لنسر اِولوشن فاینال ادیشن مدل ۲۰۱۵، غزل خداحافظی این مدل مشهور میتسوبیشی است. این خودرو به صورت محدود در امریکا با تعداد ۱۶۰۰ دستگاه و با قیمت ۳۷۹۹۵ دلار (منهای قیمت تحویل) در دسترس خواهد بود. لنسر اولوشن که بر پایه مدل کنونی GSR ساخته شده، دارای برخی ویژگیها در طراحی بدنه و کابین است که قبلاً در GSR ارائه نشده است.
در بدنه ظاهری این مدل تولید محدود، یک نشان “Final Edition” در عقب، سقف آلومینیومی با رنگآمیزی مشکی، چرخهای آلومینیومی کروم تیره Enkei، سپر طرح مشکی برّاق و یک دریچه هوا بر روی کاپوت، و همین طور قاب کروم تیره برای جلوپنجره دیده میشوند. چهار رنگ مختلف برای مدلهای فاینال ادیشن درنظر گرفته شده است: سفید مروارید جدید، قرمز رالی، خاکستری جیوه و آبی اوکتان. در داخل کابین، یک صفحه شمارهگذاری شده در کنسول وسط به سرنشینان یادآوری می کند که سوار بر یک خودروی نسخه ویژه هستند. در همین حال، برخی آپدیتها نظیر طرح مشکی برای خط سقف ، ستونها، لبههای آفتابگیر و دستههای کمکی، و دوخت طرح قرمز رنگ برای صندلیهای اسپورت، غربیلک فرمان، دکمههای شیفت، درب کنسول، کفپوشها و ترمز دستی، از جمله مواردی هستند که جلبتوجه میکنند. از نقطهنظر فنی، میتسوبیشی لنسر فاینال ادیشن مدل ۲۰۱۵ برای پیشرانه از یک موتور ۲ لیتری چهار سیلندر DOHC با ۱۶ سوپاپ و همراه با توربوشارژر و خنککننده داخلی استفاده میکند که در ۶۵۰۰ دور بر دقیقه قدرتی برابر ۳۰۳ اسببخار تولید میکند و گشتاور حداکثر آن نیز در ۴ هزار دور بر دقیقه برابر ۴۱۳ نیوتنمتر است. این خروجی به اندازه ۱۲ اسببخار و ۷ نیوتنمتر نسبت به لنسر اولوشن GSR مدل ۲۰۱۵ رشد نشان میدهد، ولی قطعاً در ردهای پایینتر قدرت ۴۷۳ اسببخار اوو X فاینال کانسپت قرار میگیرد.مدل فاینال ادیشن، نسبت به جایگاه ممتاز اوو در تاریخ اتومبیل ادای دین کرده است و در یک گام فراتر، تبدیل قدرتمندترین لنسر اولوشن تولیدی تاکنون شده است.
احمد باقری
۱۶ مهر ۱۳۹۴ماشین باحالیه.
نوید جهرمی
۱۶ مهر ۱۳۹۴از رفتنش ب اندازه رفتن پونتیاک متأثر میشم.
باز امیدوارم روزی دوباره برگرده و بهتر و قوی تر از قبل قدرت نمایی کنه.
ali ayat
۱۶ مهر ۱۳۹۴قرار بود فیس لیفتش بیاد یهو تموم شد
سامان اذری
۱۶ مهر ۱۳۹۴کسی در باره این عکس چیزی میدونه ????
http://s2.img7.ir/JYwbe.jpg
Ashkan
۱۶ مهر ۱۳۹۴sketch هم نسل لنسر EVO ـه که فکر کنم مربوط به 2006-2007 باه زمانی که لنسر با همین رنگ sketch شده نمایش داده شد
sina
۱۶ مهر ۱۳۹۴دوسش دارم یه ماشین اسپرتی با قیمت مناسب
نکنته منفی توش نمیبینم موتورش 2لیتریه کم مصرف ولی قوی در حد نیاز و مهم اینکه دو دیفرانسیل ، بیرون و داخلشم قشنگه با کلی امکانات
از اولشم باید اینجور میدادش بیرون
ولی حالا که خوب شده چرا اینقدر تولید محدود فقط 1600 تا !!!؟
sina
۱۶ مهر ۱۳۹۴کاش یکی داشتم داره تموم میشه دیگه
Xman
۱۶ مهر ۱۳۹۴دلم براش تنگ میشه……………. خداحافظ سامورایی پیر.
datsun
۱۶ مهر ۱۳۹۴واقعا حیف شد:-(
sina
۱۶ مهر ۱۳۹۴میتسو میبینم یاد رالی میوفتم ک سلطانش لنسر بود و رقیبش سوبارو….
امین
۱۶ مهر ۱۳۹۴میتسوبیشی حالش خرابه
خیلی خراب
دیگه نه طراحی نه توسعه
امین
۱۶ مهر ۱۳۹۴میتسویبشی آدم رو به یاد امپراطوریهای در حال انقراض میندازه!
محسن.د
۱۶ مهر ۱۳۹۴واقعا حیف شد… خیلی لنسر رو دوست دارم :-(
Carbonado Aventador
۱۶ مهر ۱۳۹۴میخوام گریه کنم…
:(:(:(:(:(
vincent price
۱۶ مهر ۱۳۹۴آقای کربونادو اونتادور با دیدن دیدگاهت واقعا اشک در چشمهام حلقه زده و کم مونده از شدت ناراحتی بزنم زیر گریه ….
با تشکر از آقای مسعود انیس حسینی
Archi KHAN
۱۶ مهر ۱۳۹۴اگر بار گران بودیم رفتیم …
:-)
امین
۱۶ مهر ۱۳۹۴مقاله چند سال پیش مجله ماشین: هامر لشکر شکست خورده
و اکنون
میتسوبیشی ناله های یک اژدها
samurai
۱۶ مهر ۱۳۹۴لنسر عشقمه :–(
خوش بحال اون 1600 ادمی که اینو میخرن
ali
۱۶ مهر ۱۳۹۴ایول به این ژاپنی من پول داشتم اینو میگرفتم نمیرفتم سوناتا اوپتیما بخرم کلا سراغ کره ای ها نمیرفتم.
==ARASH==1987==MITSUBISHI===
۱۷ مهر ۱۳۹۴اشک اشک اشک
نسخه نهایی هم بی شک سالها تا دم مرگ برای من جاودانه خواهد بود از شروع تا پایان قهرمان رویاهای من چقدر زود چقدر زود بی شک قلبم با خاطراتت میتپد …
سینا5445
۱۷ مهر ۱۳۹۴خدایا کاری کن سرانجام کار که لنسر برگردد ما شویم رستگار
شهر گفتنم گل کرد خخخخخخخ
امیر007
۱۷ مهر ۱۳۹۴میتسو اخه چرا همین جوری فروشتو میاری پایین بهترین و خوشگل ترین ماشین میتسوهه خیلی خاصه خیلی حیف شد???????????? منم می خوام به درود قهرمان با اصالت …
me84
۱۷ مهر ۱۳۹۴بر عکس مدلهای ساده و پایه لنسر که آدم نمیتونه تحملش کنه از بس که قدیمی و پیره ، مدل اسپرتش بینهایت قشنگه. آدم نمیتونه نگاهشو ازش برداره. مدل اسپرتش رو از هر زاویه ای که نگاه میکنی، فقط زیبایی میبینی ، انگار نه انگار که همون مدل پایه رو اسپرتش کردی، انگار یه ماشین دیگست . واقعا حیف که رفت.
==ARASH==1987==MITSUBISHI===
۱۸ مهر ۱۳۹۴me84 mamnon
ارمان
۱۸ مهر ۱۳۹۴ماشینه دوران کودکی ها لنسر سفیدی که در 5 سالگی دیدم و یادش تا عمر دارم با منه .
مثل این میمونه که بلور رویاهاتو با پتک خورد کنن هزار تیکه بشه .
این ماشین هرگز ار رقباش عقب نیوفتادو سالها سوبارو رو بیچاره کرد
قلبم گرفت ????
unique
۱۸ مهر ۱۳۹۴سلام
به نظرم همه ی ما میتسوبیشی رو با مدل لنسر میشناسیم. یه مدل زیبا و موندگار. حیفه که دیگه نباشه. مثل اسکای لاین افسانه ای!
pourya
۲۰ مهر ۱۳۹۴واقعن آدم لذت میبره از این همه درک
جاوید
۱۲ آبان ۱۳۹۴عاشق لنسرم خیلی دل تنگش میشم فکر کنم برای مدتی طولانی افسرده بشم چه خبر بدی بود خدافظی خیلی سخته
ناصر مهجوری
۹ فروردین ۱۳۹۵خوشبحال اونایی که میخرن
nima.jdm
۹ شهریور ۱۴۰۳امید وارم که این افسانه دوباره برگرده