زمانی که میتسوبیشی احیای برند رالی آرت در ژاپن را اعلام کرد اولین نشانههای امیدواری برای احیای یک نام مشهور دیگر یعنی لنسر اوولوشن پدیدار شد. اگرچه تمرکز اصلی رالی آرت روی توسعه وسایل جانبی و تزئیناتی جدید برای محصولات میتسوبیشی است اما مدیرعامل این شرکت میگوید رالی آرت در موتور اسپورت هم حضور خواهند یافت.
البته یکی از رسانههای ژاپنی گفته لنسر اوولوشن جدید تولید نخواهد شد. حداقل در مقطع کنونی چنین چیزی رخ نخواهد داد.
این را مدیرعامل میتسوبیشی گفته و اظهار داشته او خواهان احیای این نام است اما کمپانی اول باید روی پاهای خود بایستد. او گفته است: “میتسوبیشی هنوز به اندازه کافی قوی نیست.”
همچنین سهامداران میتسوبیشی خواستار بازگشت نام لنسر اوولوشن بودهاند. این خبر کمی سورپرایز کننده است زیرا سهامداران معمولاً بیش از آنکه به تصویر ذهنی یک کمپانی اهمیت دهند به سوددهی شرکت توجه میکنند اما ما کاملاً موافق احیای این خودروی اسپورت الهامبخش هستیم.
شایان ذکر است الکتریکی سازی و هزینههای سنگین توسعه آن نقش مهمی در تصمیم میتسوبیشی برای عدم احیای لنسر اوولوشن در زمان کنونی دارد. این برند ژاپنی همچنین از نظر محصولات هیبریدی و آفرود نسبتاً قوی عمل کرده و مدیرعامل شرکت نیز آن را جزو نقاط مهم برای بهبود عملکرد شرکت میداند.
میتسوبیشی در سالهای اخیر چالشهای زیادی داشته است. این برند بخشی از اتحاد رنو-نیسان-میتسوبیشی بوده و روی منطقه آسه آن تمرکز خواهد داشت.
البته نباید هرگز ناامید شد و شاید در آینده شاهد بازگشت نام اوو باشیم…
Mad.z.Max
۵ تیر ۱۴۰۰خوده سهامدارای شرکت هم موافق برگردوندن لنسر هستن، ولی میتسو خودشو زده به اون راه
بیچاره لنسر اوو و دنیای طرفدارش
دانیال
۵ تیر ۱۴۰۰غوغایی بود لنسر اِوو
اما خب دنیا پر از افت و خیزِ
منطقی از این سراشیبی رد بشن بهتر از اینه که هزینه های سنگین کنن روی محصولاتی که طرافداران خاص و متعصبی هم داره اما حاشیه سود کمی براشون داره و خدای نکرده ورشکست بشن
به امید دیدن روزهای اوج شرکت معظم میتسوبیشی
Mad.z.Max
۵ تیر ۱۴۰۰من شک ندارم اگه یه لنسر جدید و درست درمون با تریم های مختلف و انجینای قدرتمند و حتی هیبرید بیاد بازار، مثل بمب میترکانه، سر دم دارشونم یه اوولوشن هیولا بذارن، بازار استقبال خوبی میکنه.. الان توی این سگمنت فقط سوبارو داره میتازونه با مدلای ایمپرزا و تریم پرچمدار WRX. که جالبه مشتریا پسندش نکردن نسبت به نسلای قبلیش! اینجاس که لنسر میتونه قدرتمند جلو بیاد و هم سهم خوبی از بازار بگیره و هم آب رفته رو به جوی برگردونه..
Reza
۶ تیر ۱۴۰۰بازم یه خبر بد
Iman99
۷ تیر ۱۴۰۰یه چیزی هم هست که بعضی مردم عادی ممکنه ندونن یا تصور درستی نداشته باشند که خودروسازای و خودرو های مثل این لنسر و یا سوبارو سبک خاص خودشون رو دارن ولی گاهی اوقات نمیخوان خودروی مورد انتظار خودشون رو بسازن ولی اگه بخوان بسازن جالب میشه مثلا آئودی و فورد هم یه پایه و ریشه رالی اسپرت دارن و کلا تو این زمینه این زمینه ها دست برتر و فکر برتر رو دارن که اگه آئودی و یا فورد بخوان چیزایی تولید میکنن و تولید هم کردن که همین لنسر و سوبارو جلوش لنگ میندازن و خیلی بهتر از میتسوبیشی لنسر و یا سوبارو میتونن باشن.
زیزیگولو
۵ تیر ۱۴۰۰احتیاجی به گفتن نداره که ماشینای ژاپنی همیشه به جون سخت بودنو استهلاک پایینشون معروف بودنو میتسوبیشی لنسرم از این قاعده مستثنی نیستش جوری که میشه واسه سالای طولانی روش حساب باز کنین و همینطور تکنولوژی ویژه ای که تو موتور لنسر وجود داره که استفاده از این تکنولوژیو سیستم باعث شده کارکردو مصرف سوخت لنسر در مقایسه با رقیباش تو شرایط بهتری قرار بگیره ولی با همه اینا اینم باید بگم که میتسوبیشی لنسر نسبت به رقیبای ژاپنی دیگش مثل تویوتا کرولا و مزدا ۳ تو رده های پایینتری از نظر مصرف سوخت قرار میگیره …… البته لنسر یه سری ایرادایی هم مثل سواری نسبتاً خشکش در مقایسه با رقیبای ژاپنی دیگش مثل تویوتا کرولا و هوندا سیویک و حتی مزدا ۳ داره که باعث میشه لنسر تو رده پایینتری از نظر راحتی راننده و سرنشینا قرار میگیره و یا کمبود آپشن تو میتسوبیشی لنسر که در مقایسه با رقیبای هم رَدَش از لحاظ آپشنو امکانات ضعیفتر عمل کرده
mahan
۵ تیر ۱۴۰۰نمیدونم مدیرش کیه ولی انگار خصومت شخصی داره با میتسوبیشی!
لابد رالی ارت هم مثل جی تی لاین یک کیت قالپاق و چرم متفاوت با اگزوز فیک و دیفیوزره!
میتسوبیشی بدونه همون طور که میبینه کسی لنسر عادی رو نمیخره پس اوو رو بزنه ببینه مردم چه طوری میخرن
Aliasn
۵ تیر ۱۴۰۰سهامدارها هم فهمیدن میتسوِ بدون Evo مثل ماشین بی موتوره ولی چرا مدیرش هنوززز در هَپَروت اعلا سیر میکنه و مدل جدید رو نمیزنه دیگه نمیدونم .
یه بار مثل بچه ادم بیاد یه پولی برای تحقیق و توسعه بزاره یه ماشین خوب دیگه رو بسازه به نظرم خیلی بیشتر سود میکنه تا اینکه با یه کُلت بیوفته به جون مدل های قدیمیش و یکی یکی بهشون تیر خلاص بزنه وبا تولید چنتا مدل نه چندان محبوب فقط به زندگی ادامه بده .
kato
۵ تیر ۱۴۰۰واااااااااااااااااای
لنسر خدای هندلینگ و رقابت های سخت جاده های مارپیچ مثل کانیون
حیف و صد حیف وهزار حیف که دیگه تولید نمیشه
انشالله که با قدرت برگرده
میثم
۵ تیر ۱۴۰۰بر نگرداندن اوو بی دلیل هم نیست
رقیب این ماشین سوبارو ایمپرزا WRX هستش که اگه یه نگاهی به آمار فروشش کنیم، خیلی زیاد نیست و فکر نمیکنم سوبارو روی سود دهی این مدل خیلی حساب باز کرده باشه و بیشتر برای حفظ آبرو و اعتبار برند هستش
میتسو هم الان متاسفانه در جایگاهی نیست که بخواد برای همچین مواردی انقدر هزینه کنه
با توجه به موقعیت کنونی طبیعیه که اولویت اولش سود دهی باشه
بنظر من راه درستی رو در پیش گرفته و باید اول روی پای خودش محکم وایسه و بعد از این کارا بکنه
نسل جدید اوتلندر استارت خوبی بود
Zakaria
۵ تیر ۱۴۰۰دقیقا حق با شماس، تازه اگر الان با این اوضاع داغونی که داره بیاد لنسر اوو رو احیا کنه مطمئن باش خیلی رو توسعش هزینه نمیکنه چون شرایط مالی جالبی نداره و صرفا یه چیزی میده بیرون که دهن ما و سهامداراش بسته شه. اما اینکه سهامداراش خواستار برگشت لنسر اوو هستن خیلی دلمو گرم کرد. امیدوارم هرچه سریعتر وضعیتش بهتر شه
NAVID۰۰۹۸
۵ تیر ۱۴۰۰یه سَری رسیدید بروید ببینید اوولوشنهای اصلی در سایتهای خودرویی آمریکا به چه قیمتهایی فروش میرود .
میتسوبیشی بیلیاقت !
یه مُشت ماشین میسازه ، به درد خانه سالمندان میخوره فقط !
محمد مختاری آذر
۵ تیر ۱۴۰۰کاش نسخه جدیدشو می ساختن
حمید
۵ تیر ۱۴۰۰دنیا فقط suv میخواد و ماشین برقی ! تمام
Ninja
۵ تیر ۱۴۰۰امیدوارم زود تر جای پاشو محکم کنه و بعد پاچرو لنسر و ….. رو تولید کنه
اگه از میتسو یه ماشین بخوام همین لنسر هست یه اسطوره ژاپنی که دوست دارم برگرده عاشق لنسر و برای اون دسته از طرفدارا که عاشق لنسر هستند ناراحتم عاشقان ار ایکس سوپرا سیلویا هم همینطور ولی لنسر بیشتر خوش به حال من که طرفدار گودزیلا هستم هرچند اونم اوضاش خوب نی
من از میتسو یه ماشین میخوام یه لنسر میخوام که با 4 سیلندر غوغا کنه حتی اگه هیربرد باشه دوست دارم سریع باشه چه تو پیست و درگ دوست دارم ارزون باشه و خوش قیافه و خوش ساخت خوش قیمت باشه دوست دارم وجود داشته باشه و درکل عالی باشه
یا بجز این همه حرف زدن بهتره بگم در یک کلام مثل همیشه لنسر باشه
Blue
۵ تیر ۱۴۰۰کاش مزدا هم سری RX احیا کنه ، عاشق صدای موتور وانکلم 😍
Aryan🥋🥋🥋judo
۵ تیر ۱۴۰۰میتسوبیشی غلط کرده نمیخواد این افسانه خشن رو احیا کنه
مگه دیوونست
Enayat
۲۶ آذر ۱۴۰۰از وقتی لنسر تولید نمی شه ، سوبارو wrx sti هم زیاد به چشم نمی یاد….رقابت این دو واقع دیدنی بود…😥
JaMsHiD
۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲😂فشار چیه🗿دارم میرقصم
اصلا ناراحت نیستم عاشق میتسوبیشی هستم عاشق اون اکلیپسی که کراس اور شده هستم عاشق اون لنسری هستم که دقیقا مثل اکلیپس کلاس اور شده🌚
خدایی میتسو حالش خوبه؟