در سالهای گذشته تلاش میتسوبیشی برای هماهنگکردن خط تولید خود در امریکا بیشتر معطوف به کراساورها و مدلهای الکتریکی بوده است. ولی در همین حال، این کمپانی چندان غافل از مدلهای سدان خود نبوده است؛ موضوعی که از صحبتهای دان سویرینگن (Don Swearingen)، معاون متیسوبیشی موتورز امریکای شمالی بیشتر مشخص میشود.
اولین سدان جدیدی که از راه میرسد، یک نسخه چهار در از میراژ کوچک خواهد بود که در حال حاضر در نقاط مختلف جهان با عنوان میراژ G4 یا اتراج به فروش میرسد. طبق گفته «سویرینگن»، این خودرو در ماه ژانویه سال جدید میلادی از راه خواهد رسید. در همین حال، هیچ اشارهای به جزئیات آن و اشتراکهای آن با طراحی جدید میراژ هاچبک که در همان بازه زمانی قرار است رونمایی شود، نشده است. با توجه فروش نیسان ورسا سدان به اندازه دو سوم کل مدلهای ورسا، «سویرینگن» میگوید:در همین حال، یک جایگزین برای لنسر درنظر گرفته شده است. ولی گفته میشود که DNA این خودرو ممکن است کاملاً «میتسوبیشی» نباشد؛ همچنان که «سویرینگن» میگوید:طبیعتاً این فرصت مناسبی برای رسیدن به آمار فروش بیشتر است.
طبق گفته WardsAuto، میتسوبیشی یک شریک ویژه برای انجام این پروژه در ذهن دارد، ولی «سویرینگن» اشاره مستقیمی به آن ندارد:ما در مورد جایگزین لنسر، دو وضعیت را درنظر داریم؛ اول اینکه یک شراکت ایجاد کنیم و دوم در داخل کمپانی، بر روی یک وسیله نقلیه جدید کار کنیم. برای رسیدن به وضعیتی مفید برای موفقیت این مدل، من بهشخصه ترجیح میدهم که یک شریک برای این منظور داشته باشیم. ولی در نهایت، اگر هم نتوانستیم کسی پیدا کنیم، خودمان آن را میسازیم. این خودرو حتماً فروش خوبی در سطح جهان خواهد داشت.
در حاضر با یک شریک بالقوه در این مورد در حال مذاکره هستیم، ولی در همین حال، در داخل کمپانی، طراحی وسیله نقلیه جدید را انجام میدهیم … این موازیکاری به این دلیل است که ما نمیخواهیم در صورت جوابندادن شراکت، وقت را از دست بدهیم. اگر فقط به شراکت اکتفا کنیم و این موضوع بر هم بخورد، باز هم یک سال دیگر عقب میافتیم.
فارغ به نتیجه رسیدن یا نرسیدن این توافق همکاری، تا ملاقات با لنسر جدید حدود ۱۸ ماه تا ۲ سال فاصله وجود دارد؛ یعنی عمر میتسوبیشی لنسر تا قبل از جایگزینی، حتماً به ۱۰ سال خواهد رسید.
آرمان
۲۴ خرداد ۱۳۹۴دو تا عکس های آخری عجب چیزیه ها!!!!!….
سامورایی
۲۴ خرداد ۱۳۹۴Mitsubishi Lancer rendering اگر بیاد دیگه حریف براش پیدا نخواهد شد
ماشین های میتسوبیشی امتحان خودشون پس دادن واقعا عالی بودن
سوناتا با لنسر تو یه رنج قیمتا ولی سوناتا 2 ایربگ داره اما لنسر 7 ایربگ داره
فرامرز
۲۴ خرداد ۱۳۹۴اون rendering آخر اسمش نیست بلکه یعنی این عکس رسمی نیست و پیش بینی میشه یه همچین طراحی از میتسوبیشی ببینیم. میتسوبیشی تو بازارهای اروپایی اعتبارش رو از دست داده و از رقبا عقب مونده و این از طراحی هاش معلومه. برعکس مزدا و نیسان که هر روز بهتر میشن.
رضا
۲۵ خرداد ۱۳۹۴مزدا رو خوب اومدی
Xman
۲۵ خرداد ۱۳۹۴رینگاش عجب جیگره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ماسل کار
۲۴ خرداد ۱۳۹۴درود
به امید حضور قدرتمند دوباره لنسر و مخصوصا lancer evo این بار قوی تر.
ببینیم بازم میتونه به gtr برسه.
Just Muscle Cars
سامان از تبریز
۲۴ خرداد ۱۳۹۴ایشالله با طراحی و امکانات خوب بتونه دوباره دل مشترهاشو بدست بیاره
Xman
۲۵ خرداد ۱۳۹۴ما که امید واریم.
Reza.nur Deutschland.nur der Mercedes
۲۴ خرداد ۱۳۹۴قیافه لنسر جدید خیلی به دلم ننشسته هر چند رندره
اما ظاهرا بازار خودروی امروز این طرحا رو بیشتر می پسنده
حامد MASERATI GT
۲۴ خرداد ۱۳۹۴حیفه لنسر نباشه . خیلی خوش استیل و خوش قیافه است
Xman
۲۵ خرداد ۱۳۹۴صد درصد!
ارمان
۲۴ خرداد ۱۳۹۴خیلی کار سختی در پیش داره اما تو کلاس لنسر و گالانت فکر کنم هنوز هم بتونه کار کنه بازم میگم خیلیییی سخته
Xman
۲۵ خرداد ۱۳۹۴میتسو از پسش بر میاد…… دوباره احیا میشه.
Xman
۲۵ خرداد ۱۳۹۴میتسو فقط لنسر و لا غیر.
نوید جهرمی
۲۵ خرداد ۱۳۹۴حیف میتسوبیشی ک تا این حد خمیده شد. امیدوارم به دوران اوجش برگرده.
عکس رندر لنسر قشنگه اما جلوش یاد اپتیما میندازه منو عقبش یاد لینکلن