میتسوبیشی برنامه‌ای برای تولید لنسر اوولوشن جدید ندارد

شنبه 5 تیر 1400 - 03:30
مطالعه 2 دقیقه
mitsubishi-lancer-evolution-final-edition-0001
زمانی که میتسوبیشی احیای برند رالی آرت در ژاپن را اعلام کرد اولین نشانه‌های امیدواری برای احیای یک نام مشهور دیگر یعنی لنسر اوولوشن پدیدار شد....
تبلیغات

زمانی که میتسوبیشی احیای برند رالی آرت در ژاپن را اعلام کرد اولین نشانه‌های امیدواری برای احیای یک نام مشهور دیگر یعنی لنسر اوولوشن پدیدار شد. اگرچه تمرکز اصلی رالی آرت روی توسعه وسایل جانبی و تزئیناتی جدید برای محصولات میتسوبیشی است اما مدیرعامل این شرکت می‌گوید رالی آرت در موتور اسپورت هم حضور خواهند یافت.

البته یکی از رسانه‌های ژاپنی گفته لنسر اوولوشن جدید تولید نخواهد شد. حداقل در مقطع کنونی چنین چیزی رخ نخواهد داد.

این را مدیرعامل میتسوبیشی گفته و اظهار داشته او خواهان احیای این نام است اما کمپانی اول باید روی پاهای خود بایستد. او گفته است: "میتسوبیشی هنوز به اندازه کافی قوی نیست."

همچنین سهامداران میتسوبیشی خواستار بازگشت نام لنسر اوولوشن بوده‌اند. این خبر کمی سورپرایز کننده است زیرا سهامداران معمولاً بیش از آنکه به تصویر ذهنی یک کمپانی اهمیت دهند به سوددهی شرکت توجه می‌کنند اما ما کاملاً موافق احیای این خودروی اسپورت الهام‌بخش هستیم.

شایان ذکر است الکتریکی سازی و هزینه‌های سنگین توسعه آن نقش مهمی در تصمیم میتسوبیشی برای عدم احیای لنسر اوولوشن در زمان کنونی دارد. این برند ژاپنی همچنین از نظر محصولات هیبریدی و آفرود نسبتاً قوی عمل کرده و مدیرعامل شرکت نیز آن را جزو نقاط مهم برای بهبود عملکرد شرکت می‌داند.

میتسوبیشی در سال‌های اخیر چالش‌های زیادی داشته است. این برند بخشی از اتحاد رنو-نیسان-میتسوبیشی بوده و روی منطقه آسه آن تمرکز خواهد داشت.

البته نباید هرگز ناامید شد و شاید در آینده شاهد بازگشت نام اوو باشیم...

نظرات

تبلیغات

©1404 - 1393 کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب پدال تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.