دو سال پیش و در نمایشگاه پاریس ۲۰۱۲، میتسوبیشی از مدل هیبریدی PHEV خود پرده برداشت که میشد آن را نسخه شیکتری از اوتلندر دانست. سیستم هیبریدی این خودرو از یک موتور چهار سیلندر ۲.۰ لیتری بنزینی و دو موتور الکتریکی روی محورهای جلو و عقب شکل میگرفت. مصرف سوخت این مدل میتسوبیشی ۱.۶ لیتر در صد کیلومتر اعلام شده بود.
حالا دوباره در آستانه نمایشگاه پاریس از نسخه جدیدتری از اوتلندر PHEV در قامت یک خودروی کانسپت رونمایی می شود. البته فعلاً تصاویر و اطلاعات محدودی از این خودرو منتشر شدهاند و هفته آینده در پاریس، جزئیات آن نیز فاش میشوند. میتسوبیشی اوتلندر PHEV کانسپت با طراحی موقر و زیبای خود، یک قدم از سایر محصولات فعلی این شرکت پیش افتاده است. سبک خاص چراغها و جلوپنجره این خودرو میتواند در محصولات آینده میتسوبیشی هم تکرار شود. قسمت جلوی خودرو، فرمی X مانند دارد و توسط حاشیه ای کرومی و پهن، دربر گرفته شده است. فضای درون کابین با طراحی اسپرت و لوکسی همراه است. روکش چرم قرمز صندلیها و نیمه پایینی کابین همراه با بخش تیره بالایی و استفاده از چوب مشکی رنگ در کنسول میانی، کاملاً فضایی کلاسیک را ایجاد کردهاند. این طراحی ممکن است مورد پسند مشتریان آمریکایی قرار گیرد اما با طراحیهای امروزی و مدرن، فاصله دارد و تناسبی نیز با طراحی بیرونی خودرو در آن به چشم نمیآید. در بخش فنی، ظاهراً از همان قوای هیبریدی سابق استفاده خواهد شد. دو موتور الکتریکی سنکرون آهنربای دائمی که توسط باتریهای ۱۲ کیلوواتی ساعت لیتیوم یون تغذیه میشوند روی هر کدام از محورها قرار دارند و توسط یک موتور چهار سیلندر ۲۰۰ اسبی و ۳۳۷ نیوتن متری با سیستم سوپاپهای هوشمند MIVEC شارژ و تقویت میشوند. البته این خودرو یک پلاگین هیبریدی محسوب میشود و بنابراین امکان شارژ باتریها توسط برق خانگی یا شارژرهای بین راهی نیز وجود دارد.۳۱ خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
MoahmmadTSR
۲ مهر ۱۳۹۳جلوش محشره عقبش مذخرفع
توشم عالی
مهدی
۲ مهر ۱۳۹۳جلوش از لکسوس الهام گرفته شده ولی در مورد عقبش با شما موافقم.اصلا خوب نشده
احمد
۳ مهر ۱۳۹۳جلوش خوبه – در مورد عقبش هم همینکه طراحش جسارت داشته و یه طرح جدید زده در خور توجه هست. خیلی هم ضایع نیست اما چون به چشم آشنا نمیاد مغز اررورر میده D:
DRAGONBORN
۲ مهر ۱۳۹۳انگار یواش یواش داره این برند احیا میشه
DRAGONBORN
۲ مهر ۱۳۹۳عقبش خیلی زشته
DRAGONBORN
۲ مهر ۱۳۹۳چرم قرمزش خیلی تو دل برو هست قدرت موتور خوبی هم داره
meysam
۳ مهر ۱۳۹۳نمای جلوش آدمو یاد لکسوس میندازه. خیلی تابلوئه کپی برداری کرده
DRAGONBORN
۳ مهر ۱۳۹۳طراحی داخلیش خیلی شبیه دوجه
Night Fury
۲ مهر ۱۳۹۳گل گفتی.
MoahmmadTSR
۲ مهر ۱۳۹۳me?!?!?
Night Fury
۲ مهر ۱۳۹۳ولی 1.6در صد تا؟!خاک توسر خودروسازای ایرانی!
DRAGONBORN
۲ مهر ۱۳۹۳من همیشه میتسوبیش رو تحسین کردم و میکنم.
denon
۲ مهر ۱۳۹۳اخوی مقایسه خودروهای ایرانی با میتسو !!!!!!
یا اینارو خیلی بزرگ فرض کردی
یا اونارو خیلی کوچیک
DRAGONBORN
۲ مهر ۱۳۹۳ژاپن از قدیم محصوللاتش واسه یه عمر ساخته میشدن
amin
۲ مهر ۱۳۹۳طراحی نسل گذشتش در کل سنگین تر و زیباتر بود نسل جدیدش فقط تو طراحی داخلیش خوب عمل کرده موتورش هم که تغییری نکرده
بازم باید از نزدیک دیدش . حالا معلوم نیست وارد کننده وطنی کدوم رو بیاره ایران تو سایتش که نسله قبلیشو زده بزودی
DRAGONBORN
۲ مهر ۱۳۹۳واقعا ژاپن خودروهای کم استهلاک و پرقدرت خوبی داره
"Amir"
۲ مهر ۱۳۹۳مبارک صاحابش،ماکه فقط عکساشو میبینیم
DRAGONBORN
۲ مهر ۱۳۹۳آره ثروتمندا خودشو دارن ما عکساشو
4MATIC
۲ مهر ۱۳۹۳از میتسوبیشی بعیده اینوتولید کنه خدایی طراحیش خیلی ضعیفه مخصوصا عقبش
DRAGONBORN
۲ مهر ۱۳۹۳دیگه هیچ گلی بی خار نیست.عقبش هم اینجوری چرت شده
یه پسر
۲ مهر ۱۳۹۳فرم چراغ های عقبش رو خیلی دوس دارم
منو یاد عشق قدیمیم دوو اسپرو می اندازه
راستی وقتی به اون روزی که خودروی برقی قرار تو ایران رایج بشه فکر می کنم استرس می گیریم
از فرداش با یه تغییر کوچولو موتور بدبخت پراید (تابوت) رو برقی می کنن
خیلی هام سر تکیه دادن بهش تو خیابون می رن قاطی 27000 نفر
DRAGONBORN
۳ مهر ۱۳۹۳برعکس به نظر من خام و نپخته هست
DRAGONBORN
۲ مهر ۱۳۹۳مدل افسانه ای Lancer یه چیز دیگست
DRAGONBORN
۲ مهر ۱۳۹۳ولی فکر نکنم حالا حالاها از مدل جدید لنسر خبری بشه
datsun
۳ مهر ۱۳۹۳طراحیش زیباست عقبش یه طراحی نو وجدیده که حداقلش تکراری نیست
کابینش لوکس و زیباست
مصرف سوختش هم عالیه
علی
۳ مهر ۱۳۹۳نمیدونم چرا میتسوبیشی اینقدرکنده الان بایدنسل جدیدپاجرومعرفی شده بود چون 10سال با همین مدل میزنه من عاشق پاجروهستم
امیرمحمد
۴ مهر ۱۳۹۳قبول دارید عقب پیکان قشنگ تر از اینه ؟؟؟؟ عقبش یه جوریه ولی جلوش مهشره
Ahmad..F12
۴ مهر ۱۳۹۳عالیه
از نظر قدرت و عملکرد مناسبه از نظر طراحی هم معرکهست
نمای جلو و نمای بغل عالیه
نمای عقب هم چون کانسپته نمیشه نظر داد ولی به نظر من برای تولید انبوه تغییر میکنه
طراحی و کیفیت داخلی هم که حرفی واسه گفتن نمیزاره
میتسوبیشی عالیه
arman
۲۰ مهر ۱۳۹۳دوستان کانسپت برای همین فیت بک گرفتناست و احتمال تغییر بازم هستش
ابراهيم
۸ اسفند ۱۳۹۳فیت بک؟؟؟؟؟ :))))
منظورت فید بک هست احتمالا :)))
فریبرز
۱۵ آبان ۱۳۹۳خیلی شیک و پیک ساخته شده
مخصوصا داخلش که دیگه عالیه