نسل جدید میتسوبیشی اوت لندر پلاگین هیبریدی تا نیمه دوم سال آینده روانه بازار آمریکا نخواهد شد اما این برند ژاپنی تیزرهایی از شاسیبلند الکتریکی شده خود را منتشر کرده است. اگرچه همه جزئیات این خودرو در دسترس رسانهها نیست اما گفته میشود نسخه تکامل یافته سیستم پلاگین هیبریدی میتسوبیشی در اوت لندر ۲۰۲۳ بکار خواهد رفت تا این خودرو در آبوهوای متنوع سواری ایمنی و راحتی داشته باشد.
درحالیکه نسل پیشین اوت لندر پلاگین هیبریدی از یک پیشرانه الکتریکی در عقب استفاده کرده بود، اوت لندر PHEV 2023 دارای دو پیشرانه الکتریکی در جلو و عقب خواهد بود. بسیار مشتاقیم بدانیم این دو پیشرانه چه قدرتی خواهند داشت اما فعلاً چیزی توسط میتسوبیشی اعلام نشده است.
دیگر عضو مهم این خودرو پیشرانه درونسوز است. نسل قبلی از پیشرانه ۲.۴ لیتری با قدرت ۱۲۶ اسب بخار و گشتاور ۲۰۱ نیوتون متر استفاده کرده بود. نسخههای اولین اوتلندر پلاگین هیبریدی هم به پیشرانه ۲ لیتری مجهز بود اما فیسلیفت صورت گرفته باعث شد کل قدرت این سیستم پلاگین هیبریدی به ۲۲۱ اسب بخار برسد.
میتسوبیشی میگوید در نسل جدید اوت لندر پلاگین هیبریدی از نسخه تکامل یافته سیستم چهار چرخ محرک خود استفاده خواهد کرد. این سیستم توزیع قدرت بهتری بین چرخ های جلو و عقب خواهد داشت. مدلهای درونسوز استاندارد از قدرت ترمز فقط برای چرخ سمت چپ یا راست اکسل جلو استفاده میکنند اما نسخه پلاگین هیبریدی این خودرو دارای سیستم کنترل ترمز چرخ های عقب خواهد بود.
قوای محرکه این خودرو بسته به شرایط جادهای میتواند ۷ حالت رانندگی متفاوت را بکار گیرد. سه حالت اصلی نرمال، سنگریزه و برف وجود داشته و حالت قدرت جدید نیز ظرفیت کامل قوای محرکه را در اختیار راننده قرار میدهد. حالت اکو نیز مصرف سوخت کم را اولویت خود قرار داده است.
زیزیگولو
۱۰ مهر ۱۴۰۰نمیدونم سال ۹۶ بود یا سال ۹۷ که شرکت آرین موتور که نماینده رسمی میتسوبیشی تو ایران هستش میتسوبیشی اوتلندر پلاگین هیبریدی وارد کرد
میثم
۱۰ مهر ۱۴۰۰۱۲۴ اسب بخار برای موتور ۲.۴ لیتری نسل قبلی خیلی پایین بوده
ظاهرا همچنان راندمان موتورش پایینه چون کل مجموع قدرتش ۲۲۱ اسب بخاره
مقایسه بشه با تویوتا راو۴ پلاگین هایبرید با قدرت ۳۰۵ اسب بخار
کوروش
۳ دی ۱۴۰۰با سلام و احترام ؛
به خاطر پائین آوردن استهلاک موتور بنزینی خودرو ، توانش را در تریم پلاگین هیبریدی پائین میاورند .
همین موتور در خودروهای بنزینی ، توان ۱۶۶ اسب بخار را دارد .
شرکت میتسوبیشی موتورز ژاپن ، توان و قدرت ساخت انجین خودروهاش ، برای همه ثابت شده است .
پر فروش ترین و اولین SUV پلاگین هیبرید در جهان ، میتسوبیشی اوتلندر PHEV می باشد .
MC20
۱۰ مهر ۱۴۰۰میتسو مرده متاسفانه باید حقیقت و قبول کنیم . صد حیف . قدیمی ترین برند ژاپنی .آخه چرا تو باید به این حال و روز بیفتی ؟ 1871 میلادی که تو تاسیس شدی ، کیا و هیوندا کجا بودن ؟ وقتی تو اکلیپس میساختی ، استینگر ، کنا ، پالیسید و بقیه آشغالا کجا بودند ؟ احتمالا با جومونگ داشتن به چوسان قدیم حمله میکردن . فوکوشیما چه کار کرد با تو ؟
MC20
۱۰ مهر ۱۴۰۰میتسو متاسفانه مرده و صد حیف که این رو باید قبول کرد . قدیمی ترین برند ژاپنی ، چرا باید حال و روز تو ، این باشه آخه ؟ سال 1871 م که تو تاسیس شدی ، هیوندای و کیا کجا بودند ؟ احتمالا با جومونگ داشتن به چوسان قدیم حمله می کردن . زمانی که اکلیپس رو می ساختی ، استینگر و پالیسید و کنا ، کجا بودند ؟ فوکوشیما با تو چه کار کرد که هنوز کمر راست نکردی ؟