پس از پیشنمایشی که اوایل ماه جاری ارائه شد، حالا میتسوبیشی رسماً نسخهٔ فیسلیفت شدهٔ اسیووی بدنه روی شاسی خود یعنی پاجرو اسپرت را برای مدل ۲۰۲۰ معرفی کرده است. پاجرو اسپرت که در بریتانیا با نام شوگان اسپرت و در برخی بازارها با نام مونترو اسپرت عرضه میشود، در تایلند به تولید میرسد و حالا نسخهٔ فیسلیفت شدهٔ آنهم در همین کشور معرفی شده است. تغییرات ظاهری اصلی این ماشین در جلوی آن صورت گرفته و با زبان طراحی Dynamic Shield میتسوبیشی هماهنگ شده است.
چراغهای جلو و جلوپنجرهٔ خودرو بسیار به پیکاپ ترایتون شباهت پیدا کرده یعنی همان پیکاپی که پاجرو اسپرت بر اساس آن ساخته شده است. در این قسمت فقط سپر خودرو کمی با برادر پیکاپش متفاوت است. یکی دیگر از تغییرات پاجرو اسپرت جدید در قسمت جلویی نیز چراغهای مه شکن آن است که حالا در مکان بالاتری قرار گرفته و شکل کاملاً جدیدی پیدا کردهاند. دیگر قسمتهای خودرو اما به نظر نمیرسد تغییرات قابلملاحظهای را تجربه کرده باشد و صرفاً بهروزرسانیهایی جزئی در سپر عقب به همراه رینگها و اسپویلر جدید به چشم میخورند. البته گرافیک داخلی چراغهای عقب هم تغییر کرده و دنبالهٔ پایینی آنها کوتاهتر شده است.
میتسوبیشی در داخل پاجرو اسپرت مدل ۲۰۲۰ هم تغییراتی را اعمال کرده و گفته است با بهروزرسانیهایی مثل کنسول مرکزی جدید، دستگیرهٔ نرم درها، اضافه شدن خروجی برق در کنسول سرنشینان عقب، تعبیهٔ یک محفظهٔ اشیاء در زیر آرنجی مرکزی و تجهیز به درب صندوق برقی، کیفیت و راحتی خودرو بهبود یافته است. فیسلیفت پاجرو اسپرت همچنین به سیستم اطلاعاتی-سرگرمی SDA با نمایشگر هشت اینچی، یک LCD هشت اینچی رنگی جدید در صفحه آمپر و سیستم ریموت کنترل میتسوبیشی هم مجهز شده است که امکان باز یا بسته کردن درهای خودرو را از طریق گوشی هوشمند فراهم میکند.
مثل نسخهٔ فیسلیفت شدهٔ پیکاپ ترایتون، پاجرو اسپرت جدید هم به سیستمهای ایمنی پیشرفته مثل دستیار تغییر خط و هشدار ترافیک عقب مجهز شده است. در بخش فنی خودرو اما هیچ تغییری صورت نگرفته و بنابراین این اسیووی قلچماق همچنان از همان پیشرانهٔ ۲.۴ لیتری چهار سیلندر توربودیزل استفاده میکند که ۱۸۰ اسب بخار قدرت و ۴۳۰ نیوتن متر گشتاور دارد. این نیرو توسط یک گیربکس هشت سرعتهٔ اتوماتیک و سیستم 4WD-II که حالا از یک حالت آفرود جدید برخوردار شده به هر چهارچرخ انتقال پیدا میکند. نسخهٔ فیسلیفت شدهٔ میتسوبیشی پاجرو اسپرت پس از عرضه در تایلند در ۹۰ کشور دیگر در سراسر جهان مثل بریتانیا، فیلیپین و استرالیا هم عرضه خواهد شد.
moein
۴ مرداد ۱۳۹۸احساس میکنم از طرفین تحت فشاره?
Meysam
۴ مرداد ۱۳۹۸هر روز داره رشد میکنه چرا این?
ایلیا
۴ مرداد ۱۳۹۸بیشتر برای بازه ی زمانی 2005 تا 2010 مناسبه، هیچ شباهتی به یه ماشین امروزی نداره چه طراحی داخلیش و چه طراحی فاجعه ی خارجیش مخصوصا در قسمت عقب.
ثبات
۴ مرداد ۱۳۹۸عقبش داره خون گریه میکنه
نویدی
۴ مرداد ۱۳۹۸میتسوبیشی و سوبارو طراحیشون افتضاحه، باید کلا زبان طراحیشونو از صفر تا صد تغییر بدن.
ali
۴ مرداد ۱۳۹۸سوبارو که عالیه. چون برا مناطق صعب العبور ساختن. اما این میتسوبیشی به جز لنسر از طراحی هیچکدومش خوشم نیومده تا الان
اینم بگم پاجرو دوتا مدل داره. یکیش که اسپرت هست و چندسالیه اینطوری اجق وجق طراحیش میکنه. یکیم پاجروی اصل هست که طراحیش هنوز وفاداره. و به طور عجیبی پاجرو ی اصل با همون طراحی اصیلش فروش خوبی تو اروپا داره.
الان یکی میاد میگه جیپ فروشش بیشتره. اما به اینا بگم که اره تو راست میگی. پرایدم فروشش بیشتره
Amir Machine
۴ مرداد ۱۳۹۸من نمیفهمم چرا هرکی تو این سایت میخواد از ماشین موردعلاقهش تعریف کنه آخرش حتماً باید یه تیکهای هم به ماشینهای آمریکایی بندازه؟
چتونه شماها خدایی؟!
سینا
۴ مرداد ۱۳۹۸میگم شما. هنوز منقرض نشدید که میگید پراید هم فروشش بیشتره؟اخه گلم اینقدر ای کیو لازمه تا متوجه شد پراید رو با هیچی نباید مقایسه کنی؟ مگه پراید تو کلاس جیپه؟مگه بازار ازاد داره که هرچی بخای بخری؟
NAVID۰۰۹۸
۴ مرداد ۱۳۹۸روزی که رنو ،کولئوس و تالیسمان را رونمایی کرد ، همه شوکه شدن که رنو متحول شده .
احتمالاً شاید هم میتسوبیشی چنین سرنوشتی داره و پس از فیس لیفتها ، همه را مُتِعَجِب کنه ، البته امیدوارم .
میتسوبیشی در این سالها ، جوری خودرو میزنه که اِنگاری از روی اجبارِ ، و یا اینگه خودروسازی بیزینسی رده چندمی در این هُلدینگ بزرگ به حساب میاد .
این پاجیرو هم ، از هر نظر ، در پَس رُقبا قرار میگیره
به قول دوستان از نمای عقب خون گریه میکنه یا از کناره ها حس بد هندلینگ را منتقل میکنه و …..
ali a
۴ مرداد ۱۳۹۸در مقابل رقبا حرفی واسه گفتن نداره…
نوید جهرمی
۴ مرداد ۱۳۹۸اگر کلیپ های آفرودش در استرالیا و اسکاندیناوی رو ببینی نظرت عوض میشه. شاید حرف اول رو نزنه. اما خیلی حرف برا گفتن داره.
حیف که طراحی جالبی نداره.
khaki
۵ مرداد ۱۳۹۸اینو که تو اروپا نمیفروشن مخصوصا اسکاندیناوی که همشون خر پولن
اون پاجرویی که اونجا میفروشن اسمش pajero montero هست. پاجرو اسپرت رو برا کشورای اسیای شرقی و خلاصه کشورایی که مردمشون وضع مالی متوسطی دارن ساختن. ولی پاجرو مونترو رو برا کشورای غربی و عربی ساختن و میفروشن
اون پاجرو مونترو هنوز طراحی اصلی رو داره. پاجرو یکی از افسانه های دنیاست و هنوزم رقیبی نداره برا افرود. کلیپ ها رو ببینین اکثرشون یا میتسوبیشی دارن یا تویوتا و نیسان. اونا که تو بازار ازاد زندگی میکنن و پولشو دارن ولی همیشه برا افرود این سه برندو میخرن.
me84
۴ مرداد ۱۳۹۸.
فقط میخوام بدونم طراح این ماشین با چه عقلی به چراغای عقب اون دنباله رو اضافه کرده.
با خودش چی فکر میکرده؟
حالا چرا تو فیس لیفتش بازم اون دنباله های مسخره هستن؟
m4
۴ مرداد ۱۳۹۸به زشت ترین حالت برای کانسپ فکر میکردنن فکر کنم :)
آرش
۴ مرداد ۱۳۹۸پشتش شبیه لندمارک شده
Peiman6
۴ مرداد ۱۳۹۸حیف اسم میتسوبیشی واسه محصولات جدید و صد حیف اسم پاجرو واسه این مجسمه متحرک فضاحت.یاد گالانخ و لنسر اوایل دهه نود و از همه مهمتر پاجروی مدل ۹۲ و ۹۳ مخصوصا ۵درب با هون رنگ ترکیبی شامپاینی ب۷یر.هنوزم که هنوزه اگه وضع مالیم بهتر باشه اولین ماشین رویاهمه.
Peiman56
۴ مرداد ۱۳۹۸حیف اسم میتسوبیشی واسه محصولات جدید و صد حیف اسم پاجرو واسه این مجسمه متحرک فضاحت.یاد گالانخ و لنسر اوایل دهه نود و از همه مهمتر پاجروی مدل ۹۲ و ۹۳ مخصوصا ۵درب با هون رنگ ترکیبی شامپاینی ب۷یر.هنوزم که هنوزه اگه وضع مالیم بهتر باشه اولین ماشین رویاهمه.
Sajjad
۴ مرداد ۱۳۹۸شبیه طراحی های تویوتا شده
گلگیرهای بد فرم جعبه ای شکل کلاسیک
MAHDI
۴ مرداد ۱۳۹۸یه حالتیه که مثلا من راننده اش باشم حس میکنم سرپیچ ها هندلینگ خیلی ضعیفی داشته باشه وحس میکنی کنترل خودشو ازدست میده.ظاهرش خوبه اما تویوتا لندکروز و تویوتا پرادو خیلی زیباترن.
MAHDI
۴ مرداد ۱۳۹۸عکس هایی که از روبرو وعقب گرفته شده یه جوریه که انگار از بغل پرس شده و چرخ ها هم زیادی رفتن داخل.بیشتر انگار ساخت یه شرکت چینی باشه تا یه شرکت ژاپنی.البتهفقط بحث طراحی رو میگم اونم از چندزاویه!!!!!
doubt
۴ مرداد ۱۳۹۸خداییش طراحی افتضاحی داره. اما از نظر من لغت شاسی بلند باید به ماشینایی گفته بشه که همچین استایلی داشته باشن (منظورم طراحی نیست). آخه الان بعضیا بعنوان مثال به x2 ب ام و هم میگن شاسی بلند!!!!!!!!
ابراهیم
۵ مرداد ۱۳۹۸به نظر من طراحی قسمت جلوش بهتر شده ولی قسمت عقبش زشته و از همه بدتر موتورشه که موتور چهارسیلندر براش در نظر گرفتند که اصلا با قدو قامت هیکل این پاجرو نمیخونه و براش خیلی ضعیفه.ای کاش موتور ۶ سیلندر ۳۸۰۰ یا ۴۰۰۰ سی سی براش در نظر میگرفتند تا میتونست در برابر تویوتا لندکروزر و پرادو مدل ۲۰۲۰ حرفی واسه گفتن داشته باشه.دیگه اینکه این ماشین سانروف نداره واقعا خنده داره!!! متاسفانه شرکت میتسوبیشی در پروژه پاجرو بعداز نسل های دوم و سومش که بی نظیر هستند هنوز در نسل های بعدش و مخصوصا این مدل اسپرت بسیار بد عمل کرده و پاجرو رو متاسفانه داره کم کم ضعیف و ضعیف تر میکنه.واقعا متاسفم براشون.