میتسوبیشی

معرفی رسمی میتسوبیشی تریتون/L200 فیس لیفت 2019

خودروی تجاری سبک میتسوبیشی حدود ۴۰ سال است که تولید می‌شود و ۵ نسل از آن تاکنون دیده شده و حتی نسخه‌های کرایسلر و داج آن نیز تولید شده است. نسل فعلی میتسوبیشی تریتون/L200 سال ۲۰۱۴ معرفی شده و هم‌اکنون وقت فیس لیفت آن فرا رسیده است. این کار برای رقابتی ماندن در کلاس بسیار فشرده‌ی پیکاپ های یک تنی مهم است.


همان‌گونه که در تصاویر رسمی منتشر شده مشاهده می‌شود این تنها یک فیس لیفت عادی نیست. افرادی که با کانسپت های رادیکال میتسوبیشی در سال‌های اخیر آشنا هستند می‌دانند این پیکاپ از ویژگی‌های طراحی آن‌ها الهام گرفته است. نمای جلوی این پیکاپ هم‌اکنون دارای طراحی است که ژاپنی‌ها آن را “سپر دینامیک” می‌نامند. این بخش ما را به یاد اکلیپس کراس می‌اندازد هرچند به نظر ما این طراحی روی یک کراس اوور بیشتر جواب می‌دهد.


بازنگری‌های تریتون تنها به نمای جلو محدود نشده چراکه در پروفایل بدنه شاهد تغییر قوس‌های چرخ هستیم، چیزی که به ندرت در خودرویی فیس لیفت دیده می‌شود. در نمای عقب نیز ظاهر L200 با چراغ‌های به‌روز شده و سپر متفاوت بهبود یافته است.


جدای از طراحی، تریتون/L200 مدل ۲۰۱۹ دارای حالت آفرود جدید است که با روشن کردن آن شاهد تنظیمات متفاوت پیشرانه، گیربکس و ترمزها خواهید بود تا خودرو بتواند با راحتی بیشتری از مسیرهای سرسخت عبور کند. سیستم کنترل حرکت در سرپایینی نیز به‌صورت الکترونیکی سرعت خودرو را کنترل می‌کند.


تریتون/L200 به‌روز شده با تجهیزات ایمنی جدیدی در دسترس است که از جمله آن‌ها می‌توان به هشدار برخورد جلو اشاره کرد که می‌تواند خودروها و عابران پیاده را تشخیص دهد. همچنین سیستم پیشگیری از شتاب گیری ناگهانی اولتراسونیک نیز در این پیکاپ بکار رفته که باعث کاهش ریسک شتاب گیری ناگهانی می‌شود. هشدار نقاط کور نیز به همراه هشدار ترافیک پشتی در دسترس است.


میتسوبیشی اشاره زیادی به مشخصات فنی پیکاپ به‌روز شده خود نداشته اما می‌دانیم که گیربکس ۵ سرعته اتوماتیک جای خود را به نمونه‌ای ۶ سرعته با عملکرد و راندمان بهتر داده است. همچنین دیسک‌های ترمز جلو بزرگ‌تر بوده و دامپرهای عقب نیز برای بهبود کیفیت سواری بزرگ‌تر شده‌اند.

میتسوبیشی تریتون/L200 مدل ۲۰۱۹ که امروز در بانکوک تایلند معرفی شده از ۱۷ نوامبر در این بازار عرضه می‌شود و نهایتاً به بیش از ۱۵۰ بازار در سراسر جهان وارد خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۴ دیدگاه‌ها

  1. H

    ۱۹ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (225 ديدگاه)

    عالی از هر نظر به خصوص خطراش

    1. مزدا

      ۱۹ آبان ۱۳۹۷
      سوابق: (2097 ديدگاه)

      فیس لیفت خوبی شده از جمله جلوپنچره اش خیلی خوب شده

  2. Cadillac

    ۱۹ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (2622 ديدگاه)

    فیس لیفت خیلی خیلی زیبایی شده
    فقط اگه محور عقبش یکم عقب تر بود بهترمیشد

    1. ۹۱۷

      ۱۹ آبان ۱۳۹۷
      سوابق: (311 ديدگاه)

      فرمان پذیریش کم میشد اگه فاصله بین دو محور بلندتر میشد

  3. NAVID۰۰۹۸

    ۱۹ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (10479 ديدگاه)

    میتسوبیشی اگر این رو تو بازار ایران با قیمت رقابتی عرضه بکنه (( پس از آزادی واردات )) میتونه بازار ایران رو قبضه کنه .
    هم پیکاپه ، هم ژاپنیه ، هم زیباست ، احتمالاً قیمتش هم کمتر از هایلوکس ۹۰۰میلیون تومنی در میاد تو همین شرایط خراب اقتصادی .

    1. Mohamad

      ۱۹ آبان ۱۳۹۷
      سوابق: (812 ديدگاه)

      900 میلیون رو جدی گفتی نوید جان؟!

    2. NAVID۰۰۹۸

      ۱۹ آبان ۱۳۹۷
      سوابق: (10479 ديدگاه)

      جداً خوده من هم باورم نمیشد که روزی تویوتا هایلوکس حدود ۹۰۰ میلیون بشه ، ولی مثل اینکه باید دعا کنیم بالاتر نره ، پائین اومدنش پیشکِش .

      محمد جان اینجا ایرانه ، عجیبترین کشور دنیا .
      ما فازمون تو هر شرایطی از باقی دنیا جداست .

    3. مزدا

      ۱۹ آبان ۱۳۹۷
      سوابق: (2097 ديدگاه)

      والا با این قیمت ۹۰۰ کی میره پیکاپ بخره !!اینجا امریکا نیست که ملت عشق پیکاپ داشته باشن.یه عده از پیکاپ خوششون میاد بعد اون هم بیشتر ادارات استفاده میکنن

    4. H

      ۱۹ آبان ۱۳۹۷
      سوابق: (225 ديدگاه)

      نوید اگه تو ایرانم بیاد 800میدن قیمتی نمیزارن براش که فرغون سازا ضرر کنن

  4. حمیدرضا

    ۱۹ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (2415 ديدگاه)

    شما همینو بیار تو نمایشگاه تهران بعد کلی از متخصصین عرصه خودروی وطنی از کنارش رد میشن میگن ای بابا این که نه به درد بار بردن میخوره نه افرود فقط یه قیافه داره

  5. net

    ۱۹ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (3399 ديدگاه)

    دوکابینش قشنگه شبیه هایلوکس هست و طراحی داخلی یکپارچه مشکی و صندلی چرمی مشکی قشنگی داره

  6. آآآآرماااانننن

    ۱۹ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (262 ديدگاه)

    باحاله طراحیش ولی بنظرم هایلوکس بهتره و تو ایران بازار دست خودش خواهد بود

  7. amin

    ۱۹ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (1131 ديدگاه)

    من خودم میتسو سوارم.نمیخوام بگم این پیکاپ عالی نیست.چرا هست،عالیه ولی بازم پیکاپ فقط آمریکایی،نمیشه چشم ازشون برداشت

  8. sardar

    ۲۰ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (128 ديدگاه)

    نمای عقب نسل قبل بهتر نبود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا