میتسوبیشی اعلام کرد که قرار نیست نسل آینده لنسر را به این زودیها معرفی کند. در واقع آنها هنوز آماده توسعه یک جانشین برای این خودروی نسبتاً پیر نیستند.
تتسورو آیکاوا، مدیر این شرکت در نمایشگاه ژنو اعلام کرد که برنامه ای برای جانشینی سدان جدید لنسر ندارند و در عوض روی SUVها و خودروهای پلاگین هیبریدی و الکتریکی سرمایهگذاری و تمرکز خواهند کرد. با این وجود به نظر میرسد دلیل اصلی میتسوبیشی از کنار گذاشتن لنسر، همانند گالانت عدم سود آوری و بازار رقابتی شدید در این کلاس میباشد. ماه گذشته گزارشی از مذاکرات میتسوبیشی با نیسان برای ساخت خودرویی مشترک که میتوانست جانشین لنسر نیز باشد منتشر شد که در حال حاضر به نظر میرسد این اتفاق نیز رخ نخواهد داد.
آخرین مدل لنسر EVO با قدرت ۴۸۰ اسب بخار، خودرویی بسیار جذاب بود و جانشین آن نیز میتوانست خودرویی بسیار مطلوب باشد. با این وجود باید دید که میتسوبیشی در حوزههای تازهای که ارجح دانسته تا چه میزان موفق خواهد بود.
سام
۲۳ اسفند ۱۳۹۳لعنتی!
AliZeus
۲۳ اسفند ۱۳۹۳:)
سجاد
۲۳ اسفند ۱۳۹۳میتسو بیشی بهترین تصمیم رو گرفت .
چون بدون اغرار میشه گفت از لحاظ طراحی ظاهری کم تغییر ترین سدان در حال تولید مطرح دنیاست ،
از 2008 تا الان تقریبا همین شکلیه!
sAMG
۲۳ اسفند ۱۳۹۳ماشینای میتسوبیشی برای کشور ما عالین…ما ایرانیا کیفیت و سرعتوشتاب را بیشتر به امکانات و لوکس بودن ترجیح میدیم اما شاید این نظر شخصی من باشه و عده ی زیادی عاشق ماشینای لوکس باشن…اما تناسب بین امکانات کیفیت وقدرت وقیمت معقول محصولات این شرکت ژاپنی هست که باعث شده بگم برای ما ایرانیا دوس داشتنیه البته تو این اوضاع اقتصادی 99درصد مردم قدرت خرید ارزونترین میتسوبیشی هارو هم ندارن…اما در مورد لنسر باید بگم که برا تیونینگ عالیه و از رفتنش ناراحت شدم همچنین خیلی از عکس Mitsubishi Lancer renderingخوشم اومد …یکی در موردش اگه میدونه بگه؟
RETOLEX
۲۳ اسفند ۱۳۹۳چییییی!!!!!!!
نسخه evo میره یا تمامی مدل ها
قرار بود تا سال دیگه بابام فلوئنس بگیره یا این
ای خداااااااااااااااااااااااااااااا
حیف ماشین به این خوبی
عاشق سپر جلوش بودم
حالا مشکلات شروع شد چون بابام از فلوئنس خوشش نمیاد و لنسر رفت پس ماشین بعدی ما چینی هست(چقدر بد)
یه راه حل دارم کاری کنم این کرولای پیر رو نگه داره
ارمان
۲۳ اسفند ۱۳۹۳یا با یه کرولای جدید جای گزین کنین اگه بخوام کمک کنم به احتمال زیاد لیزینگ ملت گرولا رو به صورت شرایطی هم میاره که عالی هستش یه سرچ بکن عزیز
RETOLEX
۲۳ اسفند ۱۳۹۳کرولا واقعا گرونه
این لنسر رو هم اگه میخوستیم بخریم باید کرولا رو 50 ملیون میفروختیم 40 تومن میزاشتیم روش بخریم
پول نیست که اگه بود گزینه های خیلی زیادی بود
Ehsan
۲۳ اسفند ۱۳۹۳رندرش چقدر خوبه
چرا دیگه تولید نمیشه :-( فقط یک بی لیاقت مثل همین ایکاوا میتونه این حرف رو بزنه
E 36
۲۳ اسفند ۱۳۹۳حیف شد ، نسل جدیدش میتونست خیلی هیجان انگیز باشه
ارمان
۲۳ اسفند ۱۳۹۳حیف
Pooya
۲۳ اسفند ۱۳۹۳بای بای، سلام ایمپرزا.
Zora
۲۳ اسفند ۱۳۹۳امیدوارم بلای کامارو سرش بیاد
بعد از نسل 4 کامارو دیگه از تولیدش خبری نشد ولی نسل 5 با تمام قدرت و پتانسیل پا به میدان گذاشت .
علی
۲۳ اسفند ۱۳۹۳چرا ماشین چینی؟ با 90 تومن میشه اکسنت خرید یا النترا دست 2. درسته کره ایها کیفیت ژاپنیها را ندارند ولی به نسبت قیمتشون ماشینهای بسیار خوبی هستند .زیبا با امکاتات و کیفیت متوسط رو به بالا.
علیرضا
۲۴ اسفند ۱۳۹۳اکسنت فول شرکتی الان حدود 105 قیمت داره. از نظر امکانات هم حتی با چینی هایی که نصف این قیمت دارند هم قابل مقایسه نیست.
hero
۲۳ اسفند ۱۳۹۳میتسو جان من یکی چاکرتم
علیرضا
۲۳ اسفند ۱۳۹۳ما خیلی وقته که میگیم این لنسر رو هیچ جای دنیا نمیخرن و سال به سال داره فروشش کمتر میشه ولی یه عده متعصب که از ژاپنیا هم ژاپنی ترن الکی دفاع میکنن. الان خود میتسوبیشی هم فهمیده که این مدل چیزی جز ضرر براش نداره و باید یه بازنگری کلی توش انجام بده.
ارمان
۲۴ اسفند ۱۳۹۳الکی الکی هم دفاع نمیکنن هرچی باشه از چینیهای نسبتا هم رده بهتره لا اقل همه میدونن میتسو تو خرابی کم هنوزم حرف واسه گفتن داره اپشنهاشم مناسبه چهره هم کاملا سلیقست
تو مجله ماشین سرچ کنید 22% کل ماشینهای فروخته شده در ایران که بین 90 تا120 تومن هستند لنسر بوده و نمایندگی ارین موتور بخاطر خرید خوب خرید شرایطیش رو برداشته لطفا از داخلش دیدن کنید داشبورد جلو متریالش اصلا با سراتو قابل قیاس نیست پشتش زیاد تفاوت نداره
در ایران هم با گارانتی km100.000 فروخته میشه که به نظرم تو ایران خوبه با این حال قبول میکنم رقبای قدرت مندی جلوش سف کشیدن که بنده کرولا رو موفق ترین اونها میدونم
مصرف سوخت قابل قبولی هم داره
علیرضا
۲۴ اسفند ۱۳۹۳دوست گلم همین دفاعی که شما از میتسوبیشی می کنین دقیقا دلایل شکستش توی بازاره! وقتی شما میگین “از چینی ها بهتره” یعنی رسما میتسوبیشی با چندین دهه سابقه و افتخار رو با چینی هایی که حتی 10 سال هم عمر ندارن و از میتسو خیلی ارزونتر هستند مقایسه می کنین. پس واقعا حد میتسو اینه که فقط از چینی ها بهتره؟ خب گرونتر از اونا هم هست. ژاپنی هم هست. مگه قراره بدتر باشه؟
از نظر آپشن هم که حتی فول ترین لنسر بازار ایران از نظر آپشن در حد چینی های 80 میلیونیه و از کره ای های هم قیمت خودش پایینتره.
از نظر جنس داشبورد که مثل کره ای ها از پلاستیک سخت فشرده استفاده کرده. کجاش بهتر از کره ایهاست؟
گارانتی هم اتفاقا یکی دیگه از همون نقاط ضعفشه. چون الان همه کره ای ها و چینی های وارداتی گارانتی 5 سال یا 150 هزار کیلومتر دارن.
اصلا بازار ایران رو ملاک نمیگیریم. وقتی یه مدل توی بازار آمریکا فقط 700 تا در سال بفروشه (اونم توی کلاسی که جزو پرطرفدارترین کلاس هاست و رقیباش بین 100 تا 300 برابر این میزان فروش دارن) این نشون میده که حتما یه مشکلی هست. به نظر من تصیم میتسوبیشی برای توقف تولیدش کاملا منطقی بود.
armin
۲۴ اسفند ۱۳۹۳عزیزم من لنسر دارم کجاش پلاستیک فشردس؟ برعکس کیفیت داخلش خیلی بالاس
ارمان
۲۴ اسفند ۱۳۹۳100% گفته های من در مورد بازار ایران بود اگر نه خدا میدونه تو کامپکت سدان چندتا ماشین بهتر از این هست کلا سیاست گزاری میتسو داره کلی تغییر میکونه ضمن اینکه 700 تا ماشینو فروخته اما بالای 963475638456 ملیون موتور به چین فروخته که به نظرم براش سود خوبی داشته با این حال این ماشین از سال 2008 داره تولید میشه و احتمالا اونقدری که باید فروخته تا به امروز با این حال توسیه میکنم داخل ماشین بشینید و متریالش رو از نزدیک مقایسه کنید
قبول دارم میتسو روزای خوبی رو پشت سر نمیزاره و باید تجدید نظر کنه
صادق
۲۳ اسفند ۱۳۹۳خیلی وقتا پیش میاد که یه ماشین دوست داشتنی با شکست مواجه میشه، دقیقا مث گالانت
خودم شخصا خیلی لنسز رو دوست داشتم
رندرش هم جلو پنجره اش یکم شبیه جلو پنجره های فولکس شده (همون امتداد جلو پنجره تا توی چراغا، به نظر خودم البته)
ramin
۲۳ اسفند ۱۳۹۳باورتون میشه که مهمترین دلیل پیدا کردن این سایت ودنبال کردنش واسم فقط اخبار میتسوبیشی هست؟
چرا چنین ماشینی باید دور گذاشته بشه؟چرا نمیان رو تریم داخلی وظاهرش کار کنن؟هرچند من عاشق همین ظاهرشم وقسم میخورم روزی پول داشته باشم گزینه اول وآخرم هستش حتی در مقابل مزدای خوش چهره یا کرولای با عظمت
همیشه آرزوم داشتنش بوده هرچند عیدیو پاداشم بشه 3 ملیون آخرش!!!
آخه چرا؟لنسر یعنی اوج استقامت از دهه 80 تا ب حالا چنین نجیب زاده ای نباید به این راحتی از گردونه خارج بشه و راه رو برای رقبایی چون سیویک و ایمپرزا که از قدیم باهاشون در چالش بوده باز کنه
به نظرم رقابت تو این کلاس بین این 3 تا همیشه جذابیت بیشتری داشته
کاش فیس لیفت بهتری بدن ازش نه که کنارش بذارن
armin
۲۳ اسفند ۱۳۹۳دقیقا مثل من
ماسل کار
۲۳ اسفند ۱۳۹۳یاد اوو بخیر که با نسل اول gtr راه میومد واقعا ناراحت شدم
کل کل اوو و ایمپرزا همیشه قشنگ بود اما اوو میدون رو خالی گذاشته!!!!!!!!!
افسوس آه
Just Muscle Cars
سعید
۲۳ اسفند ۱۳۹۳ظاهرش در مقابل رقابش هیچ حرفی برای گفتن نداره،یه تغییر چهره حسابی میخواست؛این رندر خیلی خیلی قشنگه
سعید
۲۳ اسفند ۱۳۹۳رقابش>>>>>>>>>> رقباش
:D
آلن
۲۳ اسفند ۱۳۹۳خبر فقط میگه نسل جدیدی تولید نمیشه،نه اینکه تولید نسل فعلی متوقف میشه.احتمالا در سالهای آینده با تغییرات جزیی ارایه شود.
armin
۲۳ اسفند ۱۳۹۳گالانت ، اکلیپس ، لنسر … لابد بعدشم پاژرو….دیگه چیزی نمونده که بخوان متوقف کنن من خودم عاشق میتسو ام اما چه سیاستی پشت این کاراشه؟؟
علیرضا
۲۴ اسفند ۱۳۹۳خیلی بهتر می بود اگه منبع اخبارتون رو هم ذکر می کردین.
علیرضا
۲۴ اسفند ۱۳۹۳من توی سایتای خارجی کلی گشتم. طبق چیزایی که من پیدا کردم به نظر فقط مدل اوولوشن و فقط در آمریکا فروشش متوقف میشه و مدلهای دیگه فروششون ادامه خواهد داشت.
armin
۲۴ اسفند ۱۳۹۳امیدواریم
رادین
۲۴ اسفند ۱۳۹۳فکر نکنم بره، شاید فقط مدل اوولوشن بره، یعنی در حد مزدا 3هم نیست، یه نگا بهش بندازی تابلو از مزدا بهتره. خیلی دوست داشتنیه
armin
۲۴ اسفند ۱۳۹۳اقا من متعصب نیستم رو میتسو یا ژاپن اما بزرگترین مشکلم با دوستانیه که نه یه بار تو محصولات جدید میتسو نشستن نه یه دورم باش زدن بعد میان راجع به کیفیتش تز میدن…
ارمان
۲۵ اسفند ۱۳۹۳این یعنی خوبه یا بده؟ من فقط تو asx در حال رانندگی نشستم اگه تجربه ای داری بگو استفاده کنیم ارمین جان
armin
۲۵ اسفند ۱۳۹۳صد در صد خوبه کیفیت متریال و اندازه کابین و لذت سواری لنسر به مراتب از مزدا۳ بهتره … تازه این نسل لنسر مال ۲۰۰۸ و مزدا۳ ۲۰۱۰ هست…مال من موتور ۱۶۰۰ دنده ای هست اما واقعا خروجی عالی داره و خیلی شتاب راضی کننده ای داره … کیفیت داخلشم عالیه و چیزی که در موردش فهمیدم اینه که خیلی خرکاره چون با ۱۵۰۰۰ کار فشار وحشتناکی بش آوردم (سرعت، دست انداز و …) اما آخم نگفته ولی ماشین قبلیم مگان بود سر ۱۰۰۰۰ تا خیلی عیب و ایراد پیدا کرد… کلا من فشار زیادی به ماشین میارم… موتور نرمی داره عایق بندیشم خوبه ،،، فرمان و هندلینگشم عالی … واقعا ماشین خوبیه
javid
۳ فروردین ۱۳۹۴با سلام
برای اولین بار امیدوارم که تولید این خودرویه افسانه ای در ایران مثل این لگن ها تولید بشه اما فکر نکنم اینطور بشه چون این افسانه جزء اون لگن ها نیست و مملکت هم که کلن با وسایل با کیفیت و خوب مشکل داره
fluid
۳۰ فروردین ۱۳۹۴میتسو بیشی کلا ماشیناش اسن و ماشینای خوبین ولی کلا ماشین های میتسو نسبت به هم رده های ژاپنیش پر اصطلاکترن و کمتر اون خصوصیات ژاپنیشون به رخ میکشن تو جدول های سال های مختلف جی دی پاور نیگاه کنین این مطلب ثابت میکنه