اوایل سال جاری نسخهی پیشتولیدی میتسوبیشی پاجرو اسپورت ۲۰۲۰ در سوئد مشاهده شده بود.
هماکنون زمان مشاهدهی تصاویر بیشتری از این شاسیبلند بدنه روی فریم فیس لیفت شده فرا رسیده است. این خودروساز ژاپنی اولین تصویر از خودروی خود را منتشر کرده و گفته که رونمایی آن ۲۵ جولای در تایلند انجام خواهد شد.
در این تصویر میتوانیم نمای جلوی این شاسیبلند را ببینیم که از نظر طراحی چیز سورپرایز کنندهای ندارد. پاجرو اسپورت فیس لیفت که در بریتانیا با نام شوگان اسپورت و در برخی بازارهای دیگر با نام مونترو اسپورت شناخته میشود از دماغهای که مشابه پیکاپ L200/تریتون فیس لیفت شده است سود میبرد. شایان ذکر است این شاسیبلند بر پایهی همین پیکاپ ساخته شده است.
طراحی سپر دینامیک میتسوبیشی روی پاجرو اسپورت ۲۰۲۰ جواب داده و جلوپنجره و چراغهای جلو نیز مشابه پیکاپ این برند هستند. البته سپر طراحی اسپورت تری دارد چراکه نیازی به خشونت ذاتی پیکاپ L200 در این خودرو نمیباشد. به نظر میرسد چراغهای قرار گرفته روی سپر هم ظاهر متفاوتی در مقایسه با پیکاپ این برند ژاپنی دارند.
اگرچه میتسوبیشی اشارهای به مشخصات این خودرو نداشته اما گفته که پاجرو اسپورت ۲۰۲۰ از نظر طراحی، رفاهی، راحتی و کیفیت بهبود پیدا میکند.
با توجه به ارتباط قوی این خودرو با L200 فیس لیفت شده، انتظار میرود پاجرو اسپورت ۲۰۲۰ با همان پیشرانهی ۲.۴ لیتری توربودیزل که در بازار بریتانیا قدرت ۱۸۱ اسبی و گشتاور ۴۳۰ نیوتون متری دارد عرضه شود.
این پیشرانه در شوگان اسپورت به گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک متصل بوده و نیرو را از طریق سیستم چهار چرخ محرک مجهز به دندهسنگین به تمامی چرخ ها میفرستد. انتظار میرود شاسیبلند تازهنفس میتسوبیشی از حالتهای آفرود، گلولای، برف، ماسه و صخرهی L200 فیس لیفت هم استفاده کند.
نهایتاً باید گفت در این شاسیبلند احتمال استفاده از تکنولوژیهای ایمنی جدیدی همچون پیشگیری از برخورد از جلو، پایش نقاط کور، هشدار ترافیک عقب و… وجود دارد.
حمید
۲۰ تیر ۱۳۹۸میتسو بیشی فاجعه درست میکنه
بهنام
۲۰ تیر ۱۳۹۸آدم تو کار این میتسوبیشی میمونه. وقتی چینی ها و کره ایها طراحی به روز و زیبا ارائه میدن، میتسوبیشی انگار اصلا تو باغ نیست.
دانیال روشنی
۲۰ تیر ۱۳۹۸طراحیی های میتسوبیشی حد اقل ۱۵ سال عقبه . حتی برای ۱۵ سال پیش هم زشته
میلاد
۲۰ تیر ۱۳۹۸نسل فعلی در کشورای عربی با موتور 6b31 عرضه می شه.موتور v6 سه لیتر اتمسفر.
رنگبندی داخل روشن هم داره که در ترکیب با طرح چوب فضای کابینش باحال می شه.
voice
۲۰ تیر ۱۳۹۸تنها محصول میتسو که ارزش خرید داره پاجرو کلاسیک هست.
این پاجروی اسپرت یه ابروریزی برا میتسو بودش.
اگه بین پاجرو کلاسیک و محصولاتی مثل تویوتا لندکروز و دفندر و جیب رنگلر گیر کردین قطعا پاجرو رو انتخاب کنین.
محسن
۲۰ تیر ۱۳۹۸چقدر با این مانتو که تنش کردن شبیه به سانگ یانگ رکستون شده
پاژن
۲۲ تیر ۱۳۹۸سلام. این که پاجرو ۲۰۱۸هستش:»/
قابل توجه دوستان عزیز
اگر محصولات میستیوبیشی رو استفاده میکردید متوجه میشدید میتسوبیشی اولویت اصلیش موتور کم خرج کم مصرف مقرون به صرفه است اولویت دومش بدنه عالیه. قدیمی ترین محصولاتش بدنه های سالمی دارند. سومین اولیویتشون ایمنیه که توی پاجرو ۲۰۱۶این ایمنی رو به حد بسیار بالایی رساندن. قدرت موتور این خودرو در افرود از تمام خودرو های هم ترازش بالاتره.تا شیب۷۵ توانایی افرود داره. شیبی که خودرو های با فاصله محوری کم در افرود از عقب ملق میزنند اما این خودرو مثل جت میره بالا.
تمام خودرو ها مشکل دارند.
مثلا لندکروز مصرف بسیار وحشتناک داره.
بدنه سنگین که توی افرود باعث شکستن پیاپی رینگ ها میشه.
هایلوکس که در افرود بسیار خنگ عمل میکنه.
هیچ خودرویی بی نقص نیست. اما پاجرو جزو پنج خودروی فوق العاده برای افروده و حرفی برای گفتن داره
Hamid3x
۲۳ تیر ۱۳۹۸دقیقا اکثر افرود بازا دنبال پاجرو هستند چون قابلیت های افرودی بی نظیری داره