میتسوبیشی

تبدیل میتسوبیشی دلیکا 1991 به یک هیولای ژاپنی

فکر نمی‌کنیم خودرویی عجیب‌تر از میتسوبیشی دلیکا با آن قطعات آفرودی بی‌شمار و ظاهری خشن وجود داشته باشد.

1991-mitsubishi-delica-monster-truck-01
دلیکا که از سال ۱۹۶۸ تولید شده مدل‌های گوناگونی دارد، از ون‌های ساده گرفته تا نمونه‌های مجهز به لاستیک‌های بزرگ‌تر، سیستم تعلیق بلندقدتر و خیلی چیزهای دیگر! تمامی این‌ها نسبتاً احمقانه و غیراحساسی هستند! اما دلیکای پیش رو متفاوت است.

1991-mitsubishi-delica-monster-truck
این نمونه‌ی ساخت ۱۹۹۱ در حال حاضر از سوی شرکت کلاسیک‌های ژاپنی و در ریچموند ویرجینیا به فروش گذاشته شده و ارتفاع بسیار بلندی دارد. این ظاهر زرافه‌ای شکل به لطف افزایش ۱۵ اینچی ارتفاع بدنه، افزایش ۲ اینچی سیستم تعلیق و استفاده از لاستیک‌های بی اف گودریچ غول‌آسا به دست آمده است. از دیگر خصوصیات این خودروی نامتعارف می‌توان به رنگ مات و شیشه‌های دودی اشاره کرد.

1991-mitsubishi-delica-monster-truck-04
زیر پوست خودرو شاهد پیشرانه‌ی توربودیزل ۲.۵ لیتری به همراه گیربکس اتوماتیکی هستیم که نیرو را به هر چهار چرخ می‌فرستد.

1991-mitsubishi-delica-monster-truck-05

1991-mitsubishi-delica-monster-truck-10
بهای درخواستی برای این خودرو ۹۴۹۵ دلار است که برای خودرویی با این همه تغییرات خیلی زیاد به نظر نمی‌رسد. هرچند با توجه به این تغییرات و افزایش ارتفاع، حضور خودرو در خیابان قانونی نیست.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۸ دیدگاه‌ها

  1. Parker

    ۱۹ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (11565 ديدگاه)

    قیمتش مناسبه.

    1. Parker

      ۱۹ دی ۱۳۹۵
      سوابق: (11565 ديدگاه)

      ولی به مفت گرونه !!

      از این ون ها تو ایران هم خیلی هست.
      اکثرا به عنوان سوریس بچه هل فعالند.

      1. علی

        ۱۹ دی ۱۳۹۵
        سوابق: (1206 ديدگاه)

        با این بخوای بپیچی باید سرعتت کمتر از ۱۰تا باشه
        ترمزم ک بگیری کله میکنه ب فنا میره
        تخت گازم بکنی از پشت میفته
        برا سوار شدنشم ک باید صخره نوردی کنی
        پارکینگ هم جا نمیشه
        خو مثه ادم شاسیو میبردن بالا ک حداقل بگیم هدفشون افرود بوده
        چ کاریه اخه ۴۰ سانت بدنه بره بالا
        چ فایده داره مثلا

        1. Parker

          ۱۹ دی ۱۳۹۵
          سوابق: (11565 ديدگاه)

          به درد ایرانی ها خیلی میخوره !!

          یادش بخیر 1 سال پیش برای تعویض روغن ماشینم رو بردم نمایندگی.
          طرف شاسی بلند X33 داشت. آب روغن قاطی کرده بود فکر کنم.
          تعمیرکار که از دوستام هست ازش پرسید: چرا رفتی ماشینی گرفتی که بعد 6 ماه بلای جونت شده؟ چرا یک تندر اتومات نخریدی که راحت باشی ؟؟
          اونم گفت داداچ! ماشین شاسی عشقه! ماشین شاسی رو تو با ماشین سواری مقایسه میکنی؟؟ وقتی توش میشینم بر همه مسلطم!! مثل شاهین !! تو ماشین همه رو میبینم !!
          خیلی هم لهجه ی باحالی داشت. مشهدی اصیل.

          من نتونستم خندم رو کنترل کنم و خندم در رفت!
          اونم ناراحت شد و گفت از پراید لگن که بهتره (تیکه انداخت مثلا)
          منم از سر جام بلند شدم و ژست عصبی به خودم گرفتم و یکم خودم رو باد کردم که حساب کار دستش بیاد !
          بیچاره دید قدش نصف منه هیکلم رو هم خیلی گنده جلوه دادم، تعمیرکار هم که رفیقمه ، به تعمیرکار گفت داداچ ما رفتیم! ساعت چند بیام ماشین رو ببرم ؟؟!!

          اونجا بود که فهمیدم ارتفاع بلند ماشین و فضولی در ماشین بقیه و حس تسلط روی بقیه برای ایشون خیلی مهمه… عقده ای در یک کلام !!

        2. نوید جهرمی

          ۱۹ دی ۱۳۹۵
          سوابق: (3793 ديدگاه)

          خاطرت حرف نداشت. :)
          ولی دفه دیگه بزار تو فاز اعتماد به سقف خودشون باقی بمونن.

  2. faramarz

    ۱۹ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (184 ديدگاه)

    که چی مثلا,,,به چه دردی میخوره؟!!!!

  3. ali a.j.g

    ۱۹ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (722 ديدگاه)

    لطفا منبع رو بزارید ممنون

  4. Bee

    ۱۹ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (80 ديدگاه)

    چجوری باید سوار شد؟!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا