میتسوبیشی

کانسپت های میتسوبیشی در نمایشگاه ژنو

میتسوبیشی سه خودروی مفهومی را در نمایشگاه خودروی ژنو در ماه مارس به نمایش خواهد گذاشت، ولی هیچ کدام از آن‌ها برای اولین بار نیست که به نمایش در می‌آیند. مدل‌های کانسپت XR-PHEV، GC-PHEV و AR همگی در نمایشگاه خودروی توکیو ۲۰۱۳ در معرض نمایش عموم قرار گرفته بودند.

Mitsubishi Concept AR
Mitsubishi Concept AR
هدف از نمایش این سه گانه خودروهای مفهومی در این قاره، فراهم کردن امکان نگاهی اجمالی برای مردم اروپا به برنامه‌های آینده‌ی این خودروساز ژاپنی می‌باشد. بیانیه‌ی مطبوعاتی میتسوبیشی در این باره می‌گوید: با تمرکزی واضح روی طراحی، کیفیت رانندگی و تأثیر سوء کم بر روی محیط زیست، میتسوبیشی سه خودروی مفهومی اخیر خود، به عنوان بخشی از اهداف میان مدت خود به نمایش خواهد گذاشت. خودروی XR-PHEV قرمز رنگ که در تصویر بالا نمایش داده شده است یک خودروی کراس اور کوپه مانند هیبریدی اتصال برقی است. از یک سیستم محور جلوی PHEV استفاده کرده و مجهز به یک موتور سه سیلندر بنزینی توربو شارژر دار MIVEC می‌باشد. مدل GC-PHEV که در تصویر بعدی دیده می‌شود یک خودروی SUV فول سایز هیبریدی اتصال برقی همراه با سیستم چهار چرخ متحرک می‌باشد. دارای یک موتور شش سیلندر ۳ لیتری توربو شارژردار MIVEC بنزینی بوده و به یک گیربکس هشت دنده‌ی اتوماتیک و یک موتور با خروجی بالا متصل شده است تا عملکردی قوی در تمام جاده‌ها که از یک خودروی قوی SUV انتظار می‌رود را ارائه نماید. آیا این مدل نسل جدید خودروی پاژرو خواهد بود؟ در نهایت، مدل مفهومی AR یک خودروی MPV می‌باشد که حالت اسپرت خودروهای SUV و جادار بودن خودروهای MPV را با هم ترکیب کرده است. از یک موتور سبک هیبریدی و سیستم ژنراتور BSG استفاده می‌کند که همراه با یک موتور توربو شارژردار ۱.۱ لیتری نیروی مورد نیاز خودرو را تأمین می‌کنند. سیستم ژنراتور خودرو شامل یک باتری ۴۸ ولتی یون لیتیومی و یک مبدل DC-DC می‌باشد.
اگرچه این خودروها به عنوان مدل‌های مفهومی عرضه شده‌اند، ولی تکنولوژی PHEV هم اکنون در خودروهای تولیدی استفاده می‌شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

آرش نهندیان فرد

آرش نهندیان فرد، مترجم اخبار دنیای اتومبیل و موتورسیکلت در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۲۳ دیدگاه‌ها

  1. زیگما

    ۱۰ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (3072 ديدگاه)

    برو میتسو…..برو که باید خودتو برای روز های سخت آماده کنی….

    1. احمد

      ۱۱ اسفند ۱۳۹۲
      سوابق: (381 ديدگاه)

      هر کاری هم کنه نه تو زیبایی و نه توی محبىبیت ى کیفیت نمیتونه به پای ماشین های شاهکار هیوندای و کیا برسه

      1. امــیــر

        ۱۱ اسفند ۱۳۹۲
        سوابق: (49 ديدگاه)

        دلیل شما بر ارائه ی چنین مطلب بی اساسی درباره ی بی کیفیت بودن میتسوبیشی چیست؟؟؟ ( چون من به کسانی که میتسو رو با کیا و هیوندای مقایسه می کنند توصیه می کنم به روانپزشک مراجعه کنند) با کمال احترام.

      2. meysam

        ۱۱ اسفند ۱۳۹۲
        سوابق: (52 ديدگاه)

        داداش من، محض اطلاعت هیوندای تمام تکنولوژی موتورش رو مدیون میتسوبیشی هست چون تحت لیسانس میتسوبیشی موتور تولید میکنه و توی طراحی داخلی و خارجی بخش لوکسش هم از آمریکاییها کمک میگیره.

  2. mory

    ۱۰ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (418 ديدگاه)

    انصافا هم از طراحی خارجی و هم از طراحی داخلی معرکس
    قرمزه هم از همه خوشکلتره

    1. Zonda R

      ۱۰ اسفند ۱۳۹۲
      سوابق: (1872 ديدگاه)

      F.A
      میتسوبیشی دیگه وقتشه
      یه دستی به سرو رویه محصولاتش بکشه

  3. محمد ، ماشین فقط ژاپنی ، بخصوص تویوتا و نیسان

    ۱۰ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (1678 ديدگاه)

    دقت کردین بیشتر کانسپت های جدید خودرو ساز های جهان دارن یه همچین قیافه ای رو میگیرن ، تو شاسی بلند ها بخصوص این موضوع بیداد میکنه

    1. ahmad

      ۱۰ اسفند ۱۳۹۲
      سوابق: (1171 ديدگاه)

      همشون دارن از رنج روور ایوک تقلید میکنن

      1. محمد ، ماشین فقط ژاپنی ، بخصوص تویوتا و نیسان

        ۱۱ اسفند ۱۳۹۲
        سوابق: (1678 ديدگاه)

        بخصوص تو جلوپنجره هاشون

  4. علی خان

    ۱۰ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    ایران خودرو و سایپا ام کانسپتاشونو فرستادن ولی بنز و بی ام و ارمشو کندن واسه خودشونو چسبوندن.لعنت به کارخونه های بی کانسپث عقبمونده.بد به حال مردمی از اونا میخرن.

  5. یاروو

    ۱۰ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (40 ديدگاه)

    اره همشون میخوان یه چیزی شبیه اسپورتیج در بیارن

  6. حمزه

    ۱۰ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (136 ديدگاه)

    حال نکردم اصلا

  7. شهاب

    ۱۰ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (266 ديدگاه)

    اسپورتیج کیلو چن؟

    بعد از رنجروور ایووک این مدل طراحی اومد رو بورس ,

    1. خاوری مزراتی

      ۱۰ اسفند ۱۳۹۲
      سوابق: (1102 ديدگاه)

      شهاب هم ایووک طراحیش عالیه هم اسپورتیج. اسپورتیج خودروییه که یه طراح بزرگ آلمانی که زمانی در آئودی کارمیکرد طراحیش کرده. حواست باشه دست کم نگیرش به کیا هم توهین نکن :-)

  8. احمدرضا بی ام و

    ۱۰ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (128 ديدگاه)

    بچه ها نمایشگاه ژنو چندم مارس هست

  9. چی چی

    ۱۱ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (4 ديدگاه)

    هم اسپورتیج هم ایوک تو یک سال بیرون امدن چطوریه که شما میگید از رو اونه از رو این نیست ؟ الکی تعصب داریدا !

  10. jawad

    ۱۱ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (33 ديدگاه)

    بعد از امدن پیتر شرایر به کیا کلاس طراحی کیا جهانی شده چه خوشتون بیاد چه نیاد
    انصافا طرحای کیا همشون قشنگن

  11. ab12

    ۱۱ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (89 ديدگاه)

    چقدر لوگوی میتسوبیشی شبیه سایپاست !!!

  12. پرهام

    ۱۱ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (1131 ديدگاه)

    یک کمپانی با فروش بسیار کم که سرش تو لاک خودشه! یک عده هم که نشستن ژاپنی ژاپنی می کنن

    وقتی بث تویوتا می شه می گن فروش جهانی زیاده پس خوبه

    وقتی بحث میتسوبیشی می شه می گن فروش اصلا مهم نیست بعد می گن مگه پراید فروشش زیاده یعنی ماشین خوبیه!

    خلاصه ما نفهمیدیم چی مهمه

  13. محمد، فقط تویوتا از ژاپن و بنز از آلمان

    ۱۱ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (14 ديدگاه)

    این هم ماشین خوبیه به نظر من.
    طراحیه داخلیش بسیار زیباست.
    میتسو خیلی کاره سختیرو در پیش داره برای رقابت با تویوتا و هیوندای.

    1. محمد ، ماشین فقط ژاپنی ، بخصوص تویوتا و نیسان

      ۱۱ اسفند ۱۳۹۲
      سوابق: (1678 ديدگاه)

      هیوندای؟؟؟در حد رقابت با ژاپنیا نیست ، بره با جیلی رقابت کنه بهتره

  14. امید

    ۱۱ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (1323 ديدگاه)

    قشنگ شده با تکنولوژی و کم مصرف

  15. Ahmad..F12

    ۲ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (2542 ديدگاه)

    قرمزه رو باز میشه تحمل کرد بقیه رو که اصلاً نمیشه
    این کارها چیه میکنه میتسوبیشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا