فروش میتسوبیشی اوت لندر پلاگین هیبریدی در اروپا از مرز ۱۰۰ هزار دستگاه گذشته و این خودروساز ژاپنی ادعا میکند خودروی مورد بحث پرفروشترین شاسیبلند پلاگین هیبریدی جهان است.
علیرغم اینکه خودروسازان بیشتری در حال استفاده از تکنولوژی پلاگین هیبریدی هستند اما میتسوبیشی اوت لندر PHEV هنوز هم تنها کراس اوور کلاس خود است که از قوای محرکه پلاگین هیبریدی استفاده میکند.
معاون اجرایی میتسوبیشی میگوید:
اوت لندر PHEV از زمان عرضه در اروپا بازی را به نفع میتسوبیشی تغییر داده و ما به ساخت این خودرو بسیار افتخار میکنیم.
این کراس اوور جدید در زمانی عرضه شد که میتسوبیشی عملکرد خوبی داشته به گونهای که در سال ۲۰۱۷ عنوان سریعترین رشد بین برندهای غیر لوکس آمریکا را به خود اختصاص داده است.
قوای محرکه اوت لندر پلاگین هیبریدی از یک پیشرانه ۲ لیتری بنزینی با دو پیشرانه الکتریکی قرار گرفته روی اکسلهای جلو و عقب تشکیل شده است. مجموع قوای تولیدی این پیشرانه به ۱۹۵ اسب بخار میرسد. مجموعه باتری قرار گرفته در کف خودرو نیز ظرفیت ۱۲ کیلووات ساعتی دارد. این محصول ژاپنی بهصورت استاندارد دارای سیستم کنترل چهار چرخ محرک خاص شرکت S-AWC و قابلیت شارژ سریع DC میباشد.
محمد
۱۴ بهمن ۱۳۹۶کاش یه بار دیگه گالانت رو احیا کنه?
Hamid.Hellcat
۱۴ بهمن ۱۳۹۶به دو دلیل از میتسوبیشی خوشم میاد:
1.به خاطر لنسر و گالانت دهه 90
2.همکاری با کرایسلر
Anfield
۱۴ بهمن ۱۳۹۶میتسوبیشی قدمت داره و دوباره داره به دوران اوجش برمیگرده
David
۱۴ بهمن ۱۳۹۶میتسوبیشی اسطوره ست
me84
۱۴ بهمن ۱۳۹۶.
چقدر هم خوش قیمته نسبت به رقبا تازه پلاگین هم هست. واقعا دمش گرم.
محسن
۳ خرداد ۱۳۹۷شرکت میتسوبیشی در فروش اوتلندر برقی نهایت ظلم را در حق خریداران کرد .اولا اون آپشن هایی را که در زمان معرفی خودرو به مشتری وعده داده بودند در زمان تحویل روی خودرو نبود .2- به یکی دونفر از مشتریان خودروی تست درایو و شو روم با برچسبهای تبلیغاتی روی خودرو در تاریخ 1396/12/27 و زمانی که مشتری قدرت انتخاب قبل از تعطیلات نوروز را نداشت تحویل دادند و 302 میلیون نقدا از وی گرفتند. در تبلیغات فروش قرار بود شارژر پرتابل به خریداران بدهند که ان هم ندادند .زمانی که چندین نفر در چند مرحله به شرکت مراجعه کردیم پس از سه ماه وعده دادن الکی و سر دواندن گفتند بروید شکایت کنید این هم از یه شرکت با این همه سابقه فروش و خدمات … متاسفم