نسل جدید میتسوبیشی اوت لندر ۲۰۲۲ نتوانسته در پنهان کردن هویت خود تا زمان رونمایی رسمی خوب عمل کند. میدانیم که این خودرو سال آینده و با زبان طراحی جدید الهام گرفته از کانسپت انگلبرگ رونمایی خواهد شد.
پیش از این پروتوتایپ های کاملاً استتار شده از اوت لندر جدید دیده شدهاند. البته ما میتوانستیم برخی از جزئیات طراحی این خودرو را تشخیص دهیم اما هرگز تصویر کاملی از آن منتشر نشده بود.
در ماه فوریه رندرهایی از این خودرو نیز منتشر شد که حالا به نظر میرسد دقت بالایی داشتهاند زیرا همین چند ساعت پیش تصاویر این خودرو در فضای مجازی لو رفته است. با اینکه کیفیت این تصویر خیلی بالا نیست اما با استفاده از آن میتوانیم تصویر واضحی از زبان طراحی و استایل کلی این کراس اوور را به دست آوریم.
LED های جداگانه و جلوپنجره برجسته باعث ایجاد ظاهر با ابهتی شدهاند درحالیکه طراحی کلی خودرو مدرن و به نوعی خشن است. همچنین باید به ستونهای A و عقب شناور اشاره کنیم که بر زیبایی این خودرو افزودهاند.
کابین خودرو هم بهبود قابلتوجهی را نسبت به مدل پیشین تجربه خواهد کرد زیرا اوت لندر جدید از همان معماری نسل جدید نیسان ایکس تریل یا همان روگ استفاده خواهد کرد بنابراین بهبود فضاسازی و کیفیت کابین حتماً مدنظر خواهد بود.
در مقایسه با کانسپت انگلبرگ، اوت لندر تولیدی احتمالاً ویژگیهای تعدیل شدهای خواهد داشت هرچند از نمایشگری با استایل جدید که در بازار کنسول مرکزی قرار میگیرد استفاده خواهد کرد. پشت آمپرهای کاملاً دیجیتال نیز احتمالاً در اوت لندر ۲۰۲۲ ظاهر خواهند شد.
از نظر قوای محرکه باید گفت این خودرو دارای پیشرانه ۴ سیلندر ۲.۴ لیتری و همچنین نسخهای پلاگین هیبریدی با برد حدود ۷۰ کیلومتر خواهد بود. احتمالاً ترکیب پیشرانه ۲.۴ لیتری و گیربکس CVT در دسترس بوده و سیستم چهار چرخ محرک نیز بهصورت سفارشی قابل انتخاب خواهد بود.
مسعود
۲۰ آذر ۱۳۹۹نمایی مدرن و خشنی داره ، خوشم اومد از طراحیش
Aria
۲۰ آذر ۱۳۹۹Cvt کارو خراب کرد?
پارسا ای که عشق هیچ ماشینی نیست☹☹??
۲۰ آذر ۱۳۹۹من موندم خود میتسوبیشی هم میدونه cvt اشغاله یا نه؟
Reza ar
۲۰ آذر ۱۳۹۹Cvtمیتسوبیشی و نیسان و تویوتا که مث مال چری نیست ?برای خودرو شهری و معمولی بهترین گزینس
حسن
۲۰ آذر ۱۳۹۹الان فناوری cvt پیشرفت زیادی کرده و دیگه اون کندی و گیجی گذشته رو نداره و شتابش مثل دنده اتوماتیکه،به نظر میرسه که خودروسازان بیشتر دارند به سمت cvt میرن. چون مصرف بنزین کمتری داره.
NAVID۰۰۹۸
۲۰ آذر ۱۳۹۹ما فنی نیستیم
اما تعمیرکاران و آدمهای فنی در این کار زیادن مثل سرژیک در لوسآنجلس که گاراژ تعمیر گیربکس داره و هروز ترافیک ماشین داره تو گاراژش .
با ایشون صحبت میکردم که میگفت هرچی باشه به جز cvt ، میگفت اصول ساخت cvt مکافات داره که هرچی هم ارتقاش بدن بازم فایده نداره و میگفت تمام گیربکسها را میشه تعمیر و تعویض قطعه کرد اما cvt را حتماً باید یه پَک نو خرید و دوباره بست .
برای مثال میگفت یه گیربکس کامل و نو برای نیسان مورانو ۱۸۰۰ دلار میشه به جز دستمزد ، اما میگفت تعمیر کار باید تاوسه سال گارانتی کنه و یا ۶۰ هزار کیلومتر و اگر کارت اشتباه باشه و کار بلد نباشی و سه بار اَزَتون شکایت کنند باید تا ۱۰ سال برای همیشه قید کاراژ زدن را بزنی و حتی شاگردی هم نمی.ذارند بکنی ، یعنی اینقدر قوانین محکم اجرا میشه و با کسی شوخی نداره !!!
Aryan kia
۲۰ آذر ۱۳۹۹cvt اتفاقا خیلی پیشرقت کرده مثلا ماکسیما هم گیربکس cvt داره و شتاب خیلی خوب و مناسبی داره البته منظورم آخرین نسل ماکسیما هست
مزدا
۲۰ آذر ۱۳۹۹انصافا جذاب شده .
اوت لندر نسل فعلی که تو ایران هم هست زیاد جذاب نیست!چون ارتفاع کمی داره بیشتر از اینکه شاسی بلند به نظر برسه شبیه استیشن هست!
ولی این مدل 2022واقعا یه شاسی بلند در لیاقت میتسو هست
NAVID۰۰۹۸
۲۰ آذر ۱۳۹۹حالا شاید بشه تحملش کرد
مشکل اوتلندر و در کل خودروهای میتسوبیشی ، زیادی قدیمی بودن و کِسِل کننده بودنشون هست !
Hadi
۲۰ آذر ۱۳۹۹یادمه چند سال پیش که اوت بندر تازه وارد شده بود یه مجله ماشین خریدم به صفحه اوت لندر که رسیدم بزرگ بالای عکسش نوشته بود:
برادر پاجرو،قاتل کره ای ها…
عجب جمله ای بود?
NAVID۰۰۹۸
۲۰ آذر ۱۳۹۹آخه هادی جان یه موضوعی هست !
مدل ۲۰۱۷شو سوار شدم که فقط یه مزیتش نسبت به سانتافه سواری نرمش بود و اگر نه ظاهرش چه در داخل و چه در بیرون روح نداره و به نظر من خیلی کِسِل کننده هست و بازارش هم همیشه مکافات داره !
هِیف از اسم پاجرو که بیاد کنار اسم این و برادرش باشه !
با اینکه با کرهایها حال نمیکنم ، اما سانتافه ارزش بیشتری در برابر اوتلندر داره !
با اینکه همون زمان هم بهترین شرایط فروش را داشت با کمترین قیمت ، ولی هیچ استقبالی اَزَش نمیشد ، در مقابل نیسان ایکس تریل تا اومد قد عَلَم کنه و همهی مدعیان را تو قوطی کنه ، خورد به گرانی دلار و بستن واردات و اگر نه نیسان با تمام مدلها بازار را درو میکرد و فروش زیادش در دو سال حظورش گویای همه چیزه .
البته که من پیشتاز این کلاس را تویوتا راو۴ میدانم ولی در ایران واقعاً بیش از حد گرونه ، که خب بازار ایران مثل همه چیزش فرق میکنه با همهی دنیا ، متاسفانه (( مافیا که میگفتم یکیش همینجاست اگر توجه کرده باشید که چطور بازار بین شرکتهای وارداتی تقسیم شده بود با اینکه ارزش دلاری هر کلاسی در یک رنج مُعَیَن هست ولی در ایران برعکسِ )) !
امیرحسین
۲۰ آذر ۱۳۹۹واقعا زیباست… ماشین اقتصادی هست نباید با لاکچری ها مقایسه کرد
محمد
۲۰ آذر ۱۳۹۹کابینش خیلی خوبه. اما جلوش یه جوری نیست؟
Hadi
۲۰ آذر ۱۳۹۹خیلی از طراحی و استایلش خوشم اومد ?
ولی نمای جلوش یه ذره بی روح شده و عقبش هم خیلی خوبه…
کابینش هم اگه از کانسپت الگو بگیره واقعاً معرکه میشه…
منتظر نسل جدید پاجرو هستم
ایشالا با آزاد شدن واردات در سال بعد تو خیابونا ببینیمش…
Hadi
۲۰ آذر ۱۳۹۹درست نوید جان
این ماشین واقعاً مظلوم واقع شده…
رافورر و ایکس تریل خیلی بهتر عمل کردن بازار رو گرفتن دستشون…
ولی مدل هیبریدش بهتر عمل کرده…
حسن
۲۰ آذر ۱۳۹۹گویا این مدل چراغ باریک و اومدن چراغ اصلی به درون سپر،داره مد میشه
پدرام
۲۰ آذر ۱۳۹۹من نمیدونم این مدل طراحی تصویر سه بعدی رو از کجا میارن
واقعا زیبا نیست به نظرم
حتی سانتافه جدید
خیلی شلوغ و بهم ریخته به نظر میرسه
زیزیگولو
۲۰ آذر ۱۳۹۹انگار چراغای باریک جلو تو فیس لیفت همه برندا داره دیده میشه
[—{^AMIN_MC20^}—]
۲۰ آذر ۱۳۹۹چقدر شبیه پالیسید شده
Ahmedreza2002
۲۰ آذر ۱۳۹۹خب باید تشکر کرد از هیوندای که به کمپانی ها یه روش جدید برا گند زدن به فیس جلوی ماشینا یاد داد
اون از ب ام و اینم از میتسو
Ali
۲۰ آذر ۱۳۹۹این طراحی های خاص هم مصبیتی شده
طراحی عقب عالی و جلو بشدت افتضاح!
مسعود
۲۰ آذر ۱۳۹۹چراغای دو تیکه این باز یک حالتیه که توازن داره و انگار همون مه شکنه یکم با سایز بزرگتر خلاصه طراحیشو به هم نزده و بی ریخت نشده حتی پالیسید هم قابل قبوله اما اما اما و اما سانتافه خیلی جلوش بی ریخته اصلا نمیتونم با جلوش کنار بیام جایگیری چراغای پایینیش خیلی بد و زشته
STIG
۲۰ آذر ۱۳۹۹این ماشین یه جوریه
کابینش خوبه اما خودش یه جوریه
AMG///
۲۰ آذر ۱۳۹۹طراحیش به نظرم 0 یا 100 هست
یا ازش خوشت میاد یا ازش متنفری
ولی من ظاهرش زیاد خوشم نمیاد
یه جوریه.
Me
۲۰ آذر ۱۳۹۹نپسندیدیم.
AMG///
۲۰ آذر ۱۳۹۹فقط پاسات 2018??
سامورایی از قله فوجی
۲۰ آذر ۱۳۹۹باید مدیر میتسوبیشی رو برکنار کنن یه آدم دیگه بیارن
اینجوری پیش بره میتسوبیشی نابود میشه
srezahf
۲۰ آذر ۱۳۹۹خدا عذاب اون که طراحی چراغ دو تکه رو راه انداخت بیشتر کنه
نمیگم زشته
اما دیگه مثل قبل که مثل چشم و ابرو طراحی میکرن نیست
الان چینی ها، کره ای ها، حالا هم ژاپنی ها ( قبلا یدونه جوک بود) و بیامو هم که به نظر میرسه میخواد این کارو بکنه
من هنوز معتقدم توی این قرن هیچ طراحی نمیتونه مثل ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۸ بشه
مگر اینکه آینده یه اتفاقی بیفته
Aryan kia
۲۰ آذر ۱۳۹۹میتسوبیشی یه مدیر خوب نیاز داره تا دوباره به روز های اوج خودش برگرده وگرنه اون زمان اونقدر عالی بود که توانایی ساخت سوپر اسپرت و هایپر کار رو داشت
یوسف
۲۱ آذر ۱۳۹۹این ماشین هرچه قدر هم خوب باشه از نمای جلو غیر قابل هضمه.