میتسوبیشی پیش از آغاز مسابقات بینالمللی موتور اکسپو تایلند ۲۰۱۹ در تاریخ ۲۸ نوامبر، نسخهٔ فیسلیفت شدهٔ هاچبک میراژ و برادر سدانش (که با نام Attrage شناخته میشود) را رونمایی کرده است. هردوی این خودروها از زبان طراحی «سپر پویا» میتسوبیشی بهره برده و از دماغهٔ جدیدی برخوردار شدهاند؛ بنابراین حالا در این قسمت چراغهای LED باریکتری به چشم میخورند که به زیبایی به جلوپنجرهٔ جدیدی متصل شدهاند.
طی این فیسلیفت بخش عمدهٔ تغییرات در قسمت جلویی خودرو صورت گرفته است اما در عقب نیز تغییراتی جزئی مثل چراغهای LED عقب با گرافیک جدید L شکل و سپر جدید با نمایی چهارگوش مانند به چشم میخورد. میتسوبیشی همچنین دو رنگ بیرونی جدید را هم برای این خودروها ارائه کرده که شامل سفید الماسی برای هردو مدل میراژ و اتراگ و زرد ماسهای فقط برای میراژ میشود.
در داخل نسخهٔ فیسلیفت شدهٔ میراژ و اتراگ نیز تغییراتی صورت گرفته که ازجملهٔ آنها میتوان به استفاده از متریال نرم و طرح کربن مانند اسپرت برای محل قرارگیری کلیدهای شیشهبالابر اشاره کرد. علاوه بر این، برای هردو خودرو صندلیهای جدیدی ارائه شده که در میراژ با ترکیبی از پارچه و چرم مصنوعی پوشیده شدهاند اما در اتراگ با روکشی از چرم مصنوعی، نمای یکنواختی دارند.
همچنین هردوی این خودروهای ارزانقیمت به جدیدترین نسخه از سیستم اطلاعاتی-سرگرمی میتسوبیشی مجهز شدهاند که از طریق یک نمایشگر هفت اینچی ارائه میشود و از اپل کارپلی پشتیبانی میکند. مشخصات فنی و پیشرانهٔ نسخهٔ فیسلیفت شدهٔ میراژ و اتراگ هنوز اعلام نشده است اما احتمالاً با همان پیشرانهٔ ۱.۲ لیتری سه سیلندر قبلی به بازار عرضه خواهند شد.
وحید
۶ آذر ۱۳۹۸باریکلا. طراحی جلو عالی. طراحی عقب تغییر انچنانی نکرده
N.I.M.A
۶ آذر ۱۳۹۸طراحی جلو میراژ خیلی خوب شده ولی میتسوبیشی کلا اعتقادی به تغییر طراحی عقب نه تو این ماشین و نه در مدلهای دیگرش نداره!!!!
امیر
۶ آذر ۱۳۹۸موتورهای میتسو از لحاظ اسب بخار ضعیف شدن همون لنسر با یه توربو شارژ یا سوپر شارژر رنگ بندی میدادن بیرون مثلا رقابت پذیر تر بود اینجوری که پیش میرن نابود میشن
احمدرضا
۶ آذر ۱۳۹۸چیزی که میتسو نیاز داره یه تغییر تو بخش کابین هستش
ماشین قشنگی شده چه از پشت و چه از جلو اما کابینش هم زشته هم بی کیفیت
جهانبخش
۶ آذر ۱۳۹۸من یه سوال دارم:
پاجرو چی شد؟!