتمون همین اخلاقه همین رفتاره. لیاقتمون همین پرایده . اونم پراید صفی
من شخصا خیلی خجالت میکشم این نظراتو میخونم . خداروشکر سایت انگلیسی نیست
یه زمانی به خیلی از دوستام میگفتم چین چند سال دیگه اتومبیل ساخت خودشو صادر میکنه به امریکا همه میخندیدن، خب وقتی بتونن با کیفیت بسازن و استاندارهای اروپا و امریکا رو پاس کنن صادر میکنن دیگه. بعدش دیگه کاملا سلیقه ی خریدار هست که بخره یا نخره.
ARASH GH.
۲۱ آبان ۱۳۹۶داخلش خوبه بیرونش افتظاح
فقط فرانسه فقط بوگاتی
۲۱ آبان ۱۳۹۶احساس میکنم این پشتش از بنز کپ خورده