میتسوبیشی

آیا میتسوبیشی میراژ بدترین خودروی آمریکاست؟!

تقریباً هرگز خودروهای اقتصادی کوچک را به عنوان مدل‌هایی هیجان‌انگیز و جذاب نمی‌شناسیم اما میتسوبیشی میراژ احتمالاً یکی از آن خودروهای جدید صفرکیلومتر است که حتی نمی‌داند واژه هیجان‌انگیز به چه معناست!

میتسوبیشی میراژ
اگرچه نظرات ملایم کلی درباره این میتسوبیشی کوچک وجود دارد اما سعی این خودروساز برای کاستن از هزینه‌ها کاملاً مشهود بوده و هرگز فراموش نمی‌کنید که میراژ یکی از ارزان‌ترین خودروهای بازار (طبیعتاً در بازار آمریکا) لقب گرفته است.

میتسوبیشی میراژ
البته که این خودروها تنها برای رفت‌وآمد استفاده می‌شوند و درحالی‌که میراژ یکی از تواناترین خودروها برای رساندن ایمن شما به مقصد است اما خودروبازها قطعاً نمونه‌های جذاب‌تر را برای رفت‌وآمد روزانه ترجیح خواهند داد.

میتسوبیشی میراژ
حتی پیشرانه سه سیلندر میراژ به‌صورت خنده‌داری کوچک بوده و با استانداردهای آمریکا کاملاً کم‌توان احساس می‌شود. به یاد داشته باشید که این پیشرانه ۱.۲ لیتری قدرت ۷۸ اسب بخاری دارد. با انتخاب گیربکس اتوماتیک CVT شما گزینه‌ای عالی برای مسخره شدن از سوی رفقای ماشین باز خواهید بود!

میتسوبیشی میراژ
آیا دوست دارید درباره‌ی این میتسوبیشی ارزان و البته نسخه قبل از فیس‌لیفت آن بیشتر بدانید؟ خب اجازه دهید Doug DeMuro شما را به توری مجازی درباره یکی از بدترین خودروهای وارداتی به آمریکا ببرد…

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۹ دیدگاه‌ها

  1. حامد

    ۱۰ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (831 ديدگاه)

    چقد این میراژ مظلومه?

  2. محمد حسین

    ۱۰ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (489 ديدگاه)

    ماشین های کوچیک اقتصادی لزوما خسته کننده و کسل کننده نیستن
    اسمارت و فولکس آپ به نظرم ماشین های اتفاقا جالبی هستند.
    کلارکسون پشت فرمون فولکس آپ میگفت : وقتی با یه فراری یا لامبو یا آستون رانندگی می کنی چون قدرت موتور بالاست باید شش دونگ حواست جمع باشه و رانندگی با اون ماشین ها خالی از استرس نیست.
    ولی تو این ماشین (فولکس آپ) پاتون رو تا ته روی گاز فشار بدین و لبخند بزنین و پیچ ها رو تخته گاز پشت سر بذارین !

  3. احمد

    ۱۰ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (113 ديدگاه)

    این میراژ یا آی 10 هیوندا

  4. NAVID۰۰۹۸

    ۱۰ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (10479 ديدگاه)

    کاری به بد و خوبش ندارم
    اینجا طرف همچی پشتش که میشینه ژِس میگیره انگاری پشت بنز جی کلاس تو لاس وگاس
    داره جولان میده
    خوب ماشنیه ولی من باشم کیا پیکانتو رو بر میدارم.
    میتسوبیشی نیاز به یه بازنگری کلی داره مثل رنو

    1. SS

      ۱۰ دی ۱۳۹۶
      سوابق: (820 ديدگاه)

      البته قیمتش در ایران اندازه یه سدان متوسط هست
      ولی کلا ماشین در ایران بیشتر از این که برای رفع نیاز باشه تبدیل شده به وسیله ای برای فخر فروشی

      عکس اول چه رنگ های قشنگی داره
      کاش ماشینهای ما هم رنگ داشتن ?

      1. Saeed Boroomand

        ۱۰ دی ۱۳۹۶
        سوابق: (537 ديدگاه)

        توی ایران قیمت ماشین هر جی بیشتر میشه راننده بیشتر به سمت در ماشین کج میشه و ژست میگیره?
        این جعبه دندش توی ایران فک کنم از قیمت میراژ خودش گرون تره، به عنوان یه آپشن برای کوییک .

  5. محمد

    ۱۱ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (63 ديدگاه)

    زد ترکوند میراژو، له کرد اصلا. ولی وقتی تو امریکا این ماشین عرضه میشه یعنی یک حد اقل هایی رو داره، من موندم اگه پراید و تیبا رو میدادی این یارپ نقد کنه چی میگفت؟

  6. معین

    ۱۱ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (49 ديدگاه)

    من تمام بررسی ها ی این اقا رو نگاه میکنم. متفاوته. برخلافه اکثره برنامه ها فقط از قدرت و گشتاور و شتاب صحبت نمیکنه. ماشین رو واکاوی میکنه. نکاتی میگه که من به شخصه هیجا نخوندم و ندیدم

  7. علیرضا

    ۴ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (3 ديدگاه)

    کاملا مشخصه نگارنده اصلا از هدف تولید خودرو های اقتصادی اطلاعی نداره و انتظار یه پیشرانه 8 سیلندر داره با مصرف صدی 14 … حتی تصاویر دو نسل قبل میراژ رو بجای مدل جدید قرار داده …میراژ بین ماشین های اقتصادی موجود تو ایران بهترین شتاب و اقتصادی ترین مصرف سوخت رو داره و از کیفیت بسیار بالا تری نسبت به بقیه رقبا داره … و با وجود این که ژاپنیا خیلی آپشن باز نیستن امکانات خوبی هم داره . خلاصه اینکه بدون تعصب باید نوشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا