میتسوبیشی فیس لیفت جدید مدل پاجرو در ژاپن را معرفی کرد. بهروز رسانیهای این خودرو متعادل و ملایم بوده و شامل نمای جلوی نسبتاً بهروز با جلوپنجرهٔ اصلاح شده میباشد. تغییرات اضافی این مدل محدود هستند اما نسخههای جدید، LED های روزتاب و کاور جدید برای لاستیک یدک را به دست آوردهاند.
کابین خودرو نیز بهروزرسانی اندکی را تجربه نموده که شامل تریم متالیک بهتر و استفاده از مواد عایق بیشتر برای هرچه ساکتتر کردن اتاق است. مدلهای R2 همچنین دارای تریم Piano Black است در حالی که گونههای Exceed و Super Exceed از تریم Wood grain برخوردار هستند. قلب تپندهٔ پاژروی جدید نیز یک پیشرانه ۶ سیلندر بنزینی ۳ لیتری یا یک موتور توربو دیزل ۴ سیلندر و ۳.۲ لیتری است.۴۵ کمتر از یک دقیقه
فواد
۲ مرداد ۱۳۹۳از پاجرو خیلی خوشم میاد. لامصب با این هیکلش خوش شتاب هم هست. دو درش رو بیشتر میپسندم. سیستم صوتی راکفورد فازگیت هم که داخلش خودنمایی میکنه. فکر کن !! راکفورد فازگیت
مک میسل
۲ مرداد ۱۳۹۳پاجرو خیلی ماشین خوبیه.فکر کنم بلند ترین شاسی بلند باشه تو ایران؟نه؟
رضا.2272
۴ مرداد ۱۳۹۳خیلی خوب و شیک
مخصوصا او آینه تکی کنار کاپوت
meysam
۲ مرداد ۱۳۹۳با اینکه میتسو را خیلی دوست دارم اما فاتحه اش خوندست. میبینه فروش خوبی بخصوص در آمریکا نداره باز هم براش درس نمیشه و همون مدلها رو با تغییرات مختصر عرضه میکنه با همون سیستم بازاریابی و فروش قبل . کی میخواد یه تکونی به خودش بده خدا میدونه.
احسان آرسنالی
۳ مرداد ۱۳۹۳میشه بگی سیستم صوتیش رو چه جوری تشخیص(حالا املاش نمیدونم درسته یا نه) دادی؟ اطلاعات من درباره سیستم صوتی در حده صفره مثلا میدونم سونی و پایونر و یا یه چیزی تو مایه هایی بنگ اولفسن وجود داره
سینا
۲ مرداد ۱۳۹۳خیلی ماشین خوبیه با این که چند سالی هست ایران نیومده ولی قیمت بالایی داره
البته تفاوت چندانی با مدل قبلی نداره(مدلی که توی ایرانه)
امير علي
۲ مرداد ۱۳۹۳سلام به همه یه سوال به ننظرتون اگه انشاالا صد سال بعد بخواد این پاجرو تو ایران بیاد قیمتش چقده ؟؟
عینک
۲ مرداد ۱۳۹۳پاجرو دوست داشتنی.هندلینگ خوبی هم داره…
دوستان این خبر رو چطور توصیف میکنید؟
http://namehnews.ir/News/Item/155778/3/1.html
mahdi
۲ مرداد ۱۳۹۳درود
این خبر قبلا منتشر شده
که واردات این نوع خودروها رو مجاز کنند با تعرفه پایین
اما هنوز خبری نیست
مهمترین مسئله این خودروها :
1 خدمات و تامین قطعات هست
2 تعمیرکار و تکنسین و …… باید داشته باشه
3 قیمت بالایی که دارند
توی پدال قبلا راجب قیمت این نوع خودروها مطلب و یه پست درج شده
تا جایی که من یادم هست تویوتا پریوس (اگه اشتباه نکنم) 16000 دلار هست
که قیمتش همچنان بالاست البته هیبریدیها اینطوریند
باید منتظر موند
یه نکته رو بگم
این آقایان (مقامات دولت و خودروساز) مطمئن باش به هیچ وجه هیچ گونه خدمت صادقانه و از سر خیرخواهی و حتی وظیفه به مردم ارائه نمیکنند
[…]
خدا رو چه دیدی یه بنز جلوی خونت پارک شد و کلیدش رو بهت دادند
علی الحساب توکلت به مقام عظمی باشه و با همین فرمون برو جلو
توکلت و علی الله
سپاسگزارم
مهدی (فرزند کوروش)
امین
۱۶ آذر ۱۳۹۵درود
برادر درسته موافقم ولی من عشقم پاجرو رو به بنز یا هر برند دیگهای ترجیه میدم
ممنون از کامنت خوبت
مک میسل
۲ مرداد ۱۳۹۳عینک جان اگر مثلا ماشین هیبرید وارد بشه ایران با قیمت60-80 میلیون مثلا همون شورلوتی که تو عکس اول خبر هست. خب معلومه مردم استقبال میکنن
مک میسل
۲ مرداد ۱۳۹۳ولی اگر با قیمتهایی مثل180-260میلیون وارد بشه همون پولدارشم نمیخره
مهدی
۲ مرداد ۱۳۹۳خدایی ماشینای بهتری نسبت به پاجرو هست.نمیدونم هرکی یه سلیقه ای داره
توفیقی
۲ مرداد ۱۳۹۳میتسوبیش یک شیر پیر بی یال و کوپال که حالا کفتارها هم بهش می پرن.
دیگه این برند یک برند نوآور و تو بورس نیست.ماشینهای دهه 90 میتسوبیشی یه چیز دیگه بودن با گیربکس فوق العادشون
الان لکسوس و آکیورا و اینفینیتی تو بورسن نه این پیشکسوت بدون احترام
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۳ مرداد ۱۳۹۳درود .
همین منو عذاب میده توفیقی . دلم برای برندهای همچون سوبارو . سوزوکی .
میتسوبیشی ، خیلی عالی بودن . چقدر زود فراموش شدن .
خاوری
۳ مرداد ۱۳۹۳خداییش میلاد جان این پاجیرو با اون سابقه نیکش در برابر رقبای کنونی عددی نیست..لندکروز که هیچ..این حتی در برابر پاترول نیسان هم حرفی برای گفتن نداره…نه طراحی نه کیفیت مواد داخلیش دلچسب نیست… مخصوصا اون آینه روی کاپوتش روی اعصاب ادم راه میره…انگار طراحان عزیز میتسو در خواب ناز تشریف دارن
Ahmad..F12
۳ مرداد ۱۳۹۳خب شُل گرفتن دیگه . . .
وگرنه زمانی پاژرو تو ایران اومده بود اووووووووه… نگاش میکردی کَفِت میبرید
یا به قوله شما دهه نودیا(90)
گالانت هنوز که هنوزه بخر داره
DATSUN
۲ مرداد ۱۳۹۳ماشینه خوبیه ،ای کاش قدرت و مصرفش رو هم می نوشتید.، فکر نکنم جلوی لندکروز و باترول2014 حرفی واسه کفتن داشته باشه؟
P.G
۲ مرداد ۱۳۹۳عاقا ما یه پاجرو مدل ۱۹۹۹ داریم،واقعاً ماشین فوق العاده ایه،فقط ۱۴۰۰۰۰تا راه رفته،الان حدود۷ساله داریمش جز سرویس و یه بار هم عوض کردن دیسک و صفحه و یکى دو بار هم خرج هاى جزئى هیچ خرجى نداشته،واقعاً عالیه و خیلى هم رخ داره!
پاجرو جز ماشین هاى طلایى بود که وارد ایران شد. . .
Ahmad..F12
۳ مرداد ۱۳۹۳دقیقاً
یه 3500 هم همسایمون داره گاز که میده میشه عظمتشو فهمید از صداش
غمگین
۲ مرداد ۱۳۹۳همچی این ماشین یه طرف این آیینه کوچیکه سمت راست ماشین خیلی خاصش کرده.
نیما
۲ مرداد ۱۳۹۳نمی دونم چرا پاجرو تو ایران به اندازه لندکروز نگرفت ، البته مثل اینکه اوت لندر قراره وارد بشه ، اگه می شد پاترولای جدیدم میومدن خیلی عالی می شد…
غمگین
۲ مرداد ۱۳۹۳آخ گفتی پاترول دلم رو خون کردی !
Ahmad..F12
۲ مرداد ۱۳۹۳شاهین جان ممنون از مطلبت
شاهین
۳ مرداد ۱۳۹۳مخلصم داداش احمد
Ahmad..F12
۲ مرداد ۱۳۹۳برا 2015 زیاد جالب نیست
کاش زیباتر و پر قدرت تر میشد
مجتبی (ساروی)
۲ مرداد ۱۳۹۳من این مطلب رو جای دیگه هم خوندم درکل ظاهرش که چندان تغییری نکرده موتورش رو هم که دست نزدن
امیرعلی
۲ مرداد ۱۳۹۳سلام دوستان ..من میخوام یه پروتن جن2 بخرم نظرتون رومیخواستم بدونم ممنون میشم راهنماییم کنین
مک میسل
۲ مرداد ۱۳۹۳امیر علی جان به نظرم به جای جن2 که نه الان قطعاتش هست و نه تعمیرکارش.راستی چقد میخوای هزینه کنی……فقط سربسته بهت میگم
جن2 نخر…..به گزینه های بیشتری روی بیار.من بهت پیشنهاد میکنم به جای جن2 یدونه لیفان610 1600سی سی بخر…….
شاهین
۳ مرداد ۱۳۹۳مک میسل با این پیشنهادت داری ایشون رو از چاله به چاه راهنمایی می فرمایی!!! :D
کیان
۲ مرداد ۱۳۹۳خسته نباشند، اینم شد فیس لیفت! بیشتر از اینا توقع داشتم…
امید
۲ مرداد ۱۳۹۳کیفیت و قدرت کارش خوبه من عاشق میتسو wrx هست ارزون عالی و اسپرت
qiasi206
۲ مرداد ۱۳۹۳به نظر من همه این ژاپنیا یه شکلن پاجرو، تویوتا لند کروزر، لکسس و پاترول جدید همه انگار کت و شلوار پوشیدن فقط یکی کتش یقه کوتاه سه دگمس یکی یقه بلد دو دکمه ولی انصافا ماشینای با کیفیت و خوبین از اینا تویوتا لند کروزر و پرادو سوار شدم ماشینای راحتی بودن
مهدی ف
۲ مرداد ۱۳۹۳چه حالی میده واسه مسافرت
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۳ مرداد ۱۳۹۳درود .
بعضی برندها هستن که که اگه 20 سال هم تغییر نکن ، باز هم جاودانه هستن .
مخصوصل با مدل های طلاییشون . میتسوبیشی یکی از اون مدل هاست .
از خدا میخوام که روزهای خوبشو بازگردونه .
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۳ مرداد ۱۳۹۳درود .
یادم رفت بگم که چقدر اون مدلی که دورنگه و یک خط مشکی وسطش هست قشنگه .
محمد
۳ مرداد ۱۳۹۳کلا ماشینهای ژاپنی..ماشینهایی هستن که بدون دغدغه خاطر میتونی چشم بسته انتخابشون کنی
hossein
۳ مرداد ۱۳۹۳ماشین فوق العاده ای ولی طراحیش قدیمی شده.نمیگم سادس.اتفاقا سادگیش عالیه.فقط باید به روز شه…
داريوش
۱۶ اسفند ۱۳۹۳سلام
من یه 2014 رو دارم دنده دو 125 رو پر میکنه خوراکم مچل کردن پرادو و لکسوسه وقتی گرفتمش واقعا ازش توقع نداشتم ولی ماشین معرکه ایه نمیدونم چرا ما ایرانیا بیشتر به ظاهر اهمیت میدیم . اطلاعات فنی دفترچه اش رو تو هیچ دفترچه دیگه ای ندیدم حتی برای تقویت موتور هم راهنماییت میکنه فقط باید سوارش بشی تا متوجه بشی ، قیافه یکی از بچه ها که لندکروز v6 داره موقه پیاده شدن از ماشینم دیدنی بود ولی بالاتر از همه غرش موتورشه که من عاشقشم
داریوش
۱۷ اسفند ۱۳۹۳سلام
مدتی بود تصمیم داشتم یه ماشین شاسی بگیرم حدود 5 ماه تحقیق مستمر کردم و سعی کردم تمام ماشین های شاسی رو سوارم بشم و از صاحبشون یه نقد صادقانه بخوام نتیجه بشح زیر شد:
1- رونیز… قدرت و کشش خوب آفرود خوب سواری خشک
2- پرادو چهار در GX … قدرت و کشش کمتر از متوسط زیاد مناسب آفرود نیست سواری متوسط
3- پرادو چهاردر VX … قدرت و کشش خوب آفرود خوب سواری متوسط
4- سانتافه 2400 … قدرت و کشش کمتر از متوسط مناسب آفرود نیست سواری کمتر از متوسط آپشن هر چی دلت بخواد
5- توسان 2400 … قدرت و کشش متوسط مناسب آفرود نیست سواری کمتر از متوسط
6- سپورتیج 2400 … قدرت و کشش متوسط آفرود بگی نگی سواری کمتر از متوسط
7- پاجرو 3500 … قدرت و کشش عالی آفرود عالی سواری خوب آپشن کمتر از متوسط
keyvan
۱۰ خرداد ۱۳۹۴نظر…به نظر من مدل های قبلی پاجرو یعنی نسل دوم سومش خیلی عالییند. ولی نسل چهارم پنجمش بسیار زشتند. خوده کمپانی میتسوبیشی هم تو سایتش گفته که نسل های قبلی پاجرو خیلی طراحی خوب و پر قدرت تر بوده
ابی
۱۰ خرداد ۱۳۹۴سلام به دوستان عزیز علاقمندان پاجرو. بنده 2سال که پاجرو 3500 فول اتوماتیک مونتاژ ژاپن اتاق 99 که سال 2007 تولید شده و بصورت محدود وارد شده بعد از 1 سال گشتن برای پیدا کردن مدل ژاپنی که بالاخره به کمک یکی از دوستان عزیزم خدا کمک کردو در حد صفرشو با رنگ مورد علاقم سورمه ای پیدا کردم که نسبت به مدل های گروه بهمن بسیار بسیار نرم تر و پر قدرت و کیفیت قطعات بالا و ظاهر بسیار بسیار زیبا در جلو با گارد بلند و در عقب ماشین با چراغ های زیبا و سپر استیل و رینگ ولاستیک بسیا زیبا سایز 16 و کمکهای دیفرانسیل چند حالته و صندلی های بی نظیرش در تمام ساسی بلند هاو کمک فنر های سه حالته قابلیت مانور پذیری بی نظیر هم در انرود و هم در افرود رقیب نداره! در حالیکه متا سفانه مدل گروه بهمن در ظاهر از جلو با سپر زشت و عقب با چراغ ها و سپر مسخره و رینگ ولاستیک های زشت و کیفیت پایین قطعات بوده که بزرگترین خیانت در این ماشین شده! من از ماشینم بسیار راضی ام حتی از لند کروزر و پرادو نیز بیشتر دوست دارم. به نظر من طراحی نسل های جدیدش از 2007 تا 2015 متاسفانه زشت شده وطرفداراشو از دست داده و واسه همین خوب فروش نرفته! نسل های دوم وسوم پاجرو با طراحی بسیار زیبا و قا بلیت های بالا در افرود و انرود همیشه مقام اول بوده در تمام مسابقات دنیا بخصوص مسابقات رالی داکاردر اروپا که 12 سال پیاپی قهرمان بوده. از تمام صاحبان پاجرو خواهش میکنم قدر این ماشینو بدونند. با تقدیم احترام
داریوش
۱۹ تیر ۱۳۹۴خداییش تا یه ماشین رو سوار نشدی نباید راجع بهش نظر بدی.
د ر بازار امروز متاسفانه یه خودرو آفرود رو با افتخار مجهز به آپشن آنرود میکنن و کلی گرونتر میفروشن در حالی که آفرود برای شاسی سوارها معنیه خاص خودشو داره.
و اما در مورد اون آینه کوچیک باید بگم میتسوبیشی عاشق دید کامل راننده اس و اون آینه کوچولو تنها نقطه کوری که حول وحوالیه این غول سرکشه نمایان میکنه ، وقتی سوار آزارا گرنجور شدم دیدم بدون دوربین هیچ خبری از پشت ماشین ندارم خودروسازهای کره ای متشکریم
نیما
۲۴ تیر ۱۳۹۵من پاجرو 2010 فول 3.8 دارم
قیافه اش خیلی ابهت و وقار داره حالا دوستان نمیدونم چرا میگن زشته البته این فیس جدیدش بهتره و میشد بهترم باشه اما من بقیه ماشینا رو به دماغه پهن و خشن و نمای لاستیک های پهن این نمیدم. قدرت موتور عالیه بعضی دوستان متأسفانه بدون اطلاعات حرف میزنن.
پاجرو تمام قدرتش رو توی دور متور 2.7 تولید می کنه این یعنی تیزی بسیار در شروع حرکت و بهترین حالت برای افرود با اینکه دنده 1 و 2 بسیار سنگین و پرقدرتی داره اما به لطف گیربکس هوشمندش در دورهای بالا و پایین قدرت متناسب منتقل میشه.
تنها مشکل من بوقش تو سرعت 120 هست. با این ماشین سرعت 185 رفتم اصلا با سرعت 100 فرقی نداره همه 220 هم برات پر میکنه.
نسل قبلی پاجره ارتفاع بیشتر و لاغری و سبکی بیشتری داشت واسه همین چپ میکرد ولی این نسل 4 به بعدش عالیه .
پراده و لند کروز ها مشکل جدی در چپ کردن دارن سیستم kdss آن ها بسیار ایراد داره تنها پرادو ها تا 2009 خوبن اونان به خاطر ارتفاع زیادشون مشکل چپ کردن بازم دارن تو سرعت بالا.
کیفیت قطعات پاجرو بسیار بالاست منظورم قطعات فنی و داخلی است. دنده کمک این ماشین معره که س . به خاطر قیمت بسیار بالاش در 2010 به بعد خریدارش کم شد. الان هم به خاطر مصرف زیاد کم کم تولیدشو کم و متوقف کردن و تبدیل کردن به مدلی که برای همه کشورها مقرون به صرفه باشه. اما من با مصرفش مشکلی ندارم چون بهت حال میده عوضش.
وقتی پشتی این ماشین میشینی حس رفتن توی یه تانک رو بهت میده تو پراده و لند این حس رو نداری چون اصلا دید کاملی بهت نمیده به دماغه.
پاجرو یک خودروی تکامل یافته کامل و همه منظوره است. ماشین های جدید به گرد پای این نمی رسن قیمتشم تو خارج 75000 دلاره ولی تو ایرن دست دلال نیفتاده و بعد گرونی دلار وارد نشده واسه همین مفته و 170 میلیون تمیزش گیر میاد 2010
پاجروی اسپورت جدید 2017 هم قیافه ش چیزی کم نداره اگر عکسشو کنار لند جدید ببینید حس می کنید لند مال یه دهه پیشه
این نظر رو با وجود داشتن تجربه ماشین های مدل 2016 ایران دادم