اگر از میتسوبیشی دربارهی برنامههای آیندهی این شرکت بپرسید خواهید فهمید که تولید کراس اوور بر هر بحث دیگری ارجحیت دارد. از میتسوبیشی دربارهی موفقیت کنونیاش بپرسید و شما دربارهی مدل میراژ جواب خواهید گرفت. هرچند این خودرو عملکرد چندان درخشانی در تست و بررسیها نداشته اما برای میتسوبیشی موفقیت را آورده است؛ و از میتسوبیشی دربارهی لنسر بپرسید و جواب شما سکوت خواهد بود.
بله لنسر به پایان خط میرسد و جایگزینی برای آن دیده نمیشود. مدیر ارشد میتسوبیشی در آمریکای شمالی تأیید کرده که کمپانی لنسر را از خط تولید خارج خواهد کرد. تولید این سدان کامپکت بهطور رسمی در ماه آگوست پایان مییابد.
زمانی که دربارهی ساخت خودروی احتمالی دیگری برای این سگمنت و با همکاری نیسان پرسیده شد این مدیر ارشد گفت نیازی به یک جایگزین نیست: “ما کمی باختهایم.”
برنامههای توقف تولید لنسر پیش از نهایی شدن معاملهی میتسوبیشی و رنو-نیسان ریخته شده بود.
مصرفکنندههای ما میراژ را دوست دارند.
انتظار میرود نسخهی جدید این خودرو در اواخر دههی جاری میلادی عرضه شود.
Yasin
۱۹ دی ۱۳۹۵لنسر برا من مثل تویتا سوپرا به اسطوره بود اینم حیف شد??
حميد
۱۹ دی ۱۳۹۵با تمام علاقه ای که به لنسر و گالانت نسل قبل داشتم اما اپتیما کارکرده رو به لنسر ۲۰۱۶ ترجیح دادم
peyman
۲۰ دی ۱۳۹۵اشک تو چشام جمع شد
"Amir"
۱۹ دی ۱۳۹۵با وجود رقیبی چون سوبارو و طراحی به روز ترش ، قاعدتا همینطور هم باید میشد ، میتسوبیشی از رقابت عقب موند !
انگار کلا حواسش نبود !!!
حیف لنسر …
Shahryar
۱۹ دی ۱۳۹۵لنسرو حیف کردن!
تقصیر خودشونه،خلی راحت میشد این ماشینو پر فروش کرد،مردم ذهنیت خوبی ازین ماشین دارن.
واقعا حیف،کاش نیسان بتونه کمکی کنه دوباره لنسر بیاد رو دور
سیاوش
۱۹ دی ۱۳۹۵منظورت رنو و کارلوسنه ؟؟؟؟
datsun
۲۰ دی ۱۳۹۵34 درصد سهام میتسوبیشی رو خود نیسان خریده نه با اتحاد رنو
بعدش شما فقط میایی اینجا که طرفدار ی رنو نیسان رو به جون هم بندازی و قبلا من به کامنتهات جواب دادم متاسفانه شما اطلاعات چندانی در مورد این دو شرکت نداری فقط میخوای کاربرای سایت رو به جون هم بندازی رنو نیسان سالهاست با هم همکاری دارن و پیشرفت کردن بعد یکی مثل شما بیاد اینجا سر برتری رنو بر نیسان یا نیسان بر رنو بحث کنه کمی مسخرس
Viper ACR
۱۹ دی ۱۳۹۵حیف شد…
faramarz
۱۹ دی ۱۳۹۵واقعا حیف شد
F40
۱۹ دی ۱۳۹۵لنسر evo سال 2006 حرف نداشت.هندلینگ و شتاب خوب.طراحی عالی.
طراحی جدیدش به نظرم در حد نسل قبلیش نبود.
امیدوارم لنسر و sky line و بقیه ژاپنیا برگردن.اون دوران خیلی خوب بود من که یادم نمیره
datsun
۱۹ دی ۱۳۹۵Gtr فعلی ادامه دهنده راه اسکای لاین Gtrهای گذشته است و از سری خودروهای نیسان با کد R میباشد فقط نام اسکای لاین حذف شد
مثلا آخرین اسکای لاین Gtr تولید شده با کد r34 بود و Gtr فعلی کد R35 میباشد پس اسکای لاین جایی نرفته که بخواد برگرده
F40
۱۹ دی ۱۳۹۵ممنون دوست عزیز اینو نمیدونستم.
من به شدت به sky line علاقه داشتم GTR رو دوست دارم ولی اسکای لاین یه چیزه دیگه بود
حميد
۱۹ دی ۱۳۹۵به نظر من اسکای لاین ” خط هوایی” خیلی اسم قشنگتر و با مسما تری نسبت به GTR هست
کاش اسمش عوض نمیشد
sunmartin
۱۹ دی ۱۳۹۵بزرگترین مشکل لنسر طراحی قدیمی اون و 5دم تطابق با خودروهای روز و تیز کیفیت بشدت پایین م ل های لنسر چه 1.6 و چه 2 لیتری بود و بیشتر قطعات توسط چینی ها تولید شده بود در لنسر و این کار باعث شد من مشتری با بررسی کیفی خودرو متوجه نازل بودن اون بشم کلا میتسو در سالهای قبل خودروهای با کیفیت تری میساخت و اگر نیسان نبود که در 6 ماه مانده به انتهای سال 2016 این شرکت کاملا ورشکسته شده بود چون خطوط اولیدی اون در امریکا یکی پس از دیگری بسته شدند این خبر برای افرادیکه بفکر خرید لنسر هستند مثل یک هشدار است
كوروش
۱۹ دی ۱۳۹۵دقیقا اشتباه بدی بود که قطعات رو چینی کرد می دونم روی کیفیت نظارت داشته و اینا درست ولی واقعا داشبورد لنسر حس جالبی به ادم نمی ده مثلا شما توی asx می نشینید کیفیت واقعا عالی داره ولی بعدش وارد لنسر می شید پلاستیک روی داشبودش دقیقا عین خودرو های چینیه (خودم چون mg دارم با اولین سوار شدن حس کردم) ایراد بسیار بد دیگش گیربکس cvt بودش اخه اولوشن با اون عظمت و افتخارات بعدش ادم توی این ها بشینه و شتابش ۱۱ باشه ای کاش لااقل یه جایگزین مناسب معرفی کنه
عرفان
۲۰ دی ۱۳۹۵آقا کوروش من خودم لنسر 2017 اتومات دارم. کیفیت متریالش به نظر من خیلی خوبه. ام جی رو نمیدونم ولی از سراتو 2017 بهتره. در مورد گیربکس هم قبول دارم یه مقدار برا یه ماشین اسپرت کند هست ولی با اینحال حتی کرولا هم در مدل 2017 گیربکسش رو به CVT تغییر داده. علت بزرگش میتونه بهینه کردن مصرف سوخت باشه
nima
۲۰ دی ۱۳۹۵اتفاقا در لنسر اصلا قطعات چینی به کار نرفته.برادر من داشت این ماشین رو و کیفیتش بسیار بالا بودحتی یکبار که تصادف کرد و درب ماشینش باز شد برای صافکاری خودم دیدم که حتی روی خار رودری هم خیلی ریز زده بود made in japan.
اما انصافا فروش ماشین خیلی سخت بود و خیلی صبر کرد تا بتونه بفروشه.واقعا بد فروشه خصوصا که یه درب و گلگیرش هم رنگ شده بود.واقعا ضرر کرد
ایرانی
۱۹ دی ۱۳۹۵خریت میتسوبیشی…
یعنی عرضه نداشت این اسطوره را به روز کنه؟!!!!!!!!!!
F40
۱۹ دی ۱۳۹۵بعضی وقتا شرکتا بعضی ماشینارو انقدر خوب میسازن که دیگه خودشونم نمیتونن مثلشو بسازن
مثل F40 که خواستن F50 مثه اون خوب باشه ولی در اون حد نبود.
یا لکسوس LFA .یا همین لنسر
مجید
۱۹ دی ۱۳۹۵واقعا حیف!!!!!!من همیشه مشتاق رقابت مدل های اوولوشن و سوبارو ایمپرزاWRX بودم.دو تا سامورایی غول کش!!!!!!!!!!علاقه من به لنسر از فیلم سریع و خشن 2 که مرحوم پاول واکر باهاش نقش آفرینی میکرد شروع شد ولی با قطع تولیدش تموم نمیشه!
حسین
۱۹ دی ۱۳۹۵کافیه بیان با ایرانخودرو قرارداد ببندند برای تولید لنسر! تا ۳۰ سال دیگه تولید میشه ، از راه فروش قطعه ،میتسوبیشی سود خوبی میکنه ، نسخه وانت و … اش رو ایرانخودرو واسشون میسازه!
فقط با موتور ۲لیتری و گیربکس سرعتی بدن خوبه!??
The R
۱۹ دی ۱۳۹۵لنسر EVO و گالانت VR4 دوتا سدان اسپورت عالی بودن.
میتسوبیشی اول گالانت رو کشت حالا هم لنسر رو.
گالانت VR4 دو دیفرانسیل با فرمانپذیری چرخ های عقب بوده با یه موتور 2.5 لیتری 6 سیلندر 300 اسبی.
bkh
۱۹ دی ۱۳۹۵میتسوبیشی لنسر evo با اون شتاب خفنش و هندلینگ خوبش بود که معروف شد نه با این گیربکس و شتاب مسخره.راه درستی نرفتن به نظرم.اشتباه کردن
Shayan
۱۹ دی ۱۳۹۵ایران خودرو بره امتیاز و پلتفرمشو بخره شیرین تا 50-60سال دیگه لنسر زنده میمونه…البته با کیفیت در حد آریسان.
reza-a
۱۹ دی ۱۳۹۵چرا؟ من لنسر دوست دارم این ماشین خوبه حیفه تولیدش متوقف بشه خیلی از هویت میتسوبیشی بخاطر لنسر هست
حمیدرضا
۱۹ دی ۱۳۹۵میتسوبیشی در این چند ساله به جای تولید خودرو بیشتر انجین ساخت و به چین صادر کرد منتها دهه نود درخشانشو با مدلایی مثل پاجرو و گالانت از بین برده بود حالام که لنسر به هر حال باید قبول کرد هر خودروسازی میتونه دوره ای داشته باشه امیدوارم مثل دوو نابود نشه
احسان(احسان سابق)
۱۹ دی ۱۳۹۵من نه میراژ سوار شدم نه لنسر اما همین الانم میتونم بگم میراژ اصلا جای لنسر رو نمیگیره
پژمان
۱۹ دی ۱۳۹۵حیف من خیلی این ماشین و دوست داشتم
باید به روز میکردن تولیدشو نه اینکه متوقف کنن
میتسوبیشی لنسر واقعا بد نبود که جاش میراژ بیاد!!
sadegh
۱۹ دی ۱۳۹۵راستش دیگه از میتسو ناامید شدم،،،،وقتی عامل موفقیتش میشه میراژ!!!!!!!!اون از گالانت،اینم لنسر….افسوس
امین
۱۹ دی ۱۳۹۵لنسر رویای من بووووود :((((((
لنسر افسانه ای :(((
ارمان
۲۰ دی ۱۳۹۵:|
Amin
۲۰ دی ۱۳۹۵خداحافظ سامورایی :(
adel
۲۰ دی ۱۳۹۵همیشه دوست داشتم یه روز لنسر سوار بشم اما ظاهرا دیگه این اتفاق نمی افته.
میتسوبیشی اشتباه بزرگی رو مرتکب شد وقتی به این اسطوره کم توجهی نشون داد اینم میشه نتیجش.
محمد
۲۰ دی ۱۳۹۵بسه بابا چقد شعار میدین. یارو النترا می خره بعدمیاد اینجا میگه وای چه حیف لنسر دیگه تولید نمیشه. خب تا کی شعار؟ اگه مردین برین بخیرن لنسرو
امیر
۲۰ دی ۱۳۹۵من ثبت نام کردم.دو هفته دیگه هم میدنش.
فقط امیدوارم قطعاتش تولید بشه!!!
علی
۲۱ دی ۱۳۹۵ای وای…اخه چراااااا؟؟؟؟
واقعاماشین عالی بود وهست..البته هرچه که تو ایران خیلی درخشش نداره ولی عالی هست ..مخصوصا هندلینگ وتعادل عالی بافنربندی نرم وقدرت موتور خوب کیفیتشم که دیگه ژاپنی هست
عطا
۲۱ دی ۱۳۹۵عاشق طراحی بیرونیش بودم