میتسوبیشی

قیمت‌گذاری جذاب میتسوبیشی اوت لندر PHEV در آمریکا

میتسوبیشی اوت لندر پلاگین هیبریدی در اکثر نقاط جهان خودروی موفقی نشان داده و در کل بیش از یک‌صد هزار دستگاه از این شاسی‌بلند ژاپنی روانه خانه خریداران شده است.


میتسوبیشی اوت لندر PHEV که دومین خودروی پرفروش پلاگین هیبریدی در جهان محسوب می‌شود در سال ۲۰۱۸ در آمریکا حضور خواهد داشت و قطعاً روی بازار دیگر محصول رده میانی پلاگین هیبرید یعنی کرایسلر پاسیفیکا تأثیر خواهد داشت. این مینی‌ون آمریکایی دینامیک رانندگی و پرفورمنس عالی داشته اما بهای آن پیش از مشوق‌ها و هزینه‌های تحویل از حدود ۴۰ هزار دلار آغاز می‌شود.


بنا به گفته برنامه‌ریزان تولید در آمریکا و کانادا، میتسوبیشی در زمان تصمیم‌گیری برای عرضه اوت لندر در این کشور قیمت کرایسلر را در نظر داشته است. تلاش ژاپنی‌ها این بوده که اوت لندر PHEV را با بهای ۳۵۵۳۵ دلاری که حدود ۵ هزار دلار کمتر از پاسیفیکا هیبرید است به بازار عرضه کنند. این خودرو همچنین بسیار ارزان‌تر از دیگر شاسی بلندهای پلاگین هیبرید بازار نظیر ب ام و X5 eDrive40 و ولوو XC90 T8 است که بهای پایه هر دو بالاتر از ۶۰ هزار دلار می‌باشد.


موضوع دیگر اینکه خودرویی همچون مینی کانتری‌من S E هیبرید بهای ۳۷۶۵۰ دلاری دارد اما کوچک‌تر از میتسوبیشی است. حتی شاسی بلندهای غیر پلاگین هیبریدی همچون تویوتا راو ۴ و هایلندر هیبرید نیز به ترتیب بهای ۳۰۵۳۰ و ۳۷۶۶۵ دلاری داشته اما نمی‌توانند در حالت تمام الکتریکی حرکت کنند.


شایان ذکر است این قیمت‌گذاری پیش از دخیل شدن مشوق‌ها و هزینه‌های تحویل بوده و نشان دهنده عزم راسخ میتسوبیشی برای موفقیت در آمریکاست.

اوت لندر پلاگین هیبرید دارای سیستم چهار چرخ محرک و پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری و دو واحد الکتریکی است. اوت لندر PHEV خودرویی جالب‌توجه است که می‌تواند با یک‌بار شارژ مسافت حدود ۵۰ کیلومتری را در حالت تمام الکتریکی طی کند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۷ دیدگاه‌ها

  1. امیر

    ۱۸ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (27 ديدگاه)

    اینجا هم قراربود این خودروها بدون تعرفه وارد شه!!!!!!!!!!
    تو و دوستی خدا را چو از این کویر وحشت به سلامتی گذشتی به شکوفه ها به باران برسان سلام ما را!!!!!!!!

  2. ایرانی

    ۱۸ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (640 ديدگاه)

    من شاید اشتباه میکنم…

    ولی ترجیح میدم به جای سانتافه از اوتلندر استفاده کنم.. واقعا خیلی خوبه این ماشین… فوق العادس…

  3. محمد

    ۱۸ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (640 ديدگاه)

    باید اینم دونست که مافیای بازار خودرو اینا مشخص میکنه که بیشتر کدام خودرو تو بورس باشه و با استقبال بیشتری روبرو بشه.

    سود
    سود
    سود

  4. الهی

    ۱۸ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (640 ديدگاه)

    عاشق اوتلندر هستم

    اونایی که رفتن تو نمایندگی میتسوبیشی میدونن چه کیفیتی داره این ماشینا. بوی چرم گاو میزنه تو نفس آدم.

  5. محمد

    ۱۸ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (640 ديدگاه)

    زیبا

    ظریف

    مطمئن

    فقط از اونچه از قبل یادم میاد . موتور خیلی قدرتمندی نداره . ظاهرا موتورش معمولی هست…. ولی در عوض کم مصرف و شاید کم خرج…………. و یک نمونه خانوادگی معقول…

  6. Saeed Boroomand

    ۱۹ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (537 ديدگاه)

    چه خبره این قیمت، فروش زیادی نخواد داشت…
    بیست و پنج تا بدون هیبریدش میارزه و سی تا هیبریدی شدش تازه اون موقع کلی باید رقابت کنه…
    پسیفیک یه ون بزرگه واسه خودش، باتری بزرگ ۱۷ کیلوات ساعتی داره…

  7. مانی

    ۱۹ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (2486 ديدگاه)

    میگه قیمتش از ب‌ام‌و و ولوو که جزوِ لوکسها هستن کمتره
    نه تورو خدا بیشتر باشه،اینا چه ربطی‌ بهم دارن آخه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا