میتسوبیشی سه خودروی مفهومی را در نمایشگاه خودروی ژنو در ماه مارس به نمایش خواهد گذاشت، ولی هیچ کدام از آنها برای اولین بار نیست که به نمایش در میآیند. مدلهای کانسپت XR-PHEV، GC-PHEV و AR همگی در نمایشگاه خودروی توکیو ۲۰۱۳ در معرض نمایش عموم قرار گرفته بودند.
هدف از نمایش این سه گانه خودروهای مفهومی در این قاره، فراهم کردن امکان نگاهی اجمالی برای مردم اروپا به برنامههای آیندهی این خودروساز ژاپنی میباشد. بیانیهی مطبوعاتی میتسوبیشی در این باره میگوید: با تمرکزی واضح روی طراحی، کیفیت رانندگی و تأثیر سوء کم بر روی محیط زیست، میتسوبیشی سه خودروی مفهومی اخیر خود، به عنوان بخشی از اهداف میان مدت خود به نمایش خواهد گذاشت.
خودروی XR-PHEV قرمز رنگ که در تصویر بالا نمایش داده شده است یک خودروی کراس اور کوپه مانند هیبریدی اتصال برقی است. از یک سیستم محور جلوی PHEV استفاده کرده و مجهز به یک موتور سه سیلندر بنزینی توربو شارژر دار MIVEC میباشد.
مدل GC-PHEV که در تصویر بعدی دیده میشود یک خودروی SUV فول سایز هیبریدی اتصال برقی همراه با سیستم چهار چرخ متحرک میباشد. دارای یک موتور شش سیلندر ۳ لیتری توربو شارژردار MIVEC بنزینی بوده و به یک گیربکس هشت دندهی اتوماتیک و یک موتور با خروجی بالا متصل شده است تا عملکردی قوی در تمام جادهها که از یک خودروی قوی SUV انتظار میرود را ارائه نماید. آیا این مدل نسل جدید خودروی پاژرو خواهد بود؟
در نهایت، مدل مفهومی AR یک خودروی MPV میباشد که حالت اسپرت خودروهای SUV و جادار بودن خودروهای MPV را با هم ترکیب کرده است. از یک موتور سبک هیبریدی و سیستم ژنراتور BSG استفاده میکند که همراه با یک موتور توربو شارژردار ۱.۱ لیتری نیروی مورد نیاز خودرو را تأمین میکنند. سیستم ژنراتور خودرو شامل یک باتری ۴۸ ولتی یون لیتیومی و یک مبدل DC-DC میباشد. اگرچه این خودروها به عنوان مدلهای مفهومی عرضه شدهاند، ولی تکنولوژی PHEV هم اکنون در خودروهای تولیدی استفاده میشود.
دلیل شما بر ارائه ی چنین مطلب بی اساسی درباره ی بی کیفیت بودن میتسوبیشی چیست؟؟؟ ( چون من به کسانی که میتسو رو با کیا و هیوندای مقایسه می کنند توصیه می کنم به روانپزشک مراجعه کنند) با کمال احترام.
داداش من، محض اطلاعت هیوندای تمام تکنولوژی موتورش رو مدیون میتسوبیشی هست چون تحت لیسانس میتسوبیشی موتور تولید میکنه و توی طراحی داخلی و خارجی بخش لوکسش هم از آمریکاییها کمک میگیره.
ایران خودرو و سایپا ام کانسپتاشونو فرستادن ولی بنز و بی ام و ارمشو کندن واسه خودشونو چسبوندن.لعنت به کارخونه های بی کانسپث عقبمونده.بد به حال مردمی از اونا میخرن.
شهاب هم ایووک طراحیش عالیه هم اسپورتیج. اسپورتیج خودروییه که یه طراح بزرگ آلمانی که زمانی در آئودی کارمیکرد طراحیش کرده. حواست باشه دست کم نگیرش به کیا هم توهین نکن :-)
زیگما
۱۰ اسفند ۱۳۹۲برو میتسو…..برو که باید خودتو برای روز های سخت آماده کنی….
احمد
۱۱ اسفند ۱۳۹۲هر کاری هم کنه نه تو زیبایی و نه توی محبىبیت ى کیفیت نمیتونه به پای ماشین های شاهکار هیوندای و کیا برسه
امــیــر
۱۱ اسفند ۱۳۹۲دلیل شما بر ارائه ی چنین مطلب بی اساسی درباره ی بی کیفیت بودن میتسوبیشی چیست؟؟؟ ( چون من به کسانی که میتسو رو با کیا و هیوندای مقایسه می کنند توصیه می کنم به روانپزشک مراجعه کنند) با کمال احترام.
meysam
۱۱ اسفند ۱۳۹۲داداش من، محض اطلاعت هیوندای تمام تکنولوژی موتورش رو مدیون میتسوبیشی هست چون تحت لیسانس میتسوبیشی موتور تولید میکنه و توی طراحی داخلی و خارجی بخش لوکسش هم از آمریکاییها کمک میگیره.
mory
۱۰ اسفند ۱۳۹۲انصافا هم از طراحی خارجی و هم از طراحی داخلی معرکس
قرمزه هم از همه خوشکلتره
Zonda R
۱۰ اسفند ۱۳۹۲F.A
میتسوبیشی دیگه وقتشه
یه دستی به سرو رویه محصولاتش بکشه
محمد ، ماشین فقط ژاپنی ، بخصوص تویوتا و نیسان
۱۰ اسفند ۱۳۹۲دقت کردین بیشتر کانسپت های جدید خودرو ساز های جهان دارن یه همچین قیافه ای رو میگیرن ، تو شاسی بلند ها بخصوص این موضوع بیداد میکنه
ahmad
۱۰ اسفند ۱۳۹۲همشون دارن از رنج روور ایوک تقلید میکنن
محمد ، ماشین فقط ژاپنی ، بخصوص تویوتا و نیسان
۱۱ اسفند ۱۳۹۲بخصوص تو جلوپنجره هاشون
علی خان
۱۰ اسفند ۱۳۹۲ایران خودرو و سایپا ام کانسپتاشونو فرستادن ولی بنز و بی ام و ارمشو کندن واسه خودشونو چسبوندن.لعنت به کارخونه های بی کانسپث عقبمونده.بد به حال مردمی از اونا میخرن.
یاروو
۱۰ اسفند ۱۳۹۲اره همشون میخوان یه چیزی شبیه اسپورتیج در بیارن
حمزه
۱۰ اسفند ۱۳۹۲حال نکردم اصلا
شهاب
۱۰ اسفند ۱۳۹۲اسپورتیج کیلو چن؟
بعد از رنجروور ایووک این مدل طراحی اومد رو بورس ,
خاوری مزراتی
۱۰ اسفند ۱۳۹۲شهاب هم ایووک طراحیش عالیه هم اسپورتیج. اسپورتیج خودروییه که یه طراح بزرگ آلمانی که زمانی در آئودی کارمیکرد طراحیش کرده. حواست باشه دست کم نگیرش به کیا هم توهین نکن :-)
احمدرضا بی ام و
۱۰ اسفند ۱۳۹۲بچه ها نمایشگاه ژنو چندم مارس هست
چی چی
۱۱ اسفند ۱۳۹۲هم اسپورتیج هم ایوک تو یک سال بیرون امدن چطوریه که شما میگید از رو اونه از رو این نیست ؟ الکی تعصب داریدا !
jawad
۱۱ اسفند ۱۳۹۲بعد از امدن پیتر شرایر به کیا کلاس طراحی کیا جهانی شده چه خوشتون بیاد چه نیاد
انصافا طرحای کیا همشون قشنگن
ab12
۱۱ اسفند ۱۳۹۲چقدر لوگوی میتسوبیشی شبیه سایپاست !!!
پرهام
۱۱ اسفند ۱۳۹۲یک کمپانی با فروش بسیار کم که سرش تو لاک خودشه! یک عده هم که نشستن ژاپنی ژاپنی می کنن
وقتی بث تویوتا می شه می گن فروش جهانی زیاده پس خوبه
وقتی بحث میتسوبیشی می شه می گن فروش اصلا مهم نیست بعد می گن مگه پراید فروشش زیاده یعنی ماشین خوبیه!
خلاصه ما نفهمیدیم چی مهمه
محمد، فقط تویوتا از ژاپن و بنز از آلمان
۱۱ اسفند ۱۳۹۲این هم ماشین خوبیه به نظر من.
طراحیه داخلیش بسیار زیباست.
میتسو خیلی کاره سختیرو در پیش داره برای رقابت با تویوتا و هیوندای.
محمد ، ماشین فقط ژاپنی ، بخصوص تویوتا و نیسان
۱۱ اسفند ۱۳۹۲هیوندای؟؟؟در حد رقابت با ژاپنیا نیست ، بره با جیلی رقابت کنه بهتره
امید
۱۱ اسفند ۱۳۹۲قشنگ شده با تکنولوژی و کم مصرف
Ahmad..F12
۲ مرداد ۱۳۹۳قرمزه رو باز میشه تحمل کرد بقیه رو که اصلاً نمیشه
این کارها چیه میکنه میتسوبیشی