میتسوبیشی به دنبال احیای نام لنسر با تولید یک کراس اوور شیک و کامپکت است. با نگاهی به کانسپت e-Evolution این برند میتوان به برنامهریزی آن پی برد.
یکی از مدیران ارشد میتسوبیشی در مصاحبه با اتواکسپرس گفته است:
احتمالاً ساخت لنسر آسانتر است. ما معتقدیم راهحلی برای این کلاس خودرویی داریم. به خاطر نگاه جهانی، کلاس هاچبک های C در حال از دست دادن سهم خود نیست. این کلاس در آمریکا و اروپا کمی افت داشته اما هنوز هم با رشد مناسب در چین مواجه است.
به نظر میرسد ایده میتسوبیشی دنبالهروی استراتژی طراحی تویوتا C-HR یا نیسان کیکس است. این خودروسازها ارتباط سنتی کراس اوورها با آفرود را به نوعی قطع کردهاند. خودروهای یاد شده بجای آن از طراحیای با ارتفاع بیشتر استفاده کردهاند. مدیر طراحی میتسوبیشی نیز این نوع طراحی را یک فرصت برای خلق خودرویی متفاوت میداند.
شاید ما بتوانیم نوع جدیدی از خودروی هاچبک را بسازیم. ما به یک خودروی کاملاً متفاوت فکر میکنیم.
کانسپت e-Evolution که در نمایشگاه خودروی توکیو ۲۰۱۷ معرفی شد دارای طراحی خارجی تیز و زاویهدار با جلوپنجرهای گوشهدار بود. یک شیشه بزرگ در جلو نیز کابین را تحت تسلط خود دارد. همچنین در کابین نیز صفحات نمایش لمسی حرف اول را میزنند.
اگرچه مدل مفهومی یاد شده از قوای محرکه کاملاً الکتریکی استفاده کرده اما نسخه تولیدی احتمالاً پیشرانهای هیبریدی حداقل به عنوان یک آپشن خواهد داشت. همچنین احتمال در دسترس بودن سیستم چهار چرخ محرک نیز وجود دارد.
لنسر در سال ۲۰۱۷ بازار آمریکا را ترک کرد و در آن زمان میتسوبیشی اعلام کرد جانشینی برای آن در کار نیست. میتسوبیشی بجای تولید نسل جدید لنسر عمده تمرکز خود را معطوف بازار کراس اوورها کرده است. با این تفاسیر احتمال احیای نام لنسر به فرم یک کراس اوور شیک وجود دارد.
MAXIMUS
۵ اردیبهشت ۱۳۹۷لنسر ، گالانت ، اکلیپس و …
اینا اساطیری هستن که میتسوبیشی به دنیای خودرو معرفی کرده ، حیفه که با گذاشتن اسمشون رو ماشین های بیربط ابهت قدیمشون رو از بین ببرن
قحطی اسم که نیست ، میتسوبیشی بهتره به جای مایه گذاشتن از اعتبار اسطوره های خودش واسه این مدل های جدید اسامی جدید بذاره … اسامی لنسر و گالانت و اکلیپس رو هم فعلا بایگانی کنه واسه وقتی که انشالله وضعش بهتر شد و تونست ماشین های اسپرت شایسته یا حتی سوپراسپرت و هایپر کار معرفی کنه … ٪
مهدی
۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ماشین فضایی خیلی خوشگله و یکم آدم از نمای جلوی ماشی میترسه دلهره میگیره باید نمای جلو را آرامش بخش کنند مثلا مثل جگوار یا بی ام و
Amir.z
۵ اردیبهشت ۱۳۹۷تورو جان مادرت با لنسر دیگه کار نداشته باش
این اسم یه گوشه خاک بخوره بهتر تا بره رو یه کراس اوور
اکلیپسو که کراس اوور کردی
دیگه به لنسر رحم کن
Amin
۵ اردیبهشت ۱۳۹۷برای من که لنسر دارم اصلا خبر خوبی نبود
امیدوارم این اسم رو خرابش نکنند،لنسر یه نام جاودانه است
میثم
۵ اردیبهشت ۱۳۹۷.
مدیران فعلی میتسو نتونستن لنسر رو زنده نگه دارن. وگرنه، الانترا و فورته تو آمریکا مگه دارن بد میفروشن؟ هیچ کدوم هم سابقه لنسر رو ندارن. زمانی هم وارد آمریکا شدن که لنسر و باقی ژاپنیها تو اوج بودن.
مدیریت ضعیف عامل منقرض شدن یکی از باحال ترین ماشینای دنیا شد، بجای حل مشکل و احیای یه مدل خاص، صورت مسئله رو بکل پاک کردن.
Sajjad
۵ اردیبهشت ۱۳۹۷بس کنید دیگه
گیر سه پیچ دادن به هاچبک فنر بلند (کراس اوور)
لنسر حیفه
ایمپالا حیفه
تمام سدان های مطرح حیفن
نکنید
ما هاچبک نمیخوام
اصن شاسی بلند دیگه کلاس نداره