میتسوبیشی در حال بازگرداندن برند خاطرهانگیز رالی آرت است. رالی آرت بخش پرفورمنس و موتور اسپورت این خودروساز ژاپنی است که در سال ۲۰۱۰ منحل شد. پس از وقفهای ۱۱ ساله به نظر میرسد ژاپنیها در حال احیای این بخش در ژاپن هستند و تلاش آن نیز بازگرداندن محصولات دوستداشتنی میتسوبیشی خواهد بود.
میتسوبیشی در گزارش مالی سال ۲۰۲۰ خود این اخبار را تائید کرده است. جزئیات دیگری نیز در گزارش مالی این شرکت وجود دارد که نشان میدهد میتسوبیشی به دنبال برنامههای مفصلی در بازار آسه آن میباشد.
رالی آرت در دهه ۸۰ میلادی محبوبیت بالایی داشت و به خاطر حضور در مسابقات رالی شهرت زیادی به دست آورده بود. هنوز جزئیات زیادی از احیای دوباره این بخش در دست نیست اما رسانههای ژاپنی میگویند رالی آرت به دنبال تولید محصولاتی همچون قطعات جانبی و حضور در موتور اسپورت خواهد بود.
بر پایه تصاویر منتشر شده از گزارش مالی سال ۲۰۲۰ میتسوبیشی، به نظر میرسد پیکاپ میان سایز تریتون اولین محصولی خواهد بود که با ریزهکاریهای رالی آرت معرفی خواهد شد. البته هنوز مشخص نیست که نسل فعلی تریتون این جزئیات را دریافت خواهد کرد یا اینکه نسل بعدی آن در سال آینده با پسوند رالی آرت روانه بازار خواهد شد.
ما میدانیم که کلیت شرکت میتسوبیشی با چالشهایی مواجه است. این برند اعلام کرده از برخی بازارها خارج خواهد شد. این خودروساز ژاپنی تمرکز خود را روی بازارهای منطقه آسه آن خواهد گذاشت و محصول جدیدی را در اروپا معرفی نخواهد کرد.
هنوز مشخص نیست که احیای برند رالی آرت چه تأثیری روی میتسوبیشی خواهد گذاشت اما قطعاً طرفداران این کمپانی از چنین تصمیمی خوشحال خواهند شد.
Ninja
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰واقعا امیدوارم محصولات دوست داشتنی از میتسوبیشی تولید شه اهمیت رالی آرت قبلا برای میتسوبیشی بالا بود مثل ای ام جی بنز ام بنز و نیسمو نیسان و جی ار تویوتا ست اگه میتسوبیشی بخواد احیا شه اولین قدم احیا شدن رالی آرت هست
Zakaria
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰احیا رالی آرت قدم بزرگیه اما اولین قدم نمیتونه باشه. به قول شما اگر با amg مقایسه بشه، قبلش یه e-class باید باشه تا amg تقویتش کنه، اما الان میتسوبیشی جز تریتون (L200) ، پاجرو اسپرت و اکلیپس کراس ماشین دیگه ای نداره که ارزش تقویت رالی آرت رو داشته باشه. قبلش به نظرم لنسر باید برگرده یا حداقل میراژ جدید
Ninja
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰اره با حرفت موافقم
Kato
۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰فقط لنسر اوولوشن یه گلگیرش به کل خودرو سازی های جهان می ارزه
Zakaria
۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰خوشحالم که ماشین مورد علاقمون یکیه اما خواهش میکنم تعصبی رفتار نکن که هم خودت بین دوستان خراب نشی هم میتسو از چشم بقیه نیفته. دمت گرم
میثم
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰یه حرکت مثبت
با همین فرمون بره جلو تو دو سه سال برمیگرده به روزهای اوجش حتی بالاتر
MOS
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰به نظر میرسه میتسوبیشی واقعا تصمیم گرفته احیا بشه
RezaRs
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰انگار کمی از هواپیما ها و تانکا دل کندن ?
MOS
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰??
مهدی
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰این تصمیم خیلی خوبه
امیدوارم میتسوبیشی محبوب دوباره اوج بگیره و خاطرات خوبمون رو باز زنده کنه….
NAVID۰۰۹۸
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰پاجیرو را زنده کن ، این کارها پیشکش برای بعد بهتر بود !
Google
۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰منم موافق برگشتن پاجیرو هستم
فکر میکنم میتسوبیشی برای احیا باید به شاسی بلندا بیشتر بها بده
شاهرخ
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰اینقدی که میتسوبیشی و سوبارو افتخار دارن تویوتا و نیسان ندارن
واقعا همه جوره عالین نمیدونم چرا حتی بعضی ژاپنی بازا هم اینا رو زیاد دوست ندارن
به نظر من اول از همه میتسوبیشی بعد نیسان بعد سوبارو بعد تویوتا بعد هم مزدا به این ترتیب بهترین تا بدترین
عاشق پدال
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰اونقدری که اوپل المان افتخار داشت بنز و بی ام و ائودی نداره
RezaRs
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ولی فک کنم انقدری که هولدینگ میتسوبیشی داره داملرم نداره از شیر مرغ میسازن تا جون ادمی زاد نمی دونم از لحاظ ارزشی و مالی ولی جنگنده f2 رو دارند دوتا طرح بلند مدتدارند یکی جنگنده نسل ۵ یکی نسل ۶ تانکای ژاپنو میسازن و …
R@m!n
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰تویوتا و نیسان و مزدا پرافتخار ترین مخصوصا مزدا و تویوتا که لمانز بردن.
Aryan kia
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰میتسوبیشی لیاقت بیشتر از اینها رو داره باید احیا بشه البته چند تا برند دیگه مثل پونتیاک هم باید احیا بشن
زیزیگولو
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰یکی از رازهای موفقیت ژاپنیها اینه که عاشق کار زیاد هستن
Amirreza
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰رالی آرت قدم خوبی برای بازگشته ولی راه طولانی برای رسیدن به اوج داره
JaMsHiD
۱۲ تیر ۱۴۰۲میتسوبیشی خودشو هم بکشه باید مثل جی آر و نیسمو و اف اسپرت و ام سری و ای ام جی اول ماشینی باشه که تیون کنه ، اصلا ارزش تیون کردن رو داشته باشه
میتسوبیشی ما تا موقعی میتسوبیشی هست که اوولوشن و پاجرو زنده باشه