میتسوبیشی

خداحافظی با لنسر تا سال‌های بعد

میتسوبیشی اعلام کرد که قرار نیست نسل آینده لنسر را به این زودی‌ها معرفی کند. در واقع آنها هنوز آماده توسعه یک جانشین برای این خودروی نسبتاً پیر نیستند.

2014 Mitsubishi Lancer SE-AWC Sedan
۲۰۱۴ Mitsubishi Lancer SE-AWC Sedan
تتسورو آیکاوا، مدیر این شرکت در نمایشگاه ژنو اعلام کرد که برنامه ای برای جانشینی سدان جدید لنسر ندارند و در عوض روی SUVها و خودروهای پلاگین هیبریدی و الکتریکی سرمایه‌گذاری و تمرکز خواهند کرد.
Mitsubishi Lancer rendering
Mitsubishi Lancer rendering
با این وجود به نظر می‌رسد دلیل اصلی میتسوبیشی از کنار گذاشتن لنسر، همانند گالانت عدم سود آوری و بازار رقابتی شدید در این کلاس می‌باشد.
Mitsubishi Lancer rendering
Mitsubishi Lancer rendering
ماه گذشته گزارشی از مذاکرات میتسوبیشی با نیسان برای ساخت خودرویی مشترک که می‌توانست جانشین لنسر نیز باشد منتشر شد که در حال حاضر به نظر می‌رسد این اتفاق نیز رخ نخواهد داد.

Mitsubishi Lancer Evolution
آخرین مدل لنسر EVO با قدرت ۴۸۰ اسب بخار، خودرویی بسیار جذاب بود و جانشین آن نیز می‌توانست خودرویی بسیار مطلوب باشد. با این وجود باید دید که میتسوبیشی در حوزه‌های تازه‌ای که ارجح دانسته تا چه میزان موفق خواهد بود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۳۷ دیدگاه‌ها

  1. سام

    ۲۳ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (64 ديدگاه)

    لعنتی!

    1. AliZeus

      ۲۳ اسفند ۱۳۹۳
      سوابق: (419 ديدگاه)
    2. سجاد

      ۲۳ اسفند ۱۳۹۳
      سوابق: (64 ديدگاه)

      میتسو بیشی بهترین تصمیم رو گرفت .
      چون بدون اغرار میشه گفت از لحاظ طراحی ظاهری کم تغییر ترین سدان در حال تولید مطرح دنیاست ،
      از 2008 تا الان تقریبا همین شکلیه!

  2. sAMG

    ۲۳ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (74 ديدگاه)

    ماشینای میتسوبیشی برای کشور ما عالین…ما ایرانیا کیفیت و سرعتوشتاب را بیشتر به امکانات و لوکس بودن ترجیح میدیم اما شاید این نظر شخصی من باشه و عده ی زیادی عاشق ماشینای لوکس باشن…اما تناسب بین امکانات کیفیت وقدرت وقیمت معقول محصولات این شرکت ژاپنی هست که باعث شده بگم برای ما ایرانیا دوس داشتنیه البته تو این اوضاع اقتصادی 99درصد مردم قدرت خرید ارزونترین میتسوبیشی هارو هم ندارن…اما در مورد لنسر باید بگم که برا تیونینگ عالیه و از رفتنش ناراحت شدم همچنین خیلی از عکس Mitsubishi Lancer renderingخوشم اومد …یکی در موردش اگه میدونه بگه؟

  3. RETOLEX

    ۲۳ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (1406 ديدگاه)

    چییییی!!!!!!!
    نسخه evo میره یا تمامی مدل ها
    قرار بود تا سال دیگه بابام فلوئنس بگیره یا این
    ای خداااااااااااااااااااااااااااااا
    حیف ماشین به این خوبی
    عاشق سپر جلوش بودم
    حالا مشکلات شروع شد چون بابام از فلوئنس خوشش نمیاد و لنسر رفت پس ماشین بعدی ما چینی هست(چقدر بد)
    یه راه حل دارم کاری کنم این کرولای پیر رو نگه داره

    1. ارمان

      ۲۳ اسفند ۱۳۹۳
      سوابق: (1306 ديدگاه)

      یا با یه کرولای جدید جای گزین کنین اگه بخوام کمک کنم به احتمال زیاد لیزینگ ملت گرولا رو به صورت شرایطی هم میاره که عالی هستش یه سرچ بکن عزیز

      1. RETOLEX

        ۲۳ اسفند ۱۳۹۳
        سوابق: (1406 ديدگاه)

        کرولا واقعا گرونه
        این لنسر رو هم اگه میخوستیم بخریم باید کرولا رو 50 ملیون میفروختیم 40 تومن میزاشتیم روش بخریم
        پول نیست که اگه بود گزینه های خیلی زیادی بود

  4. Ehsan

    ۲۳ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (1251 ديدگاه)

    رندرش چقدر خوبه
    چرا دیگه تولید نمیشه :-( فقط یک بی لیاقت مثل همین ایکاوا میتونه این حرف رو بزنه

  5. E 36

    ۲۳ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (917 ديدگاه)

    حیف شد ، نسل جدیدش میتونست خیلی هیجان انگیز باشه

  6. ارمان

    ۲۳ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (1306 ديدگاه)

    حیف

  7. Pooya

    ۲۳ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (398 ديدگاه)

    بای بای، سلام ایمپرزا.

  8. Zora

    ۲۳ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (480 ديدگاه)

    امیدوارم بلای کامارو سرش بیاد
    بعد از نسل 4 کامارو دیگه از تولیدش خبری نشد ولی نسل 5 با تمام قدرت و پتانسیل پا به میدان گذاشت .

  9. علی

    ۲۳ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (6 ديدگاه)

    چرا ماشین چینی؟ با 90 تومن میشه اکسنت خرید یا النترا دست 2. درسته کره ایها کیفیت ژاپنیها را ندارند ولی به نسبت قیمتشون ماشینهای بسیار خوبی هستند .زیبا با امکاتات و کیفیت متوسط رو به بالا.

    1. علیرضا

      ۲۴ اسفند ۱۳۹۳
      سوابق: (593 ديدگاه)

      اکسنت فول شرکتی الان حدود 105 قیمت داره. از نظر امکانات هم حتی با چینی هایی که نصف این قیمت دارند هم قابل مقایسه نیست.

  10. hero

    ۲۳ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (78 ديدگاه)

    میتسو جان من یکی چاکرتم

  11. علیرضا

    ۲۳ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (593 ديدگاه)

    ما خیلی وقته که میگیم این لنسر رو هیچ جای دنیا نمیخرن و سال به سال داره فروشش کمتر میشه ولی یه عده متعصب که از ژاپنیا هم ژاپنی ترن الکی دفاع میکنن. الان خود میتسوبیشی هم فهمیده که این مدل چیزی جز ضرر براش نداره و باید یه بازنگری کلی توش انجام بده.

    1. ارمان

      ۲۴ اسفند ۱۳۹۳
      سوابق: (1306 ديدگاه)

      الکی الکی هم دفاع نمیکنن هرچی باشه از چینیهای نسبتا هم رده بهتره لا اقل همه میدونن میتسو تو خرابی کم هنوزم حرف واسه گفتن داره اپشنهاشم مناسبه چهره هم کاملا سلیقست
      تو مجله ماشین سرچ کنید 22% کل ماشینهای فروخته شده در ایران که بین 90 تا120 تومن هستند لنسر بوده و نمایندگی ارین موتور بخاطر خرید خوب خرید شرایطیش رو برداشته لطفا از داخلش دیدن کنید داشبورد جلو متریالش اصلا با سراتو قابل قیاس نیست پشتش زیاد تفاوت نداره
      در ایران هم با گارانتی km100.000 فروخته میشه که به نظرم تو ایران خوبه با این حال قبول میکنم رقبای قدرت مندی جلوش سف کشیدن که بنده کرولا رو موفق ترین اونها میدونم
      مصرف سوخت قابل قبولی هم داره

      1. علیرضا

        ۲۴ اسفند ۱۳۹۳
        سوابق: (593 ديدگاه)

        دوست گلم همین دفاعی که شما از میتسوبیشی می کنین دقیقا دلایل شکستش توی بازاره! وقتی شما میگین “از چینی ها بهتره” یعنی رسما میتسوبیشی با چندین دهه سابقه و افتخار رو با چینی هایی که حتی 10 سال هم عمر ندارن و از میتسو خیلی ارزونتر هستند مقایسه می کنین. پس واقعا حد میتسو اینه که فقط از چینی ها بهتره؟ خب گرونتر از اونا هم هست. ژاپنی هم هست. مگه قراره بدتر باشه؟
        از نظر آپشن هم که حتی فول ترین لنسر بازار ایران از نظر آپشن در حد چینی های 80 میلیونیه و از کره ای های هم قیمت خودش پایینتره.
        از نظر جنس داشبورد که مثل کره ای ها از پلاستیک سخت فشرده استفاده کرده. کجاش بهتر از کره ایهاست؟
        گارانتی هم اتفاقا یکی دیگه از همون نقاط ضعفشه. چون الان همه کره ای ها و چینی های وارداتی گارانتی 5 سال یا 150 هزار کیلومتر دارن.
        اصلا بازار ایران رو ملاک نمیگیریم. وقتی یه مدل توی بازار آمریکا فقط 700 تا در سال بفروشه (اونم توی کلاسی که جزو پرطرفدارترین کلاس هاست و رقیباش بین 100 تا 300 برابر این میزان فروش دارن) این نشون میده که حتما یه مشکلی هست. به نظر من تصیم میتسوبیشی برای توقف تولیدش کاملا منطقی بود.

        1. armin

          ۲۴ اسفند ۱۳۹۳
          سوابق: (420 ديدگاه)

          عزیزم من لنسر دارم کجاش پلاستیک فشردس؟ برعکس کیفیت داخلش خیلی بالاس

        2. ارمان

          ۲۴ اسفند ۱۳۹۳
          سوابق: (1306 ديدگاه)

          100% گفته های من در مورد بازار ایران بود اگر نه خدا میدونه تو کامپکت سدان چندتا ماشین بهتر از این هست کلا سیاست گزاری میتسو داره کلی تغییر میکونه ضمن اینکه 700 تا ماشینو فروخته اما بالای 963475638456 ملیون موتور به چین فروخته که به نظرم براش سود خوبی داشته با این حال این ماشین از سال 2008 داره تولید میشه و احتمالا اونقدری که باید فروخته تا به امروز با این حال توسیه میکنم داخل ماشین بشینید و متریالش رو از نزدیک مقایسه کنید
          قبول دارم میتسو روزای خوبی رو پشت سر نمیزاره و باید تجدید نظر کنه

  12. صادق

    ۲۳ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (2123 ديدگاه)

    خیلی وقتا پیش میاد که یه ماشین دوست داشتنی با شکست مواجه میشه، دقیقا مث گالانت

    خودم شخصا خیلی لنسز رو دوست داشتم

    رندرش هم جلو پنجره اش یکم شبیه جلو پنجره های فولکس شده (همون امتداد جلو پنجره تا توی چراغا، به نظر خودم البته)

  13. ramin

    ۲۳ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (30 ديدگاه)

    باورتون میشه که مهمترین دلیل پیدا کردن این سایت ودنبال کردنش واسم فقط اخبار میتسوبیشی هست؟
    چرا چنین ماشینی باید دور گذاشته بشه؟چرا نمیان رو تریم داخلی وظاهرش کار کنن؟هرچند من عاشق همین ظاهرشم وقسم میخورم روزی پول داشته باشم گزینه اول وآخرم هستش حتی در مقابل مزدای خوش چهره یا کرولای با عظمت
    همیشه آرزوم داشتنش بوده هرچند عیدیو پاداشم بشه 3 ملیون آخرش!!!
    آخه چرا؟لنسر یعنی اوج استقامت از دهه 80 تا ب حالا چنین نجیب زاده ای نباید به این راحتی از گردونه خارج بشه و راه رو برای رقبایی چون سیویک و ایمپرزا که از قدیم باهاشون در چالش بوده باز کنه
    به نظرم رقابت تو این کلاس بین این 3 تا همیشه جذابیت بیشتری داشته
    کاش فیس لیفت بهتری بدن ازش نه که کنارش بذارن

    1. armin

      ۲۳ اسفند ۱۳۹۳
      سوابق: (420 ديدگاه)

      دقیقا مثل من

  14. ماسل کار

    ۲۳ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (211 ديدگاه)

    یاد اوو بخیر که با نسل اول gtr راه میومد واقعا ناراحت شدم
    کل کل اوو و ایمپرزا همیشه قشنگ بود اما اوو میدون رو خالی گذاشته!!!!!!!!!
    افسوس آه
    Just Muscle Cars

  15. سعید

    ۲۳ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (1483 ديدگاه)

    ظاهرش در مقابل رقابش هیچ حرفی برای گفتن نداره،یه تغییر چهره حسابی میخواست؛این رندر خیلی خیلی قشنگه

    1. سعید

      ۲۳ اسفند ۱۳۹۳
      سوابق: (1483 ديدگاه)

      رقابش>>>>>>>>>> رقباش
      :D

  16. آلن

    ۲۳ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (6 ديدگاه)

    خبر فقط میگه نسل جدیدی تولید نمیشه،نه اینکه تولید نسل فعلی متوقف میشه.احتمالا در سالهای آینده با تغییرات جزیی ارایه شود.

  17. armin

    ۲۳ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (420 ديدگاه)

    گالانت ، اکلیپس ، لنسر … لابد بعدشم پاژرو….دیگه چیزی نمونده که بخوان متوقف کنن من خودم عاشق میتسو ام اما چه سیاستی پشت این کاراشه؟؟

  18. علیرضا

    ۲۴ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (593 ديدگاه)

    خیلی بهتر می بود اگه منبع اخبارتون رو هم ذکر می کردین.

  19. علیرضا

    ۲۴ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (593 ديدگاه)

    من توی سایتای خارجی کلی گشتم. طبق چیزایی که من پیدا کردم به نظر فقط مدل اوولوشن و فقط در آمریکا فروشش متوقف میشه و مدلهای دیگه فروششون ادامه خواهد داشت.

    1. armin

      ۲۴ اسفند ۱۳۹۳
      سوابق: (420 ديدگاه)

      امیدواریم

  20. رادین

    ۲۴ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (95 ديدگاه)

    فکر نکنم بره، شاید فقط مدل اوولوشن بره، یعنی در حد مزدا 3هم نیست، یه نگا بهش بندازی تابلو از مزدا بهتره. خیلی دوست داشتنیه

  21. armin

    ۲۴ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (420 ديدگاه)

    اقا من متعصب نیستم رو میتسو یا ژاپن اما بزرگترین مشکلم با دوستانیه که نه یه بار تو محصولات جدید میتسو نشستن نه یه دورم باش زدن بعد میان راجع به کیفیتش تز میدن…

    1. ارمان

      ۲۵ اسفند ۱۳۹۳
      سوابق: (1306 ديدگاه)

      این یعنی خوبه یا بده؟ من فقط تو asx در حال رانندگی نشستم اگه تجربه ای داری بگو استفاده کنیم ارمین جان

      1. armin

        ۲۵ اسفند ۱۳۹۳
        سوابق: (420 ديدگاه)

        صد در صد خوبه کیفیت متریال و اندازه کابین و لذت سواری لنسر به مراتب از مزدا۳ بهتره … تازه این نسل لنسر مال ۲۰۰۸ و مزدا۳ ۲۰۱۰ هست…مال من موتور ۱۶۰۰ دنده ای هست اما واقعا خروجی عالی داره و خیلی شتاب راضی کننده ای داره … کیفیت داخلشم عالیه و چیزی که در موردش فهمیدم اینه که خیلی خرکاره چون با ۱۵۰۰۰ کار فشار وحشتناکی بش آوردم (سرعت، دست انداز و …) اما آخم نگفته ولی ماشین قبلیم مگان بود سر ۱۰۰۰۰ تا خیلی عیب و ایراد پیدا کرد… کلا من فشار زیادی به ماشین میارم… موتور نرمی داره عایق بندیشم خوبه ،،، فرمان و هندلینگشم عالی … واقعا ماشین خوبیه

  22. javid

    ۳ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (93 ديدگاه)

    با سلام
    برای اولین بار امیدوارم که تولید این خودرویه افسانه ای در ایران مثل این لگن ها تولید بشه اما فکر نکنم اینطور بشه چون این افسانه جزء اون لگن ها نیست و مملکت هم که کلن با وسایل با کیفیت و خوب مشکل داره

  23. fluid

    ۳۰ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (505 ديدگاه)

    میتسو بیشی کلا ماشیناش اسن و ماشینای خوبین ولی کلا ماشین های میتسو نسبت به هم رده های ژاپنیش پر اصطلاکترن و کمتر اون خصوصیات ژاپنیشون به رخ میکشن تو جدول های سال های مختلف جی دی پاور نیگاه کنین این مطلب ثابت میکنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا