هرچند میتسوبیشی نسل جدید اوتلندر را معرفی کرده است اما کسانی که خواهان نسخهٔ پلاگینهیبریدی این کراساوور هستند همچنان باید سراغ نسل قبلی بروند. حالا نیز میتسوبیشی نسخهٔ بروز شدهٔ اوتلندر پلاگینهیبریدی قبلی را برای مدل ۲۰۲۱ معرفی کرده است. هرچند در ظاهر به نظر نمیرسد این خودرو تفاوتی نسبت به قبل داشته باشد اما قوای محرکهٔ آن با قدرت بیشتر و باطری بزرگتر ارتقاء پیدا کرده است.
اوتلندر پلاگینهیبریدی مدل ۲۰۲۱ حالا به یک پیشرانهٔ ۲.۴ لیتری چهار سیلندر جدید مجهز شده که ۱۲۶ اسب بخار قدرت و ۲۰۰ نیوتن متر گشتاور دارد. این موتور جایگزین نمونهٔ ۲ لیتری قبلی شده که ۱۱۷ اسب بخار قدرت و ۱۸۶ نیوتن متر گشتاور داشت. علاوه بر این، موتور الکتریکی که روی محور عقب قرار دارد هم حالا بجای ۸۰ اسب بخار، ۹۴ اسب بخار قدرت تولید میکند. درنتیجهٔ این ارتقاءها، مجموع خروجی قوای محرکهٔ اوتلندر PHEV حالا به ۲۲۱ اسب بخار رسیده است.
اما علاوه بر قدرت بیشتر، باطریهای ۱۲ کیلووات ساعتی قبلی اوتلندر نیز حالا با نمونههای بزرگتر ۱۳.۸ کیلووات ساعتی جایگزین شدهاند که این کار بُرد تمام الکتریکی خودرو را از ۳۵ کیلومتر قبل به ۴۰ کیلومتر افزایش داده است. میتسوبیشی همچنین حداکثر سرعت خودرو در حالت تمام الکتریکی را هم از ۱۲۷ کیلومتر بر ساعت به ۱۳۴ کیلومتر بر ساعت افزایش داده است. غیر از این موارد، بهروزرسانیهای کوچکتری هم در قوای محرکه صورت گرفته است مثل نرمافزار جدید که هماهنگی بین باطری و پیشرانه را بهبود میبخشد. علاوه بر این، دو حالت رانندگی جدید اسپرت و برف هم به خودرو اضافه شده است.
برای مدل ۲۰۲۱ همچنین تیپ جدید لیمیتد ادیشن هم به تیپهای قبلی SEL و GT اوتلندر اضافه شده است. این تیپ از جلوپنجرهٔ تیره، تریم مشکی در سپرهای جلو و عقب، رینگهای ۱۸ اینچی کرومی تیره و سانروف برخوردار است. علیرغم این ارتقاءها، قیمت میتسوبیشی اوتلندر پلاگینهیبریدی نسبت به قبل تغییری نداشته اما به دلیل بزرگتر شدن باطریهای آن، مشوق مالیاتی فدرال آن با ۷۵۱ دلار افزایش به ۶,۵۸۷ دلار رسیده است.
احمدرضا
۶ اسفند ۱۳۹۹خب فیس جدید رو میزاشتی روش بی سلیقه ???
چرا میتسوبیشی یه جاش میلنگه
یا فیس قدیمی خودش قوای محرکه جدید یا قوای محرکه قدیمی فیس جدید
خب بی سلیقه هردوتاش با هم چشه مگه ?
میتسوبیشی برگرد به قدیما ? زمان لنسر اولوشن ایکس ?
انشالله که یه شرو دوباره و جدید باشه ?
NAVID۰۰۹۸
۶ اسفند ۱۳۹۹این مدل میتسوبیشی طبق چیزی که میدانم ، بسیار در آمریکا و اروپا مورد استقبال واقع شده و بسیار طرفدار داره چون به شدت کممصرف هست !
اما یه مسئلهای هست ، در ایران به سبب تکنولوژی پیچیدهای که داره ، هنوز نمونههای صفر نفروختهاش وجود داره و کلاً یه ماشینیه که هرکسی بخره ، بیخ ریشش گیر کرده با اینکه حتی کیفیت و طراحی متریالش از اوتلندر معمولی بالاتره و کلاً سیستم موتورش اون چیزی نیست که در هیبریدیهای معمولی میبینید و اگر اشتباه نکنم روی هر چرخ یه موتور مجزا کار گذاشتهاند !!!
مصرف سوختش هم فکر میکنم حدوداً صدی ۲ لیتر باشه !
مجلهی موتور ویک آمریکا یه بررسی ازش گذاشته بود چند ماه پیش و بسیار تعریف کرده بود که میتونید تو یوتیوب ببینید .
T.C.B.K
۶ اسفند ۱۳۹۹خداوکیلی با محرکه هیبریدی و موتور 2 لیتری قدرتش شده 221 اسب ؟؟؟؟؟؟؟؟
هیبریدی ؟؟؟؟ 221 اسب
تازه اونم با این هیکل ؟؟
اما خدا را شکر. سانروف داره این مدل. ??????
ولی فکر کنم واسه این ابعاد باد سقف پانورما میزاشتنا !!!!!!
میثم
۶ اسفند ۱۳۹۹تو عکس اصلا چیز خاصی نیست
ولی من هروقت تو خیابون میبینمش حس خوبی بهم میده
Amir
۶ اسفند ۱۳۹۹خیلی ماشین بدیه و تو کلاس خودش جزو گزینه های اخره،سواری بد و شتاب معمولی و آپشن های کم و طراحی متوسط و بازار ضعیف
Benz309 1974
۶ اسفند ۱۳۹۹تو ایران نسبتا موفق بود ولی باید بهایش را یکم پایین می اوردن . ایکاش ایران هم پراید همون ۲۵۰۰ دلار بود حقوق کارگر هم ۳ میلیون بود . اونوقت ایجا نور علی نور بود.
Me
۶ اسفند ۱۳۹۹تا جایی که من میدونم این کانفیگ و ارتقا موتور مال پارساله
خبر جدیدی نیست اصلا