میتسوبیشی نسخهٔ فیسلیفت شدهٔ کراساوور اکلیپس کراس را معرفی کرده است. این کراساوور کامپکت همچنان شکل کلی قبلی خود را حفظ کرده اما عناصری در قسمتهای جلو و عقب آن تغییر کردهاند. یکی از این تغییرات استفاده از آخرین نسخه از مفهوم طراحی سپر پویای میتسوبیشی است که شامل چراغها و سپر جلوی جدید میشود.
در قسمت عقب خودرو نیز تغییر مهمی صورت گرفته و درب صندوق و شیشهٔ عقب از نو طراحی شدهاند که این کار فقط ظاهر خودرو را تغییر نداده بلکه دید عقب را هم بهبود بخشیده است. در این قسمت چراغها هم بروز شدهاند و روی درب صندوق طرح ششضلعی برجستهای کار شده که یادآور فرم چرخ زاپاس نمادین میتسوبیشی است که در این قسمت نصب میشد.
بهروزرسانیهای اکلیپس کراس مدل ۲۰۲۱ به داخل آنهم کشیده شده و شامل یک نمایشگر هشت اینچی سیستم اطلاعاتی-سرگرمی میشود. این نمایشگر جدید بهمنظور سهولت در استفاده به راننده نزدیکتر شده و کنترلهای تنظیم صدا را هم در خود جای داده است. همچنین این نمایشگر هشت اینچی از نوع لمسی است که این یعنی پد لمسی که در نسخهٔ قبلی در کنسول مرکزی قرار داشت حذف شده است.
فعلاً جزئیات کامل مشخصات فنی اکلیپس کراس فیسلیفت اعلام نشده اما میتسوبیشی تأیید کرده است که یک نسخهٔ پلاگینهیبریدی را با همان قوای محرکهٔ دوموتورهٔ اوتلندر PHEV برای آن ارائه خواهد کرد. این قوای محرکه از یک پیشرانهٔ بنزینی ۲.۴ لیتری به همراه دو موتور الکتریکی و یک گیربکس سیارهای تک سرعته تشکیل شده است. اکلیپس کراس مدل ۲۰۲۱ علاوه بر این نسخهٔ هیبریدی با یک پیشرانهٔ ۱.۵ لیتری چهار سیلندر توربو هم ارائه میشود. این موتور به توربوشارژر جدیدی مجهز شده که برای کاهش تأخیر طراحی شده است.
میتسوبیشی اکلیپس کراس فیسلیفت تا پیش از پایان سال جاری در ژاپن، استرالیا و نیوزلند عرضه خواهد شد و در سهماههٔ نخست سال آینده به آمریکای شمالی خواهد رسید. مشخصات بیشتر و قیمتگذاری این کراساوور جدید ژاپنی هم ماه آینده اعلام میشود.
AMANTE
۲۵ مهر ۱۳۹۹همین الان هم به من بگن که ماشینی که پایین عکس اش رو میزارم.
https://media.ed.edmunds-media.com/mitsubishi/eclipse/2007/oem/2007_mitsubishi_eclipse_2dr-hatchback_gt_fq_oem_3_1600.jpg
تبدیل شده به یک کراس اوور شهری باور نمیکنم.
محمد
۲۵ مهر ۱۳۹۹از نظر من قیمه ها رو ریخته تو ماستا!
مهدی موتورز
۲۵ مهر ۱۳۹۹ای وای
من اسباب بازیش رو داشتم
البته اسپیدستر شد???
Maserati
۲۵ مهر ۱۳۹۹چقدر خوشگله این اکلیپس
ممد ژانگولر
۲۵ مهر ۱۳۹۹ماشین خوشدستیه شنیدم
مهدی
۲۵ مهر ۱۳۹۹میتسوبیشی منو یاد مرحوم حجازی میندازه اون موقع که مربی استقلال بود … هر کار کرد که بشه،نشد که نشد …
کوروش
۲۵ مهر ۱۳۹۹سلام
الان هم پس از مالکیت نیسان بر میتسوبیشی ؛ تونسته فیس لیفتش کنه ?
زیزیگولو
۲۵ مهر ۱۳۹۹سقفش شیب زیادی به عقب داره که همین نمای ماشینو اسپرت تر کرده
حمید
۲۵ مهر ۱۳۹۹نه مشخصات فنی خوب داره نه طراحی
Hadi
۲۵ مهر ۱۳۹۹طراحیش بهتر و موزون تر از قبل شده…
نسل جدید اوتلندر هم سال دیگه معرفی میشه…
Mohammad
۲۵ مهر ۱۳۹۹زشته
دی جی70
۲۵ مهر ۱۳۹۹فکرکنم طراح سانگ یانگ رفته به میستوبیشی
SS
۲۵ مهر ۱۳۹۹راستشو بخوای تو یه بررسی از یه منبع روسی که اوتلندر رو تست میکرد میگفت که طراح سابق لادا الان داره برای میتسو ماشین طراحی میکنه
اینم نتیجه اش !! ???
R@min
۲۵ مهر ۱۳۹۹چی بودیو چی شدی فک کردم نسخه جدید هیوندا اومده
میثم
۲۵ مهر ۱۳۹۹از میتسو خیلی بیش از این انتظار میره
اکلیپس کوپه رو تبدیل کرد به چی؟؟؟
میثم
۲۵ مهر ۱۳۹۹حذف تاچ پد کاریه که لکسوس هم باید بکنه
نمیدونم چرا تویوتا و لکسوس تو اینجور کارا انقدر کند عمل میکنن
بهنام
۲۵ مهر ۱۳۹۹باورم نمیشه میتسوبیشی با اونهمه جبروت به این افتضاحی شده. یادم میاد مجله ی ماشین مقایسه ای بین گالانت و کمری، آکورد و…. انجام داده بود. گالانت به قدری بهتر و سطح بالاتر از رقبا بود که نگارنده عنوان کرد که گالانت باید با سری پنج ب ام و مقایسه بشه نه اینا. این شرکت چند شرکت کره ای و چینی و خودروساز کرد خودش به قهقرا رفت.
Me
۲۵ مهر ۱۳۹۹اصلا فکرش نمیکردم موتور اوتلندر از تو شکم این سر در بیاره
فک میکردم موتور ۱ونیم لیتری این میره تو کاپوت اوتلندر
سامورایی
۲۵ مهر ۱۳۹۹میتسوبیشی باید خراب کنه از نو بسازه
چی شد که از اسطوره هایی مثل گالانت و لنسر اوولوشن و اکلیپس کوپه به این رسید