میتسوبیشی اکلیپس ۲۰۲۲ با قیمت پایه ۲۳۳۹۵ دلار وارد بازار شد. به این مبلغ باید ۱۱۹۵ دلار هزینههای تحویل را نیز افزود. شایان ذکر است این خودرو در مدل سال ۲۰۲۰ خود (مدل سال ۲۰۲۱ وجود نداشته است) قیمت ۲۲۹۹۵ دلاری داشته و بنابراین بهروزرسانیهای صورت گرفته در آن فقط ۴۰۰ دلار اضافه قیمت به همراه داشتهاند.
اکلیپس کراس بهروز شده از دماغه جدیدتری سود میبرد. جلوپنجره این خودرو هماکنون هماهنگی بیشتری با دیگر بخشها به ویژه دیلایت های LED دارد. چراغهای اصلی و مه شکنها نیز در بخش پایینی قرار گرفتهاند.
در بخش عقب نیز چراغها دوباره طراحی شدهاند اما برخی تغییرات بزرگ در کابین رخ دادهاند جایی که یک نمایشگر جدید ۸ اینچی در تریم های LE، SE و SEL وجود دارد. بخش مرکزی داشبورد نیز بهروز شده و نمایشگر به سمت راننده تمایل بیشتری پیدا کرده است. سیستم اطلاعات سرگرمی این خودرو هماکنون از اپل کارپلی ۳ و اندروید اتو ۴ پشتیبانی میکند. مدلهای SE و SEL همچنین دارای ناوبری هستند.
بیشتر بخوانید: میتسوبیشی اکلیپس کراس وارداتی
مدلهای LE، SE و SEL بهصورت استاندارد دارای صندلیهای گرم شونده هستند درحالیکه مدل SEL از غربیلک فرمان گرم شونده و پوشش چرم خاکستری سفارشی نیز سود میبرد. اکلیپس کراس SEL مجهز به پکیج تورینگ از صندلیهای گرم شونده عقب هم برخوردار شده است.
تمامی مدلها دارای بسته ایمنی شامل پیشگیری از برخورد جلو با تشخیص عابران پیاده و هشدار خروج از مسیر میباشند. در مدلهای LE، SE و SEL نوربالای خودکار هم اضافه شده و در دو تریم SE و SEL هشدار نقاط کور با دستیار تغییر لاین و هشدار ترافیک پشتی نیز دیده میشوند.
تریم | قیمت مدل تک دیفرانسیل | قیمت مدل چهار چرخ محرک |
ES | $۲۳,۳۹۵ | $۲۴,۹۹۵ |
LE | $۲۴,۷۴۵ | $۲۶,۳۴۵ |
SE | $۲۶,۱۴۵ | $۲۷,۷۴۵ |
SE with Panorama Package | $۲۷,۱۴۵ | $۲۸,۷۴۵ |
SEL | $۲۷,۳۹۵ | $۲۸,۹۹۵ |
SEL with Touring Package | $۲۹,۴۹۵ | $۳۱,۰۹۵ |
میتسوبیشی اکلیپس کراس ۲۰۲۲ از نظر فنی هم دارای سیستم تعلیق بازنگری شده میباشد. در بخش عقب شوکهای بزرگتر بکار رفته و تنظیمات سیستم تعلیق نیز تفاوت کرده است. این خودروساز ژاپنی همچنین استحکام سیستم تعلیق را بالاتر برده است.
میثم
۲۳ بهمن ۱۳۹۹خوشگل شده
خوشم اومد
مزدا
۲۳ بهمن ۱۳۹۹چه عجب از میتسو یه طراحی جالب دیدیم
طراحی کابینش هم جذاب شده.
ببینیم اوتلندر چی از اب در میاد
NAVID۰۰۹۸
۲۳ بهمن ۱۳۹۹با این از طرفداران ژاپنیها هستم ، ولی از اولش هم از این خودرو خوشم نیومد و نسبت به میتسوبیشی نااُمیدتر شدم !!!
البته به قول شما ، تا ببینیم چه آشی برای اوتلندر میپزند و احتمالاً تا چند ماه آینده رونمایی شوند .
زیزیگولو
۲۳ بهمن ۱۳۹۹تا اونجایی که میدونم میتسوبیشی اکلیپس قابلیت افزایش آپشنای متعددی رو واسه مشتریاش ایجاد کرده که خریدن این لوازم جانبی به قیمت خودرو اضافه می کنه ولی اکثر خریدارا بیشتر این آپشنا رو نمیخان …….. پس اینکه میتسوبیشی امکان انتخاب آپشنا رو به مشتریاس داده یک لطف هستش که باعث میشه مشتریا طبق نیازاشون ماشین بخرن
محمد
۲۳ بهمن ۱۳۹۹قیمته مناسبی داره
MR.JD
۲۳ بهمن ۱۳۹۹یاد بخیر زمانی میتسوبیشی پاجیرو تولید میکرد …
گالانت تولید میکرد …
لنسر تولید میکرد …
الان ماشین هایی تولید میکنه که من به عنوان یک ماشین باز حرفه ای حتی اسمشان را نشنیده ام و نمیدانم
هااااان الان به ذهنم میراژ و اوتلندر رسید !!!
ولی جدا به غیر از این دو محصول دیگری از میتسوبیشی نمیشناسم که در حال حاضر تولید شود
هااان یدونه هم اون پیکاپ میتسوبیشی بود l200 بود اشتباه نکنم
Ali
۲۳ بهمن ۱۳۹۹فک کنم بهترین طراحی رو بین خودرو های میتسو داشته باشه کیفیتم که تضمینه
با این قیمت یه گزینه خیلی خوب میتونه باشه
امیرحسین
۲۳ بهمن ۱۳۹۹تنها میتسوبیشی هایی که خوشم میاد یکی پاجرو یکی لنسر و تمااااااام
mahan
۲۳ بهمن ۱۳۹۹من به دلیل شغلم این چند سال زیاد استان گیلان مخصوصا رشت و انزلی رفت و امد کردم و دوستان خوبی ام پیدا کردم یکی از دوستان بنده اکلیپس کراس داره و من تجربه روندن این ماشین رو دارم.در کل ماشین خوبیه ولی اگر اشتباه نکنم رقیب ماشین های جوک و سی اچ ار هستش.باتوجه به تجربه ای که ازین 3 مدل داشتم سی اچ ار رو کنار بگذاریم به دلیل برتریش و همچنین قیمتش .این ماشین همه جوره از جوک بهتره ولی ایکاش کمی موتورش قویتر میبود و از لحاظ قیمت در منطقه ازاد قیمت این ماشین با یک رده از خودش بزرگتر برابری میکنه و از جوک گرونتره و اکثرا قیمتش نزدیک به توسان و اسپورتیج منطقه میرسه.ولی از لحاظ هندلینگ که من تو جاده پیچ و خم دار کوهستانی رانندگی کردم خیلی خوش دست بود تناه ضعفش موتورش بود که شاید موتور قدرتمند تری ام داشت که اون نسخه ای که نشستم نبود
Alireza
۲۴ بهمن ۱۳۹۹بله در تست موس هم بسیار موفق بوده
mahan
۲۴ بهمن ۱۳۹۹نسبت به asx رانندگی باهاش حس خیلی بهتری داشت و صندلی و کابین جلوش یه حسی القا میکرد که روی جاده سواری برعکس asx که حس انچنانی بهت نمیده
Aryan kia
۲۳ بهمن ۱۳۹۹میتسوبیشی داره به خودش میاد طراحیش خوب شده داخلشم خوبه قیمتشم خیلی خوبه
فقط زمانی به خودش میاد که لنسر و پاجرو و … برگردونه
Benz
۲۳ بهمن ۱۳۹۹میتسوبیشی لیاقتش از این هم خیلی بالاتره
بنیامین
۲۳ بهمن ۱۳۹۹نوشته قیمت و مشخصات، کو مشخصات ؟
Mf1
۲۴ بهمن ۱۳۹۹افتضاح اسم ایکلیپس خراب کردن با دیدن این ماشین یاد خودروهای فرانسوی امروزی میفتم
ADAK
۲۶ بهمن ۱۳۹۹فکر کنم میتسوبیشی یکی از طراحهای کمپانی شکست خورده ی سانگ یانگ را به خدمت گرفته
کنسول وسط هم که کپی برابر با اصله لکسس nx
یعنی واقعا برا میتسو متاسفم