نسل فعلی یا چهارم پاجرو که اسیووی پرچمدار میتسوبیشی محسوب میشود، از سال ۲۰۰۸ تاکنون در بازار حضور دارد. البته میتسوبیشی در طول سالها این خودرو را بروز کرده اما پایه و اساس پاجروی فعلی به سال ۲۰۰۸ بازمیگردد و تغییر عمدهای را نسبت به مدلهای اولیه تجربه نکرده است. بااینحال این خودروساز کوچک ژاپنی که چند وقتی است به عضوی از گروه رنو-نیسان تبدیل شده است، در حال فکر کردن به ساخت نسل جدید اسیووی نمادین خود است. البته طبق اظهارت مدیرعامل میتسوبیشی آقای «Trevor Mann» هنوز هیچ تصمیمی در این رابطه گرفته نشده است.
وی دراینباره گفته است:
«میتسوبیشی به ساخت نسل جدید پاجرو علاقه دارد اما موقعیت آن هنوز تعریف نشده است و قوانین آلایندگی نقش مهمی در این تصمیم خواهند داشت. مهندسان ما واقعاً خواهان توسعهٔ نسل جدید این خودرو هستند اما پیش از آن باید اطمینان حاصل کنیم که در راه درستی قدم خواهیم گذاشت زیرا این سگمنت به دلیل قوانین آلایندگی کوچک شده است. ما باید مطمئن شویم کاری که میخواهیم انجام دهیم بهدرستی انجام خواهد گرفت».
با توجه به اشتراک پلتفرم بین برندهای اتحاد رنو-نیسان-میتسوبیشی، نسل آیندهٔ پاجرو میتواند بسیار متفاوت از نمونهٔ کنونی باشد. مثلاً در سبد محصولات کنونی نیسان، خودرویی مشابه پاجرو یعنی پاترول وجود دارد که البته کمی از پاجرو بزرگتر است. نسل ششم این اسیووی از سال ۲۰۱۰ تاکنون در بازار حضور داشته است و طبیعی است که نیسان به دنبال توسعهٔ نسل جدید آن باشد؛ بنابراین، میتسوبیشی و نیسان میتوانند با اشتراک زیرساختهای نسل آیندهٔ پاترول و پاجرو، هزینههای تولید را به کمترین حد ممکن کاهش دهند؛ اما همهٔ اینها در صورتی است که ساخت نسل جدید پاجرو چراغ سبز را دریافت کند.
datsun
۱۲ آذر ۱۳۹۷چند وقت پیش مدیر عامل میتسوبیشی گفته بود امکان توسعه پاجیرو روی پلتفرم پاترول مهیا نیست
یاشار اسدی
۱۲ آذر ۱۳۹۷دوستان …یه سوال…آیا اطلاعاتی راجع به خودروی کونیگزگ آگرا rs فونیکس دارین….ماشین جدید مانی خوشبینه…تو نت که نتونستم چیزی پیدا کنم
NAVID۰۰۹۸
۱۲ آذر ۱۳۹۷من تجربه سواری با این خودرو را دارم ، اما دو در مدل ۲۰۱۰ داشتم ، موتور فوقعلاده قوی و پُر گشتاوری داره ، اما داشبورد شلوغی نسبت به پرادو داره و سرهارو به سمت خودش به مانند پرادو نمیچرخونه . انا خودرویی خاص و خوش رکابی هست .
تنها مشکلش تامین قطعات و گرونی وحشتناک قطعات جانبی و مصرفیش هست .
و اینکه مطمئناً اگر شرکت توجه خاصی بهش داشته باشه و نسل جدیدش را با قدرت بده بیرون ، مطمئناً رقیب خوبی میشه برای پرادو و پاترول در استرالیا و خاورمیانه .
در کشورهای اروپائی هم شناخته شده تر از باقی رقباشه ، اما قافله را باخته به آنها به سبب عملکرد بروزرسانی ضعیف و تبلیغات .
Mohammadreza
۱۲ آذر ۱۳۹۷“آیندهٔ نامعلوم میتسوبیشی پاجرو”
متاسفانه Suvهای جان سخت و اسطوره ای یکی یکی دارن منقرض میشن.
در دنیایی که کراس اورر های ریز و کوچیک مثل جکوار i pace دارن این قدر مورد توجه قرار میگیرن و چپ و راست جایزه میبرن باید هم بزرگانی همچون پاجرو فراموش بشن
PlymouthBarracuda
۱۲ آذر ۱۳۹۷i pace واقعا شایسته همه این توجهاتی که ب میشه هست
هم ازنظر طراحی و هم فنی از نظر منتقدا سرآمد بوده..
فرامرز
۱۲ آذر ۱۳۹۷مقصر سلیقه مردم نیست و کم کاری میتسوبیشی هست. اس یو وی های سنتی همچنان فروش خوبی دارن مخصوصاْ تو آمریکا. میتسوبیشی لنسر و گالانتی که یه زمانی برای ب ام و سری ۳ و ۵ رجز میخوندن رو در حد خودروهای چینی پایین آورده، و این تقصیر مردم نیست که میراژ هر ساله بدترین خودروی بازار کشورهای پیشرفته میشه
Sina
۱۲ آذر ۱۳۹۷بیچاره میتسوبیشی
دلش خوش بود شده عضوی از اتحاد رنو_نیسان هنوز نیومده این دوتا دست به یقه هم شدن
datsun
۱۲ آذر ۱۳۹۷اون ۱۵ درصد سهام رنو رو که دست دولت فرانسه س بدن به نیسان مشکل حل میشه دولت فرانسه اینقدر تو کار اتحاد دخالت کرده که اتحاد رو خسته کرده
AMANTE
۱۲ آذر ۱۳۹۷یکی از بهترین برند های دنیا که متسفانه الان دچار افت طراحی و سردرگرمی در سبد محصولاتش شده.
نظر من میتسوبیشی باید پاجرو جدید رو یه شاسی بلند جان سخت مثل گذشته و لوکس تر از گذشته با یه موتور هایبرید یا کاملا الکتریکی معرفی کنه.
و ماشین هایی مثل لنسر و گالانت رو دوباره زنده کنه.
Amir
۱۲ آذر ۱۳۹۷من با مدل ۹۲ این ماشین خاطره ها دارم توش بزرگ شدم با خانوادم مسافرت ها رفتم یادش خوش.ای کاش اتحاد میتسو با رنو و نیسان باعث بشه محصولات قدیمی تر و برجسته ترش مثل پاجرو وسدان دوست داشتنیش لنسر همیشه توی رقابت ها در سطح اول باقی بمونن.لطفا پاجرو رو از دنیا نگیرید…
کاوه
۱۲ آذر ۱۳۹۷هندلینگش از پرادو بهتره اما زورش از پرادوشش سیلندر یه خورده کمتره. . ماشینیه که میشه عاشقش شد. اینارو بر مبنای پاجروی ۲۰۰۹ پدرم می گویم. آفرودش عالیه اما تجملات پرادو را ندارد. بسته به روحیه شماست . من که دیوونش هستم و فکر می کنم پاجروی دو در قشنگترین اس یو وی دنیاست. حداقل از نمای پشت.