میتسوبیشی از توسعه یک موتور جدید برای کراساوور اوتلندر اسپرت یا همان ASX خبر داد. موتور چهار سیلندری که در سال ۲۰۱۵ روی این خودروها قابل نصب خواهد بود.
این پیشرانه جدید دارای ۲.۴ لیتر حجم بوده و قادر به تولید نیروی ۱۶۸ اسب بخار میباشد که ۲۰ اسب آر مدلهای ۲.۰ لیتری بیشتر است. این پیشرانه روی مدلهای اوتلندر اسپرت ES 2.4 با قیمت پایه ۲۱۲۹۵ دلار و همچنین مدل ۲.۴ GT با قیمت پایه ۲۳۵۹۵ دلار به انجام وظیفه میپردازد. مدل GT از ویژگیهایی چون پدالهای آلومینیومی، صندلی راننده الکتریکی و پکیجهای اضافه ای همراه با روکش چرم داخل کابین، سقف شیشه ای پانوراما، سیستم ناوبری GPS و غیره برخوردار میباشد.۴۱ کمتر از یک دقیقه
E 36
۱۸ بهمن ۱۳۹۳این پیشرانه قابل قبوله ، موتور 2 لیتریش ضعیفه اصلا در حد کلاس ASX نیست .
4MATIC
۱۸ بهمن ۱۳۹۳درسته که می شد ازش بازدهی بیشتری هم گرفت ولی چون گیربکسشcvtهستش شتاب خوبی هم داره
matin
۲۰ بهمن ۱۳۹۳با موتور دو لیتری شتابش از اسپورتیج و توسان حدودا یکم بیشتر بود این طوری عالی میشه امیدوارم ایران هم بیاد
matin
۲۰ بهمن ۱۳۹۳این موتور رو قبلا میتسو روی اوتلندر و لنسر هم گذاشته بود
الوند
۱۸ بهمن ۱۳۹۳میتونستن قدرتشو بیشترم کنن اما همینم خوبه
4MATIC
۱۸ بهمن ۱۳۹۳مدل2000هزارش توسان واسپورتیج2400رومی گره اونم به خاطر cvt
سياوش
۱۸ بهمن ۱۳۹۳من خودم با اسپورتیج راحت گرفتمش لطفا اطلاعات غلط به مردم ندید
matin
۲۰ بهمن ۱۳۹۳علاوه براینکه گیربکسش بهتر وزنش هم خیلی سبک تره
4MATIC
۱۸ بهمن ۱۳۹۳حداقل باید180 اسب قدرت داشت
masood
۱۸ بهمن ۱۳۹۳ولی زیباییش در حد رقباش تو ایران نیست.ادم میتونه انتخاب های بهتری داشته باشه :)
نوید
۱۸ بهمن ۱۳۹۳زیبایی رقیباش موقتی و کوتاه مدته
بعد از دو ماه آدم حالش به هم میخوره
ولی این با زیبایی کمتر. اما پایدارتر از نظر ظاهر. که از بقیه سرتره
البته که از بقیه ی لحاظ و مخصوصا ژاپنی بودن هم خیلی سرتره
علی
۱۸ بهمن ۱۳۹۳عالیه
godfather
۱۸ بهمن ۱۳۹۳یکی از دوستام دارش میگه حرف نداره
ولی نمایشگاه دارا میگن ixواسپورتیج بهترن البته حرفشون بی دلیل نیست
ولی در کل به نطرمنم asx یکی از بهترین انتخاب هاست
احسان
۱۸ بهمن ۱۳۹۳یکی از آشغال ترین گزینه های بازاره… واقعا حیف پول واسه این ماشین آبروی ژاپن و برده
آرماااام
۱۸ بهمن ۱۳۹۳میتسوبیشی یکی از کمپانی های خوشنام ژاپنی بوده،هست و خواهد بود،چون خودروهای با کیفیتی رو تولید میکنه،و داره به خیلی از خودرو سازهای چینی هم موتور میده
ارمان
۱۸ بهمن ۱۳۹۳احسان جان 5 تا از گزینهای بهتر رو نام ببر و واسه هر کدوم 2تا دلیل بیار لطفا
godfather
۱۸ بهمن ۱۳۹۳اگر تو بازار مافیایی و بسته ایران نبود الان نظرت فرق میکرد
دلیل نمایشگاهی هاهم اینکه چون ixواسپورتیج ظاهر پر زرق برق تری دارن مردم ما که فقط دوست دارن بگن ماشین فلانی عجب چیزیه میرن سمت این ماشینا
در کل اگر برای کسی کیفیت سواری مهم باشه قطن میره سراغ این ماشین
علیرضا
۱۸ بهمن ۱۳۹۳ما بالاخره نفهمیدیم ASX خوبه یا بده؟
armin
۹ اسفند ۱۳۹۳خوبه!
hero
۱۸ بهمن ۱۳۹۳حالا با این موتور جدید محبوب تر از قبل هم میشه
hero
۱۸ بهمن ۱۳۹۳تنها ایرادش تو ایران یدکی گرونشه!
البته بعید میدونم خراب شه
فرهاد تبریزی
۱۸ بهمن ۱۳۹۳ژاپن واقعا خودرو سازه .قطعاتشم اگه خوب استفاده کنی راحت 10سالی واست خدمت میکنه…
احسان(احسان سابق)
۱۸ بهمن ۱۳۹۳قبلا میتسوبیشی واقعا ماشین های خوبی میساخت که گالانت معروفترینش هست.خیلی وقته تعریف میتسوبیشی رو خیلی کم می شنوم.سایت های خودرویی امریکایی که خیلی از میتسوبیشی های جدید می نالن
احسان
۱۸ بهمن ۱۳۹۳آرمان جان ارادت، رنو کلیوس ازهمه تو این کلاس بهتره من خودم rav4 دارم ولی کلیوس از نظر سواری، هندلینگ و مخصوصا ترمز یه سر و گردن از همه بالاتره، اگه ASX سوارشی حالت بهم میخوره بس که خشک و پایینه تو مایا های X1! داشبوردشم که فاجعه است یعنی فک میکنی از پلاستیک زباله درست کردن طراحی داشبوردشم که مال 10سال پیشه، یه نورپردازی 2طرف سقف داره که مث مهتابی باید با کلید روشنش کنی یعنی نورپردازیش خودکار نیس اگر هم یه طرفش بسوزه که مال رفیقم سوخت!باید قیدشو بزنی چون دیگه گیر نمیاد…تنها نکته مثبتش سیستم صوتی قویشه! با تشکر
ارمان
۱۸ بهمن ۱۳۹۳احسان جان فکر نمیکنی rav4 با همین اپشنها حدود 205 ملیون تومان باشه؟
ضمن اینکه رنو کلیوس واقعا داخلش با کیفیت تره؟
موتورش از نظر سوخت از همه ماشینهای نام برده شما در مصرف سوخت بهینه تره
بخاطر ابعادش شهری تره و الیته قبول دارم تو افروود به پای rav4 نمیرسه اما باز نیازهای اولیه رو جواب گو هست چند نفری رو میشناسم که گرفتن کوچیکترین خرابی نشنیدم با این حال نظر شما محترم اما شما از ماشینهایی حرف میزنی که 40 50 ملییون گرونترن که این منصفانه نیست
ضمن اینکه تعویض گیربوکسش با هیوندا و کیا قابل قیاس نیست که در واقع رقبا این ماشینها اینان اسپورتیج و توسان
پیمان
۱۸ بهمن ۱۳۹۳این جک اس پنج کرمان موتور قدرتش از این بیشتره
matin
۲۰ بهمن ۱۳۹۳این سمند EF7 هم قدرتش از ریو های جدید و I20 بیشتره
ehsan
۱۸ بهمن ۱۳۹۳اقا احسان به نظر بنده شما کلیوس داری نه rav4 . اخه برادر من کلیوس درسته از نظر فنی ماشین خوبیه اما اینجور که شما x1 , Asx رو بردی زیر سوال یخورده مشکوکه. بنده به شخصه Asx رو به کلیوس ترجیح میدم بخصوص ظاهر خودرو که بسیار هوشیارانه و جاودانه طراحی شده
armin
۱۸ بهمن ۱۳۹۳۲لیتریش که کم نمیاره اصلا اینکه عالی شد
احسان
۱۸ بهمن ۱۳۹۳من X1رو نبردم زیر سوال در ضمن میشه توضیح بدی منظورت از طرح جاودانه دقیقا کجای ماشینه؟ عقبش که واقعا جاودانه و رویایی درست شده!!
qiasi206
۱۸ بهمن ۱۳۹۳سیستم صوتیش عالیه و کیفیت و دوامش هم احتمالا از کره ای های همکلاسش بیشتره.خوب بعضیا هم انتظارشون از ماشین این گزینه هاس نه دوستان؟
ارمان
۱۹ بهمن ۱۳۹۳موافقم
Mclaren
۱۹ بهمن ۱۳۹۳چه رنگ خوشگلی
مجید
۱۹ بهمن ۱۳۹۳پلتفرم asx و پژو4008 یکیه. فقط ظاهر جلو و عقب متفاوته. پژو زیباتر کار کرده. در کل فوق العادن ماشین شناس میدونه چیه
AlirezA
۲۰ بهمن ۱۳۹۳تقریبا همه میدونن که این نوع طراحی بدنه بسیار ماندگار تر از طراحی های اغراق آمیز توسان و به ویژه اسپورتیج با قوس های فراوان هست. یکی از دوستان گفتند ماشین خشکی هست احتمالا ایشون مقایسه با توسان و اسپورتیج نکردند نرمی این ماشین رو. در جای دیگه با راو4 مقایسه شد که علاوه بر اینکه نزدیک به 50-60 میلیون اختلاف قیمت هست به کل کلاس این خودرو ها فرق داره! asx یک s.u.v compact یعنی سایز کوچک هست اما راو4 یک s.u.v سایز متوسط!! همین مقایسه نشان از دید غیر منصفانه هست.
2000 این ماشین هم بهعلت وزن کم موتور و تکنولوژی بکار رفته از توسان و اسپورتیج کم نمیاره بهترم هست چه برسه 2400!
بنده خدا
۲۰ بهمن ۱۳۹۳سلام.در کل شرف داره به کره ای…..عشق است میتسو
سعید
۲۱ بهمن ۱۳۹۳چراغای عقبش یکم قدیمیه
ساسان قاسمی
۱۷ اسفند ۱۳۹۳من یکسال است asx دارم، بسیار عالی است. کشش و هندلینگ و آفود و همه چیز عالیست ولی اگه موتور 2.4 لیتری اش بیاد حتما عوضش میکنم… هرچند موقع گاز دادن اصلا کمبودی رو حس نمیکنید:)
kiarash
۲۴ اسفند ۱۳۹۳من راو4 دارم از وقتی که لکسوس nx رو دیدم دیونش شدم پلتفرم و خیلی از قطعاتشون یکی به نظرم یا شاستی نخرین یا وایسید nx بیاد اون رو بخرید اگه هم پولتون نمیرسه راو 4 بخرید
ali
۹ فروردین ۱۳۹۴آسیایی ها توی دنیا به این مشهورند که به طراحی های حجیم و اغراق آمیز علاقه دارند و ما ایرانی ها هم از این قاعده مستثنا نیستیم و از طراحی حجیم و فوکاهی کیا و هیوندای بیشتر لذت میبریم ، هر 2 سال هم یک مدل جدید(حتی اگه تعویض چراغ باشه،مثله ایرانخودرو) نسبت به مدل قبلی ارائه میدن و دارنده خودرو های قبلی احساس قدیمی بودن ماشینشون بهشون دست میده ،اما ژاپنی ها با اعتماد بنفس کامل ماشین هاشون رو چندین سال تولید میکنن و بعد فیس لیفت میکنن (مثله لندکروز که اسطوره شده) و بیشتر به فکر فنی ،تکنولوژی، عمر و دوام قطعات هستند، این است که خودرو های ژاپنی ماندگار میشن.
shahab
۲۹ شهریور ۱۳۹۴با این حجم میتونست قدرت بیشتری داشته باشه مخصوصا اگه6سیلندر میشد
اما با cvt جبران میشه
100% از لحاظ کیفیت از رقبا بالا تره