میتسوبیشی

عشق و علاقه واقعی به میتسوبیشی!

برخی برندها به وفاداری زیاد در میان مصرف‌کنندگان شناخته شده‌اند. مردم برای مثال ولووها و سوباروها یا پورشه‌ها را در نسل‌های مختلف می‌خرند و به آن‌ها وفادار هستند؛ اما میتسوبیشی چه؟!


بله میتسوبیشی! در این مورد تنها از کلیف هادسون اهل شهری کوچک در جنوب شرقی انگلستان سؤال کنید. در طول بیش از ۳۸ سال، او ۱۳ دستگاه از محصولات متنوع میتسوبیشی در سایزها و شکل‌های مختلف را خریده است. و حالا هادسون چهاردهمین خودروی خود را نیز تحویل گرفته است.


او اولین خودروی خود را که یک میتسوبیشی کلت بود در سال ۱۹۷۹ خرید و از موقع تا به حال فقط به محصولات این برند علاقه نشان داده است. او به همراه خانمش مدل‌های سیگما، گالانت، لنسر، اسپیس استار،ASX و میراژ را داشته است. هادسون می‌گوید:

من ASX را بسیار دوست دارم. همچنین مدل اِوو را نیز دوست داشته و این شانس را داشته‌ام که یکی از آن‌ها را به پیست ببرم!


ظاهراً علاقه به برند میتسوبیشی در خانواده هادسون موروثی است زیرا دختر آن‌ها نیز یک لنسر داشته و نوه‌شان نیز راننده یک کلت است.


خب سؤال اینجاست که چرا میتسوبیشی خانواده هادسون را این‌گونه شیفته خود کرده است؟ ظاهراً قابلیت اطمینان دلیل این وفاداری بوده است. هادسون می‌گوید:

تنها مشکلی که در خلال این ۳۸ سال داشته‌ام خرابی کویل در یکی از اولین خودروهای من بوده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۷ دیدگاه‌ها

  1. حسین

    ۱۱ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    ما یه گالانت داشتیم مال 30 سال پیش، امکاناتش به نسبت خودروهای وطنی خیلی بیشتر بود.
    تنها ایرادش ترمزش بود

    1. (ali(CHEVY NOVA

      ۱۱ مرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (7385 ديدگاه)

      مشکل ترمز رو مىشه گفت نسبتا بىشتر ماشىنهاى قدیمى به علت نبود بوستر ترمز و یا ابتداى بودن سىستم ترمز داشتن
      نمونه معروفش ارىا بود که همه ازش تعریف مىکردن به غىر از ترمزهاش که معروف بود که باید دوپا ترمز گرفت

    2. aston martin

      ۱۱ مرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (1346 ديدگاه)

      مشکل ترمز رو ماشینای قدیمی خیلی دارن
      همین امروز صب (همین الان) از تست رانندگی با یه سمند مدل 82 برای دوستم میام . همه چی ماشین به طرز خیره کننده ای عالی بود جز ترمز هاش که عملا میتونم بگم نمیگرفت کلا : ))
      سوار ماشینهای قدیمی زیادی شدم همشون مشکل ترمز رو داشتن طبیعیه
      کسی میدونه چطور میشه یکم تقویت کرد این ترمز هارو؟

      پ.ن:حالا که بحثش شد اینم بگم که چقدر ماشینای قدیمی تر ایران خودرو(اوایل هشتاد) خوبن نسبت به مدل های به مراتب جدید تر.سمند 82 شرف داشت به مدل مثلا 88 تش

      1. silver

        ۱۱ مرداد ۱۳۹۶
        سوابق: (226 ديدگاه)

        بوسترش رو با مدل های بالاتر عوض کنید ،لوازم پمپ ترمز بالا رو هم نو کنید خیلی بهتر میشه .
        جنس لنت هم خیلی مهمه
        با توجه به سن ماشین دیسک های جلو هم چک کنید ممکنه لاغر کرده باشه و تعویض بخواد.

      2. احمدی

        ۱۱ مرداد ۱۳۹۶
        سوابق: (10 ديدگاه)

        اره آقا من یک پارس 83 دارم خدایی ماشین خوبیه سوار پژو های جدید شدم واقعا کیفیتشون صفره البته ماشین منم یکم الان خرج داره مثلا کمک های عقبشو باید عوض کنم و چهار حلقه لاستیک براش بگیرم ولی واقعا پیش هر تعمیر کاری میبرم میگه قدر ماشینتو بدون طرف قسم میخورد میگفت من یک پارس 95 گرفتم دیدم خیلی تو دست انداز ها میکوبونه بردم کمکشو دیدم دست دوم انداخته الان کیفیت ماشینا واقعا افت شدیدی رو داشته
        این خیلی بده :(

  2. David

    ۱۱ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (49 ديدگاه)

    میتسو عشقه…

    1. (ali(CHEVY NOVA

      ۱۱ مرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (7385 ديدگاه)

      چند ماه پىش تو مسىر تهران – پردیس یه گالانت دهه 70 دیدم تو سربالاى جاجرود به تهران مثل گلوله مىرفت بالا از سربالاى
      ماشىن جدیدتر ها مثل 405 و پراید و سمند تو اون سر بالاى داشتن ناله مىکردن و راه مىرفتن
      همونجا بود که بازم به این نتىجه رسىدم ماشىن هم بود ماشىنهاى قدیم

  3. MAHDI . TUNING

    ۱۱ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (1478 ديدگاه)

    لنسر EVO رو عشقه
    ببرش پیست و گازشو تا اخر بگیر و برونششششش
    دلم میخواد بزنم تو دهن کسی که پیشنهاد توقفشو داد داد

    1. Hemichan

      ۱۱ مرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (719 ديدگاه)

      نتیجه ی کار با کرایسلر

      1. محمد

        ۱۱ مرداد ۱۳۹۶
        سوابق: (3 ديدگاه)

        اخ اخ اخ گفتی ، همیشه از این بابت دلخورم که لنسر رو کنارگذاشت

  4. امید

    ۱۱ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (138 ديدگاه)

    خیلی خوب بود اما بنظر میرسه در چند سال اخیر نسبت به سایرین ضعیف شده باشه.شما تفاوت سطح مثلا میتسوبیشی گالانت و پاجرو بیست سال قبل رو با سایر رقبای اون دوره ببینید .خیلی عالی بوون اما بقیه اینقدر رشد کردن که میتسو ضعیف شده در برابرشون

  5. aston martin

    ۱۱ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (1346 ديدگاه)

    در کشور عزیز و کبیر خودمون هم میتونیم شامل این مسئله باشیم
    من خودم خانواده میشناسم خودشو جدشو جد پدرش به پراید وفادار بودن

    1. بیژن

      ۱۱ مرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (255 ديدگاه)

      ?????

  6. me84

    ۱۱ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (1772 ديدگاه)

    .
    تو 38 سال، 13 تا ماشین عوض کرده یعنی حدودا هر سه سال یه ماشین. تو سه سال اول ماشینا همشون خوب کار میکنن. قبول دارم میتسو ماشینای خوبی میزنه اما 3 سال کارکرد چیزی نیست که در مورد قابلیت اطمینان یه ماشین بخوای نظر بدی.

  7. Mohammadreza

    ۱۱ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (870 ديدگاه)

    قشنگ معلومه که ارین موتور داره تمام سعیشو میکنه فروش شو با لا ببره
    که بنظرم خوبه هرچی رقابت بیشتر شه سطح خدمات بالاتر میره

  8. ارمان

    ۱۲ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (1306 ديدگاه)

    علاقه من به این برند در حد این خانواده دوست داشتنیه
    ای کاشی میتسو بتونه سبد متنوع تری رو اراعه بده که سواری ها هم توشون باشن

  9. علی

    ۱۱ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من ماشینای زیادی داشتم ، رانندگی رو با گالانت 77 پدرم شروع کردم الان هم یه سراتو دارم، ولی هیچ ماشینی لذت رانندگی گالانتو برام نداشت ،گالانت واقعا بهترین بود افسوس که دیگه برندش تولید نمیشه علاقه من هم به گالانت وصف ناپذیره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا