میتسوبیشی در نمایشگاه خودروهای تجاری سال ۲۰۱۸ اقدام به معرفی میتسوبیشی شوگان اسپورت تجاری جدید کرده است. این خودرو از نسخه استاندارد شوگان اسپورت (که با نامهای پاژروی اسپرت و مونتروی اسپرت نیز شناخته میشود) مشتق شده و تمرکز عمده آن روی کاربرد بهتر و راحتی است.
در آغاز باید گفت کابین این خودرو برای جا دادن وسایل بزرگ طراحی شده است. با یک نگاه به فضای داخلی شوگان اسپورت تجاری میتوان فهمید کف کابین کاملاً تخت بوده و دارای کفپوشهای ویژه میباشد. همچنین پشت صندلیهای جلو نیز شیشههای جانبی دودی نصب شدهاند.
محفظه بار این خودرو حدود ۱۵۰۰ لیتر گنجایش داشته درحالیکه ظرفیت یدک کشی محصول جدید میتسوبیشی نیز بیش از ۳۱۰۰ کیلوگرم است. باید گفت نیروبخش این خودروی جدید پیشرانه ۲.۴ لیتری توربودیزل با خروجی ۱۸۱ اسب بخار بوده و البته نیروی خود را نیز از طریق گیربکس کاملاً جدید ۸ سرعته اتوماتیک و سیستم چهار چرخ محرک خاص کمپانی به هر چهار گوشه خودرو انتقال میدهد.
شوگان اسپورت تجاری بر پایه فول ترین نسخه یعنی اسپورت ۴ ساخته شده است. از جمله تجهیزات استاندارد این خودرو میتوان به پوشش چرم کابین، صندلیهای جلوی گرم شونده و برقی، آینههای جانبی برقی، چراغهای جلو و عقب LED، سیستم تهویه مطبوع دو ناحیهای، ورود بدون کلید با استارت دکمهای، شیشههای دودی، چراغها و برفپاککنهای خودکار، شیشهشور چراغهای جلو و سیستم صوتی میتسوبیشی با توئیترهای اضافی و آمپلی فایر ۵۱۰ واتی اشاره کرد.
اما شوگان اسپورت تجاری از نظر ایمنی و راحتی نیز چیزی کم ندارد. محصول متفاوت میتسوبیشی دارای سیستمهای ارتباطی اپل کارپلی، اندروید اتو، کروز کنترل تطبیقی، هشدار برخورد جلو، هشدار نقاط کور، دوربین ۳۶۰ درجه، حسگرهای پارک عقب و سیستم اولتراسونیک پیشگیری از شتاب ناگهانی است که از حسگرهای پارک جلو به منظور پیشگیری از هرگونه شتاب گیری ناگهانی در زمان تشخیص موانع استفاده میکند.
NAVID۰۰۹۸
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷خیلی عقبتر از رقبای ژاپنی دیگه داره حرکت میکنه .
میتسوبیشی یه خونه تکونی مدریتی اساسی احتیاج داره.
نه اینکه ماشینای بدی بزنه ها ، نه ، اما انگار برای سال ۲۰۱۰ ماشین میزنه.
Armin
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷این صحبت شما هم برای ۲ ۳ سال پیش میتسو صادق بود نه الان ، چونهم خونه تکونی کرده هم تغییرات اساسی مدیریتی و الان جز اتحاد رنو نیسانه روند روبه جلویی پیدا کرده و وضعیتش داره آرومآروم بهتر میشه
A.B
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷بجز چراغای عقب که شبیه استیشنای ولوو شده طراحی قشنگی داره و میشه گفت پرادویه میتسوبیشیه!
فرامرز
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷چراغ های عقب ولوو خدایی خیلی از این بهتره . البته اونم نسبت به رقبا خیلی چنگی به دل نمیزنه
ایمان
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷خیلی از خودرو های تجاری خوشم میاد
عجب محفظه باری دارن مثل یک خونه متحرک میمونه
در مجموع از نسخه تجاری پرادو لندکروزر بیشتر خوشم میاد
نویدی
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷میتسوبیشی باید طراح محصولاتشو عوض کنه!
حسین دهمرد
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷عقبش ناجوانمردانه یک جوریه