امجی در نمایشگاه شانگهای سدان پرچمدار MG 7 را برای اولین بار به نمایش عمومی درآورده است. قیمت این خودرو از ۱۷ هزار دلار شروع میشود.
هرچند در نمایشگاه شانگهای رودستر امجی سایبرستر بیشترین توجهات را به خود جلب کرده اما این شرکت سدان پرچمدار جدید خود یعنی MG 7 را هم برای اولین بار به نمایش عمومی درآورده است. این خودرو سدان فستبک جذابی با ۴,۸۸۴ میلیمتر طول است که بین بامو سری ۳ و سری ۵ قرار میگیرد. با این حال، فاصلهٔ محوری نهچندان کشیدهٔ ۲,۷۷۸ میلیمتری اوورهنگهای کشیدهای خصوصاً در قسمت عقب ایجاد کرده که به یک سپر اسپرت با دیفیوزر بزرگ ختم میشود.
روی درب صندوق هم اسپویلر فعالی جای گرفته سهقسمتی بوده و هنگام افزایش سرعت نهتنها بلند میشود بلکه عرض آنهم افزایش پیدا میکند. همچنین هنگامی که راننده قفل درها را باز میکند، اسپویلر باز میشود تا به او ادعای احترامی داشته باشد. در جلوی خودرو جلوپنجرهٔ بسیار بزرگی طراحی شده که توسط ورودیهای هوای عمیقی احاطه شده است. کمی بالاتر نیز چراغهای مثلثی شکل باریکی جلبتوجه میکنند که نمای جذابی ایجاد کردهاند. لوگوی بزرگ MG روی دماغه، رینگهای پنج پره و سر اگزوزهای چهارتایی بزرگ هم ظاهر اسپرت این سدان چینی-بریتانیایی را تکمیل کردهاند.
کابین MG 7 با ترکیبی زیبا از طراحی جذاب و کیفیت بالا، نشان میدهد که این خودرو بهخوبی توانایی رقابت با سدانهای لوکس را خواهد داشت. یکی از ویژگیهای مهم اینجا دو نمایشگر متصلبههم زیر پانلی یک تکه است که از جلوی راننده تا وسط داشبورد برای صفحه آمپر و سیستم اطلاعاتی-سرگرمی کشیده شده است. سیستم صوتی Bose و سقف شیشهای بزرگ نیز از دیگر ویژگیهای داخلی این خودرو هستند.
امجی ۷ با دو پیشرانهٔ مختلف به بازار عرضه میشود. موتور پایه یک نمونهٔ ۱.۵ لیتری توربو با ۱۸۸ اسب بخار قدرت و ۳۰۰ نیوتن متر گشتاور است که به گیربکس هفت سرعتهٔ دوکلاچه متصل میشود درحالیکه یک پیشرانهٔ قویتر ۲ لیتری توربو هم با ۲۶۱ اسب بخار قدرت و ۴۰۵ نیوتن متر گشتاور در کنار گیربکس ۹ سرعتهٔ اتوماتیک قابل انتخاب خواهد بود. در این خودرو دکمهای بنام X-Power هم تعبیه شده که با فشردن آن صدای موتور جذابتر و واکنش فرمان تیرتر میشود.
خبر بد اینکه بعید است MG 7 در اروپا عرضه شود زیرا این شرکت قصد دارد در قارهٔ سبز فقط محصولات الکتریکی خود را عرضه کند. این سدان جذاب اما هماکنون با قیمتی از ۱۱۹,۸۰۰ یوآن معادل ۱۷,۴۳۰ دلار تا ۱۶۹,۸۰۰ یوآن معادل ۲۴,۷۰۰ دلار در چین به فروش میرسد.
عکسهای اختصاصی پدال از نمایشگاه شانگهای-عکاس: کیوان هندی
علی
۱ اردیبهشت ۱۴۰۲عالیه ، قیمتش با دلار دویست هزارتومنی (دلار مخصوص خودرو در ایران) میشه حدود ۴ میلیارد تومن ناقابل
MehdiTurbo
۱ اردیبهشت ۱۴۰۲شاید بگید این کجا بی ام و سری 3 کجا ولی توجه کنید قیمت !!!
مدل فول 24 هزار فول فولش که تو بی ام و سری 3 فولش فک کنم 40 هزارتا باشه
از لحاظ قیمتی در حد مزدا 3 هم در نسخه فول نیست ولی کیفیتی در حد مزدا 3 باشه از لحاظ طراحی قابل قبول
شخصه بخوام به صرفه بودن در نظر بگیرم جنسیس بهترین گزینه اس هم قیمت هم امکانات هم طراحی هم کامل چرم دوز این گزینه اخر بی ام و نداره تو کمتر خودرویی هست مثل بنتلی رولزرویس اگه بحث قیمت درمیان باشه
ولی خدایی این ام جی ام اگه کیفیتش در حد مزدا باشه که تو عکس به نظر با کیفیت میاد گزینه وسوسه انگیزی
Afg
۱ اردیبهشت ۱۴۰۲اقای mehditorbo توجه کنیم؟توجه میکردیم که الان حال روزمون اینگونه پریشان نبود
MehdiTurbo
۱ اردیبهشت ۱۴۰۲رنگ نقره ای اولیه با داخل جیگری خیلی جیگر میشه
Amard
۱ اردیبهشت ۱۴۰۲این کجا بی ام کجا نهایت با هوندا و مزدا یا النترا بش مقایسه کرد قیمتشم که مشخص با کی میخاد رقابت کن حداقل لکسوس یا جنسیس برای رقابت با المانی مثال بزنید ولی ام جی برند خوبی از لحاظ قطعات هم فک نکنم مشکل بر بخورید چون صادراتی
محمد
۱ اردیبهشت ۱۴۰۲شاید دوست عزیز یه سری چیزا را ندونی ولی ام جی چندین سال تحت مالکیت بی ام و بوده و بی ام و سری زد از پلتفرم ام جی تی اف ساخته شده
Amard
۱ اردیبهشت ۱۴۰۲استاد ام جی بعد از خریداری شدن توسط سایک شرکت مادر ام جی بود که شکوفا شد که مسله هم بر میگرده به اواخره دهه نود من فقط تعجبم از اونایی که کامنت شمارو لایک کردن ما داریم در مورد ام جی ۷ مدل ۲۰۲۳ نظر میدیم که هیچ اشتراکی با بی ام وی نداره چه قیمت چه کیفیت
پویان
۱ اردیبهشت ۱۴۰۲سلام ارماند.
ام جی از ب ام و هم بهتره.
تمرکز اصلیش هم صادراته
وی
۱ اردیبهشت ۱۴۰۲منطق پاشید تو صورتم 🗿
MehdiTurbo
۱ اردیبهشت ۱۴۰۲چرا یه سری چینیا خوبن تو ایران نیومدن دیگه
همان جیلی ده سال پیش که تو ایران اومد ببین تازه تو این ده ساله پیشرفتشان فرسنگ ها بوده اگه عکس اون موقع را بزاری کنار الان
ام جی،هاوال،جیلی،بی وای دی
کیفیتای قابل قبولی دارن تو ایران نیومده چینی درجه یک متاسفانه
نسبت به برچسب قیمتیشون قابل قبول
صد در صد بی ام و نمیشه
مثل اینه که بگی کمری بی ام و نمیشه
برچسب قیمتی نگاه کن
مگه میشه ماشین ۱۷ هزار دلاری با ۴۰ هزار دلاری مقایسه کرد ؟؟؟
مهدی
۱ اردیبهشت ۱۴۰۲چقدر قیمتش جذابه خودش و طراحیش و امکاناتش هم خیلی خوبه
کرگدن باواریا
۱ اردیبهشت ۱۴۰۲قطعا نمیتونه رقیب سری ۳ باشه ؛ در حد و اندازه خودش خاص و وسوسه کننده هست
POUYAN
۱ اردیبهشت ۱۴۰۲پرسود ترین بازار برای خودروسازا بازار ایرانه فقط باید قبلش با کارخونه های(دلالای) خودروسازی ایرانی قرارداد ببندی که اونا ماشیناتو وارد کنن بعدش میتونی ماشین ۱۷ هزار دلاریتو حدود ۴۰ هزار دلار به مردم ایران قالب کنی.
Dan
۱ اردیبهشت ۱۴۰۲داخلش زیباست
mehrbod
۱ اردیبهشت ۱۴۰۲OH MG!!
Adol
۱ اردیبهشت ۱۴۰۲حالا دیگه منتقدان تحلیل گران،بخش مهندسی خودرو درایران دور هم جمع شدن از تکنولوژی کشوری که پست ترین امکاناتش،تکنولوژی پیشرفته ایران رو تامین میکنن مورد بحث قرار بدن،،،بگو شما چی دارین؟شما بکجا رسیدین؟؟
رامتین
۱ اردیبهشت ۱۴۰۲بسیار زیبا. بنظرم در کنار اریزو8 میتونه سدانهای پرفروشی در ایران باشه. البته که امجی بهترین گزینه چینی هست. خصوصا موتور 2 لیتریش.
Yousef
۱ اردیبهشت ۱۴۰۲قشنگ کپی کرده النترا رو
ا ج
۱ اردیبهشت ۱۴۰۲مردم پیشرو اروپایی پیش قدم شدن فقط خودروی برقی میخرند به دنبالشون بقیه دنیا هم خواهد رفت
THE1
۱ اردیبهشت ۱۴۰۲زندگی جوون ایرانی!!؟؟
چیزی نیست؛ سر در جهنم نصبش کردن……💔🙃🖤😔
فرامرز
۱ اردیبهشت ۱۴۰۲آقای دهقان عزیز ضمن عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما و تمامی همکاران شما در مجموعه پدال
توی متن اشاره شده این ماشین توانایی رقابت با سدان های لوکس بازار رو داره
میخوام بدونم از نظر شما واقعا همینطوره یا شما صرفا ترجمه کردین؟
چون فکر نکنم غیر از قیمت برتری دیگه ای مثلا به بی ام و یا لکسوس و جنسیس داشته باشه
هرکدوم از ماشین هایی که اسم بردم واقعا وقتی داخلشون بشینید متوجه متریال عالی شون میشین ولی این ماشین همچین چیزی نیست و فقط قیمت پایینی داره
محمد
۱ اردیبهشت ۱۴۰۲رقیب بی ام و که هیچ رقیب خودرو های کامپکت ژاپنی و کره ای هم نیست ولی تو اینکه خیلی زیباست و کیفیت متریالشم عالیه هیچ شکی نیست اگر با قیمت منطقی بیاد ایران قطعا میترکونه