میتسوبیشی همانند بسیاری از کمپانیهای رقیب، بازار خودروهای سواری را رها کرده و تقریباً بهطور انحصاری روی کراس اوورها تمرکز کرده است. در واقع تنها خودروی ارزانقیمت میراژ است که در سبد محصولات سواری این خودروساز در آمریکا به چشم میخورد و جدای از آن باید به کراس اوورهای اوتلندر، اوتلندر اسپورت و اکلیپس کراس اشاره کنیم؛ اما اگر میتسوبیشی به بازار سدانها بازگردد با چه چیزی روبرو خواهیم شد؟
اگر میتسوبیشی گالانت احیا شود چه؟! در این صورت شاید با خودرویی شبیه تصاویر روبرو شویم. این رندرها گمانهزنی مجازی از میتسوبیشی گالانت ۲۰۲۰ هستند که دارای جدیدترین شاخصههای طراحی این برند میباشد.
گالانت از سال ۱۹۶۹ تا ۲۰۱۲ یکی از خاطرهانگیزترین محصولات میتسوبیشی بوده و در طی این سالها از فرم یک سدان کامپکت، کوپه، هاچبک و استیشن به مدلی میان سایز تبدیل شده است. نه نسل از گالانت روانهی جادهها شدهاند و در سال ۲۰۰۲ حدود ۱۰۰ هزار دستگاه از این خودرو به خانهی مشتریان راه یافت اما فروش گالانت در سال ۲۰۰۹ به کمتر از ۱۲ هزار دستگاه رسید و هرگز هم به حد انتظار نرسید؛ بنابراین خداحافظی آن با خط تولید جای تعجبی نداشت.
همین موضوع درباره سدان های اقتصادی میان سایز نیز صادق است؛ و به نظر نمیرسد که این رویه در آیندهای نزدیک تغییر یابد. تا زمانی که کراس اوورها در بازار هستند سدان ها روی خوش نخواهند دید زیرا این قدبلندها فضای کابین بیشتر، تواناییهای خارج از جادهی بهتر و جذابیتی کلی برای اکثر خریداران دارند.
اما اگر این رویه در چند سال آینده تغییر کند میتسوبیشی و اتحاد جدید آن با رنو و نیسان شاید اقدام به احیای گالانت کند؛ و نتیجهی آن احتمالاً تولید سدانی خواهد بود که طراحی نزدیکی با این رندرها خواهد داشت.
علی رضا
۲۷ شهریور ۱۳۹۷نمای عقب افتضاح
الان دوستان نگن این رندر جدی نگیر
من در مورد همین رندر نظر دادم
رامتین
۲۷ شهریور ۱۳۹۷اما نمای جلو خوبه.
mahdy
۲۷ شهریور ۱۳۹۷نمای جلو چارجره کاملا چارجره
فقط تغییرات بسیار ابتدایی روش اعمال شده که منم بلدم با نرم افزار های نسبتا ابتدایی درستش کنم
me84
۲۷ شهریور ۱۳۹۷.
واقعا افتضاح.
همین رندر رو هم خیلی ناشیانه و مبتدی طراحی کردن.
NAVID۰۰۹۸
۲۷ شهریور ۱۳۹۷عکس دوم که میبینم ، دلم یجوری میشه ، اگر سوار این ماشین نشدین ، بهتون پیشنهاد میکنم که حتماً سوارش بشین تا ببینین ماشین ژاپنی یعنی چی .
سواریش کمی از نرمی لکسوس ES و سگ جونی تویوتا نداره .
اسم گالانت بسیار قابل احترامه .
مطمئناً این مدل هم یه مدل رندری مسخرست و اصلاً تولید نمیشه .
چرا که خوده میتسوبیشی میدونه که اگر بخواد گالانت را تولید کنه باید چیزی بزنه که همه انگشت به دهان بمونن و نه مثل اوتلندر یا ASX .
علی
۲۷ شهریور ۱۳۹۷(((لکسوسی )))شده واسه خودش.
در کل میتسوبیشی گالانت و لنسر اولوشن هیچ وقت فراموش شدنی نیستن و تو قلب من به شخصه همیشه جا داره.
با تچکر
حسین
۲۷ شهریور ۱۳۹۷دیشب یه مشکی شو دیدم ، هنوزم زیباست!
الهی
۲۷ شهریور ۱۳۹۷جای خالی سدانهای اسپرت و جذاب در بین محصولات میتسوبیشی واقعا بدجور احساس میشه….. در کلاسهای مختلف…….. فقط امیدواریم زیباتر از طرح کامپیوتریش بشه .. حداقل جای پلاکش…
بهنام
۲۸ شهریور ۱۳۹۷یه زمانی گالانت رو با همکلاسان اون زمانش مقایسه میکردن، مقاله اش تو مجله ماشین چاپ شده بود. انقد که با اختلاف زیاد برنده ی اون مقایسه شده بود، نویسنده ی مقاله گفته که این ماشین رو باید با ب ام و سری پنج مقایسه کرد. محافظه کاری بیش از حد، اهمیت ندادن به طراحی ظاهری، عقب ماندن از رقبا باعث شده میتسوبیشی با اون عظمت جاش رو به کره ایها بده. افسوس
Alireza
۲۸ شهریور ۱۳۹۷بابا یه موتور دولیتری تنفس طبیعی با یه گیربکس cvt و این قیافه افتضاح رو میزارن و برگ زرین دریگری از دفتر میتسوبیشی رو بمانند چند سال اخیر به گند میکشن میره پی کارش
نوید جهرمی
۲۸ شهریور ۱۳۹۷امیدوارم دیگه لنسر و گالانت رو تبدیل به کراس اوور نکنه و شده در حد همین رندر، به فکر جایگزین قدر براشون باشه.
M
۱۲ تیر ۱۳۹۸من در زمینه طراحی خودرو واقعا خلاقیت دارم و بخاطر علاقه ای که به گالانت دارم خیلی دلم میخواد یه طرح جدید به میتسوبیشی بدم که از طراحی مسخره چند سال گذشته اش بیاد بیرون ولی واقعا نمیدونم چجوری میشه طرح هایی رو که دارم به دستشون برسونم.
یه سری هم اقدام کردم واسه فرستادن طرح به ایران خودرو و سایپا در نهایت دیدم ضعیف تر از اونی هستند که بخوان اعمال کنند