میتسوبیشی اوتلندر اسپرت ۲۰۲۱ از ماه فوریه و با قیمت پایه ۲۰۹۹۵ دلاری وارد بازار خواهد شد. این خودرو در مدل سال ۲۰۲۰ خود قیمت ۲۲۵۹۵ دلاری داشته است. کاهش قابلتوجه قیمت اوتلندر اسپرت ۲۰۲۱ به معرفی مدل پایه جدید با نام S مربوط میشود.
تمامی تریم های این خودرو که البته در بازار ایران و برخی دیگر از کشورها با نام ASX شناخته میشود، هماکنون بهصورت استاندارد با پیشگیری از برخورد جلو، هشدار خروج از مسیر و نوربالای خودکار عرضه میشوند. البته تریم ES و بالاتر اوتلندر اسپرت ۲۰۲۱ بهصورت استاندارد با برفپاککنهای حساس به باران، مه شکنهای LED، آینه وسط با تیره شوندگی خودکار و چراغهای جلوی خودکار در دسترس هستند. مدلهای LE و بالاتر نیز به نمایشگر مرکزی ۸ اینچی، اپل کارپلی و اندروید اتو مجهز هستند. شایان ذکر است تریم های ارزانتر از نمایشگر ۷ اینچی استفاده میکنند.
میتسوبیشی اوتلندر اسپرت ۲۰۲۱ | قیمت (به جز هزینه های تحویل ۱۰۹۵ دلاری) |
S 2WD | $۲۰,۹۹۵ |
ES 2WD | $۲۲,۹۹۵ |
LE 2WD | $۲۳,۹۹۵ |
BE 2WD | $۲۵,۱۹۵ |
SE 2WD | $۲۴,۶۹۵ |
ES AWC | $۲۴,۵۴۵ |
LE AWC | $۲۵,۵۴۵ |
BE AWC | $۲۶,۷۴۵ |
SE AWC | $۲۶,۲۴۵ |
GT AWC | $۲۶,۹۹۵ |
خانواده اوتلندر اسپرت ۲۰۲۱ شاهد معرفی تریم جدید LE است که قیمت ۲۳۹۹۵ دلاری برای مدل دیفرانسیل جلو و قیمت ۲۵۵۴۵ دلاری برای نسخه چهار چرخ محرک دارد. این خودرو از تمامی تجهیزات نسخه ES سود برده و به عناصر مشکی در جلوپنجره، آینهبغلها و رینگهای ۱۸ اینچی مجهز است. همچنین در کابین این مدل نیز دوخت های قرمز رنگ بکار رفته است.
تریم اسپرت BE نیز برای اولین بار معرفی شده و قیمت ۲۵۱۹۵ و ۲۶۷۴۵ دلاری برای نسخههای دیفرانسیل جلو و چهار چرخ محرک دارد. این مدل نیز با طرح مشکی براق برخی قطعات و عناصر قرمز رنگ متمایز میشود.
اکثر تریم های اوتلندر اسپرت با پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری که قدرت ۱۴۸ اسبی و گشتاور ۱۹۷ نیوتون متری دارد عرضه میشوند. البته مدل پرچمدار GT به پیشرانه ۲.۴ لیتری با خروجی ۱۶۸ اسب بخار و گشتاور ۲۲۶ نیوتون متر مجهز است.
Carbonado Aventador
۱۶ دی ۱۳۹۹میتسو برند خوبی بوده و هست..
ولی الان باید یکی از بهترین ها و پرفروش ترین ها میبود..
ولی با مدیریت غلط کارش به جایی رسیده که باید با چینی ها رقابت کنه
کیان
۱۶ دی ۱۳۹۹یکی از بزرگترین شرکتهای صنعتی دنیا و ژاپن هست، بخش خودروسازی تو میتسوبیشی اصلا در مقابل سایر بخشهاش هیچی حساب نمیشه، اونقدرا ک میتسوبیشی از ساختن موتور و قطعات و … برای سایر برندها درامد داره از خودروسازیش درامد نداره یا شاید نمیخواد داشته باشه.
این شرکت یا هلدینگ تو صنایع هوایی و کشتیرانی فعالیتهای خیلی گسترده تری داره
مهرداد كمال
۱۷ دی ۱۳۹۹عالی بود مرسی
NAVID۰۰۹۸
۱۶ دی ۱۳۹۹نمیدونم چرا به کاربر Carbonado اینقدر دیس دادند !
منطقی فکر کنید میبینید درست میگه رفیقمون ، مدیران میتسوبیشی این برند را به گند کشیدن و در تمام خودروهاشون فقط سپر و گرافیک چراغ عوض میشه و نه پلتفرم یا تغییر اساسی و اصولی !
به نظر من میتسوبیشی فقط داره نفس میکشه اما زندگی نه !
مدل ۲۰۱۳ این خودرو با موتور ۲۰۰۰ سوار شدم و واقعاً سواریه خوبی نسبت به سادگیش داره اما از داخلش و اون سادگیه بیش از حد و قدیمی حال آدم بد میشه و تنها نقطه قوتش سقف کامل شیشهایه که باز نمیشه اما در شب و اون چراغ کم نور دورش خوش احساس تلقی میشه !
pooriya.bmw.germany
۱۶ دی ۱۳۹۹نه فقط میتسوبیشی بلکه دیگر برندهای ژاپنی هم همینطور هستند پلت فرم های قدیمی که فقط با عوض کردن چراغ و سپر به عنوان مدل جدید عرضه میکنند و هیچ گونه تغییر اساسی و نوآوری خاصی در چند سال اخیر نداشته اند
نیسان پاترول پتفایندر مورانو ماکسیما
تویوتا لندکروز پرادو تاندرا سکویا فوررانر
لکسس ال ایکس لکسس ای اس
اینها همه خودروهای قدیمی هستند که فقط با تغییر چراغ و سپر به مشتری غالب میشوند
در بین برندهای ژاپنی تنها مزدا دائما در حال تغییر و نوآوری هست و برند بروز و سرزنده هست
بقیه ژاپنی ها فقط با تکیه بر این تصور ذهنی که مثلاً تویوتا خراب نمیشه و ژاپنی مرگ نداره توسط مشتری خریداری میشه
که البته تا حدودی هم صحیح است برند های ژاپنی عمر مفید بیشتری نسبت به بقیه برندها دارند ولی این دلیل نمیشه که دیگه رسما تحقیق و توسعه و نوآوری بذاری کنار فقط همون چیزی که قبلا داشتی بفروشی
اگه این تفکرر در بین مدیران بنز هم بود پس بنز اس کلاس w222 تا بیست سال اینده ماشین پیشرویی بود و نیاز به ارایه نسل جدید نبود
NAVID۰۰۹۸
۱۶ دی ۱۳۹۹آقا پوریا
شما هنوز دنیای خودرو را نمیشناسی ، چه برسه به اینکه بدونی هر کشور و صنعت خودرواَش فلسفه خاص خودشون را دارد و این فلسفه ساخت هم برای تمام خودروها صِدق نمیکنه که بخواهیم جمعی نظر دهیم !
سلمان
۱۶ دی ۱۳۹۹بله دوست عزیز بنده به زشتی یا خوشگلی اعتقاد دارم برای اینکه زیبایی به آدم آرامش میده و زشتی حال آدم رو بهم میزنه و این خودروهای ژاپنی انقدر زشتن که حال آدم بهم میخوره از دیدنشون
ツSAMURAIツ
۱۶ دی ۱۳۹۹تویوتا لندکروزر سال ۲۰۰۷ معرفی شد
ولی تو سال ۲۰۲۰ جزو نامزد های برترین آفرودر سال بود
تویوتا بیشتر از شما میدونه داره چیکار می کنه
نسل جدید هم به زودی معرفی میشه و قطعا جزو بهترین ها خواهد بود
سلمان
۱۶ دی ۱۳۹۹نکته جالب اینجا هست که جناب نوید و سامورایی از تویوتا بیشتر میدونن ??
Mazda3
۱۹ دی ۱۳۹۹اوتلندر قابل قبوله
سامورای تو میگی لندکروز 2007 معرفی شده و 2020 نامزد خودرو آفرود شده ولی نمیدونی که تو اون کلاس گزینه هایی که به بازار عرضه میشن همین بودن و نمیدونی که گزینه هایی خیلی بهتری هست که تولید نمیشن مثل هامر که از همه نظر بهتر از لندکروز بود بخصوص تو آفرود ولی نمیخواستن تولیدشو ادامه بدن.
NAVID۰۰۹۸
۲۰ دی ۱۳۹۹عجب فیلمیه ??♂️?
Hadi
۱۷ دی ۱۳۹۹نمیدونم چرا میتسوبیشی ول کن این ASX نمیشه
بابا پاشو بیا یه نسل جدید ازش بزن 8 ساله که همینه ?
تازه این سدان هم نیست شاسی بلنده اگه جدیدش بیاد کلی میفروشه…
والا اگه چینی بود تا حالا 4 نسل عوض کرده بود……
ツSAMURAIツ
۱۶ دی ۱۳۹۹دوباره داستان لایک و دیس لایک ها شروع شد
دو دقیقه از گذاشتن این خبر نگذشته ده تا دیس لایک خورده
NAVID۰۰۹۸
۱۶ دی ۱۳۹۹با تشکر از بچههای فوقعلاده صبور و زحمتکش پدال که در این چندسال بزرگواری فرمودن و تحمل کردن با اینکه همیشه تلاشم بر این بوده که تا میتوانم از تجربیات و احساساتم نسبت به دنیای خودرو کامنت بگذارم تا شاید مفید واقع بشه ، در حالی که هیچ ثمرهی مالی جز تفریح روح برای ما و شما نداشته و نداره .
اما بهتر میدونم که دیگر در قسمت کامنتهای پدال شرکت نکنم و دیگر همانند قبل اهمیتی قائل نشوم !
دوستان و کاربران محترم پدالی که در این چند سال با هم گفتیم ، خندیدیم ، گلایه کردیم ، نقد کردیم و روزگار سپری کردیم و روزگار را گذراندیم ، کوچیک همتون هستم و خوشحالم که وقت آزادم را با شما گذراندم و امیدوارم در تمام مراحل زندگی شاد و امیدوار به آینده باشید .
خدانگهدار عزیزان دلم که به حق عاشقتونم و ای کاش تمام شماها به بهترین خودروها دست پیدا کنید و کِیف این اثر هنری صنعتی ساختهی دست طراحان و مهندسان را ببرید ???? .
زیزیگولو
۱۷ دی ۱۳۹۹نوید داری اشتباه میکنی!!! چکار به بقیه داری؟ کامنتای خودتو بزازو به بقیه کاری نداشته باش
iman
۱۷ دی ۱۳۹۹دروود
سردبیر گرامی این ماشین اوتلندر نیست
RVR هست لطفا بررسی کنین
سردبیر
۱۷ دی ۱۳۹۹درود. این خودرو در آمریکا با نام اوتلندر اسپرت فروخته می شود. می توانید در تصاویر پشت خودرو هم روی نام آن زوم کنید تا مطمئن شوید. البته همانطور که در متن هم نوشته شده در سایر بازارها با نام ASX شناخته می شود.
AMIR / ARMI
۱۶ دی ۱۳۹۹خیلی ببخشید آدم باید خیلی شوت باشه که واسه همچین ماشینی پول بده
با ۲۳ هزار دلار هیوندا توسان ۲۰۲۱ میشه خرید
که این ماشین یک سوم امکانات اون رو هم نداره
تازه خیلی هم خوشگل تره
این انگار از عهد بوق اومده
کیان
۱۶ دی ۱۳۹۹داداش اون توسان شاید به قول شما خیلی امکانات داشته باشه اما یکی از امکاناتاش اتش سوزی درجا هست، اگر از این آپشن استفاده کنی ک اختیار استفادشم دست خودت نیست دیگه باید اون دنیا سفر کنی و …
امکانات و خشکلی سلیقه ای به قیمت جون ادمی نمیرزه
AMIR / ARMI
۱۶ دی ۱۳۹۹هر چی باشه بهتر از
هندلینگ ناجور ماشین های تویوتا و میتسو هست
که تو سرعت ۳۵ تا سر پیچ برات یه لنگه وایمیسه
حسین
۱۶ دی ۱۳۹۹تویوتا حداقل بهتر از جیپه که قاچاقی سه ستاره ایمنی می گیره
سلمان
۱۶ دی ۱۳۹۹بله اون توسان به اون زیبایی رو کی ول میکنه بره میتسوبیشی زوار در رفته که مثل شانپانزه میمونه بخره ؟ قربون توسان به اون خوشکلی برم ، کار بعضیها به جایی رسیده که میگن جیپ قاچاقی سه تا ستاره گرفته !!! ??? آخه توهم تا کجا !!! حالا ای کاش طرفدار چندتا برند خوشکل و با کیفیت بودن دلم نمیسوخت
ツSAMURAIツ
۱۶ دی ۱۳۹۹توسان خیلی زیباست درسته
چون جلوش از بنز EQ و عقبش از موستانگ مک E کپی شده
فقط طراحان زحمت کش هیوندای یکم به خط و خطوط بهش اضافه کردن تا زیاد ضایع نباشه
$Ãbţìň$
۱۶ دی ۱۳۹۹وای خدا هر روز بخاطر این تعصبات مزخرف یه ماشین رو میکوبن،که اینطور آقا حسین،پس جیپ شد قاچاقچی؟ بعضیاتون،توی مقاله ″فروش یک دستگاه شورولت ایمپالاss (تخم مرغی)بکر″یکیتون گفته بنزای قدیمی که سلطان یاتاقانن!تو بحث کره و ژاپن که دیگه بماند…
الان جیپ هم شد مزخرف و دزد،آقا هرکسی تعصبات داره میتونه نظر نده،یه بار مکلارن رو میکوبین یه بار پورشه،یه بار ب ام و و……
پدال لطف کن یه فکری به حال این وضعیت بکن،بخدا بخش کامنت رو ببندی بهتره…
pooriya.bmw.germany
۱۶ دی ۱۳۹۹یعنی چی هیوندای توسان اتیش میگیره ؟؟
بابا زشته به خدا این حرفا خاله زنک بازیه
اگه هیوندایی توسان اتیش میگرفت الان فروشش تو آمریکا و اروپا ممنوع میکردن
حالا یکی دوتا اینور اونور دنیا به دلیل نقص فنی یا دستکاری یا تعمیرات توسط تعمیرکاران غیر مجاز صورت گرفته دلیل نمیشه شما به خودت اجازه بدی که کل هیوندای زیر سوال ببری
میشه الان راست حسینی بگی ماشین زیر پای خودت چیه؟؟؟
یا اصلا گواهینامه داری؟؟
ツSAMURAIツ
۱۶ دی ۱۳۹۹اگه بخاطر دستکاری تعمیر کارا بود دولت کره جنوبی براش پرونده درست نمیکرد دوما یه ماشین دستکاری شده دو تا دستکاری شده دیگه همش که دستکاری نشده
جالبه شما بقیه رو به متعصب بودن محکوم می کنی اما خودت چشمت رو به حقیقت می بندی
NAVID۰۰۹۸
۱۶ دی ۱۳۹۹توجه به تعداد لایکها و دو قطبی شدنش کردین که اصلاً کاری ندارند کی چی میگه چی نمیگه و فقط لایک میزنند و دیسلایک به صورت هماهنگ !
خداروشکر که خودم دیگه نمیتونم لایک کنم و اقدامی هم برایش نکردم چون مهم نیست اما خوب تِروری شده برای ترولهای کرهای که با هر سیستمی چه لبتاپ و چه موبایل بچه همسایشون هم که شده میان و لایک یا دیس میدهند? !
پدال یه زحمت بکشید هرچی لایک دارم از اول تا به الان را تبدیلش کنید به دیسلایک برای من و لایک برای آنها !
مازیار
۱۶ دی ۱۳۹۹به نکته جالبی اشاره کردی نوید
هم اینکه هنوز یه هفته نمیشه که از تغییر سیستم لایک و دیسلایک اظهار رضایت کامل میکردی اما الان …
و مهمتر از اون
نکته جالب درمورد بحث ژاپن و کره
خوب اگه بخوایم در یک کلمه بین این دو یکی رو انتخاب کنیم انصافا انتخاب اول ژاپن خواهد بود هرچند کره این اواخر پیشرفت خیلی خوبی داشته اما کمتر کسی هست که منکر باشه هنوز ژاپن جلوتره در صنعت خودرو و اغلب صنایع دیگه
اما همون طور که شاهد هستیم تیم شما یعنی تیم ژاپن? در زمینه لایک و دیسلایک اغلب بازنده هست
فکر میکنی دلیلش چی باشه؟
چون قاعدتا ژاپن و محصولات ژاپنی باید طرفداران بیشتری داشته باشه
بنظر من دلیلش “لحن غیردوستانه و نگاه از بالایی هست” که شما ازش برخوردارین
اینجا همه میتونیم دوستان هم بحساب بیایم هرچند ندیده و نشناخته و در جاییکه ارتباط تنها از طریق ارسال جملات میسر هست یکمی دقت و سلیقه در انتخاب کلمات دوستانه تر میتونه بیشترین تاثیر رو در ایجاد دوستی ها داشته باشه
ツSAMURAIツ
۱۶ دی ۱۳۹۹مازیار جان همین دیروز یه مطلب پر بازدید نهایت ۷ ۸ تا لایک یا دیس لایک میخورد
اما الان چند دقیقه از گذاشتن این مطلب نگذشته ۱۵ تا دیس لایک خورده
مازیار
۱۶ دی ۱۳۹۹سامورایی عزیز
راجع به لایک و دیسلایک نظری ندارم چون هیچ آگاهی در این زمینه ندارم
اما از این مطمئنم که فضای سایت خیلی خیلی راحتتر از اینها میتونه دوستانه باشه و نه نیازی هست که کسی جمع رو ترک کنه و نه نیازی هست که کسی سلیقه خودش رو با تردید ابراز کنه فقط کافیه این مسئله روشن رو درنظر داشته باشیم که به تعداد آدمها سلیقه شخصی وجود داره و همه سلیقه ها هم “دقیقا به اندازه هم” قابل احترامه و بجز این چیزی نمی ماند الا مهربانی?
ツSAMURAIツ
۱۶ دی ۱۳۹۹طرف عکس جیپ با پرچم آمریکا گذاشته پروفایلش ، ولی تو هیچ کدوم از مطالب مربوط به جیپ و ماشینای آمریکایی پیداش نیست
فقط تو مطالب مربوط به ژاپنی ها یه میگه و میره
سینا
۱۶ دی ۱۳۹۹تقریبا هیچ تغییری نکرده فقط پشتش با میتسوبیشی لنسر ترکیب شده.
یوسف
۱۶ دی ۱۳۹۹احیای میتسوبیشی خیلی کند پیش میره که دلیل اصلیش مشکلات رنو- نیسان در این چند وقت گذشته بوده. مشکلاتی مثل درگیری داخلی و بازداشت گوسن در ژاپن، مشکلات مالی شدید نیسان که اصلاح در ساختار نیسان رو در اولویت قرار داد و کرونا و تنگناهای مالی.
امیدوارم با حل مشکلات اتحاد رنو – نیسان به برند میتسوبیشی توجه بیشتر بشه. با توجه به پلتفرم های خوبی که در دسترسش هست تنها به یک زبان طراحی جدید و جذاب نیاز داره.
احمد
۱۶ دی ۱۳۹۹میتسوبیشی لب مرز ورشکستگیه و تا چند سال دیگه کارش مثل نیسان تموم خواهد شد
میثم
۱۶ دی ۱۳۹۹حیف این برند بخدا که به این روز افتاده
این همه سابقه و پتانسیل رو واقعا چرا ازش استفاده نمیکنن؟؟؟ شایدم نمیبینن.
من هنوز لنسر 92 میبینم حالم خوب میشه
Ramin
۱۶ دی ۱۳۹۹از قیمتش خوشم اومد
اما از امکاناتش نه
داستان تعادل قیمت و امکانات هست…
متاسفانه قیمت خوب ولی امکانات زیاد نیست…
توش هم خوب نیست اگه دقت کنید از پلاستیک خیلی خشکی ساخته شده
( از نظر من کیفیت و زیبایی تیگو 7 که تو ایرانه از این میتسوبیشی بهتره !!)
احمد
۱۶ دی ۱۳۹۹خیلی گرونه در حد ماشین چینی هم نیست
۷۷۸۸
۱۶ دی ۱۳۹۹زیبا نیست
ツSAMURAIツ
۱۶ دی ۱۳۹۹پدال شما تعداد لایک و دیس لایک های این مطلب رو با دو مطلب قبلی که مقایسه بنز و پورشه بود مقایسه کن ، تعداد کامنت ها تقریبا یکیه ولی لایک و دیس لایک ها چند برابر
دیگه خودتون میدونید و این فیک های کره ای دوست
xehnam
۱۶ دی ۱۳۹۹میتسوبیشی تو بخش طراحی خارجی داره بهروز و متفاوت عمل میکنه اما طراحی داخلی خیلی ساده و ضعیفی داره ایرادی که به نیسانم وارده!
حسین دهمرد
۱۶ دی ۱۳۹۹میتسو نشون داد سود اصلی تو خودروسازی نیست. بخش های دیگه ی فعالیتش انقدر پربازده هست که ترجیح میده رو اونا تمرکز کنه. همونطور که سونی و وایو و شارپ و توشیبا ترجیح دادن تو چیزایی غیر از گوشی موبایل تمرکز کنن.
مهرداد كمال
۱۷ دی ۱۳۹۹خدایی دیگه یه بازبینی اساسی در طراحیش لازم داره
مشخصه که ماشین سالخورده ایه
بهنام
۱۷ دی ۱۳۹۹این ماشین اگه در ظاهرش جاییش نیاز به اصلاح و بازنگری داشت نمای عقبش بود، میتسوبیشی در کمال تعجب هی راه به راه جلوشو تغییر میده. نمای عقب قشنگ دو نسل از نمای جلو عقبه.