مدل کاملاً جدید مینی کلابمن با طراحی آشنا اما بهروز و بهعنوان یک استیشن واگن غیرمعمول اما متعارفتر از قبل معرفی شد. طراحی این خودرو بر اسا نسخه کانسپت کلابمن است که سال گذشته معرفی شده بود.
نسل دوم این مینی از آن جهت که درب عقب آن دو قسمتی بوده و به طرفین باز میگردد، در واقع دارای شش درب میباشد. ابعاد خودرو نیز بسیار نزدیک به نسل قبلی است. در حالی که هنوز اطلاعات فنی این خودرو، فاش نشده اما احتمالاً از نظر قوای محرکه با نسل قبلی آن یکسان خواهد بود. پلتفرم مورد استفاده در کلابمن جدید با پلتفرم سری جدید خودروهای کوچک بامو نظیر سری ۲ اکتیوتورر، یکسان است؛ بنابراین انتظار میرود تا از قوای محرکه مشابهی شامل موتورهای توربوشارژر بنزینی و دیزلی ۳ و ۴ سیلندر استفاده نماید و ممکن است گزینه انتقال نیرو به هر چهار چرخ نیز برای آن قابل انتخاب باشد.۲۲ خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
mahdi-GM
۳ تیر ۱۳۹۴عقبش به دلم ننشست. درهاش عین در نعش کش باز میشه
سجاد
۳ تیر ۱۳۹۴دقیقاً . . .
همه چیش خوبه بجز در دو تیکه عقب که 2 تا برف پاک کن و چراغهای عقب روش نصب شده .
یعنی اگه توش باری بذاری که مجبور باشی در عقب رو باز بذاری ، دیگه چراغ عقب نداری!!!!
AlirezaF12
۳ تیر ۱۳۹۴مینی دیگه مینی نیست!
احسان آرسنالی
۳ تیر ۱۳۹۴مگه ایرانه که بخوای بار بزنی بعد در عقبش رو باز بزاری!!؟
اونجا همچین کاری بکنی دیگه نیازی به بار زدن نداری چون بعد از آزاد شدن از بازداشت دیگه گواهینامه ای نخواهی داشت که بخوای باهاش بار بزنی
سجاد
۳ تیر ۱۳۹۴چه ربطی داره؟؟؟
به استناد کدوم قانون میگی؟
فک میکنی شکل در عقب ماشینهایی مثل لند کروز چرا دو تیکه روبه بالا و پایینه؟
برای سهولت در بار زدنه دیگه . حتی تو تبلیغاتش هم بهش اشاره میشه .
ضمن اینکه وقتی در روبه پایین باز میشه با کف هم سطح میشه . و بخش اصلی چراغها هم روی بدنه ست و ثابته .
hoseein
۳ تیر ۱۳۹۴واقعا زیبا .اولین بار که یه ماشین انقدر به دلم می شینه.
علی
۴ تیر ۱۳۹۴جدی میگی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
BMW4ever
۳ تیر ۱۳۹۴عقبش خوشگل نیست به نظرم در یک تیکه خیلی بهتره
رضا
۳ تیر ۱۳۹۴عقبش خیلی شلوغه و چراغاش هم کمی براش بزرگه
اما از جلو خیلی قشنگه و در کیفیتش هم شکی نیست
ارمان
۳ تیر ۱۳۹۴احساس میکنم داخل ماشین ادمو گیج میکنه خیلی شلوغه
مینی باید مینی باشه یعتی کوچیک باشه اونجوری دل نشین تره
Reza.nur Deutschland.nur der Mercedes
۳ تیر ۱۳۹۴همه چیش واسه من خوبه
فقط اگه در های عقبش یه تیکه بود رو به بالا عالی میشد
داشبوردش خیلی دوست داشتنیه
AHMADREZA
۳ تیر ۱۳۹۴خیلی خوشکله دوستش دارم خوبه که بزرگه
MRK
۳ تیر ۱۳۹۴عقب ماشین یکم شلوغه و ظاهرا نوشته های زیادی پشتش چسبیده شده چراغ پشتش نیز با جلو هیچ هماهنگی نداره ، و باید دایره ای باشه .
روی داشبورد نیز همین گونه کولر ها باید به شکل دایره باشن تا کاملا ترادف در خودرو حفظ بشه ، اما جلوش بینظیره
بنتلی
۳ تیر ۱۳۹۴نمای جلو و عقب عالیه،صندلی هاش ب نظرم خیییلی با کیفیت و راحتن،فقط فک کنم فضای پا برا سرنشینای عقب یکم کمه
Erfan
۳ تیر ۱۳۹۴در عقب خیلی بد باز میشه. کلا عقبش اصلا خوب نیست. قیافش خیلی خستس. داشبوردشم زیادی شلوغه. فضای سرنشینای عقب کمه.
Soroosh.english.Aston Martin v12
۳ تیر ۱۳۹۴پشتش یه ضعفه
متین
۳ تیر ۱۳۹۴سلام …
یه مشکل اساسی داره و اونم اینه که مینی نیست !!!!!! … واقعا اون اصالت قدیمیش رو از دست داده (البته سبک طراحی جدیدش نشون میده میخواد اصالت جدیدش رو به همه نشون بده) ولی اگه مینی بخواد همین رویه رو پیش بره این ماشین فعلا که نشون میده فوق العاده است … البته باید تستش بیاد تا ببینیم …
شب خوش …
نوید جهرمی
۴ تیر ۱۳۹۴از دایملر بیشتر از ب ام و خوشم میاد . اما به نظرم مدیریت ب ام و مخصوصاً از نظر زیر مجموعه هاش موفق تر از دایملر بنز بوده.
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۴ تیر ۱۳۹۴درود .
من که ازین مدل خوشم اومد . بر خلاف نظر همه ، دربهای پشتش برای من جذابه .
کلا این کلاس خودرویی رو دوست دارم .
هم این مینی رو و هم فیات 500 لانگ .
علی
۴ تیر ۱۳۹۴طراحیش داغونه.کاملا ناهماهنگ.طراحی داخلی هم که تکراری.لطفا نگید که طراحی داخلیش اصالت داره که اگر این اصالته اون وقت ایران خودرو اصیل ترین برند دنیا میشه واسه تولید پژو از دوران موزالملوک
AHMADREZA
۵ تیر ۱۳۹۴خیلی زیباست
Amin.
۶ تیر ۱۳۹۴عقبش یطوریه نمیچسبه زیاد ولی مدل باز شدن درش جالبه خوشم اومد.
داخلشم میتونس بهتر باشه مخصوصاً از نظر هماهنگی طراحی.
در کل دوس داشتنیه ولی دیگه داره بزرگ میشه.