میتسوبیشی این روزها در حال گسترش خط تولید مدل ارزانقیمت میراژ بوده و مدل سدان این خودرو را که G4 نام دارد در نمایشگاه خودروی نیویورک به نمایش درآورده است.
میراژ سدان G4 همان نسخهی هاچبک است که توسعه داده شده است. نتیجه چندان جالب از آب درنیامده و میراژ سدان به نظر میرسد که از دو خودروی متفاوت ساختهشده است. در زیر کاپوت تغییری صورت نگرفته و G4 از همان پیشرانهی سه سیلندر ۱.۲ لیتری بنزینی سود میبرد که ۷۸ اسب بخار قدرت و ۷۴ lb-ft گشتاور تولید میکند. نیروی تولیدی از طریق گیربکس ۵ سرعته ی دستی (بهصورت استاندارد) و یا گیربکس CVT خودکار (آپشن) به چرخهای جلو انتقال مییابد. G4 از تجهیزاتی مشابه با گونهی هاچبک ۲۰۱۷ سود میبرد که دربردارندهی سیستم سرگرمی و اطلاعات سازگار با اپل کارپلی و اندروید اتو است. قیمت گونهی سدان هنوز مشخص نشده است.۳۱ خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
فورد
۸ فروردین ۱۳۹۵طراحیه بدنش اصلا جالب نیست و یه جورایی نامتقارنه البته فکر کنم برای فروش کشورهای درحال توسعه ساخته شده قیمتش هم باید پایین باشه
دنده هفت
۸ فروردین ۱۳۹۵سلام
با توجه به اینکه قیمتش پایینه و ما در منطقه ی آزاد هستیم ، به عنوان یه خودروی دوم و داخل شهری و کم مصرف میتونه گزینه ی خیلی خوبی باشه ، قیمت منطقش هم فک کنم حدودا 38 تومن بشه ، با این قیمت من که خوشم اومد.
بهنام طیبی
۸ فروردین ۱۳۹۵دوست عزیز میتسوپیشی تو رنج قیمت های پایین جز بهترین خودروسازهای جهان.
شما جوری گفتی انگار با خودرو چینی طرف شدی
رضا پ
۹ فروردین ۱۳۹۵تواین رنج قیمت بهتر از پیکانتو و ام جی سه هستش که
حبیب
۸ فروردین ۱۳۹۵مختصرو مفید
بهنام طیبی
۸ فروردین ۱۳۹۵خودروهای میتسوپیشی خیلی جنبه اقتصادی خوبی داره.هم قیمت خوبی داره و کیفیت عالی و هم مصرف سوخت درست.تعرفه های گمرکی بیمار ما اگه درست بشه همه توانایی خرید این خودروهای ژاپنی با کیفیت بالا دارن
یعقوب
۸ فروردین ۱۳۹۵به نظر من قشنگ شده فقط اون خط شکسته روی سپر عقب اونی که از خط بالای در تا خط پایین سپر اومده را نتونستم هضم کنم شایدم چون سه رخ هست بد نشون میده و در واقعیت تو چشم نمیزنه
رضا پ
۹ فروردین ۱۳۹۵اون خطو که الان همه ماشینا دارن
(*مهرداد*)
۸ فروردین ۱۳۹۵در واقع میتسوبیشی attrage هست و خیلی هم ماشین اقتصادی هست و رانندگی نرم و روان و بهترین گزینه برای ایران
edris
۸ فروردین ۱۳۹۵بنظرم خودرو سازی های ما تا الان باید حداقل یه چیز در حد این میراژ میساختن. یعنی واقعا تولید چنین ماشینی خیلی سخته؟ چرا 30 ساله دارن درجا میزنن؟ این بودجه های کلان چرا به بخش طراحی اختصاص نمیگیره؟ فقط تولید میکنن هییییچ پیشرفتی نداشتن تا الان از بس تنبل و بی خاصیتن مدیراشون.
البته تقصیر خودمون هم هست که لوسشون کردیم و هی حجوم میاریم به خرید مزخرفات داخلی
بهنام طیبی
۸ فروردین ۱۳۹۵میبینی واقعا.اخه ساختن همچین خودرویی که اون طورها هم سخت نیست به قول شما ولی متاسفانه…
maha
۸ فروردین ۱۳۹۵این خودرو فقط قرار بوده ارزون، اقتصادی و با کیفیت باشه. هیچ تلاشی برای طراحیش انجام نشده. با اون تایرای کوچیکش اگه لوگوی میتسوبیشی رو نداشت یه خودروی چینی به نظر میومد.
امین آریامن
۸ فروردین ۱۳۹۵انصافا به لحاظ طراحی در حد نام میتسو نیست.
آدم فک میکنه ماشین چینیه
بهنام طیبی
۸ فروردین ۱۳۹۵خوب این نباید با بوگاتی و لامبورگینی و فراری و شورلت و موستانگ و کوینخ زگ مقایسه کرد
maha
۸ فروردین ۱۳۹۵آقا بهنام شما میتونی ظاهرشو با یه هیوندایی ساده مقایسه کنی. فراری و لامبورگینی پیشکشت.
بهنام طیبی
۸ فروردین ۱۳۹۵خوب قیمتش هم پایین این جنبه هم نگاه کنیم.همه پول بنز و بی ام و ندارن که.
mojtaba
۸ فروردین ۱۳۹۵وای چه رینگ و لاستیکای بزرگ با با ابهتی … لاستیکا فرقون ازین بزرگتره!
بهنام طیبی
۸ فروردین ۱۳۹۵خخخخخخخخخخخخخخخخ
ارمان
۹ فروردین ۱۳۹۵اقا مجتبی! لاستیک دوچرخه هم از لامبورگینی بزرگتره خب که چی؟ شما لاستیک بزرگ دوست داری ؟
یه کشور داغون مثل تایلند داره با استفاده از همین ماشین هوندا سی تی و تویوتا پیریسوس کلی از منابعش رو کنترل میکنه و الودگی هوا هم ندارن حالا شما با چرخ بزرگ فرقون واسه ما عدلله بیار ذهنمون واقعا در حد جهان سومی هاست و حقمون تا اخر عمر سوار پراید باشیم
(*مهرداد*)
۹ فروردین ۱۳۹۵همون کشور داغون الان به اندازه چهل سال از ایران جلوتره ….و قطب اتومبیل سازی آسیاست …
رضا
۹ فروردین ۱۳۹۵خدایی داغون از کجا آوردی ؟؟؟!!!! ما عمرن به همین تایلند نمیرسیم ..
Hossein
۸ فروردین ۱۳۹۵با سلام خدمت دوستان، شاید گفتن این سوال اینجا کمی درست نباشد. ولی بنده می خواهم یک ماشین تا قیمت ۳۰ تومن بخرم. فرق نمیکند نو باشد یا دست دو. به نظر شما چی بخرم؟ ممنون میشم اگر جواب بدین
سجاد
۹ فروردین ۱۳۹۵ال نود تمیز
بقیه تو این رنج ، نو و کهنه ، کثیفن.
Hossein
۱۰ فروردین ۱۳۹۵دمت گرم رفیق خیلی مردی. ممنون که راهنمایی کردی. ولی نظر خودم روی ۲۰۶ تیپ ۵ بود این چطوره؟ دوستان لطفا پاسخ بدن
پارسا
۸ فروردین ۱۳۹۵دوستان یه جوری ایراد میگیرن انگار ما داریم لکسوس و بنز تولید می کنیم… به نظرم اینا باید جایگزین 405 و امثال این چرت و پرتا بشه… یادمون باشه ایران چی تولید می کنه
بهنام طیبی
۹ فروردین ۱۳۹۵درود به شرف شما.دوستان جوری ایراد میگیرن انگار پراید و پرشیا و امثال این خودروهای اشغال بهتر از این خودرو
احمد باقری
۹ فروردین ۱۳۹۵طراحیش اونقدر جالب نیست.
Archi KHAN
۹ فروردین ۱۳۹۵یادِ وولکس C 30 افتادم …
رضا پ
۹ فروردین ۱۳۹۵تو این چندسالی که از معرفی میراژ میگذره سال به سال طراحیش بهتر شده باتوجه به اصالتش و مصرف کمش(ترکیبی 4لیتر- سه سیلندر-دوام واصطحلاک ژاپنی -دنده اتومات – نمایندگی و خدمات خوب)دیگه چه انتظاری میشه داشت ماشین مناسبی برای قشر متوسط به پائین میتونه باشه
به نظرم از ماشینای چینی تو این رنج خیلی خیلی بهتره
امیدوارم همزمان با فروشش تو کشورای دیگه تو ایرانم با قیمت مناسب فروخته بشه و نه با اختلاف زمانی زیاد که دیگه فایده نداره
محمد
۹ فروردین ۱۳۹۵گزینه خوب ومناسبی برا ورود به ایران هست….البته اگه دولت مردان بذارن
Reza
۲۳ اسفند ۱۴۰۱سلام
من یک میتسوبیشی میراژ اتوماتیک خریدم. و تقریبا راضی هستم بدلیل زیبایی و کم مصرف بودن.
فقط یک سوال دارم چرا شتاب اولیه خوبی نداره با اینکه وزن سنگینی ندارد.