میتسوبیشی

تصاویر جاسوسی: میتسوبیشی پاژرو اسپرت با چهره‌ای جدید

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار اولین تصاویر جاسوسی کامل از پاژرو اسپرت سال ۲۰۱۶ منتشر شد!

2016-mitsubishi-pajero-sport-facelift-spied-camo-free-photo-gallery_1
نمای کلی نسخه‌ی بعدی Pajero Sport

مونترو اسپرت، شوگان اسپرت و Nativa سایر نام‌هایی است که در نقاط مختلف جهان بر این سامورایی ۱۸۱ بخاری گذاشته‌اند و حال که تنها چند هفته به معرفی رسمی خودرو زمان باقی مانده است، به لطف دوستان کنجکاو و عاشق این صنعت پرده از روی نسل بعدی SUV میتسوبیشی که با فیس‌لیفت انجام شده بیش از پیش دلربا گشته، برداشته شد!

2016-mitsubishi-pajero-sport-facelift-spied-camo-free-ahead-of-debut-photo-gallery_6
یکی از طرح‌های مفهومی Pajero Sport سال ۲۰۱۶ که به نسخه‌ی نهایی شباهت بی نظیری دارد

پس از تصاویر بسیاری که با هم از طرح‌های سه بعدی و نسخه‌ی آزمایشی استتارشده‌ی Pajero Sport 2016 دیدیم، این‌بار وب‌سایت HeadlightMag موفق شد تا ضمن دست‌یابی به اولین تصاویر از نسخه‌ی نهایی میتسوبیشی پاژرو اسپرت سال ۲۰۱۶، این تصاویر را در اینترنت نیز منتشر کند. این عکس‌ها نشان از فلسفه‌ی طراحی جدید میتسوبیشی دارند، چرا که اگر این تصاویر را با تصاویر قبلی منتشر شده از میتسوبیشی اوت‌لندر ۲۰۱۶ مقایسه کنیم، متوجه شباهت طراحی این دو خودرو خواهیم شد.

2016-mitsubishi-pajero-sport-facelift-spied-camo-free-photo-gallery_2
قسمت جلویی بدنه‌ی Mitsubishi Pajero 2016

قسمت پشتی این SUV نیز با الگو برداری از SUV کراس‌اور سوئدی، ولوو XC90، واقعا زیبا، جدی و تا حدی آینده‌نگرانه طراحی شده است؛ همچنین چرخ‌های بزرگ این خودرو زیبایی و ابهت آن را بیش از پیش افزایش داده است.

جدا از تمام تغیراتی که در بخش طراحی بدنه‌ی خودرو شاهد هستیم، میتسوبیشی پاژرو اسپرت با طراحی بهبود یافته‌ و استفاده‌ از مواد خام با کیفیت‌تر در داخل اتاق به میزبانی تکنولوژی‌های پیشرفته و جدیدش – که شامل صفحه‌ی تاچ تولید Rockford Fosgate در کنسول میانی و سامانه‌ی ماهواره‌ای ناوبری جهانی می‌شود- خواهد رفت.

2016-mitsubishi-pajero-sport-facelift-spied-camo-free-photo-gallery_3
قسمت پشتی Mitsubishi Pajero Sport 2016

هنوز هیچ گزارش رسمی درباره‌ی اطلاعات فنی این خودرو موجود نیست، اما متخصصان این صنعت بر این باورند که این خودرو با گشتاوری بین ۱۹۴ تا ۴۳۰ نیوتن متر، اسب‌های ۱۲۸ تا ۱۸۱ بخاری‌اش را در جاده‌ها خواهد راند.

منبع: AutoEvulotion

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر مقدم

نویسنده و ویراستار، دانشجوی مهندسی مکانیک و یک عشق تنیس!

مطالب مشابه

‫۴۲ دیدگاه‌ها

  1. مهدی

    ۲۴ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (40 ديدگاه)

    این میتسوبیشی هنوز تو طراحی مشکل داره

    1. سامورایی

      ۲۴ تیر ۱۳۹۴
      سوابق: (182 ديدگاه)

      از میتسوبیشی بعیده همچین طراحی مبتدی

      1. armin

        ۲۴ تیر ۱۳۹۴
        سوابق: (420 ديدگاه)

        آقا یه جوری میگیا … همین تویوتا مثلا خیلی طراحیاش نازه؟ من خودم طرفدار ژاپنم ولی جدیدا خیلی الکی به میتسو گیر میدن … تویوتا که انقدر بیریخته هر ۲ ۳ سال کمریو عوض میکنه مشکل طراحی نداره ؟ یا میتسو که هر ۸ سال طراحیش عوض میشه؟

        1. شلبى

          ۲۴ تیر ۱۳۹۴
          سوابق: (705 ديدگاه)

          من نمیدونم دوستان به کجاى طراحیش ایراد دارن،واقعا شیک و زیباست،حداقل از پرادو که زیباتره

        2. Zippo

          ۲۴ تیر ۱۳۹۴
          سوابق: (248 ديدگاه)

          میتسوبیشی و تویوتا هر دو یکی اند
          هر دو جز زشت ترین طراحیان. کلا ژاپنی ها همینن

        3. شاسی

          ۲۴ تیر ۱۳۹۴
          سوابق: (104 ديدگاه)

          طراحی عقبش به شدت ابتدایی هست و هیچ جذابیتی نداره باز جلوش قابل تحمله… متاسفانه منم به این نتیجه رسیدم که تویوتا و زیر مجموعه هاش مثل لکسوس و… از طراحی کره ای و آلمانی ها عقب موندن و حتی از طراحی خودرو های نسل قبل خودشون هم پسرفت کردن… نمیدونم چرا هر کارخانه ای که به شهرت زیاد میرسه یه مدت افتضاح میشه، نمونه ش خودرو های امریکایی پنج تا هشت سال پیش

      2. Hooman

        ۲۴ تیر ۱۳۹۴
        سوابق: (1 ديدگاه)

        پرادو رو یه کم دستکاری کرده بی عرضه
        طراحای هیوندا رو ببین
        طراح اینو باش
        پاژروی دو در مونتاژ خودمون ازین خیلی بهتره

    2. interceptor

      ۲۴ تیر ۱۳۹۴
      سوابق: (108 ديدگاه)

      این مشکل داشتنه?
      بابا خوشکل ترین اس یو وی آسیاسی به نظرم همین هست
      طراحی تهاجمی با نهایت تشابه به سامورایی

    3. آندرا آنیلی

      ۲۴ تیر ۱۳۹۴
      سوابق: (158 ديدگاه)

      دوستان این خودرو شما رو یاد cr-v هوندا نمیندازه
      مدیونین اگه عکس cr.v رو ندیده دیس بدین

      1. Archi KHAN

        ۲۵ تیر ۱۳۹۴
        سوابق: (2198 ديدگاه)

        آره واقعا داداش.

        دوستان نظرسنجی :
        هوندا cr-v لایک
        میتسو پاژرو جدید دیسلایک

  2. میلاد

    ۲۴ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (5 ديدگاه)

    ابهت و هیکل خوبی داره خدا حفظش کنه برای خانوادش

  3. بنتلی

    ۲۴ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (1626 ديدگاه)

    ب نظرم قشنگ نیست جلوش،انگار مچالش کردن ولی پشتش قشنگه،در کل میتسو خیلی کند پیش میره و ب نظرم باید نسل جدید خودرو های خوبشو معرفی کنه،کنار گذاشتن محصولات معروفش کار درستی نیس

    1. َA

      ۲۴ تیر ۱۳۹۴
      سوابق: (16 ديدگاه)

      آقای بنتلی من دقیقا برعکس شما فکر میکنم… به نظرم نیمه ی جلو طراحی خیلی خوبی داره ولی از در عقب به انتها رو اصلا خوب در نیاورده …

  4. ALiHidden

    ۲۴ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (332 ديدگاه)

    من بین ژاپنی ها فقط با طراحی Infiniti حال میکنم طراحیش عالیه!

    نمیدونم چرا پشتش منو یاد ولوو انداخت…

  5. zippo

    ۲۴ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (248 ديدگاه)

    مثل همیشه زشت و به درد نخور
    به نظر من میتسوبیشی از وقتی با طراحی های بسیار زیبا و به روز کره ای ها و به خصوص کیا مواجه شد روز به روز افت فروش پیدا کرد و الان دورا ن بسیار بدیو پشت سر میگزاره
    این طراحی جدیدشم افتضاحه
    اخه کی اسپورتیج وتوسان و سانتافه رو ول میکنه بره اینو بخره
    هنر کپی کردن هم بلد نیشتند این ژاپنی ها بااون طراحی های زشت و بی معنیشون

    1. ارمان

      ۲۴ تیر ۱۳۹۴
      سوابق: (1306 ديدگاه)

      تا کی بیایم اینجا یگیم این ماشین تو کلاس اون ماشین نیست؟ نه تا کی ؟ :دی

      1. zippo

        ۲۴ تیر ۱۳۹۴
        سوابق: (248 ديدگاه)

        میدونم ارمان کلاساشو
        من از نظر طراحی گفتم توی بحث طراحی کلی یک خودروساز کلاس مد نظرنیست

        1. ارمان

          ۲۴ تیر ۱۳۹۴
          سوابق: (1306 ديدگاه)

          zippo عزیز الان شما یه متر طول اسپورتیج رو زیاد کن یهو طراحیش میشه سورنتو که خیلی به هم مرتبت نیستن

      2. شایان

        ۲۴ تیر ۱۳۹۴
        سوابق: (1355 ديدگاه)

        آرمان شما که این همه به من ما حمله میکنی بخاطر اینکه میگی تعصب داریم چرا خودت این همه متعصبی خب طراحیش داغونه دیگه چرا بهت برمیخوره اگه متعصب نیستی؟آقایه متصب رویه ماشینهایه ژاپنی لطفا اینقدر نیا رویه اعصابه ما در پست ماشینهایه آلمانی و مارو متهم نکن نمیخواستم جوابتو بدم و ندادم در اون پست ها اومدم اینجا تا بفهمی چقدر بده که دیگران و متهم کردن طراحی زشت و آماتوره این برند هم بر کسی پوشیده نیست اینقدر متعصب نباشید

        1. باربد.فقط شورولت.فقط کامارو

          ۲۴ تیر ۱۳۹۴
          سوابق: (810 ديدگاه)

          خب آرمان جان راست میگه دیگه!
          اولاٌ همون طور که آرمان جان گفتن،نمیشه طراحی دو کلاس متفاوت رو قیاس کرد ضمن اینکه طراحی بحثش سلیقه ایه شایان جان جسارت نباشه ها اما قرار نیست نظر خودمونو بر دیگران تحمیل کنیم به نظر شما طراحی خوبی نداره در حالی که بعضی ها مثل بنده ظاهرش رو میپسندن(البته به غیر از نمای عقب) حالا چرا ایشون متعصب شناخته میشن؟
          هرچند حرف شما در خصوص آلمانی ها درسته و طراحی آن ها هم با سلیقه ی همه سازگار نیست.
          جناب Zippo حرف شما هیچ منبع معتبری نداره و تنها نظر شخصی شماس.هیوندای هنگام معرفی نسل جدید سانتافه با انتقاداتی روبرو شد چرا که طراحی جلوپنجره ی اون رو عده ای تقلید از فورد اج میدونستن.
          اگر این موضوع رو هم در نظر نگیریم باید گفت که اصالت طراحی برای بسیاری از مشتریان ارزش داره و مسلماٌ میتسوبیشی هم بر این اساس طرفداران خاص خودش رو داره.

        2. ارمان

          ۲۵ تیر ۱۳۹۴
          سوابق: (1306 ديدگاه)

          شایان جان قبل از اینکه شما زیر نظر من بنویسی خودم از این برند بارها انتقاد کردم نمونش کمی پایین تر هست که قبل از شما نوشتم
          دوستان میدونن که من میتسو رو دوست دارم , فقط دوست دارم همین! چون از بچگی دوسش داشتم اما دلیل نمیشه تو هر مقایسه ای بیام بگم این عالیهو از این جور حرفا , بارها گفتم میتسو اصلا وقت و هزینه نمیکنه این ماشین هم واقعا دل نشین نیست اما باز هم از ماشین تولید نکردن که بهتره!؟.
          اگر چه زیاد جالب نیست شما اینجور نصیحت کنی.
          دیگه هیچ وقت در حد اون کامتهای گهر بار شما زیر bmw class1 که حرفی نزدم با این حال دوست دارم همیشه دوستانه و صمیمانه با یه لبخند از تهه دل بشینیم و (منطقی) نظر بدیم

          باربد جان از نظر صمیمانت ممنونم :)

    2. armin

      ۲۴ تیر ۱۳۹۴
      سوابق: (420 ديدگاه)

      یه ماشین با طراحی پخته ، قابلیت فنی بالا و کارآمد ، استاندارد ، میتسوبیشی حرف نداره …

    3. retolex

      ۲۴ تیر ۱۳۹۴
      سوابق: (2 ديدگاه)

      خواهش میکنم از این کارا دست بردار

    4. علی

      ۲۴ تیر ۱۳۹۴
      سوابق: (1206 ديدگاه)

      هیچ وقت حتی چرخ یه ماشین ژاپنی را با کره ای مقایسه نکن کسانی که ماشین ژاپنی سوار شدن میفهمن چی میگم

    5. AMIN

      ۲۴ تیر ۱۳۹۴
      سوابق: (121 ديدگاه)

      حقیقتا منظور از طراحی عقبش رو متوجه نشدم… ولی جلوش و از بغل مثل قبلا واسه من جذاب و خاصه… به هر صورت هر کمپانی ای یه دوره ای خیلی تو اوجه و یه دوره ای در قعر …
      فکر میکنم الان تو وسطاس…
      بالاخره یه ماشین ژاپنی من باید بخرم…

  6. سامان از تبریز

    ۲۴ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (3216 ديدگاه)

    به امید طلوع دوباره میتسو

  7. ارمان

    ۲۴ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (1306 ديدگاه)

    اقا اینها همه استارت هست میتسو برای 2017 برنامهای خوبی داره
    http://images.thecarconnection.com/lrg/mitsubishi-outlander-phev-concept-s-2014-paris-auto-show_100482270_l.jpg
    http://2016carsrumors.com/wp-content/uploads/2014/11/2016-Mitsubishi-Eclipse-front-view.jpg
    http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2015/05/Mitsubishi-Concept-XR-PHEV-II-12.jpg
    و البته همین طرح چراغها باید به کمال برسه و بشه این
    http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2015/05/Mitsubishi-Concept-XR-PHEV-II-10.jpg
    باز به نظرم این پاجرو بد نیست اما عالی هم نیست باید به خودش بیاد میتسو و این کانسپ ها رو با سرمایه گزاری شروع کنه
    من از جلوش خوشم اومد اما

  8. پوریا

    ۲۴ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (11 ديدگاه)

    ماشین خیلی درشتی اما زیاد قشنگ هم نیست ولی تمامی خودرو های میتسوبیشی حرف ندارن.

  9. ارمان

    ۲۴ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (1306 ديدگاه)

    دوستان این پاجرو نیست پاجرو اسپورت هستش دوستان میدونن این دو مدل با هم فرق میکنن یه جورایی از پاجرو ارزونتر و کم کیفیت تر هستش
    پاجرو — – – – – – – http://www.drivearabia.com/news/wp-content/uploads/2014/07/2015-Mitsubishi-Pajero-10.jpg
    پاجرو اسپورت – – – http://www.cartoq.com/wp-content/uploads/2014/11/2015-Mitsubishi-Pajero-Sport-4X2-AT-SUV-Facelift-8.jpg

  10. به یاد عارف

    ۲۴ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (876 ديدگاه)

    میتسو ماشین قابل احترامیه هر چند تو این سالها کم کار شده ولی اگر محصولی هم زده بسیار با ارزش بوده. اینم که من از ظاهرش خوشم میاد یا نه سلیغه ای هست . من این سایتو به این خاطر دوست دارم که دوستان در اینجا از سواد فنی بهتری نسبت به جای دیگه برخوردارند . به عنوان کوچکترین عضو خواهش میکنم از بگو مگو پرهیز کنید

  11. نوید جهرمی

    ۲۴ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (3793 ديدگاه)

    جلوش منو یاد هوندا میندازه پشتش یاد ولوو
    من یکی که انتظار خیلی بیشتری از میتسوبیشی داشتم.
    موتورش هم برای این کلاس و جثه ب نظرم ضعیفه و شده مثل موتور ماشینای چینی ک ب غیر از کم مصرف بودن هدف دیگه ای ندارن.

  12. Amin.

    ۲۴ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (211 ديدگاه)

    چرا این شکلی شده :|

  13. F.A

    ۲۴ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (125 ديدگاه)

    عالیه

  14. RETOLEX

    ۲۴ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (1406 ديدگاه)

    این ماشین و اوتلندر جدید یه شروع دوباره برای میتسو هستند .
    البته نسل جدید asx هم باید زود تر بیاد چون همین asx مقداری فروش در امریکا داره

    امیدوارم میتسوبیشی به دوران اوجش بر گرده( به امید آن روز)
    میتسو ،ما منتظر گالانت و لنسر جدید هستیم

  15. ابی

    ۲۴ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (3 ديدگاه)

    باسلام خدمت دوستان عزیز علاقمندان پاجرو.بنده از طرفداران پروپاقرص پاجرو هستم و یه چندسالی هست که پاجرو دارم نسل دومv6 3500 فول آپشن البته مونتاژ سال2007 سفارتی بوده که بسیار بسیار ازش راضی ام در انرود وافرود بسیار سواری عالی ونرم وموتور پرقدرت و در افرود با قابلیتهای مانور بسیار بالا هنوز هم بی رقیبه وبا طراحی بدنه بسیار زیبابا کارنامه درخشان قهرمانی چندین ساله پیاپی رالی داکار در اروپا ولی بعداز این نسل یعنی سوم، چهار وپنجم که همشون یه شکل هستند از طراحی بسیار ضعیف برخوردار بوده که نتونسته خوب فروش بره وطرفداراشو از دست داده!که کمپانی میتسوبیشی تو سایتش هم گفته که نسل دوم پاجرو بهترین بوده واز فروش بالایی برخوردار بوده وهنوز هم داره تولید میشه و نسل سوم،چهارم وپنجم که یه شکلند از طراحی خوبی بر برخوردار نبوده وخوب فروش نرفته! ولی این مدل پاجرو که تصویرشو دیدم مدل 2016، بسیار،بسیار زیبا بوده درمیان رقبایی چون لندکروزر،fj،پرادو، پاترول اگر موتورش هم قوی تر میشد با آرایش v6 4000 وv8 4500،بی رقیب میشد! به هر حال خوشحالم که این طراحی بسیاربسیار زیبا داره اجرا میشه مدل 2016برای این ماشین بسیارارزشمند.

  16. Ahmad

    ۲۴ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (6 ديدگاه)

    واقعا خیلی طراحی تهاجمی و جسورانه ای داره به نظرم این از اون دسته ماشیناست که باید از نزدیک دیدو نظر داد ولی با این قدرت موتور خیلی ضعیفه بعیده با این جسه

  17. رضا

    ۲۴ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (1698 ديدگاه)

    بنظر من که فوق العاده زیباست و از شاسی بلندهای تویوتا خیلی قشنگ تره
    افرین میتسو

    1. armin

      ۲۵ تیر ۱۳۹۴
      سوابق: (420 ديدگاه)

      واقعا ار فرچونر بهتره …

  18. بنتلی

    ۲۵ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (1626 ديدگاه)

    آقای ‏Aنظر شما قابل احترام و ارزشمنده،موفق و سربلند باشید دوست عزیز

  19. بنتلی

    ۲۵ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (1626 ديدگاه)

    دوست عزیز ‏zipooگرامی،ب نظرم طراحی ژاپنی هنوز عالی و زیبا هس،کره پیشرفت زیادی داشته ولی از نظرمن زیبایی هنوز ب خوبی تو طراحیشون ب کار نرفته،البته این نسل پاجرو چنان زیبا نیس و چیزی ک کره ای ها ندارن و طول میکشه تا بدست بیارن روح خودرو هس،من اینو از مقایسه کیفیت سواری کمری قدیمی با اپتیمای جدید فهمیدم،کمری نرمی و لذت خاصی داره ک حس یک خودروی لوکس مدرن ب آدم میده

  20. kasra

    ۲۵ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (8 ديدگاه)

    هنوزروده ماشینای کره روبا ژاپن مقایسهکرد.درسته که هیوندا وکیاخیلی ماشیناش جذابن ولی خب کیفت وطول عمرتوبوتا ومیتسو خییلی بهتره.زنده بادژاپن

  21. علی

    ۲۵ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (105 ديدگاه)

    کاشکی چراغای عقبش اون دم رو پایینشون نداشتن.به نظرم این طوری بهتر میشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا