مینی از فرزندان خود یعنی کلابمن ALL4و جان کوپر ورکس (JCW) کانورتیبل در موتورشوی نیویورک رونمایی کرد.
در ادامهی رونمایی آنلاین کلابمن ALL4 در دو ماه پیش، مینی قول داده تا مزیتهای سیستم چهارچرخ متحرک را با هندلینگی تمامعیار ترکیب کند.
در بازار آمریکا این خودرو با دو نوع پیشرانهی بنزینی قابل انتخاب خواهد بود، یک پیشرانهی ۳ سیلندر توربوی ۱.۵ لیتری با ۱۳۴ اسب بخار و پیشرانهی ۲ لیتری ۴ سیلندر توربوی ۱۸۹ اسب بخاری. در اروپا مینی علاوه بر پیشرانههای ذکرشده، پیشرانهی دیزل ۲ لیتری توربو با ۱۸۷ اسب بخار قدرت را هم پیشنهاد میکند. کانورتیبل دوستداشتنی مینی یعنی JCW کانورتیبل بادی کیت زیبا، سیستم تعلیق ارتقا یافته، رینگهای ۱۷ یا ۸ اینچی و کالیپرهای ترمز قرمزرنگ را دریافت کرده است. این خودرو با قویترین پیشرانهای که مینی بکار برده به بازار خواهد آمد، پیشرانهای که توانایی تولید ۲۲۸ اسب بخار (۲۰ اسب بخار بیشتر از نسل قبلی) از موتوری ۲ لیتری و توربو دارد.
این خودرو از ماه آوریل در نمایندگیهای آمریکا در دسترس خواهد بود و قیمت آن از ۳۵۶۰۰ دلار آغاز خواهد شد. برای مدل کلابمن ALL4 نیز باید حداقل ۲۶۷۵۰ دلار پرداخت شود. اگر خواهان مدل کوپر اس از این خودرو باشید،۳۵۵۰ دلار دیگر باید بپردازید.
همه شون خوب هستن ولی طراحی عقب کلابمن رو اصلا خوشم نیومد. میتونست خیلی بهتر باشه بخصوص که 2 در عقب داره. آدم یاد ون میوفته. حتی سابربن هم با اون عظمت درش تکی شده خیلی ساله(دهه 70 2در بود) بقیه موارد از جمله کیفیت عالی.
ابعاد مینى کلابمن: Length: 4253 mm / 167.4 in Width: 1800 mm / 70.9 in Height: 1441 mm / 56.7 in Wheelbase: 2670 mm / 105.1 in Front track: 1560 mm / 61.4 in Rear track: 1561 mm / 61.5 in Ground clearance: 141 mm / 5.6 in
من عاشق مینی هستم خیلی نازه . ضمنا اقا Nima حرف های شما متین ولی من فکر میکنم به دلیل خاص بودن بوده که مینی دراشو این جوری طراحی کرده.و گرنه چیزی که منو شما بفهمیم حتما اون ها هم فهمیدن و بهش توجه کردن وگرنه نمیدونن این سبک دیگه بر کنار شده ؟ !
خوب نظر شخصى بنده این هست. نمیدونم شاید واقعا میخواسته خاص باشه ولى من اینطورى نمیپسندم نماى عقبش رو جلو و اطراف و کیفیتش ولى خیلى خوبه.فقط هم با دو در بودنش نیس مشکلم.از ترکیب کلى نماى عقب خوشم نمیاد.
خیلی با حاله همه چی حس دایره ای داره ولی با عقب Convertible هاش وقتی سقفش بازه حال نمیکنم ماشین های Convertible زمان هیتلر رو یاد ادم میندازه عملکردشوم که دم BMW گرم!!
JCW رو اگر از نزدیک ببینید اصلا دلتون نمیاد بیاریدش توی خیابون اینقدر که داخلش لوکس هست! توی دیلر هم وجود ندارند چون باید سفارش بدید براتون بیارند. تست درایو هم بخواهید بکنید باید ۱۰۰۰ دلار پول بهشون بدید. دیگه نمیدونم اگر ماشین رو پس از تست درایو نگیرید تکلیف اون ۱۰۰۰ دلار چی میشه! من یک کوپر S مدل 2016 دارم فوقولاده بید!
Nima
۵ فروردین ۱۳۹۵همه شون خوب هستن ولی طراحی عقب کلابمن رو اصلا خوشم نیومد.
میتونست خیلی بهتر باشه بخصوص که 2 در عقب داره. آدم یاد ون میوفته.
حتی سابربن هم با اون عظمت درش تکی شده خیلی ساله(دهه 70 2در بود)
بقیه موارد از جمله کیفیت عالی.
Pagani
۶ فروردین ۱۳۹۵زمانی از مینی خوشم اومد که سوپرلگرا رو زد
الآن نظری ندارم?☺?
بهنام طیبی
۵ فروردین ۱۳۹۵خودروهای جالب و کوچولویی هستن.اینجور خودروها برای تردد در شهرهای شلوغ و پرترافیک خوب چون ابعاد کوچیکی داره.خودروهای درون شهری
mohsen
۵ فروردین ۱۳۹۵یه بار از نزدیک ببینی میفهمی تقریبا هم سایز یه سمند هستش
بهنام طیبی
۵ فروردین ۱۳۹۵یاعلی دادا.نظرت باحال بود
بهنام طیبی
۵ فروردین ۱۳۹۵ولی محسن جان فکرکنم درون شهری خوب خودرویی باشه درست میگم؟
Nima
۵ فروردین ۱۳۹۵ابعاد مینى کلابمن:
Length: 4253 mm / 167.4 in
Width: 1800 mm / 70.9 in
Height: 1441 mm / 56.7 in
Wheelbase: 2670 mm / 105.1 in
Front track: 1560 mm / 61.4 in
Rear track: 1561 mm / 61.5 in
Ground clearance: 141 mm / 5.6 in
sina
۵ فروردین ۱۳۹۵رینگهای 17 یا (8) اینچی اصلاح کنید. 8 نه 18
asa
۵ فروردین ۱۳۹۵من عاشق مینی هستم خیلی نازه . ضمنا اقا Nima حرف های شما متین ولی من فکر میکنم به دلیل خاص بودن بوده که مینی دراشو این جوری طراحی کرده.و گرنه چیزی که منو شما بفهمیم حتما اون ها هم فهمیدن و بهش توجه کردن وگرنه نمیدونن این سبک دیگه بر کنار شده ؟ !
Nima
۵ فروردین ۱۳۹۵خوب نظر شخصى بنده این هست. نمیدونم شاید واقعا میخواسته خاص باشه ولى من اینطورى نمیپسندم نماى عقبش رو
جلو و اطراف و کیفیتش ولى خیلى خوبه.فقط هم با دو در بودنش نیس مشکلم.از ترکیب کلى نماى عقب خوشم نمیاد.
mohsen
۵ فروردین ۱۳۹۵خیلی با حاله همه چی حس دایره ای داره
ولی با عقب Convertible هاش وقتی سقفش بازه حال نمیکنم ماشین های Convertible زمان هیتلر رو یاد ادم میندازه
عملکردشوم که دم BMW گرم!!
AHMADREZA
۵ فروردین ۱۳۹۵چقدر داخلشون رو قشنگ ساختن
ShoMpeT
۵ فروردین ۱۳۹۵JCW رو اگر از نزدیک ببینید اصلا دلتون نمیاد بیاریدش توی خیابون اینقدر که داخلش لوکس هست! توی دیلر هم وجود ندارند چون باید سفارش بدید براتون بیارند. تست درایو هم بخواهید بکنید باید ۱۰۰۰ دلار پول بهشون بدید. دیگه نمیدونم اگر ماشین رو پس از تست درایو نگیرید تکلیف اون ۱۰۰۰ دلار چی میشه! من یک کوپر S مدل 2016 دارم فوقولاده بید!
موفق باشید
احمد باقری
۶ فروردین ۱۳۹۵اصلا مینی ماشین تولید نکنه سنگینتره، واقعا طراحی بیخودی داره.