چند هفته پس از معرفی نسل جدید میتسوبیشی اوتلندر، قیمتگذاری کامل این کراساوور ژاپنی اعلام شده است. قیمت این خودرو بدون احتساب هزینهٔ ۱۲۰۰ دلاری حمل تا مقصد، از ۲۵,۷۹۵ دلار برای تیپ پایه و محرک جلوی ES آغاز میشود که تنها ۹۰۰ دلار از قیمت پایهٔ ۲۴,۸۹۵ دلاری نسل قبلی گرانتر است. تیپ پایهٔ ES اوتلندر بهصورت استاندارد به نمایشگر هشت اینچی سیستم اطلاعاتی-سرگرمی به همراه مجموعهای از سیستمهای کمکراننده شامل کاهش برخورد جلو، هشدار نقاط کور و ترمز اضطراری عقب مجهز است.
تیپ بعدی که SE نام دارد و قیمت آن از ۲۸,۸۴۵ دلار آغاز میشود، سیستمهایی مثل سیستم دید چند نمایی، سنسورهای پارک جلو، کروز کنترل تطبیقی، دستیار حفظ حرکت میان خطوط، جلوگیری از خروج از خط و تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی را به موارد قبلی اضافه میکند. علاوه بر این، تیپ SE به نمایشگر نُه اینچی سیستم اطلاعاتی-سرگرمی با ناوبری، گرمکن صندلیهای جلو، گرمکن آینههای جانبی، شارژر بیسیم گوشیهای هوشمند و پورتهای USB عقب هم مجهز است. برای این تیپ پکیجی بنام تکنولوژی هم با قیمت ۲۳۰۰ دلار قابل سفارش است که صفحه آمپر دیجیتالی، سیستم صوتی Bose و سانروف پانورامیک را به همراه دارد.
و نهایتاً بالاترین تیپ اوتلندر جدید هم با نام SEL و قیمت پایهٔ ۳۱,۹۴۵ دلار ارائه میشود. این تیپ از ویژگیهایی مثل تودوزی چرمی، حافظهٔ تنظیمات صندلی راننده، تنظیم برقی چهار جهتهٔ صندلی شاگرد، گرمکن صندلیهای عقب و کنترل تهویهٔ سه منطقهای برخوردار است. برای این تیپ امکان سفارش پکیج ۲۷۰۰ دلاری تورینگ هم وجود دارد که شامل نمایشگر سربالای ۱۰.۸ اینچی، گرمکن غربیلک فرمان و آفتابگیر درهای عقب میشود.
همهٔ تیپهای اوتلندر جدید صرفاً با یک پیشرانهٔ ۲.۵ لیتری چهار سیلندر تنفس طبیعی و یک گیربکس CVT به بازار عرضه میشود. این قوای محرکه که از نیسان روگ جدید گرفته شده است، ۱۸۱ اسب بخار قدرت و ۲۴۵ نیوتن متر گشتاور تولید میکند. نیروی موتور در همهٔ تیپها بهصورت استاندارد به چرخهای جلو منتقل میشود اما با پرداخت ۱۸۰۰ دلار، امکان سفارش سامانهٔ چهارچرخ محرک هم برای همهٔ آنها وجود خواهد داشت.
T.C.B.K
۱۲ اسفند ۱۳۹۹قیمت پایه = 25795 دلار ( 25 هزار دلار )
قیمت پایه sel =حدود 31 هزار دلار.
?????????
توش خیلی ساده هست. موتورشم یه کم ضعیفه. ( البته تنفس طبیعی هست )
نه خوبه. نه بده. متوسطه. ( البته فراموش نکنید که نسخه فول فول قیمتش تا 40 هزار دلار هم میرسه)
Reza ar
۱۲ اسفند ۱۳۹۹با توجه به کلاس ماشین و ابعاد و کیفیت و تکنولوژی قیمت کاملا مناسب و ارزونه !!!ولی تو طراحی جای بحث داره و شاید با استقبال رو برو نشه!در کل ارزش خرید بالایی داره مخصوصا نسخه های awd!
مزدا
۱۲ اسفند ۱۳۹۹من که این نسل اوتلندر رو خیلی دوست دارم نسل قبلش خیلی ارتفاع کمی داشت بیشتر استیشن بود تا شاسی بلند!
ولی این نسل عالیه
Amir evolution
۱۲ اسفند ۱۳۹۹کاش از سایپا یاد بگیرن چجوری ب ملت بندازن
کوییک معمولی 129 تومن
کوییک آر 139 تومن
Regra loaded
۱۲ اسفند ۱۳۹۹قرار نیست همه مثل سایپا باشن که.
سعی بر این که آدم ، انسان باشه.
Benz309 1974
۱۲ اسفند ۱۳۹۹قیمتش کاملا عالیه و از قبل بهتر شده
پدرام
۱۲ اسفند ۱۳۹۹جلوی ماشین شباهت زیادی با سانتافه جدید داره
فکر نکنم این موضوع اتفاقی باشه . من جای هیوندای بودم از میتسوبیشی شکایت میکردم!
هر چند ارزش نداره بخاطر یه شرکتی که لب مرز ورشکستگیه وقت تلف کنی
Cadillac
۱۲ اسفند ۱۳۹۹خود جلوی سانتافه کپی برابر اصل بلیزر ه عزیز
مرتضی
۱۲ اسفند ۱۳۹۹البته بلیزر بعد از سانتافه اومد
محمد
۱۲ اسفند ۱۳۹۹واقعا ضعیف ترین برند ژاپنیه.
اون اسطوره های اوایل هزاره جدید .مثل پاجیرو و لنسر کجا و این کجا
آخه فقط یه موتور ۱۸۰اسبی .?
NAVID۰۰۹۸
۱۲ اسفند ۱۳۹۹آقا محمد عزیز
رقبای این خودرو از این حجم موتور چقدر اسببخار بیرون میکشند که میتسوبیشی را مُتَهَم میکنید !
به جز تویوتا راو۴ جدید که از ۲۵۰۰ cc تنفسطبیعی حدود ۲۰۵ اسببخار گرفته !
البته موافقم با اینکه این میتسوبیشی خیلی فاصله داره با دههی ۹۰ میلادی و اوج خودروهایی که تولید میکرد !
محمد
۱۲ اسفند ۱۳۹۹سانتافه ۲.۵لیتری
البته بحث سر این نیست که از ۲۵۰۰ چقدر قدرت میکشه بیرون.
بحث اینه تمام هم کلاس هاش گذینه قوی تر دارن.مثلا سانتافه توربو با ۲۷۰ اسب.
ولی متهم که نیست مجرمه .خب حیفه ما با لنسر تو underground خاطره ها داریم
محمد
۱۲ اسفند ۱۳۹۹از تمام رقباش مثل سانتافه ۲.۵لیتری با۱۹۰ اسب عملکردش ضعیف تره.
البته بحث من سر اینه کاش مثل سانتافه۲۷۰ اسبی یه موتور قویتر هم قابل انتخاب بود.حد اقل یه موتور بالای ۲۰۰ اسب
Muty
۱۲ اسفند ۱۳۹۹خوبه که جاشون نیستی پس
آریا منش
۱۲ اسفند ۱۳۹۹هیوندای خودش فلزات و مواد خام خودروش رو از میتسوبیشی میخره . فراموش نکن میتسوبیشی یه ابرشرکت خوشه ای هست که کوچکترین بخشش فقط بخش خودرو است و در زمینه استخراج معادن و فلزات فعالیت بسیار دارد و میتسوبیشی یو اف جی سومین بانک بزرگ ژاپن است
RezaRs
۱۲ اسفند ۱۳۹۹تازه صنایع سنگینش جنگنده f2 رو از روی f16 ساختند خیلی هم عالی در اومد البته از لحاظ مالی می خریدند بهتر بود اما الان برنامه جنگنده نسل ۵ و ۶ دارند
محمد
۱۲ اسفند ۱۳۹۹اصلا میتسوبیشی بهتریت هولدینگ جهان
توی خودرو سازی از تمام ژاپنیها و کره ای ها عقب تره.
هالا اصلا بهترین خودرو ساز هم باشه چیزی به من اضافه یا کم نمیشه.نوید سوال براش پیش اومد علمی جواب دادم
آریا منش
۱۲ اسفند ۱۳۹۹بهترین هولدینگ های جهان تویوتا و سونی و سومیتومو هستش داداش علاوه بر میتسوبیشی
Amir
۱۲ اسفند ۱۳۹۹جلوش شبیه پالاسید و سانتافس،عقبش هم شبیه تویوتا فورچونر
بهتر از نسل قبل شده ولی جزو انتخاب های اول این کلاس نبود هیچوقت
NAVID۰۰۹۸
۱۲ اسفند ۱۳۹۹خود سانتافه کپیای از شورولت بلیزر هست !
Amir
۱۲ اسفند ۱۳۹۹داداش بنظرم شما از امریکایی اسم نیار که بخاطر نظرات گوهربارت راجع به فورد رنجر و هایلوکس و داعش دوستان امریکایی فن به خونت تشنه هستن! دکل امریکا رو ول کن
فعلا کپی رو بچسب خواستی مطمئن تر هم بشی نظرات دوستان تو پیج دنده پنج تو پست أوتلندر رو بخون از ۵۰۰ تا کامنت ۴۰۰ تاش این بود کپی سانتافس
سانتافه و بلیزر هم که هر دو اول ۲۰۱۹ معرفی شدن کسی از کپی نگفت
بعد از اون قضیه تایگر وودز و اون کامنت رفیقمون من جات بودم نمیومدم پدال!!
مرتضی
۱۲ اسفند ۱۳۹۹سانتافه چند ماه زودتر معرفی شد
حسین
۱۲ اسفند ۱۳۹۹فیک جدید “پدرام” وارد می شود.
بعد از آروم شدن بحث آلمانی و آمریکایی، پروژه شروع مجدد بحث ژاپنی-کره ای از همین امروز با اکانت فیک پدرام زده شد.
با تشکر از عوامل زحمت کش پدال
NAVID۰۰۹۸
۱۲ اسفند ۱۳۹۹کاربری به نام Amir هم به جمع بحث راه بندازها و شلوغ بازی کامنتها جدیداً اضافه شده !
کامنتش مشخصه و هست ، که با هدف میخواهد مثلاً فن آمریکاییها را با من گلاویز کند !
چطور بچه زرنگ !
پیاده شو با هم بریم !
HamidReza
۱۲ اسفند ۱۳۹۹داداش مگه جنگه …
آرامش خودت رو حفظ کن … با همه دعوا نداری که!
آره نوید خان … هیوندای چه بخوای چه نخوای پیشرفت کرده … حالا کاری با بقیه نداریم … اینو قبول کن! اگه قبول نمیکنی که هیچی …
حسین
۱۲ اسفند ۱۳۹۹از شاسی بلند بدم میاد و فقط برای آفرود میخوامشون.
آریا منش
۱۲ اسفند ۱۳۹۹اون دوستان که فکر می کنند هیوندا خیلی خفن است ، اونا خبر ندارن پتانسیل درونی نیسان و میتسوبیشی چقدر است فقط کارلوس گوسن می گفت نیسان می تواند در حد نه میلیون دستگاه به تنهایی بیش از اتحاد هیوندا و کیا خودرو بفروشد چون برند نیسان پتانسیل بالایی دارد و میتسوبیشی به فروش بیش از سه میلیون دستگاه برسد الان در بدترین شرایطش یک میلیون دستگاه میفروشد. به علاوه هیوندا فقط از ضعف این شرکت ها خودشو بالا کشیده ولی بازی همینجوری پیش نخواهد رفت
net
۱۳ اسفند ۱۳۹۹چراغ مربعی بزرگ زیر چراغ باریک جلو خیلیی بد هست و نیاز به این چراغ مربعی نبود