شاید انتقال طراحان خودرویی به برخی شرکتها جذابیت کمتری در مقایسه با نقلوانتقال بازیکنان گرانقیمت فوتبال داشته باشد اما در چند ماه اخیر خبرهای مهمی در این رابطه به گوش رسیده است.
در کمتر از یک سال گذشته شاهد کوچ مدیر طراحی رولزرویس به شرکت چینی هونجی، مدیر طراحی مزدا به چری و مدیر طراحی لینکلن به نیسان آمریکا بودهایم.
هماکنون میتسوبیشی اعلام کرده قرارداد همکاری با طراح اسبق آئودی خورخه دایز امضا کرده است. او مدیریت طراحی بخش اروپایی میتسوبیشی را بر عهده خواهد داشت. پست رسمی دایز مدیریت مرکز طراحی میتسوبیشی اروپا که در فرانکفورت آلمان قرار دارد خواهد بود. او همچنین معاون رئیس مرکز تحقیقات و توسعهی میتسوبیشی در قاره سبز میباشد.
مرکز طراحی میتسوبیشی اروپا که در سال ۲۰۱۴ تأسیس شده همکاری نزدیکی با دیگر استودیوهای این شرکت در توکیو و اوکازاکی داشته و پروژههای تولیدی و مفهومی متعددی برای بازارهای اروپایی تدارک دیده است.
دایز از کالج رویال هنر در لندن فارغالتحصیل شده و ۱۸ سال در گروه فولکسواگن حضور داشته است. او معاون ارشد طراحی ظاهری آئودی بین سالهای ۲۰۰۱ تا ۲۰۱۰ بوده و از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۴ نیز مسئولیت طراحی ظاهری محصولات سئات را بر عهده داشته است. دایز در دوران کاری خود مسئول طراحی خودروهایی همچون سئات لئون و کانسپت Ibe و آئودی A7 اسپورت بک و TT بوده است.
معاون ریاست بخش طراحی میتسوبیشی دراینباره گفته است:
من مفتخرم اعلام کنم خورخه دایز به تیم طراحی ما پیوسته و در اروپا حضور خواهد داشت. تفکر استراتژیک و رهبری خلاق جزو ویژگیهای او هستند. من از او خواهان افزایش خلاقیت و کیفیت طراحی محصولات آتی میتسوبیشی هستم چراکه ما استودیوی اروپایی خود را گسترش میدهیم.
ایمان
۱۱ تیر ۱۳۹۸امیدوارم یه حرکت اساسی رو به جلو بزنه این میتسوبیشی
هم طراحی های بهتر و چشم نواز تر و هم تولید محصولاتی در شان و منزلت نام میتسوبیشی
Car lover
۱۱ تیر ۱۳۹۸کاش برا بخش ژاپنشم دو تا طراح درست حسابیبزارن
دلم لک زده برای ی JDM درست حسابی
اکلیپس جی تی او ۳۰۰۰ باید احیا بشن
باید ب دهه نود برگرده ژاپن
چطور اون موقع میتونست هم گالانت بزنه هم لنسر در عین حال اسپرتاشم سر جاش باشه؟؟ الانم کراس اووراشو بزنه دوتا کوپه شاخم بیاره
بهنام
۱۱ تیر ۱۳۹۸چه خبر خوبی. امیدوارم به قدر کافی آزادی عمل داشته باشه تا بتونه طراحی های میتسوبیشی رو متحول کنه. با وجود اینکه میتسوبیشی در چند سال گذشته کانسپت های نسبتأ خوبی به نمایش میگذاشت ولی طرح های تولیدی ضعیفی ارائه میکرد که بنظر میرسید شرکت در رقابت با سایرین یک دهه از لحاظ طراحی عقبه.
sina
۱۱ تیر ۱۳۹۸به به به نیسان و میتسو