بلافاصله بعد از افشای تصاویر بدون پوشش از نسل جدید اوتلندر، میتسوبیشی اولین تیزرهای رسمی از این کراساوور جدید را منتشر کرده است. در این تصویر تیزری تاریک میتوان تقریباً همان فرم و خطوطی که تصاویر افشایی نشان دادند را مشاهده کرده که این یعنی تصاویر قبلی واقعی بودهاند. اوتلندر جدید طبق یک اصطلاح ژاپنی به معنای اصیل و باشکوه توسعه یافته و در طراحی بخش جلویی آن که قدرتمند و غرورآمیز توصیف شده از نسل جدید زبان طراحی سپر پویای میتسوبیشی استفاده شده است. این زبان طراحی به محصولات آیندهٔ این شرکت هم راه خواهد یافت.
با توجه به این تیزر و همینطور تصاویر افشایی قبلی، در اوتلندر جدید همچنان همان پروفیل جانبی ساده و کشیده حفظ شده اما در جلو طراحی کاملاً جدیدی به چشم میخورد که با دیلایتهای LED باریک در بالا و تریمهای کرومی C شکل در ادامهٔ آنها، به فیسلیفت پیکاپ ترایتون و کراساوور اکلیپس کراس شبیه به نظر میرسد. رئیس بخش طراحی میتسوبیشی در مورد این خودرو میگوید:
اوتلندر یک کراساوور برجسته برای این شرکت است و بنابراین وقتی نسل جدید آنرا توسعه میدادیم، از میراث غنی شاسیبلندهای خود الهام گرفتیم تا استایلی جسورانه و مطمئن را ایجاد کنیم. نسل جدید اوتلندر اولین مدل با نسل جدید زبان طراحی میتسوبیشی و پیشروی استراتژی ما است
نسل جدید اوتلندر در فوریهٔ سال آینده بهصورت آنلاین رونمایی خواهد شد. به گفتهٔ میتسوبیشی، این کراساوور جدید ابتدا در آمریکای شمالی عرضه خواهد شد و سپس بهزودی به دیگر بازارهای بینالمللی هم خواهد رسید.
سامورایی از قله فوجی
۲۳ آذر ۱۳۹۹زیاد جالب نشده :((((
میتسوبیشی به یه تیم طراحی جدید نیاز داره
NAVID۰۰۹۸
۲۳ آذر ۱۳۹۹قشنگ پیداست که میتسوبیشی فقط میخواد یه چیزی تولید کرده باشه که بگه آره ما هم تو بازار هستیم و برندمون خوبه بیایید بخریدم در صورتی که این طرح را باید سال ۲۰۱۵ میداد بیرون و زمانش برای سال ۲۰۲۱ نیست و خیلی باید در این سال جلوتر عمل کنه .
تمام رقبا حداقل یه نسل پیشرفتگی در طراحی جلوتر از همین اوتلندر جدید هستند از کرهایها گرفته تا ژاپن و آمریکاییها !
میتسوبیشی آینده نامعلومی در انتظارش هست با این چیزی که الان نشون داده ، دیروز دیدم پاجیرو مدل ۲۰۲۰ را در عربستان گذاشته بود حدود ۸۵ هزار ریال عربستان و این در صورتیه که مثلاً تویوتا راو۴ هست ۱۳۴ هزار ریال و لندکروز حدود دو برابر ، در صورتی که در روزگاری نه چندان دور ، پاجیرو با پاترول و لندکروزر پا به پا در حرکت بود و امروز اینقدر خار و ذلیل شده !
میتسوبیشی نیاز به یه انقلاب داره که بکوبه و همهی خودروهاشو از نو بسازه با همون نامهایی که در سال ۱۹۹۲ شاهدش بودیم ، یه مدیری باشه که عاشق خودرو و دیوانه در مدیریت جنگندگی !
سامورایی از قله فوجی
۲۳ آذر ۱۳۹۹دقیقا ?
مطمئناً بخاطر سابقه خوبی که داره میتونه موفق بشه فقط به یه مدیر جدید نیاز داره تا همه چی رو بکوبه از نو بسازه
میتسوبیشی چیز های خیلی پیچیده مثل هواپیما و کشتی و ماشین آلات معدنی میسازه که یه ماشین در کنار اونا چیزی نیست
AMG///
۲۳ آذر ۱۳۹۹خیلی چینی شده قیافش
خوبه ها ولی میتسو نباید این طوری باشه….
میتسو باید مث یه جت جنگی باشه نه یه چانگان….
AMIR-REZA
۲۳ آذر ۱۳۹۹میتسوبیشی دیگه اون میتسوبیشی نیست متاسفانه??
پارسا ای که عشق هیچ ماشینی نیست☹☹??
۲۳ آذر ۱۳۹۹فهمیدیم خیلی قشنگه cvt هم خیلی قشنگه?????
حالا چی میشد cvt نمی گذاشتیدو به جاش گیربکس خوب برای ماشین می گذاشتید.
فقط cvt برای اینکه بتوانند یک ماشین ارزان در بیارن اقا چی میشد پول بیشتری می گرفید و این سی وی تی رو نمی گذاشتید
Hadi
۲۳ آذر ۱۳۹۹با این اوتلندر جدید به میتسوبیشی امیدوار تر شدم ولی
کاش میتسوبیشی دوباره جون بگیره و برگرده به اون سال های طلایی دهه 90…
زیزیگولو
۲۳ آذر ۱۳۹۹خریدن ماشینو انتخاب مناسب ماشین همیشه به سلیقه شخص بستگی داره و هر چقدرم که یه ماشین تو تراز فنی خوبی باشه بازم آخر سر سلیقه خریداره که ملاک قرار میگیره که منشاء این سلیقه میتونه پارامترای زیادی باشه و خُب مسلماً جذابیتو زیبایی یه ملاک مهم تو خریدن ماشین هستش و دیگه اینکه اکثر مردمو خریدارای ماشینای خارجی قبول دارن که اصالت ماشین نکته مهمی تو انتخاب یه ماشین خوب قبل از خریدن هستش که در این میون ژاپنیا با اصالت کافی تو بازار ما هستن ولی همیشه در مورد اکثر ژاپنیا این مساله صادق هستش که در کنار کارایی بالا و استهلاک پایین محصولای خاص با طراحی ویژه به بازار ارائه نمیدن و وقت اون رسیده که برندای ژاپنی تغیرای خاصو اساسی رو تو برنداشون ایجاد کنن و به بازارای جهانی معرفی کنن …. ولی با همه اینا ماشینای ژاپنی باب میل بازاری جهانی مخصوصاً ایران هستن ماشینایی مثل همین میتسوبیشی که برندی اصیل داره و پارامترای خوبی رو تو خودش جا داده ماشینی که عالی بودنو با زبان میتسوبیشی بیان میکنه
VIPER
۲۳ آذر ۱۳۹۹حالا که میتسو از پلتفرم قبلیش استفاد ه نمیکنه
میتونه کاملا اونو در اختیار پژو قرار بده، مثه گزینه awd
میرخان
۲۳ آذر ۱۳۹۹بالاخره که یه روز اوضاع میتسوبیشی درست میشه ، اما این چیزی که میشه تو عکسا دید ، نشون میده هنوز وقتش نرسیده که میتسو دوباره بلند بشه، فروش این ماشین هم هیچ دلیلی جز اعتبار میتسو شاید نداشته باشه .
MR.JJ
۲۳ آذر ۱۳۹۹میتسوبیشی تنها برند ژاپنی بود که واقعا دوستش داشتم
متاسفانه آن هم رفت اینها میتسوبیشی نیست
[—{^AMIN_MC20^}—]
۲۳ آذر ۱۳۹۹یکی به این ژاپنیا بگه از cvt بکشن بیرون!
پارسا ای که عشق هیچ ماشینی نیست☹☹??
۲۳ آذر ۱۳۹۹و چینیا
حسن
۲۳ آذر ۱۳۹۹برخلاف نظر اکثردوستان بنده معتقدم طراحی خیلی زیبایی داردونوید اینده درخشان میتسوبیشی روتضمین میکند