میتسوبیشی اوت لندر PHEV برای مدل سال ۲۰۱۹ بهروزرسانیهای چشمگیری داشته و قطعات فنی و طراحی این خودرو ارتقا یافتهاند.
پیشرانه بنزینی ۲.۴ لیتری اوت لندر پلاگین هیبریدی هماکنون قدرت ۱۳۵ اسب بخاری و گشتاور ۲۱۱ نیوتون متری دارد. شایان ذکر است پیشرانه یاد شده پیش از این خروجی ۱۲۱ اسبی و گشتاور ۱۹۰ نیوتون متری داشت. همچنین پیشرانه الکتریکی هم که به اکسل عقب نیرو میرساند قدرت ۹۵ اسبی را نشان میدهد.
از طرف دیگر خروجی باتری نیز رشد ۱۰ درصدی داشته و مجموع ظرفیت آن به لطف سلولهای جدید به ۱۳.۸ کیلووات ساعت رسیده است.
این تغییرات باعث شدهاند اوت لندر PHEV 2019 حداکثر سرعت ۱۳۵ کیلومتر در ساعتی در حالت تمام الکتریکی داشته باشد که افزایش ۱۰ واحدی را نسبت به قبل نشان میدهد. شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت این خودرو نیز با نیم ثانیه کاهش به ۱۰.۵ ثانیه رسیده است. میتسوبیشی ادعا میکند این شاسیبلند پلاگین هیبریدی حداکثر سرعت ۱۷۰ کیلومتر در ساعتی دارد.
با این تغییرات محدوده حرکتی خودرو در حالت تمام الکتریکی به ۴۵ کیلومتر رسیده و مصرف سوخت آن نیز ۲ لیتر در هر صد کیلومتر میباشد. همچنین اوت لندر پلاگین هیبریدی ۲۰۱۹ در هر کیلومتر تنها ۴۶ گرم دیاکسید کربن آزاد میکند.
از دیگر تغییرات فنی این شاسیبلند ژاپنی میتوان به جذبکنندههای شوک جلو و عقب بازنگری شده، نسبت فرمان تغییر یافته، سیستم کنترل کشش بهروز شده و نصب دیسکهای ترمز بزرگتر در اکسل جلو اشاره کرد.
میتسوبیشی همچنین دو حالت رانندگی جدید با نامهای “برفی” و “اسپورت” را به محصول خود افزوده است که اولی چسبندگی خودرو در زمان شروع به حرکت را افزایش داده و باعث بهبود عبور خودرو از پیچها میشود. حالت اسپورت نیز باعث پاسخ تیزتر پدال گاز و چسبندگی بیشتر میشود.
اما این خودرو تغییراتی را نیز در ظاهر خود تجربه کرده که شامل رینگهای ۱۸ اینچی دو رنگ، نمای جلوی جدید با جلوپنجره متفاوت، سپر جدید، مه شکنهای متفاوت و چراغهای جلوی LED بازنگری شده است. در نمای عقب نیز اسپویلر سقفی بزرگتر و سپر متفاوت به چشم میخورد.
تغییراتی نیز در کابین اعمال شده که از جمله آنها میتوان به صندلیهای جلوی راحتتر با حمایت جانبی بیشتر، پشت آمپرهای جدید، دکمه جدید سیستم چهار چرخ محرک و جانمایی متفاوت برخی دکمهها اشاره کرد.
میتسوبیشی اوت لندر PHEV 2019 از سپتامبر سال جاری در بازارهای اروپایی عرضه خواهد شد و جزئیات مربوط به قیمتگذاری آن نیز نزدیک به زمان عرضه مشخص میشود.
علیرضا
۳۰ خرداد ۱۳۹۷بسیار خوش استایل و کاربردی
تیاگو
۳۰ خرداد ۱۳۹۷فکر کنم حجم موتورش رو اشتباه نوشتید
موتورش 2لیتریه
نسخه های بنزینی موتور 2.4لیتری 170 اسبی داره
T.H.M
۳۰ خرداد ۱۳۹۷مدل های 2018 و قبل از اون، موتوراشون 2 لیتریه. رو مدل های 2019 موتورهای 2.4 لیتری جدید نصب خواهد شد که مشخصاتش تو متن ذکر شده.
Yaser1986
۳۰ خرداد ۱۳۹۷خودرویی به این زیبایی و با این ابعاد همش ۲ لیتر مصرف سوخت
واقعا حرفی نمیمونه بابت لگن سازایه داخلی
me84
۳۰ خرداد ۱۳۹۷.
خیلی کاربردیه.
NAVID۰۰۹۸
۳۰ خرداد ۱۳۹۷عاشق ژاپنیام و تمام میتسوبیشیهارو دوست دارم ولی این مدل میتسوبیشی رو واقعاً خوشم نمییاد .و اِنگار سپر و نمای جلو رو بزور چپوندن بهش تا یه فیسلیفت زده باشند و از نمای کنار فاجعست و نمای داخلیش هم که نگم بهتره .
تو همین بازار گرونی ایران کمترین افزایش قیمت رو داشته و اگر صفر کیلومترش رو استارت بزنید ، اُفت قیمت شدید و بازار دست دوم وحشتناکی داره ، اما تنها مضیتش ژاپنی بودن و بیدردسر بودنشه ، فقط همین .
از نظر قیمتی تو مایه های نیسان روگ هست و با اینکه روگ هم بازار خوبی در کشور نداره ، ولی واقعاً بهتر از اوتلندره و همینطور زیباتر و با بَرند بزرگتر .
مسعود
۳۰ خرداد ۱۳۹۷میتسوبیشی PHEV از نظر فنی و ظاهری ماشین خوبی محسوب میشه. اما من شنیدم که قیمت این خودروی هیبریدی بین 35 تا 40 هزار دلار هستش و از نظر بازگشت این هزینه از طریق صرفه جویی در مصرف سوخت خودروی به صرفه ای محسوب نمی شود. کلا تا الان تنها خودروسازی که ماشین هایش توی جهان از نظر هایبربد بودن امتحانشون رو هم از نظر قیمت و کیفیت به خوبی پس دادند کمپانی تویوتا است مثل خودروی تویوتا پریوس، رافور هایبرید ، کمری هایبرید و CHR هایبرید . حتی سوناتا هایبرید هم شنیدم که باتری هاش به خوبی عمل نمی کنند و اونهایی که تو ایران این ماشین را خریدند ازش ناراضی اند و این کمپانی کره ای هنوز در زمینه هیبرید کردن ماشین هاش خوب عمل نکرده است.
مسعود
۳۰ خرداد ۱۳۹۷ی نگاه به فروشش تو اروپا بنداز
تو اروپا خوب فروش کرده