میتسوبیشی در ماه فوریه از نسل جدید اوت لندر رونمایی کرد اما خبری از نسخه پلاگین هیبریدی این خودرو نبود. دلیل این کار ادامه تولید اوت لندر پلاگین هیبریدی فعلی تا چند ماه آینده است. این خودرو به همراه نسخههای درونسوز نسل جدید و تا زمان آماده شدن اوت لندر پلاگین هیبریدی جدید در بازار حضور خواهد داشت اما ژاپنیها به تازگی اولین تیزر از اوت لندر PHEV جدید را منتشر کردهاند.
میتسوبیشی میخواهد نسل جدید اوت لندر پلاگین هیبریدی را طی سال مالی جاری (آوریل ۲۰۲۱ تا مارس ۲۰۲۲) و ابتدا در ژاپن عرضه کرده و سپس آن را از نیمه دوم سال آتی روانه بازار آمریکا کنند. در تیزرهای منتشر شده از این خودرو میتوان درگاه شارژ و نشانهای خاص این مدل را روی درب پشتی و گلگیر جلو مشاهده کرد.
میتسوبیشی اشارهای به جزئیات فنی این محصول نداشته و تنها گفته که اوت لندر PHEV 2023 قدرت بیشتر و باتری بزرگتری خواهد داشت. به عنوان یادآوری باید گفت نسل فعلی این خودرو چند ماه پیش بهروز شد و از پیشرانه ۲.۴ لیتری بنزینی به جای نمونه ۲ لیتری قبلی استفاده شد. این پیشرانه قدرت ۱۲۶ اسبی و گشتاور ۲۰۱ نیوتون متری دارد. یک پیشرانه الکتریکی نیز روی اکسل عقب سوار شده و خروجی ۹۴ اسبی دارد. قدرت ترکیبی این قدبلند ژاپنی برابر با ۲۲۱ اسب بخار میباشد.
میتسوبیشی همچنین باتری ۱۲ کیلووات ساعتی قبلی را با نمونه بهتر ۱۳.۸ کیلووات ساعتی جایگزین کرد که نتیجه آن برد الکتریکی ۳۹ کیلومتری بود. مهندسان شرکت همچنین روی قوای محرکه کار کرده و حداکثر سرعت این خودرو در حالت الکتریکی را به ۱۳۴ کیلومتر در ساعت رساندند. نسل جدید اوت لندر پلاگین هیبریدی خودروی کاملاً متفاوتی خواهد بود زیرا همانند نسخههای عادی از زیرساخت نیسان روگ جدید استفاده خواهد کرد.
اگر منتظر خودرویی سه ردیفه با قوای محرکه پلاگین هیبریدی هستید پس اوت لندر پلاگین هیبریدی جدید گزینه خوبی خواهد بود. این خودرو قول پرفورمنس بهتر و برد کلی بالاتر را داده است.
میتسوبیشی به زمان دقیق معرفی این خودرو اشاره نکرده اما انتظار میرود نسخه بازار ژاپن آن طی ماههای آتی رؤیت شود.
Amard
۹ مرداد ۱۴۰۰بی ریخت خیلیم بی ریخت داشبورد شم افتضاح
Reza Waffen SS
۹ مرداد ۱۴۰۰اتفاقا طراحی های جدید میتسوبیشی چه Outlander چه Pajero یا Eclipse جزو بهترین طراحینا هستش
میثم
۹ مرداد ۱۴۰۰منم همین نظرو دارم
ای کاش این روند رو برای سواریهاش هم در پیش بگیره و دوباره برشون گردونه
Kato
۹ مرداد ۱۴۰۰بی نهایت عالی
یه ژاپنی همه تن حریف
یه ژاپنی با استهلاک کم و کارایی و زیبایی بالا
یه ژاپنی قوی هوشمند و خاص
فقط می تونم بگم :
Fantastic
Arena
۹ مرداد ۱۴۰۰چرا انقدر زشته ؟🤦🏻♂️
Reza Waffen SS
۹ مرداد ۱۴۰۰کجاش زشته داداش خودرو به این خوشگلی
خوشنام
۹ مرداد ۱۴۰۰ژاپنی ها زشت ساز شدند، خصوصا تویوتا و بعدس میتسوبیشی.
احمدرضا
۹ مرداد ۱۴۰۰فاز اونایی که میگن زشت رو درک نمیکنم 😑
اوتلندر حرف نداره
دارید درباره میتسوبیشی حرف میزنید
یه ماشین همه فن حریف که خیلی کم مصرفع
پویان
۹ مرداد ۱۴۰۰چرا میتسوبیشی مدل کاملا برقی رو نمیسازه ؟به جای این همه هزینه روی هیبریدی
MOHAMMAD.n.r
۹ مرداد ۱۴۰۰پلاگین هیبرید بازار بهتری نسبت به تمام برقی داره و استفاده از اون هم راحت تره.
فرض کن داری توی بزرگراه های کشور پیشرفته ای مثل انگلیس رانندگی میکنی ، بنزین راحت گیر میاد ولی ایستگاه های شارژ ممکنه فعال نباشن و اسیر بشی( یکی از قسمت های گرند تور به این موضوع پرداخت و این شرایط رو تجربه کردن، یادم نیست کدوم قسمت بود ولی فکر کنم فصل اول بود)
این ماشینم هیبریدی معمولی نیست، پلاگین هیبریده.
هم موتور بنزینی داره که باعث میشه وقتت بخاط شارژ کردن و… طلف نشه، هم موتور برقی داره که در حالت عادی الایندگی نداشته باشه و هم میشه مثل یک ماشین تماما الکتریکی اونو به شارژ زد و استفاده کرد!!! از هیبریدی معمولی و تمام الکتریکی خیلی بهتره👌🏻👌🏻
اگر اشتباه نکنم پرفروش ترین خودروی پلاگین سگمنت خودش هست.
MOHAMMAD.n.r
۹ مرداد ۱۴۰۰* تلف
محمد مختاری آذر
۹ مرداد ۱۴۰۰زیبا شده من از اول اینو دوست داشتم
AMG GT R
۹ مرداد ۱۴۰۰من که خیلی ازش خوشم اومد ولی نمیدونم چرا فکرم میکنم چراغ های عقبش رو از لوانته اسکی رفته
MOHAMMAD.n.r
۹ مرداد ۱۴۰۰درک نمیکنم چرا بعضی از دوستان میگن زشته.
طراحی داخلیش که حرف نداره و از هم سگمنت های خودش بهتره👌🏻
طراحی خارجی هم عالیه و از راوفور و روگ و سی ار وی و توسان و اسپورتیج بهتر و پخته تره و دیر تر از چشم میوفته (همچنان طراحی cx-5 رو تو این سگمنت بیشتر از بقیه دوست دارم)
البته سلیقه ها متفاوته.
( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪
۹ مرداد ۱۴۰۰کابینش کلاسیک و ساده و قشنگه ولی جلوش رو مخمه
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۹ مرداد ۱۴۰۰من درک نمیکنم چرا بعضیا میگن قشنگه! طراحی جلوش عین آدمی میمونه چونه هاش پف کرده!😐😂 طراحی داخلیشم خیلی ساده ست،من همون نسخه ۲۰۱۷توی ایران رو بهش ترجیح میدم….