علیرغم از دست دادن لنسر اوو، میتسوبیشی برای گسترش مدلهای شاسیبلند خود برنامهریزی کرده است. این کمپانی قصد دارد تا رسیدن به سال ۲۰۲۱، هر سال یک شاسیبلند جدید ارائه کند و تلاش کند تا یک «تولید کننده جا افتاده» در دنیای خودرو شود. مطابق گزارش «اتو اکسپرس» که از رئیس بریتانیایی میتسوبیشی، لنس بردلی (Lance Bradley) نقلقول کرده، هدفگذاری این خودروساز برای ۵ سال آینده، ساخت حدود ۴۵ هزار خودرو در سال است.
یکی از اولین مدلهای کراساوری که برای میتسوبیشی از راه میرسد، B-SUV نام دارد که بر مبنای کانسپت eX خواهد بود و ابعادی مشابه نیسان جوک خواهد داشت. برای این خودرو که انتظار میرود در سال ۲۰۱۸ به بازار عرضه شود، یک پیشرانه کاملاً الکتریکی درنظر گرفته شده است و احتمالاً با چند نسخه بنزینی و دیزلی نیز همراه خواهد بود.در جایگاهی بالاتر از این مدل، یک کراساور جدید قرار میگیرد که بر اساس کانسپت XR-PHEV II نمایشداده شده در ژنو ۲۰۱۵ ساخته میشود؛ خودرویی که از یک موتور کوچک بنزینی همراه با یک موتور الکتریکی ۱۶۱ اسببخاری بهره میگیرد. موقعیت این مدل در سری محصولات میتسوبیشی بین ASX و اوتلندر است و در حالی که در ابتدا، در کنار مدل کامپکت کنونی عرضه میشود، ولی در آینده و در اواخر دهه کنونی میلادی، جایگزین آن خواهد شد.
یک نسخه جدید از اوتلندر نیز در راه خواهد بود که البته برای حدود ۴ سال آینده باید منتظر آن باشیم. برای این خودرو که با گزینه پیشرانه PHEV نیز در دسترس قرار میگیرد، هنوز تصمیم مشخصی برای ارائه یک نسخه ۷ سرنشینه گرفته نشده است. همچنین نسخه جدید شوگان / پاجرو / مونترو مبتنی بر L200 و با پنلهای بدنه، طراحی داخلی و سیستم تعلیق متفاوت ساخته میشود. به گفته «بردلی» این مدل ۷ سرنشینه، «ظاهری شبیه به یک شاسی بلند خواهد داشت» و در مکانی بالاتر شوگان اسپورت قرار میگیرد؛ درست به مانند شرایطی که دیسکاوری و دیسکاوری اسپورت در لندروور دارند.
احسان
۲۴ اسفند ۱۳۹۴طراحی کانسپت ها قشنگه اما من طراحی عقب پاجرو رو نمی پسندم. میتسوبیشی شاید با این مدل ها بتونه بازار از دست رفته اش رو احیا کنه. اگر زود بجنبه! سال 2021 خیلی دیره!
یوسف
۲۴ اسفند ۱۳۹۴بازنگری تو طراحی و کیفیت از نون شب برای میتسوبیشی واجبتره، با این رویه که تو چند سال اخیر داشته بعید نیست به زودی به تاریخ بپیونده چون تو این بازار رقابتی به هیچ شرکتی رحم نمیشه حتی اگه تاریخ پربار میتسوبیشی رو داشته باشه
فرامرز
۲۴ اسفند ۱۳۹۴میتسو فعلاْ تو رقابت سختی با سوزوکی و فیات و داچیا و سانگ یانگ قرار داره! واقعاْ از بقیه ژاپنی ها عقب موندن. فقط یه نگاه به ۲۰ سال اخیر میتسو و مزدا بکنید. با اینکه مزدا مثل میتسو غول صنعتی نیست و سرمایه و فروش سالانه اش نشون میده که یه شرکت متوسط هست اما محصولاتش تو کیفیت و طراحی و هندلینگ حتی با ب ام و و آئودی مقایسه میشه و تو خیلی از مقایسه های فنی به راحتی از پس بقیه ژاپنی ها و کره ای ها برمیاد.
محمدجواد
۲۴ اسفند ۱۳۹۴طراحی کانسپت هاش انصافا قشنگه ….
میشه امیدوار بود با طراحی های جدیدش میتسوبیشی دوباره برگرده به روزهای اوجش.
امیرحسین
۲۴ اسفند ۱۳۹۴مشکل میتسوبیشی بیشتر به طراحی برمیگرده.تجربه اندک من میگه وقتی ماشینی طراحی زیبایی نداره تمرکز بیشتری روی اشکالات و ایرادات اش میشه ولی تو ماشین هایی که طراحی زیبایی دارن کمتر راجع به ایرادات اش بحث میکنن
ولی همچنان اوتلندر بخصوص 2016 نسبت به مشابه های کره ای یک سر و گردن بالاتره
MOHAMMAD. M4
۲۴ اسفند ۱۳۹۴2021خیلی دیره باید زود تر دست به کار شه البته باید صبر کرد و سیاست مدیران را دید
احمد باقری
۲۴ اسفند ۱۳۹۴طراحیهای خیلی قشنگی انجام داده، میتسوبیشی باید همینجور ادامه بده تا به دوران اوج برگرده.
moein
۲۴ اسفند ۱۳۹۴اینجا که مطلب در مورد کراس هاس درست نیست این مطلب رو بگم که
یکی از بهترین ماشین هایی که تو آسیا از لحاظ طراحی همیشه دوس داشتم یه لنسر بوده
از همون نسل قدیمیش که گلالانت سوپر سالن بود تا آخرین نسلش یعنی اولوشن یه ماشین بی نظیر به نظرم باب سرعت شخصیت و…
دوج
۲۴ اسفند ۱۳۹۴نمیدونم چرا همینکه خوندم رییس بریتانیایی ناراحت شدم ،من واقعا عاشق لنسر و گالانت هستم و امیدوارم میتسوبیشی به جایگاهی که واقعا لیاقتشو داره برگرده
parham
۲۵ اسفند ۱۳۹۴دوستان فکر اینکه میتسوبشی بخواد ورشکست بشه یا الان با بحران مواجه شده باشه رو از سرتون بیرون کنید.
میتسو شرکت بسیار معظمی هست و در آمد های جانبی فراوانی از طریق فعالیت های شرکت های خوشه ای خودش بدست میاره.
پیشرانه های این شرکت روی خیلی از ماشین های چینی سوار میشه .در رابطه با زبان طراحی ماشین های این شرکت از گذشته سادگی رو الگو کرده بودن و سلیقه خیلی ها هست و خواهد بود. امیدوارم ماشین های بیشتری از این خودرو ساز وارد ایران بشه.
Archi KHAN
۲۵ اسفند ۱۳۹۴همین کانسپ ها خوبه !
لامصب زود بده برا تولید …
peyman
۳ مرداد ۱۳۹۵میتسوبیشی از نظرنمایندگی 30سال تو ایران نبوده حالا با آرین موتور داره جاشو باز میکنه بخاطر کیفیت وسابقه خوب انشا هرچه زودتر پاجرو سلطان جاده وارد شه