میتسوبیشی

تست گوزن میتسوبیشی L200، نه‌چندان ایده آل برای مانورها!

در بحث مانورهای ناگهانی نمی‌توان روی چابکی پیکاپ ها حساب باز کرد اما خب میتسوبیشی L200 آن‌قدرها هم که فکر می‌کردیم بد نبوده است.

این پیکاپ ژاپنی اخیراً در تست گوزن شرکت کرده و توانست با سرعت ۶۹ کیلومتر در ساعت این تست را پشت سر بگذارد. در تمامی سرعت‌های بالاتر این خودرو با مخروط‌ها برخورد کرده است. KM77 می‌گوید این یک نتیجه متوسط برای چنین خودرویی است هرچند گفته شده L200 نسبتاً ایمن حس می‌شود.

اگر خودرویی بخواهد به‌صورت موفقیت‌آمیزی تست گوزن را پشت سر بگذارد باید این تست را با سرعت ۷۷ کیلومتر در ساعت یا بالاتر به سرانجام برساند. البته این تست برای بسیاری از خودروهای مشهور در سال‌های اخیر دردسرساز بوده است. این در حالی بوده که اکثر آن‌ها از فرمان‌های تیزتر و مرکز ثقل پایین‌تر نسبت به این پیکاپ میتسوبیشی سود برده‌اند.

یکی از مثال‌های بارز دراین‌باره ب ام و M235i گرن کوپه است که شاید از آن به عنوان خودرویی برای راننده نام برده شود اما در واقع عملکرد آن اندکی بدتر از L200 بوده است. راننده این خودرو برای پیشگیری از برخورد با مخروط‌ها سرعت خود را به ۶۸ کیلومتر در ساعت محدود کرده و نتیجه نهایی نیز ضعیف بوده است.

اما نتیجه به دست آمده توسط L200 را می‌توان با فولکس‌واگن گلف نسل هشتم مقایسه کرد که چند ماه پیش سرعت ۶۹ کیلومتر در ساعت را ثبت کرد. نتیجه به دست آمده برای هاچبک مشهور فولکس نیز نامطلوب توصیف شده است.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۰ دیدگاه‌ها

  1. جمشید

    ۴ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (440 ديدگاه)

    این طور که از عکسها پیدا هست کم مونده چپ بشه !!! در کل ماشینای شاسی بلند مرکز ثقل ضعیفتری نسبت به سدان ها و کوپه ها دارن

    موافقم 32
    مخالفم 2
  2. Ho3in

    ۴ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (361 ديدگاه)

    سری پیکاپ چون ارتفاعش بالاس از این تست نمیتونه سربلند بیرون بیاد و فرمانشم یه نمه سنگینه

    موافقم 23
    مخالفم 1
  3. مسعود

    ۴ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (512 ديدگاه)

    یه پیکاپ هم سطح این یا اصلا خودروعی هم ارتفاع همین معرفی کنید که سربلند از این تست اومده بیرون
    داریم مگه؟

    موافقم 33
    مخالفم 1
    1. جمشید

      ۴ آبان ۱۳۹۹
      سوابق: (440 ديدگاه)

      اصولاً ماشینای شاسی بلند و ماشینایی که ارتفاعشون بالا هست بدرد اینجور کارها نمیخورن

      موافقم 14
      مخالفم 2
    2. Hamdreza

      ۴ آبان ۱۳۹۹
      سوابق: (2464 ديدگاه)

      ب پیکاپ های امریکایی نگاه کنید! این تست رو ب راحتی پشت سر میزارن …

      موافقم 13
      مخالفم 23
  4. MehdiTurbo

    ۴ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (2372 ديدگاه)

    خارجیام یه چیزیشون هستا
    اینه با m235 و هاچبک فولکس مقایسه کرده ?‍♂️ هی خدا
    حالا ایرانی بود باز یه چیزی از این نظر که بازار خیلی بسته است ولی واقعن جای تعجب داره این حجم بی منطقی
    کلن هرکیم میاد زورش به میتسو بدبخت میرسه ?
    باشد که رستگار شویم.

    موافقم 19
    مخالفم 6
  5. مهدی

    ۴ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (1161 ديدگاه)

    ماشین موقع پیچ بالا پایین می پرید انگار لگ پایداری داشت

    موافقم 7
    مخالفم 1
  6. TOYOTEX

    ۴ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (56 ديدگاه)

    چرا می پره بالا و پایین

    موافقم 5
    مخالفم 1
  7. TOYOTEX

    ۴ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (56 ديدگاه)

    کدوم شرکتها می خوان ادغام شن وکدوما اوضاع شون خرابه و نزدیک ورشکستگی است ممنون اگه یکی توضیح بده

    ممنون

    موافقم 1
    مخالفم 1
  8. MOHAMMAD.n.r

    ۴ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (1141 ديدگاه)

    به نظر من خوب بود.
    هایلوکس همین تست رو با سرعت 59 کیلومتر در ساعت(37 مایل) انجام داد.
    L200 با سرعت 69 کیلومتر.

    موافقم 15
    مخالفم 2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا