میتسوبیشی همچنان روی عرضه کراس اوورها و شاسی بلندها در بازار آمریکا متمرکز خواهد بود بنابراین انتظار نداشته باشید جدای از میراژ، در آینده نزدیک خودروهای سواری را از سوی این شرکت ببینید. این امر به سادگی انعکاسی از رویه خرید خودروی آمریکاییها میباشد.
مدیر میتسوبیشی آمریکای شمالی میگوید:
قطعاً ما در حال تمرکز روی کراس اوورهای آینده خود هستیم. بخش اعظم فروش ما را این خودروها تشکیل میدهند.
البته این موضوع ضرورتاً تعجببرانگیز نیست مخصوصاً اینکه فروش خودروهای سواری تمامی برندها کاهش یافته اما به نظر میرسد کراس اوورها و شاسیبلندها از افزایش فروش لذت میبرند.
معاون مدیر ارشد اجرایی میتسوبیشی در این منطقه نیز میگوید: “سگمنت C و D سودده نیستند.” او با اشاره به کلاس خودروهایی همچون هوندا سیویک و آکورد میگوید که میتسوبیشی حتی در حال مشاهده افت فروش کلاسی همچون ساب کامپکت هاست.
مدیر میتسوبیشی به این حقیقت اشاره میکند که فیات-کرایسلر برنامه ساخت سدان های خود را لغو کرده و همچنین گفته میشود شاید نسل جدید فورد فیوژن نیز تولید نشود. او همچنین میگوید فروش سدان ها در این کلاسها از نظر تبلیغات و مشوقهای خرید هزینه بیشتری را میطلبد.
اما اوضاع درباره خودروهای دو دربی همچون اکلیپس چگونه خواهد بود؟ مدیر شرکت میگوید بازار کوپهها بسیار کوچک بوده و پتانسیل زیادی را در آنجا مشاهده نمیکند.
با این وجود تمرکز میتسوبیشی روی کراس اوورهای سودده ثابت کرده که خوب بوده است. این کمپانی همین چند روز پیش گزارش پنجمین سال رشد فروش پیدرپی در آمریکا را منتشر کرده و فروش کراس اوورهای آن نیز در سال پیش با رشد ۱۵ درصدی مواجه بوده است. میتسوبیشی در حال عرضه دو کراس اوور جدید است که اوت لندر پلاگین هیبریدی هماکنون در نمایندگی بوده و فروش اکلیپس کراس نیز از ماه مارس شروع خواهد شد.
متأسفانه تمرکز میتسوبیشی روی چنین خودروهایی به این معنی است که شرکت به احتمال زیاد امسال خودروی مهم دیگری را در آمریکا معرفی نخواهد کرد.
Raha
۲۶ دی ۱۳۹۶تصویر دومی خوب شده
F۲۲RAPTOR
۲۶ دی ۱۳۹۶میتسو چند ساله که تیشه به ریشه سدان هاش زده
Amir amini
۲۶ دی ۱۳۹۶بدم میاد از این وضع خرید شاسی بلند همه ماشینا دارن فدای اینا میشن هاچ بکها سدان ها مینی ونها و… فقط کوپه ها دارن میمونن اونم چون مردم کمتر میرن سمتشون بازار خودرو داره تنوعشو از دست میده البته این در مورد ماشین های ارزون قیمت وگرنه و ماشین های رنج بالای 100 هزار دلار سدان ها هنوز فروششون کم نشده احساس میکنم چند سال دیگه فقط این 3 تا کلاس بمونه سدان کوپه و شاسی بلند ها ماشین های هاچ بکی مثل سری 1 جاشونو به x1 میدن
F۲۲RAPTOR
۲۶ دی ۱۳۹۶بازاره دیگه مشتریا اینجوری پسندیدن
هاچ بک های کوپه هم بازارشون کساده و تقریبا تولید نمیشن
amir
۲۶ دی ۱۳۹۶تب داغ کراس اورها همه دنیا را گرفته.اکثر خودروسازها مجبورن توی این سگمنت سرمایه گزاری کنند.
سعید(تهران)
۲۷ دی ۱۳۹۶چند سال دیگه خودرو میشه شاسی بلند، اونوقت داشتن یه سدان خیلی چیز متفاوتیه، بعد همه برای اینکه متفاوت باشن برمیگردن سمت سدان، خخخ
overclock
۲۷ دی ۱۳۹۶ارتفاع خودرو هر چه بیشتر باشه چسبندگی و هندلینگ ماشین پایین تر میاد ولی دید بهتری به راننده میده حالا دیگه انتخاب رانندس چون 70 % از خودرو های شاسی بلند برای جاده های اف رود استفاده نمیشه و برا همینم خودرو ساز ها ظاهر شاسی بلند رو نگه داشتن وگرنه شاسی این خودرو ها نردبانی مستقل نیست