میتسوبیشی نمیخواهد بازار پیکاپ های پرفورمنس آفرود را از دست بدهد و به همین خاطر از کانسپت جدید خود با نام تریتون ابسولوت رونمایی کرده است.
این خودرو که در نمایشگاه خودروی بانکوک تایلند معرفی شده ماهیت خشن، سرسخت و جذاب پیکاپ تریتون را نمایان میکند. این خودرو در اروپا با نام L200 عرضه میشود.
میتسوبیشی اشاره زیادی به جزئیات نداشته بنابراین ما نمیدانیم که آیا تریتون ابسولوت رقیبی واقعی برای فورد رنجر رپتور خواهد بود یا نه. البته با نگاه به خودرو کاملاً میتوان فهمید که این پیکاپ آمادهی ورود به خط تولید است.
البته این خودروساز ژاپنی فعلاً تریتون ابسولوت را خودرویی مفهومی مینامد و احتمالاً به دنبال بررسی بازخورد عمومی آن تا زمان اعلام تولید رسمی است. با توجه به ظاهر تریتون ابسولوت میتوان حدس زد که بازار واکنش گرمی به آن نشان دهد.
کانسپت جدید میتسوبیشی به لطف افزایش ارتفاع ۵۰ میلیمتری، رینگهای متفاوت و لاستیکهای آفرود فالکن و قوسهای گلگیر فیبر کربنی بسیار خشنتر از نسخههای عادی به نظر میرسد. میتسوبیشی در حرکتی نه چندان معمول هم از فیبر کربن برای سپر، پانلهای محافظت بدنه و درب پشتی استفاده کرده است.
هیچگونه خبری درباره پیشرانهی این کانسپت منتشر نشده بنابراین حدس میزنیم میتسوبیشی تغییری در این بخش ایجاد نکرده است. با توجه به وضعیت کنونی این کانسپت احتمال دارد که نسخهی تولیدی آن بعد از سال ۲۰۲۰ تولید شود.
یانکی
۷ فروردین ۱۳۹۸چرا میدسو بیشی اینجوری شد.به نظر من اگر بر اساس لنسر ایوو یه کراس اوور 400 اسبی بسازه دقیقا بر مبنای لنسر ایوو موفق خواهد بود.بعضی دوستان میگن مگه تو از مدیرش بیشتر میفهمی باید گفت شک ندارم بیشتر میفهمم.به خدا وقتی لینکلن کنتیننتال معرفی شد تو دفترم شروع کردم به ترسیم نسخه طویلتر و coach door.بر اساس کانسپتش و تو ذهنم یه موتور الکتریکی و مقداری افزایش قدرت انجین مجموعاً 550 اسب و تقیراتی کوچک در ظاهر بعد 2 سال نسخه کوچ دور معرفی شد البته نه اونجور که من ترسیم کرده بودم.
سروش
۷ فروردین ۱۳۹۸دوست عزیز شما صرفا ایده میدی. مهم به عمل رسوندنه. کانسپت و طراحی ظاهری ۱۰ درصد سختی کار یک خودرو هم نیست. شما وقتی میتونی این حرف رو بزنی که برای تک تک هزاران قطعه به کار رفته در خودرو برنامه و طرح داشته باشی و همه رو آزمایش کرده باشی. خیلی پیچیده تر از این حرفاس. هزاران مهندس با تحصیلات آکادمیک، با پیشرفته ترین امکانات کار میکنند، آزمون و خطا میکنن، آزمایش میکنند، اصلاح میکنند، کلی سرمایه خرج اینا میشه تا یه خودرویی که شما یه شبه ایده ش رو میدی عملی کنند
یانکی
۷ فروردین ۱۳۹۸دوست عزیز بسیاری از ایدهای ناب قربانیه تفکر غلت مدیریت شده
محمد
۷ فروردین ۱۳۹۸به به…. عجب اسمی?
علی
۷ فروردین ۱۳۹۸ابسولت ?
جوووونن??
me84
۷ فروردین ۱۳۹۸.
واقعا از رقبای خودش از جمله هایلوکس و رنجر خیلی طراحی زیباتر و خشن تری داره.
منو یاد انیمه های رزمی ژاپنی میاندازه.
حمیدرضا
۷ فروردین ۱۳۹۸ترایتون جدید خیلی خوش چهرست از نظر توانایی هم ماشین قدرتمندی هست
با توجه به وضعیت مالی این برند و ضعیف تر بودن توانایی مالیش نسبت به سایر برندهای بزرگ میشد با این برند خوشنام ارتباط گرفت و محصولاتش رو در ایران تولید کرد منتهی در زمان لازم این کار نشد البته این نظر شخصی بندست که از روابط بین الملل خیلی سردر نمیارم