میتسوبیشی

معرفی فیس‌لیفت میتسوبیشی ASX در نمایشگاه نیویورک

کراس‌اوور کامپکت میتسوبیشی ASX در ایالات‌متحده با نام اوتلندر اسپرت عرضه می‌شود. این خودرو سال گذشته فیس‌لیفتی را تجربه کرده و به بازارهای جهانی عرضه شد اما حالا میتسوبیشی نسخهٔ فیس‌لیفت شدهٔ ASX را با نام اوتلندر اسپرت به‌عنوان یک نسخهٔ جدید ۲۰۱۸ برای بازار ایالات‌متحده هم معرفی کرده و قصد دارد آن‌را در نمایشگاه نیویورک به نمایش درآورد.

mitsubishi-outlander_sport-2018-1024-03

اوتلندر اسپرت در تلاش برای باقی ماندن به‌عنوان یکی از محصولات پرفروش میتسوبیشی در بازار ایالات‌متحده، با پیشرفت‌ها و تغییرات جدیدی در داخل و خارج ارائه خواهد شد. همان‌طور که قبلاً در ASX فیس‌لیفت دیده بودیم، این کراس‌اوور ژاپنی در بیرون تغییرات ظریفی را تجربه کرده است که شامل تغییر دماغهٔ خودرو یعنی جلوپنجره و سپر جلو می‌شود درحالی‌که به سپر چراغ‌های LED روشنایی در روز هم اضافه شده است. در عقب نیز سپر تغییر کرده است که حتی با ASX فیس‌لیفت هم متفاوت بوده و فرمی کاملاً زیباتر پیدا کرده است.

در داخل نیز کنسول وسط تغییراتی را تجربه کرده، اهرم تعویض دنده جدید شده و یک صفحه‌نمایش هفت اینچی با قابلیت پشتیبانی از اندروید اتو گوگل و کارپلی اپل هم برای سیستم اطلاعاتی-سرگرمی خودرو ارائه شده است. علاوه بر این‌ها، میتسوبیشی برای اوتلندر اسپرت ۲۰۱۸ یک پکیج سفارشی بنام تورینگ را هم ارائه کرده است که شامل سقف پانوراما و سیستم‌های ایمنی فعالی چون جلوگیری از برخورد جلو، اخطار خروج از خط، نوربالای خودکار، دوربین دید عقب و همچنین چند بهبود برای سکوت بیشتر کابین می‌شود.

mitsubishi-outlander_sport-2018-1024-0b

اما در لیست موتورهای اوتلندر اسپرت فیس‌لیفت هیچ تغییری ایجاد نشده است که این یعنی همچنان با همان پیشرانهٔ ۲ لیتری ۱۵۰ اسب بخاری و ۲.۴ لیتری ۱۷۰ اسب بخاری عرضه خواهد شد. یک گیربکس CVT هم به‌عنوان آپشن در نسخهٔ پایهٔ ۲ لیتری دیفرانسیل جلو ارائه می‌شود درحالی‌که در دیگر تیپ‌ها به‌صورت استاندارد وجود دارد. میتسوبیشی اوتلندر اسپرت ۲۰۱۸ پس از نمایش در نیویورک، در پاییز امسال راهی نمایندگی‌های فروش میتسوبیشی در سراسر ایالات‌متحده خواهد شد.

mitsubishi-outlander_sport-2018-1024-08

 

با پوشش کامل جدیدترین رویدادهای نمایشگاه خودروی نیویورک ۲۰۱۷ در پدال همراه شما هستیم.

newyork-auto-show-2017

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۱۲ دیدگاه‌ها

  1. فقط انگلستان

    ۱۸ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (1120 ديدگاه)

    نگفتم ماشین های ژاپنی و آمریکایی دارن رنگ و بوی خودروهای خیلی اقتصادی فرانسه ای رو به خودشون می گیرن.

    1. افرودر

      ۱۸ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (46 ديدگاه)

      داداش چی میزنی. حالت خوبه. ؟؟؟ اصلا میفهمی داری چی میگی؟؟؟؟!

    2. بهنام طیبی

      ۱۸ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (4433 ديدگاه)

      به نظر من ژاپن و امریکا عملکرد خیلی بهتری دارن نسبت به فرانسه.
      نظر شخصی من توخودروهای فرانسوی فقط رنو قبول دارم
      البته سیتروئن هم درساخت خودروهای دو دیفرانسیل خیلی مهارت داره
      ولی بازم نظرات شخصی متفاوت و من ژاپن بیشتر میپسندم تا فرانسه

      1. Sadegh

        ۱۹ فروردین ۱۳۹۶
        سوابق: (138 ديدگاه)

        کدوم مدل از دو دیفرانسیل منظورت بود خیلی مهارت داره؟؟؟!؟!!؟

    3. علیرضا میرزایی

      ۱۸ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (337 ديدگاه)

      چرا داداش گفتی
      اشتباه کردیم بهت گوش ندادیم…

    4. moein

      ۱۸ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (856 ديدگاه)

      چه حرفی می زنی برادر

  2. بهنام طیبی

    ۱۸ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (4433 ديدگاه)

    مشخصاتش خوب ولی قیمتش چقدر باشه هم مهم

    1. نوید جهرمی

      ۱۸ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (3793 ديدگاه)

      بین 19 هزار تا 24 هزار دلار.

      1. بهنام طیبی

        ۱۸ فروردین ۱۳۹۶
        سوابق: (4433 ديدگاه)

        تشکر

  3. Matin

    ۱۸ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (233 ديدگاه)

    تغییراتش جزئی ولی مناسبه

  4. Joker

    ۱۹ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (89 ديدگاه)

    پشتش شبیه کوییک نشده؟

    1. lancer evo

      ۱۹ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (211 ديدگاه)

      درود
      .پشت کوییک بیشتر شبیه مدلای بی ام و هست تا asx

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا